Is dat Tijn? Die lachende vent? Nee man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit nu voor het eerst goed naar die banner boven dit topic te kijken.
Tijn die een biertje doet met een onbekende donkere vrouw... Wie zou het zijn?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat Tijn? Die lachende vent? Nee man.
Donders mooi!quote:
Wie dan wel?quote:
Een natuurverschijnsel haten? Nogal onzinnig, niet?quote:
We zijn het de laatste tijd vaker eens.quote:
Ik vind het eng.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een natuurverschijnsel haten? Nogal onzinnig, niet?
Wat is er erg aan, als je binnen zit en de flitsen om je heen ziet?
Ik heb ook nooit begrepen dat mensen een hekel hebben aan onweer en bliksem....quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zijn het de laatste tijd vaker eens.
Ook zo'n hekel aan Gaastra?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen dat mensen een hekel hebben aan onweer en bliksem....
Gaastra, maar ook andere te dure merken..... maar dan vooral de categorie; merken die men eigenlijk alleen maar koopt vanwege de naam....
Kom je hierheen? Het is een graadje of 29.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind zon en warmte op dit moment eerlijk gezegd de enige optie na al die regen
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind zon en warmte op dit moment eerlijk gezegd de enige optie na al die regen
15,5 mm regen op het festival volgende week.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.
Ze drinkt bier. Da's al positief.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ben ik inderdaad in de OPwie die donkere schone is geen idee
Die behoefte voel ik niet zo. Maar, ik hou het in gedachten. Wie weet komt het nog eens van pas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eens, maar doet wel lijken alsof je een welvarend zeilballetje bent.
Ze breekt ook doormidden als je een keer goed doorstoot.quote:
Ik hoop het, want ik ben er aan toe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende week weer zomer, heb ik me laten vertellen.
Negers hebben een taaiere huid he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze breekt ook doormidden als je een keer goed doorstoot.
Mwah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb ook voor het eerst 2 weken vrij in 9 maanden na volgende week. Wel af en toe een dagje gehad trouwens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Nog 3,5 dag en dan EINDELIJK vakantie. Pff, wat ben ik eraan toe.
2 weekjes vrij over het eerste halfjaar is echt te weinig.
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst 2 weken vrij in 9 maanden na volgende week. Wel af en toe een dagje gehad trouwens.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.quote:
dat wordt echt zwaaaar onderschat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de rug liggen en beentjes spreiden is toch minder vermoeiend lijkt me.
Vind de woordencombinatie wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.
Same. Was ook meer een vraag als in.... iedereen heeft het weer op zijn of haar heupen?quote:
Verdiend vast goed?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:41 schreef lichtekooi het volgende:
Maar serieus, het lijkt me behoorlijk zwaar werk..
Ik heb niks op mijn heupen. Tijd voor chocoladetaart dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Was ook meer een vraag als in.... iedereen heeft het weer op zijn of haar heupen?
Without getting any...das wel een beetje de keerzijde.
Lekker, bakkie thee erbij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb niks op mijn heupen. Tijd voor chocoladetaart dus.
He bah, seksquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil z'n banaan in je pruim peren.
Bedoel je: seks met fruitquote:
En ook daarom: blinddoeken... Hoef je er i.i.g. niet naar te kijken.quote:
maar dan voel je het nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ook daarom: blinddoeken... Hoef je er i.i.g. niet naar te kijken.
Niet als hij een kleintje heeftquote:
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.quote:
Volgens mij is het stigmata en dan Lake Titicaca. Dat zegt ie ook in de andere episode wanneer ze vragen waar hij vandaan komt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"I'm the great Cornholio!!" "I need TP for my bunghole!"
"Stigmata from Lady Gaga"
Klein geschapen man meldt zichquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.
ja, dan voel je ineens helemaal niets meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een kleingeschapen man uitzoeken.
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef lichtekooi het volgende:
ja, dan voel je ineens helemaal niets meer
Hier bloeit iets moois op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent overigens een prima type voor een gagball, met je gezeur en gezanik over alles.
En als hij er voor betaald?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.
En dan lach ik hem uit.
dan ook.quote:
En als hij het lief vraagt?quote:
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.quote:
Eerder een plastic zak over het hoofd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervolgens krijg je een bats voor je harses en ga je knock out. Is het probleem van het 'maar je voelt het nog wel' ook meteen opgelost.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef lichtekooi het volgende:
de eerste die dat bij mij probeert moet nog langskomen.
En dan lach ik hem uit.
als iemand een gagball in je mond wil hebben, moet hij dat niet lief gaan vragen...quote:
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Eerder een plastic zak over het hoofd.
Net zeg je nog dat je hem zou uitlachen. Ik snap er niets meer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
als iemand een gagball in je mond wil hebben, moet hij dat niet lief gaan vragen...
Weg is het hele idee van dominantie
lichtekooi heeft geen fobo!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.
Jij ook niet.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, maar wat uiterlijke verschijning betreft ga ik toch echt voor jou.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.
Het is de uitdaging om dat te combineren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het toch meer bevredigend om haar te zien schokken door het klaarkomen dan door de laatste stuiptrekkingen omdat ze geen lucht meer krijgt.
Watquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Sterven op je hoogtepuntquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de uitdaging om dat te combineren.
Klaarkomen voordat ze stikt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
ik zou dat ook niet willen, maar een gag stop je toch in de mind bij iemand die onderdanig is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je hem zou uitlachen. Ik snap er niets meer van
Dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet alleen hoe L-E er uit ziet en als je daar de hele dag naar moet kijken is dat geen straf te noemen
fijn om te horen dat ik dood mag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Er zijn toch van die seksspelletjes omtrent wurgen en bijna doodgaan etc etc. Schijnt het genoet te verhogen. Ofzo.
Geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet willen, maar een gaf stop je toch in de mind bij iemand die ondergang is?
ik bedoel dat je dus als dominante persoon in dat soort spelletjes niet moet gaan vragen of je dat alsjeblieft mag doen, dan verpest je het spel lijkt me...
Als je op doodgaan geilt wellicht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Er zijn toch van die seksspelletjes omtrent wurgen en bijna doodgaan etc etc. Schijnt het genoet te verhogen. Ofzo.
Ga maar in zijn kelder kijkenquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |