quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik mocht ook niet zo verliefd naar E. kijken![]()
![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik mocht ook niet zo verliefd naar E. kijken![]()
![]()
Nou, geniet ervanquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik ga dus als een grote meid in mijn eentje naar cirque
Heb je weer nieuw haar dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd vandaag schattig genoemd![]()
En heb een bult complimentjes gekregen over m'n haarDat het me liever laat lijken. En dat zij wel beter wist
![]()
Sinds vorig j/haar wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, geniet ervan
[..]
Heb je weer nieuw haar dan?
Ja maar ik dacht wéér nieuwquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sinds vorig j/haar wel natuurlijk
Iemand andersquote:
quote:
Jullie hadden het al gezien, maar mijn vrienden hier nog nietquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier; mannen zijn ook al vreselijk!
http://www.huffingtonpost(...)t-gain_n_911143.html
Soemp inmiddels weer single ? Of heeft ze er eentje aan de haak geslagen van de andere 50%quote:Half Of Men Say They Would Leave A Partner Who Gained Weight: Survey
Ik dacht even dat je een gigantische lul was. en toen snapte ik het.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp inmiddels weer single ? Of heeft ze er eentje aan de haak geslagen van de andere 50%?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een gigantische lul was. en toen snapte ik het.
Dat sluit nog niet uit dat 'ie een gigantische lul zou kunnen zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een gigantische lul was. en toen snapte ik het.
Ik zeg ook niet dat mijn mening veranderd isquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat sluit nog niet uit dat 'ie een gigantische lul zou kunnen zijn
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-herbegrafenis-.htmlquote:Er wordt niemand gearresteerd, omdat de zender noch de ontvanger wisten dat het niet toegestaan is in Brazilië om menselijke resten per post te versturen.
Hebben ze vast overgenomen van de Amerikanen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-herbegrafenis-.html
Okay...right
Dat is wel mooi geregeld. "Ik wist niet dat het niet mocht", mooi verweer. Gaan we vaker toepassen.
Toch weer een compliment dat je in je zak kunt steken. Wat is je antwoord?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Word net volledig uit het niks uit gevraagd...
ja waarom niet toch? Al is het iemand uit dezelfde frat alsquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch weer een compliment dat je in je zak kunt steken. Wat is je antwoord?
Nou, als je hem gewoon totaal niet leuk vindt dan lijkt me dat reden genoegquote:
Vind ik ookquote:Al is het iemand uit dezelfde frat alsen die anderejongen, mijn ex van afgelopen lente... en daar moeten we mee oppassen. Those damned phi gamma delta's haha. En dan is er ook nog de bad boy in michigan...
Nee maar serieus, gezellig is gezellig toch?
Oh nou dit gaat niet mijn nieuwe vriend worden hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als je hem gewoon totaal niet leuk vindt dan lijkt me dat reden genoeg
[..]
Vind ik ook![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh nou dit gaat niet mijn nieuwe vriend worden hoorDat weet ik nu al
En DAMN wat speelt er een ENORME kneus in die halve finale. Hoe hij die gehaald heeft snap ik geen reet van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar serieus, gezellig is gezellig toch?
Daar heb je ook weer een punt... Dat is wel mijn stijl.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik winkel in principe altijd alleen, vind ik veel prettiger omdat ik zelf kan bepalen hoe lang ik ergens blijf rondhangen.
Maar ja, ik doe eigenlijk heel veel alleen. Ook wel eens alleen naar de film inderdaad. In mijn eentje High Tea en zo. Klinkt wel erg sneu.Vandaag had ik wel gezelschap.
En PS, pas op met die jongen hè, een gezellige date moet wel gezellig blijven. Werk jezelf niet nog meer de soap in.
ja zit ook wat inquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Terwijl een bioscoop juist zo makkelijk is. Niemand die ziet dat je alleen bent.
Maar dit is al een hele stap, doe het lekker rustig aan.
Het is ook heus geen verplichting om iets alleen te moeten doen.
Of alleen ergens gaan eten, doe ik ook wel eens. Maar ik neem dan gewoon een boek en muziek mee. Dus dan vermaak ik me wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik winkel in principe altijd alleen, vind ik veel prettiger omdat ik zelf kan bepalen hoe lang ik ergens blijf rondhangen.
Maar ja, ik doe eigenlijk heel veel alleen. Ook wel eens alleen naar de film inderdaad. In mijn eentje High Tea en zo. Klinkt wel erg sneu.Vandaag had ik wel gezelschap.
En PS, pas op met die jongen hè, een gezellige date moet wel gezellig blijven. Werk jezelf niet nog meer de soap in.
ja dat is echt het laatste wat ik ooit zal doen... Ik haal dan liever een broodjequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alleen ergens gaan eten, doe ik ook wel eens. Maar ik neem dan gewoon een boek en muziek mee. Dus dan vermaak ik me wel.
Niemand die het je verplichtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat is echt het laatste wat ik nooit zal doen... Ik haal dan liever een broodje
Oh nee heel uitgebreid eten doe ik ook niet, zeg maar een uur of 2 in een restaurant gaan zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
Echt uitgebreid in een restaurant heb ik ook niet gedaan, geloof ik. Vind ik toch iets te luxe. Maar wel bij Bagels & Beans of zo. Dat soort zaken hebben we te weinig in Nijmegen.
herkenbaar. Als ik weg ben voor werk ontkom ik er niet aan. Met een boek erbij gaat het welquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alleen ergens gaan eten, doe ik ook wel eens. Maar ik neem dan gewoon een boek en muziek mee. Dus dan vermaak ik me wel.
Ja toen ik dus in Chicago alleen was heb ik een broodje gehaald...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
herkenbaar. Als ik weg ben voor werk ontkom ik er niet aan. Met een boek erbij gaat het wel
Alleen naar een museum zou ik nog wel kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ga af en toe lekker in m'n eentje met boek in een cafe zitten overdag.En filmhuis ga ik alleen heen en ook een aantal keer alleen naar een museum geweest.
Ah vast niet. Ik ken hem nauwelijksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Niet teveel hoop geven aan de knul he?
Al is dat misschien al te laat
Sven hoort bij de andere 50%, gelukkig voor mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
Soemp inmiddels weer single ? Of heeft ze er eentje aan de haak geslagen van de andere 50%?
Des te meer reden. Mannen werken echt..heel...simpel: "Hey, ze wil mee uit. Die is vet geinteresseerd!"quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alleen naar een museum zou ik nog wel kunnen
[..]
Ah vast niet. Ik ken hem nauwelijks
Welke 50%! Ik ben uniek!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven hoort bij de andere 50%, gelukkig voor mij.Ben tot nu toe maar 3 kg aangekomen. Het wordt elke keer gemeten bij de VK. En Sven bekeek laatst m'n buik, vervolgens deed ik hem zo veel mogelijk uitzetten en toen zei hij: ooooh, mooi.
En toen ik zei dat hij gek was reageerde hij met: 'tss, dan heb ik tenminste eer van m'n werk.'.
![]()
En ik ben sowieso al dik. Hij wist waar hij aan begon.
Ik hoor het 'm zó zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
reageerde hij met: 'tss, dan heb ik tenminste eer van m'n werk.'.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
En toen ik zei dat hij gek was reageerde hij met: 'tss, dan heb ik tenminste eer van m'n werk.'.![]()
Inderdaad, iemand die je eigenlijk niet kent, maar met wie je wel wil daten...dat zegt wel wat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Des te meer reden. Mannen werken echt..heel...simpel: "Hey, ze wil mee uit. Die is vet geinteresseerd!"
Niet te naief zijn wat dat betreft dus.
Inderdaad, die heeft er dan echt een heel ander idee bij dan PS.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Des te meer reden. Mannen werken echt..heel...simpel: "Hey, ze wil mee uit. Die is vet geinteresseerd!"
Niet te naief zijn wat dat betreft dus.
En als 'ie dan geen luiers wil verschonen kan ze altijd nog zeggen: "Doe maar wel, dan heb je tenminste nog een beetje eer van je werk"quote:
Wat moet u doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft er dan echt een heel ander idee bij dan PS.
Slapen inderdaad. Morgenochtend nuchter naar het ziekenhuis, betekent dat eigenlijk ook dat ik geen water mag drinken?
Thanksquote:Nem, even eenvoor morgen. Hoop dat het mooi wordt, een goed afscheid.
Ik kan het al, Soemp moet nog oefenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als 'ie dan geen luiers wil verschonen kan ze altijd nog zeggen: "Doe maar wel, dan heb je tenminste nog een beetje eer van je werk"
Hoe laat moet je? Gewoon gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef Soempie het volgende:
Kut, ik heb net een ijsje op.Dan moet ik het een weekje uitstellen.
Het ging om willen, niet om kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kan het al, Soemp moet nog oefenen.
Ik heb net nog 3 luiers gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kan het al, Soemp moet nog oefenen.
8 uur 's morgens kan ik terecht, maar het is gewoon op inloop. Kan ik net zo goed volgende week gaan en morgen nog de markt meepikken 's morgens.quote:
Bij Sven?quote:
Dat ijsje maakt dan niet heel veel meer uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
8 uur 's morgens kan ik terecht, maar het is gewoon op inloop. Kan ik net zo goed volgende week gaan en morgen nog de markt meepikken 's morgens.(nee hoor, ik zocht geen smoes om niet te gaan
)
Er bestaat wel zo'n freaky seks-iets met luiers. Maargoed, bij de oppaskindjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij Sven?
Of hebben jullie zo'n oefenpop?
Net besloten dat ik woensdag ga. Kan ik morgen uitslapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ijsje maakt dan niet heel veel meer uit.
quote:
Waarom zou je iemand, die je eigenlijk niet kent, vragen om samen te lunchen...?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en hij heeft ook geen andere indicatie gegeven
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en hij heeft ook geen andere indicatie gegeven
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Want hij is bang dat dat weer afschrikt.
Hij vraagt je mee uit. Of hij val op mannen, of er zit wat achter want hij kent je niet eens.
Als je denkt dat er niets achter zit, dan ben je echt naief.
Wie/wat is Manuel?quote:
Manuel knows nothing, he's from Barcelona!quote:
Oh, zoiets is altijd erg leuk jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, net naar dit geweest: http://www.tasteofgalesburg.com/
ontzettend leuk! Alleen belachelijk heet, dus ik zit nu weer in de airco
ewww!!! dat begin!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net naast mijn stoel gelegen. Ik vind Tosh.O vaak al leuk, maar dit is echt debiel
http://tosh.comedycentral(...)-nips?xrs=share_copy
nee de eerste aan wie hij de nipple behandeling geeft op de werkvloerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt die ouwe vent zelf? Die Bob?
Ja die zijn wel freaky ja...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee de eerste aan wie hij de nipple behandeling geeft op de werkvloer
Pretpark?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nachtbrakers (en PS)
Ik ben alleen naar de bioscoop geweest, pretpark, op vakantie naar Ierland (en daar alles alleen gedaan), theater Carré voor Hans Liberg, Toomler en nog wel een paar dingen. Grootste probleem aan die activiteiten vond ik 'wat doe je in de pauzes'. Alleen in de bios zitten vind ik geen enkel probleem, maar in de pauze verveel ik me het schompes. Toen ik in Dublin alleen in een pub zat met een pint bier en een puzzelboekje vond ik het wel weer best
Je kan Sate krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, net naar dit geweest: http://www.tasteofgalesburg.com/
ontzettend leuk! Alleen belachelijk heet, dus ik zit nu weer in de airco
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
het aftellen is begonnen, nog zo'n 4 uur te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |