Is dat Tijn? Die lachende vent? Nee man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit nu voor het eerst goed naar die banner boven dit topic te kijken.
Tijn die een biertje doet met een onbekende donkere vrouw... Wie zou het zijn?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat Tijn? Die lachende vent? Nee man.
Donders mooi!quote:
Wie dan wel?quote:
Een natuurverschijnsel haten? Nogal onzinnig, niet?quote:
We zijn het de laatste tijd vaker eens.quote:
Ik vind het eng.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een natuurverschijnsel haten? Nogal onzinnig, niet?
Wat is er erg aan, als je binnen zit en de flitsen om je heen ziet?
Ik heb ook nooit begrepen dat mensen een hekel hebben aan onweer en bliksem....quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zijn het de laatste tijd vaker eens.
Ook zo'n hekel aan Gaastra?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen dat mensen een hekel hebben aan onweer en bliksem....
Gaastra, maar ook andere te dure merken..... maar dan vooral de categorie; merken die men eigenlijk alleen maar koopt vanwege de naam....
Kom je hierheen? Het is een graadje of 29.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind zon en warmte op dit moment eerlijk gezegd de enige optie na al die regen
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind zon en warmte op dit moment eerlijk gezegd de enige optie na al die regen
15,5 mm regen op het festival volgende week.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.
Ze drinkt bier. Da's al positief.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ben ik inderdaad in de OPwie die donkere schone is geen idee
Die behoefte voel ik niet zo. Maar, ik hou het in gedachten. Wie weet komt het nog eens van pas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eens, maar doet wel lijken alsof je een welvarend zeilballetje bent.
Ze breekt ook doormidden als je een keer goed doorstoot.quote:
Ik hoop het, want ik ben er aan toe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.
Negers hebben een taaiere huid he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze breekt ook doormidden als je een keer goed doorstoot.
Mwah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb ook voor het eerst 2 weken vrij in 9 maanden na volgende week. Wel af en toe een dagje gehad trouwens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Nog 3,5 dag en dan EINDELIJK vakantie. Pff, wat ben ik eraan toe.
2 weekjes vrij over het eerste halfjaar is echt te weinig.
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst 2 weken vrij in 9 maanden na volgende week. Wel af en toe een dagje gehad trouwens.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.quote:
dat wordt echt zwaaaar onderschat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.
Vind de woordencombinatie wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.
Same. Was ook meer een vraag als in.... iedereen heeft het weer op zijn of haar heupen?quote:
Verdiend vast goed?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:41 schreef lichtekooi het volgende:
Maar serieus, het lijkt me behoorlijk zwaar werk..
Ik heb niks op mijn heupen. Tijd voor chocoladetaart dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Was ook meer een vraag als in.... iedereen heeft het weer op zijn of haar heupen?
Without getting any...das wel een beetje de keerzijde.
Lekker, bakkie thee erbij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb niks op mijn heupen. Tijd voor chocoladetaart dus.
He bah, seksquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.
Bedoel je: seks met fruitquote:
En ook daarom: blinddoeken... Hoef je er i.i.g. niet naar te kijken.quote:
maar dan voel je het nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ook daarom: blinddoeken... Hoef je er i.i.g. niet naar te kijken.
Niet als hij een kleintje heeftquote:
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.quote:
Volgens mij is het stigmata en dan Lake Titicaca. Dat zegt ie ook in de andere episode wanneer ze vragen waar hij vandaan komt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"I'm the great Cornholio!!" "I need TP for my bunghole!"
"Stigmata from Lady Gaga"
Klein geschapen man meldt zichquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.
ja, dan voel je ineens helemaal niets meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef lichtekooi het volgende:
ja, dan voel je ineens helemaal niets meer
Hier bloeit iets moois op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.
En als hij er voor betaald?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.
En dan lach ik hem uit.
dan ook.quote:
En als hij het lief vraagt?quote:
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.quote:
Eerder een plastic zak over het hoofd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervolgens krijg je een bats voor je harses en ga je knock out. Is het probleem van het 'maar je voelt het nog wel' ook meteen opgelost.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef lichtekooi het volgende:
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.
En dan lach ik hem uit.
als iemand een gagball in je mond wil hebben, moet hij dat niet lief gaan vragen...quote:
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Eerder een plastic zak over het hoofd.
Net zeg je nog dat je hem zou uitlachen. Ik snap er niets meer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
als iemand een gagball in je mond wil hebben, moet hij dat niet lief gaan vragen...
Weg is het hele idee van dominantie
lichtekooi heeft geen fobo!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.
Jij ook niet.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.
Het is de uitdaging om dat te combineren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.
Watquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Sterven op je hoogtepuntquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de uitdaging om dat te combineren.
Klaarkomen voordat ze stikt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
ik zou dat ook niet willen, maar een gag stop je toch in de mind bij iemand die onderdanig is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je hem zou uitlachen. Ik snap er niets meer van
Dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet alleen hoe L-E er uit ziet en als je daar de hele dag naar moet kijken is dat geen straf te noemen
fijn om te horen dat ik dood mag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Er zijn toch van die seksspelletjes omtrent wurgen en bijna doodgaan etc etc. Schijnt het genoet te verhogen. Ofzo.
Geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet willen, maar een gaf stop je toch in de mind bij iemand die ondergang is?
ik bedoel dat je dus als dominante persoon in dat soort spelletjes niet moet gaan vragen of je dat alsjeblieft mag doen, dan verpest je het spel lijkt me...
Als je op doodgaan geilt wellicht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Er zijn toch van die seksspelletjes omtrent wurgen en bijna doodgaan etc etc. Schijnt het genoet te verhogen. Ofzo.
Ga maar in zijn kelder kijkenquote:
quote:
quote:
ik vind het wel lekkerquote:
Als ik het me goed herinner hangt het samen met het tekort aan zuurstof wat dan optreedt. Of dat was bij iets heel anders, dat kan ook wel.quote:
Dat neem ik onmiddellijk van je aan.quote:
Wat denk je dan? Oh hij kreunt dus hij zal het wel lekker vinden of denk je dat hij aan het stikken is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner hangt het samen met het tekort aan zuurstof wat dan optreedt. Of dat was bij iets heel anders, dat kan ook wel.
Deepthroaten tot ze blauw ziet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
Als ik het me goed herinner hangt het samen met het tekort aan zuurstof wat dan optreedt. Of dat was bij iets heel anders, dat kan ook wel.
dat dan weer wèl.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neem ik onmiddellijk van je aan.
Ik doe het niet, gek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Oh hij kreunt dus hij zal het wel lekker vinden of denk je dat hij aan het stikken is?
Dat duurt geen week meer.quote:
Wat heb ik nog niet van je aangenomen dan?quote:
De combinatie van geweld en seks doet het m voor mij ook niet, nee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Kan me voorstellen dat er een bepaalde adrenaline ontstaat bij zoiets, alleen vind ik dat nog geen adrenaline die zou bijdragen aan mijn geilheid. Ik associeer het altijd meer met teder en zo. Iemand zijn keel dichtknijpen associeer ik meer met iemand die mij probeert neer te rammen en ik hem bij zijn keel weet te grijpen om hem naar de eeuwige jachtvelden te sturen. Dat ga ik maar niet doen bij m'n lady.
nou, op mijn :ik zeur en zanik niet heb je niet eens gereageerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb ik nog niet van je aangenomen dan?
Waarom zou ik reageren op je mening? Je bent vrij om die te hebben, ook al denk ik er anders over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef lichtekooi het volgende:
nou, op mijn :ik zeur en zanik niet heb je niet eens gereageerd.
En ik ben best slim *pruil*
En dat geloof je óók niet.
Ik hoorde je er wel iets over roepen door de muur heenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou ik reageren op je mening? Je bent vrij om die te hebben, ook al denk ik er anders over.
En dat 'slim zijn' hebben we het niet over gehad. Dus laat staan dat ik daar iets over geroepen heb.
We weten nu iig zeker dat je vrouw bent, met je gemiep.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nou, op mijn :ik zeur en zanik niet heb je niet eens gereageerd.
En ik ben best slim *pruil*
En dat geloof je óók niet.
je zei dat ik geen licht benquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou ik reageren op je mening? Je bent vrij om die te hebben, ook al denk ik er anders over.
En dat 'slim zijn' hebben we het niet over gehad. Dus laat staan dat ik daar iets over geroepen heb.
Sommige mannen hebben zoveel vrouwelijke hormonen dat ze prima een zeikwijf kunnen nadoen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
We weten nu iig zeker dat je vrouw bent, met je gemiep.
Nog wilde weekend plannen?quote:
Die zit tegenover mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef Godtje het volgende:
Ik hoorde je er wel iets over roepen door de muur heen![]()
Was zeker naar MSX die in de keuken staat?
Ik bedoel maar...quote:
ik wil gewoon net zoveel aandacht en liefde hier krijgen als jijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
We weten nu iig zeker dat je vrouw bent, met je gemiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik wil gewoon net zoveel aandacht en liefde hier krijgen als jijWelk topic van laatst? Dat heb ik gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf het nog een paar keer herhalen zodat we het echt niet meer geloven.quote:
ik verwachtte óók niet dat je t gezien had, tijn welquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Welk topic van laatst? Dat heb ik gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
het maakt me niet zoveel uit wat jullie geloven, zolang ik er zelf maar niet aan ga twijfelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijf het nog een paar keer herhalen zodat we het echt niet meer geloven.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik verwachtte óók niet dat je t gezien had, tijn welOh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.
ik verwachtte óók niet dat je t gezien had, tijn welWat moet 't kosten trouwens? Inclusief keel dichtknijpen, gagball, blinddoeken en zak over je kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
ik verwachtte óók niet dat je t gezien had, tijn welNog schippers gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Blinddoeken en zak over de kop niet beetje dubbel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet 't kosten trouwens? Inclusief keel dichtknijpen, gagball, blinddoeken en zak over je kop?
Het is een optie. De situatie bepaalt of ik de optie daadwerkelijk gebruik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
Blinddoeken en zak over de kop niet beetje dubbel?![]()
Of better safe then sorry?
Het is maar net hoe lelijk of mooi ze is he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blinddoeken en zak over de kop niet beetje dubbel?![]()
Of better safe then sorry?
In het eerste geval: zak over d'r kop en aan jou denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
Het is maar net hoe lelijk of mooi ze is he.
Ik ook nietquote:
Misschien dr hele lijf ook maar in plastic laten wrappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is maar net hoe lelijk of mooi ze is he.
Laura Palmer!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Godtje het volgende:
Misschien dr hele lijf ook maar in plastic laten wrappen.
Briljante serie.quote:
Ik was, voor mijn gevoel, aardig jong toen dat op tv kwam, vond het zooo eng. Maar ook zooo gaaf.quote:
Ik vond van wel. Verleden jaar alle delen + de film nog eens gekeken. Was prima te doen, al zakt et halverwege het tweede seizoen wat in. Maar dat ligt niet aan de gedateerdheid maar aan de verhaallijn. Aan het eind neemt David Lynch de regie weer over en dan wordt het weer tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef Godtje het volgende:
Is het nog goed als je het nu terug kijkt?
die gagball kun je vergeten zei ik al.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet 't kosten trouwens? Inclusief keel dichtknijpen, gagball, blinddoeken en zak over je kop?
Je vriend is je pooier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
die gagball kun je vergeten zei ik al.
En geen idee, overleg maar met mijn vriend
Laat maar dan. Veel plezier met masturberen de eerstvolgende keer dat je ongesteld bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef lichtekooi het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
25, waarom als ik vragen mag?quote:
Van wie 'ze' een kloon is?quote:
is dat het politiek correcte antwoord? ik voel me niet zo gauw beledigd hoor.quote:
Zo politiek correct ben ik niet, maar ik meende het. Heb gewoon graag een beetje een beeld bij iemand, leeftijd helpt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
is dat het politiek correcte antwoord? ik voel me niet zo gauw beledigd hoor.
12cm maar wel dik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo politiek correct ben ik niet, maar ik meende het. Heb gewoon graag een beetje een beeld bij iemand, leeftijd helpt.
Gelukkig niet. Echter dan jij wordt het niet.quote:
nog meer wat je wil weten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo politiek correct ben ik niet, maar ik meende het. Heb gewoon graag een beetje een beeld bij iemand, leeftijd helpt.
hoe kom je daar zo ineens bij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Godtje het volgende:
Hebben we trouwens in nederland niet zo langzamerhand een 'hoog' opgeleide overschot?
Zelfs het UWV heeft alleen nog maar HBO functies. Dat is de standaard.
Er zijn office managers met een WO masters degree.
En dat schijnt normaal te zijn. Hebben we niet aan complete uitholling van ons onderwijs gedaan door het beschikbaar te stellen voor de middelmaat?
Hij wil van onderwerp veranderen denk ikquote:
heb ik geen. Soms een paar wekenquote:
Waarom heb je geen vriend? Waarom die scharrel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
heb ik geen. Soms een paar wekenmaar dat is geen vriend dan maar meer een scharrel.
soms wordt dat echter gevoed door iets wat je ergens hoort of leest ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk wel eens na. Het is vrij uniek ik geef het toe maar het kan wel eens gebeuren.
Als zelfs ik een MA hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Godtje het volgende:
Hebben we trouwens in nederland niet zo langzamerhand een 'hoog' opgeleide overschot?
En dat schijnt normaal te zijn. Hebben we niet aan complete uitholling van ons onderwijs gedaan door het beschikbaar te stellen voor de middelmaat?
Lieve Godt, ik wil het er nu even niet over hebben. Dat zijn dingen voor overdag, als ik helder ben. Mijn antwoord op je vraag is overigens ja, maar daar heb je niets aan zonder uitleg he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Godtje het volgende:
Loopt het stuk telkens als je ongesteld word?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
heb ik geen. Soms een paar wekenmaar dat is geen vriend dan maar meer een scharrel.
Mijn hersenen doen iets te veel RPM en het was iets maar ben even vergeten wat het vonkje was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
soms wordt dat echter gevoed door iets wat je ergens hoort of leest ofzo.
Ik denk ook wel eens na.
Dat klopt daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Lieve Godt, ik wil het er nu even niet over hebben. Dat zijn dingen voor overdag, als ik helder ben. Mijn antwoord op je vraag is overigens ja, maar daar heb je niets aan zonder uitleg he?
die smiley is omdat ik een paar weken geen vriend kan noemen, niet omdat ik er ontevreden mee ben. Dat was ik wel, maar ik ben nu tevreden over mezelf en zit lekker in mijn vel en nu mis ik het nauwelijks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen vriend? Waarom die scharrel?
De smiley lijkt te zeggen dat je er zelf niet blij mee bent of lees ik daar nu te veel in?
En wat zoek je in een man/jongen? Waarom kan je dat niet vinden? Zou je wel een vaste relatie willen hebben?
Hij staat op mijn to-do-list!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt daar heb ik niks aan.
Schrijven we hem op voor morgen overdag?
Want het kan niet zo zijn dat dit het tweede lange stuk is wat ik tik waar geen response op komt.
Waarom was je er ontvrereden mee? en wat heeft de verandering gebracht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
die smiley is omdat ik een paar weken geen vriend kan noemen, niet omdat ik er ontevreden mee ben. Dat was ik wel, maar ik ben nu tevreden over mezelf en zit lekker in mijn vel en nu mis ik het nauwelijks.
En ik zou het willen, maar het is geen moeten meer en dat maakt me minder wanhopig en dus aantrekkelijker.
Ik vind gewoon niet gauw iemand écht leuk.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Loopt het stuk telkens als je ongesteld word?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij moet een keer stoppen met jezelf naar beneden praten.
het besef dat ik eigenlijk best wel leuk ben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom was je er ontvrereden mee? en wat heeft de verandering gebracht?
Minder verlegen ook en zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
het besef dat ik eigenlijk best wel leuk ben.
En dat was er poef opeens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarbij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde eerste vragen of ze ook echt leuk is of dat ze het denk omdat het sociaal wat lekkerder ligt. Dat zal het antwoord zijn van mensen als je steeds loopt te klagen dat je niet leuk bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt lulliger dan ik bedoelde
Hehe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt lulliger dan ik bedoelde
ik ben nooit verlegen geweest.quote:
jij bent single zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind de interactie wat matig. Ik ben al ingekakt.
Ja heb ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:
WIe heeft Heroes afgekeken? Is het de moeite waard om alle seizoenen te kijken?
Ik ga wel naar bed dan. Als het zo moet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Met wie is dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent single zeker?
iemand trouwens 'escape from alcatraz' gezien?
Over half uurtje kom ik achter je aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga wel naar bed dan. Als het zo moet.
ik vind het niet prettig om al te persoonlijk te worden. Excusesquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit de eerste was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu niet, maar ik heb de allereerste aflevering gezien.
Als we persoonlijk worden dan voel je dat wel hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik vind het niet prettig om al te persoonlijk te worden. Excuses
Laat dan maar je tieten zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik vind het niet prettig om al te persoonlijk te worden. Excuses
Geef jij maar het goeie voorbeeld danquote:
Weet ik niet... kan de herhaling zijn van de allereerste aflevering.quote:
Hoe ik eruit zie weten we nu wel. Tijd voor vers bloed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef jij maar het goeie voorbeeld dan
kriebelt het?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we persoonlijk worden dan voel je dat wel hoor.
Herhaling kan geen kwaadquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe ik eruit zie weten we nu wel. Tijd voor vers bloed.
Ja, enorm indrukwekkend, vond ik ook. Ik moest huilen. As usual.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet... kan de herhaling zijn van de allereerste aflevering.
vond het iig wel indrukwekkend om te zien.
Ja, ik vond 'm goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent single zeker?
iemand trouwens 'escape from alcatraz' gezien?
die zijn ook persoonlijk...quote:
Dat doen er meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend, vond ik ook. Ik moest huilen. As usual.
True that.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak he! Heel vaak zijn die default PI's geheel ongepast.
Have funquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. ben benieuwd.
hij pingt dus hij is binnen. tijd om te kijken.
adios gente, nos vemos
Dit is een goeie default PI, kan niet misgaan eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak he! Heel vaak zijn die default PI's geheel ongepast.
Ik heb er gewoon geen, ook handig. Of de standaard-PI dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is een goeie default PI, kan niet misgaan eigenlijk.
Ik vind ze stom Q. Stop ermee. Oke?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit van de beste man gehoord heb?quote:
Slechste uitvinding ooit op FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit van de beste man gehoord heb?.
Zondag nog gekeken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Haunting. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik Requim for a Dream zag, de nacht daarna had ik de hele tijd de muziek in mn hoofd.
En deze danquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Haunting. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik Requim for a Dream zag, de nacht daarna had ik de hele tijd de muziek in mn hoofd.
FOK! an sich is al een slechte uitvinding. Heeft me veel te veel tijd gekost.quote:
Inderdaad, kolere zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! an sich is al een slechte uitvinding. Heeft me veel te veel tijd gekost.
Bij jou valt het nog mee. Danny heeft er schulden, vrouw en kinderen aan overgehouden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! an sich is al een slechte uitvinding. Heeft me veel te veel tijd gekost.
Wie dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, kolere zeg.
Maar ook wel leuke mensen leren kennen
En een VINEX-huis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij jou valt het nog mee. Danny heeft er schulden, vrouw en kinderen aan overgehouden.
Dat is pas een hardnekkige SOA
Aaah, een componist! Een briljant componist ook nog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, ik bedoelde toffe mensen.
ohoh...quote:
Nee, agressief. Jaja, er bestaan andere emoties dan depressief, zelfs in R&P.quote:
hebben ze wel pilletjes en zalfjes voorquote:
Zorgen die voor het herkennen van grappen? Dan raad ik je aan eens te smerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
hebben ze wel pilletjes en zalfjes voor
Die pilletjes moet ie slikken. Allemaal tegelijk bij voorkeur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorgen die voor het herkennen van grappen? Dan raad ik je aan eens te smeren.
ook geen manboobs?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mist niets, niemand heeft zn tieten gepost.
ik zou niet al te veel van die blauwe tegelijk nemen though...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Die pilletjes moet ie slikken. Allemaal tegelijk bij voorkeur.
Ook briljant trouwens, ken die hele film niet. Behalve dat ik weet dat Clint daar ook de soundtrack voor heeft gemaakt. Net als voor Black Swan trouwens.quote:
bamquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
De uitvinder van die smiley moet trouwens een nekschot krijgen. Of twee.
Lekker OD'enquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Die pilletjes moet ie slikken. Allemaal tegelijk bij voorkeur.
Wat gebeurt er als je dat doet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ik zou niet al te veel van die blauwe tegelijk nemen though...
Of de mod wilde ze voor hem alleen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen die van mij maar die zijn weggemod. Te confronterend blijkbaar.
Dan valt je penis eraf.quote:
En nu even serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of de mod wilde ze voor hem alleen?
[..]
Dan valt je penis eraf.
Euh... goh dit is best erg... ik weet het nietquote:
Waarom is het erg dat je dat niet weet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Euh... goh dit is best erg... ik weet het niet
ik ga het direct even opzoeken.
omdat ik voor pfizer werkquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat je dat niet weet?.
Dan zou je dat wel moeten weten jaquote:
Wel als je alle losse pillen opzuigtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Als schoonmaker hoef je niet zoveel van de bedrijfsvoering te weten hoor.
Om eerlijk te zijn werk ik nu wel voor pfizer, maar niet op viagra. Heb wel voor Eli Lilly met Cialis gewerktquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je dat wel moeten weten ja.
Hmmm... Bijwerkingen zijn nog best ernstig ook nog.
Dan zijn ze bij elke asperine ook heftig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je dat wel moeten weten ja.
Hmmm... Bijwerkingen zijn nog best ernstig ook nog.
En ga je nu net zoals Peu vanaf nu ontkennen dat je daar werkt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn werk ik nu wel voor pfizer, maar niet op viagra. Heb wel voor Eli Lilly met Cialis gewerkt
Ik slik nooit asperine, dus ik heb geen idee van de bijwerkingen bij een overdosis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij elke asperine ook heftig.
Eh nee, waarom zou ik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ga je nu net zoals Peu vanaf nu ontkennen dat je daar werkt?.
[..]
Ik slik nooit asperine, dus ik heb geen idee van de bijwerkingen bij een overdosis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |