*boks*quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het wel heel bijzonder, heb er nog nooit wat besteld en krijg dan zomaar zo'n flesjeToch maar eens iets bestellen dan.
Yes, I'm an easy marketing target
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het wel heel bijzonder, heb er nog nooit wat besteld en krijg dan zomaar zo'n flesjeToch maar eens iets bestellen dan.
Yes, I'm an easy marketing target
Wat een tref! Dat ben ik!quote:
Nog 3 kansenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, net op het nieuws, in heel juli geen zomerse dag. Wat een treurnis.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi XMJe had hem al in het rood toch? Deze kleur blauw is naais
Ik zal wel even reageren, want ik heb wel een meningquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Reacties op de lange PM zijn overigens meer dan welkom, gezien ik nog in oriënterende fase ben
Ik heb net serieus naar de tickets gekekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: Ja, klopt wel, heb deze:
[ afbeelding ]
Maar die is erg warm en hoge sluiting enzo.
Ik geloof dat het maandag t/m woensdag aardig is, maar nog niet echt... wow ofzo. Dus ik zou inslaan en je dakterras gaan bezetten!
Dat soort jurkjes vallen sowieso vaak klein dacht ik he!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er ook nog in het bruin
. Als die blauwe nou fabelhaft zit...
Maattabel was nu ineens anders. Had gemaild, blijkt dat 'ie smaller gesneden is. Dus heb nu een L nodig ipv een M. *kras*
Is ook! Ik heb er meestal maat 40, terwijl ik bij andere zaken eerder 42 heb voor broeken. Ik durf ook te wedden dat ze me gewoon dikker inschatte, niksnie dat 40-42 XL isquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kon een maat 38 broek bij de Esprit laatst zowat van m'n kont af trekken, dus die hele maatvoering slaat nergens op.
welke lange pm?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Reacties op de lange PM zijn overigens meer dan welkom, gezien ik nog in oriënterende fase ben
Die die jij ook al gehad hebt en waar je al op gereageerd hadquote:
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, die. Die was toch niet zo heul lang? xD
Aye, dat zal wel zoiets zijn danquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoel.
Nouja je weet maar nooit hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu even WoWen met het vriendje en thee drinken
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies gevenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeneerdeWolf en Mr Vriendje lijken qua habits zoveel op mekaar dat we gewoon es af en toe ruilen, he Moquote:
Woei!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies geven. Dus als je advies wil, wil ik je PM wel lezen.
'Oh, was het alweer het wisselweekend? Had 't helemaal niet door joh!'quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MeneerdeWolf en Mr Vriendje lijken qua habits zoveel op mekaar dat we gewoon es af en toe ruilen, he Mo
Waarom is dat? Ik ben altijd openlijk nieuwsgierig. Nieuwsgierige mensen weten veel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies geven. Dus als je advies wil, wil ik je PM wel lezen.
"Ik dacht al, zit je haar nou anders..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Oh, was het alweer het wisselweekend? Had 't helemaal niet door joh!'
Opvoeding, gene, van dat soort dingen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en vraag veel, maar niet als het persoonlijke zaken betreftquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ik ben altijd openlijk nieuwsgierig. Nieuwsgierige mensen weten veel.
Wat zeg je dat weer liefquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais, Sigme!![]()
Oh en voel je bij mij beslist niet opgelaten om dingen te vragen - Slankies mogen best heel veel weten van mij, sommige dingen heb ik alleen liever niet open en bloot staan, voor het geval dat. En als ik iets niet wil zeggen dan doe ik dat gewoon niet
107 niet goed genoeg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Het wordt zoiets:
[ afbeelding ]
Een spiksplinternieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Ik dacht al, zit je haar nou anders..."
Ik ben zo dol op m'n Citroen-dealerquote:
Nee, zo gedetaileerd had ik geeneens naar het plaatje gekeken. Ik heb niks aan achterdeuren en er geen geld voor over. Driedeurs dus. Met airco. En niet rood.quote:
Ik ook.quote:
Coole bakquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Het wordt zoiets:
[ afbeelding ]
Een spiksplinternieuwe.
Het is een beetje goudkleuring. Vond het niet lelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind die beige kleur niet heel mooi eigenlijk. Had het mooier gevonden als dat wit(ter) was
Nee die in Piscilago ergens 100 km bij Bogota vandaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die in Utrecht op het station?Als er een paar goeie plassen onder liggen
.
Ik vind de eerste het leukst ook, maar ik weet er niet veel van. Ben geen badkleding-mens.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[me=Viking84] vraagt Marks mening.
[/me]
Edit: 4-2.
Ik heb al een tijdje zo'n karretje gehad (ook al spiksplinternieuw, zo bij de dealer opgehaald, kreeg er een bos blommen bijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke auto Sigme! Heb ook naar zo'n model gekeken, alleen haakte ik af toen ik zag dat er geen boodschappenkrat achterin kon.
Ik ben niet veeleisend qua auto's, maar een boodschappenkrat achterin vind ik wel weer handig.
Als je echt op maat gesneden advies wil, zal je de eventuele stalpoten in vergelijkbare modelletjes moeten persen, fotograferen, publiceren, en dan gaan wij vertellen wat we het mooiste vinden. Na meerdere tegengestelde menigen kan je dan een gefundeerde keuze maken!quote:Ik zag deze bikini bij de Bijenkorf hangen vanmiddag, het bovenstukje zit heel mooi. Het onderste broekje heb ik aangehad, maar hadden ze niet in de juiste maat, dus die zou ik via Ebay kunnen bestellen. Heb alleen het idee dat ik onwijze stalpoten krijg door het model van het broekje en dat daarom de bovenste misschien mooier staat.
Jullie begrijpen dat ik er op het strand van Colombia wel heel erg hip uit wil zien. En op die hele lange waterglijbaan.
Jaja, dol op het geven van advies zei ik toch!quote:
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje zo'n karretje gehad (ook al spiksplinternieuw, zo bij de dealer opgehaald, kreeg er een bos blommen bij). Nooit problemen gehad met boodschappen. Achterbank kan ook heel makkelijk plat, dan past er werkelijk alles in wat ik kan kopen bij een supermarkt.
Hehehehe, dat is ook een optie natuurlijk.quote:[..]
Als je echt op maat gesneden advies wil, zal je de eventuele stalpoten in vergelijkbare modelletjes moeten persen, fotograferen, publiceren, en dan gaan wij vertellen wat we het mooiste vinden. Na meerdere tegengestelde menigen kan je dan een gefundeerde keuze maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sale
Als iemand de shabby chic pip kussens ziet in de sale?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Moeilijk. Ja, zo kun je die houding/blik ook noemen, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ze kijkt er wel een beetje moeilijk bij!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Ze doet wel haar best!![]()
Is ook niet makkelijk, water drinken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ze kijkt idd wat moeilijkleuke bikini wel
Wit staat misschien mooier bij een niet erg bruine huid? Ik word zelf altijd wat pips van dat okerige, omdat het dichtbij mijn eigen kleurtje komt
Ml, die muisMatcht goed bij het kussentje
Die andere is ook leuk op die grijze bank!
En dan ook een raar zware stem erbij, alsof het eerder een kerel wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
You made me lol![]()
Ik bedacht er geluidjes bij: "Ahgrlrblgrlbaah". "Zo, dat was me het slokje water wel"![]()
![]()
ik vind ze allebei niets, dus beide -1?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[me=Viking84] vraagt Marks mening.
[/me]
Edit: 4-2.
*model steekt buik uit en aait er tevreden over, waarna ze een boer laat*quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dan ook een raar zware stem erbij, alsof het eerder een kerel was
Spot on!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*model steekt buik uit en aait er tevreden over, waarna ze een boer laat*
Zoiets he!
Blanco is +1 voor de winnaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind ze allebei niets, dus beide -1?
Dit. Voel me altijd wat bezwaard om het te vragen, terwijl ik eigenlijk alles dolgraag wil weten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Opvoeding, gene, van dat soort dingen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en vraag veel, maar niet als het persoonlijke zaken betreft.
Heu!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ahgrlrblgrlbaah even iets drinken in de stad. Hoi. Veel sport en gezond eetplezier gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief. Afgezien van m'n eten gaat het wel oké. Ik ben afgelopen periode behoorlijk moe geweest omdat ik het vrij druk had en daardoor weinig tijd had voor mezelf, maar ik werk nu even wat minder en het gaat beter zo! Volgende week op vakantie, zin inquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je rituals? Moest vandaag toevallig aan je denken.
Köln en Stasbourg in ieder geval. Daarnaast zou je de Moeselvallei kunnen bezoeken of de Lorelei bijvoorbeeld. Er zijn zoveel leuke plekjes op die route, maar dan moet je wel de snelweg af. Ik vind die route echt saaaaaai. Ik woon trouwens ook op die routequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief. Afgezien van m'n eten gaat het wel oké. Ik ben afgelopen periode behoorlijk moe geweest omdat ik het vrij druk had en daardoor weinig tijd had voor mezelf, maar ik werk nu even wat minder en het gaat beter zo! Volgende week op vakantie, zin inen een beetje spannend, eerste keer met dit vriendje op vakantie
.
Heb jij trouwens nog tips voor leuke stadjes/dorpjes op de route Köln, Frankfurt, Strasbourg/Freiburg, Nijmegen?
De snelweg af was inderdaad het planquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Köln en Stasbourg in ieder geval. Daarnaast zou je de Moeselvallei kunnen bezoeken of de Lorelei bijvoorbeeld. Er zijn zoveel leuke plekjes op die route, maar dan moet je wel de snelweg af. Ik vind die route echt saaaaaai. Ik woon trouwens ook op die routeEn als je van geschiedenis houdt is het wel een aanrader hier.
Dan krijgen jij en Anna de laatste PM-ladingquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Voel me altijd wat bezwaard om het te vragen, terwijl ik eigenlijk alles dolgraag wil weten.
Bovenste broekje denk ik. Als dat niet staat riempje eraf halen en op een standaard zwart Zeeman/HEMA/... bikinibroekje fabrieken van een model vergelijkbaar met het onderste broekje. Of je onderhandelt met de verkoper en haalt ze allebei op eBay.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welk bikinibroekje is leuker:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Vind dit best een toffe bikini zo.
[ afbeelding ]
Alleen twijfel ik over het broekje.
Bekend probleem, zowel liefde voor je garage als afkeer van Citroëns en -rijders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef sigme het volgende:
Ik ben zo dol op m'n Citroen-dealer. Afgezien daarvan heb ik een pleurishekel aan Citroëns en zéker aan Citroënrijders. Onze gewone auto is dus ook een Citroën
.
Hahahaha, geniaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Duvel het volgende:
Op verzoek van XM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Duvel het volgende:
Op verzoek van XM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is leuk Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome![]()
(had iemand die niet al gepost btw? zo ja, soz)
Op verzoek van XM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk t ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ha, dat was mooi de kortste minimeet ooit!
Hoi Puff, volgende keer koffie doen?
True, maar we moeten ook allebei nog een keer naar huis toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk t ook!
Spontaan koffie kunnen doen in de ochtend lijkt me lastig
Zeker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
True, maar we moeten ook allebei nog een keer naar huis toe.
Geef maar een gil als je tijd hebt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker!
Wat een prachtig grijze lucht is het weer zeg.
Siral, ik weet niet, je lijkt me een heel "verdedigende" toon aan te slaan. Verder ben ik het eens met Ml-tje maar dat weet jij wel en hoop ik dat het goed met je gaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
Ben niks meer afgevallen hoor, en ik heb mindere dagen ertussen zitten, maar gister zat ik ook gewoon ruim aan de 1800 kcal. En iedereen heeft wel eens dagen dat ie minder kcal binnen krijgt? Ben momenteel alleen nog maar aangekomen en ben stabiel. Dus lijkt me prima.
Dan komt bij mji de vraag op of je het smokkelen hebt verschoven van je eetlijst naar je sport. Ik geloof dat 4 dagen sport je oorspronkelijke plan was. Is dit een valkuil van je? Herken hem op tijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Siral het volgende:
Euhhh, vrijdag is standaard rustdag. Verder kijk ik gewoon hoe het me uitkomt.
En ik heb momenteel vakantie dus doe verder barweinig.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Dit vinden de docenten hier wel leuk gok ik
[ afbeelding ]
Olie in de brievenbus
Moet, schmoetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar ik vind ook dat ze zich te erg laat kennen. Ze moet hier boven staan.
Tja, standaardrant van een puberquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet, schmoetIk had het ook zo gedaan
Daarentegen ben ik wel de laatste die iemands grammatica gaat lopen afkraken.
Puber? Hij is minimaal 18+ omdat hij van High School af is... Het gaat om een reünie he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, standaardrant van een puber. Als je daar op gaat reageren...
Jaja, weet ik, maar het zegt eerder iets over die knul zelf dat 'ie in z'n twenties nog op een lerares gaat lopen schelden, omdat hij summer school moest doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Puber? Hij is minimaal 18+ omdat hij van High School af is... Het gaat om een reünie he.
'Cause after all, he's just a man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Die gast is z'n puberteit nog niet te boven.
QFT!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:08 schreef MarMar het volgende:
Dat is waarschijnlijk geen puber meer aangezien het om een reunie gaat
HPKW: ik ga voor het onderste broekje, omdat ik die riem het minst lelijk vind, maar die kleur vind ik niezo. Kwa model zou ik voor de bovenste gaan als je het kunt hebben
Sig gefeli!!!en toffe kar!
En vliegende katten zijn tof![]()
en goedemorgen!
De eerste nog of de derde alweer?quote:
Dat, huuuuge bips op handjes parkeertquote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:56 schreef Perruche het volgende:
En ik denk ook van - als je vakantie hebt, ga dan wat doen ipv alleen sporten(is niet aan mij natuurlijk, maar toch!). Lekker een dagje weg, met vriendinnen afspreken, weet ik veel. Ik zou het wel weten als ik vakantie zou hebben
.
Maar goed, ik ga me maar niet meer met Siral bemoeien, ik begin me steeds meer te ergeren.
Oh, ik had ook een La Vialla olietje in mijn brievenbus.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Dit vinden de docenten hier wel leuk gok ik
[ afbeelding ]
Olie in de brievenbus
Niet klagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, 22, 24, 27 graden. Echt als ik van 7 tot 7 (onder)weg ben hè.
Je blij gevonden?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik erger me voor de verandering aan niemand.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, 22, 24, 27 graden. Echt als ik van 7 tot 7 (onder)weg ben hè.
Jij zit ook met je dikke kont op je mollige handjes?quote:
Oh ja, maar ik ben nu alweer wit, dus ik moet weer bijkleurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je blij gevonden?
[..]
Had jij en april en mei geen gigantisch lekker weer terwijl je thuis zat?
Je typt met je neus?
Coco...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben nu alweer wit, dus ik moet weer bijkleuren. En typen met m'n neus
.
Bevalt het je, van die paddige koffie?quote:
Als ik lekkere koffie wil pak ik m'n cafetiere. Maar aangezien ik 's ochtends licht gehandicapt ben is paddige koffie al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Bevalt het je, van die paddige koffie?
* zet nog een potje espresso
Oi! Mijn kont is heul niet dikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zit ook met je dikke kont op je mollige handjes?
Wilde voor mijn Mr een apparaat kopen zegt ie dat hij zijn padjes wil houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb een doctoraal in nasaalinguistiekquote:
Bieren & Barbecueën?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mollige handjes meldt
Ik heb ook olijfolie gehad! Wat een schattig flesje!En ik bedenk me net dat ik nu al mijn bestelboek kwijt ben geloof ik
![]()
Vandaag een 'business meeting' dus, en daarna B&Ben met zus!![]()
Volgens mij gaat dat niet met een touchscreen. Maar los daarvan: wie typt er nou met zn tong??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Kun je ook met het puntje van je tong typen, Coco? En filmpje svp!
Zeker weten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet met een touchscreen. Maar los daarvan: wie typt er nou met zn tong??![]()
lolol!
Ik heb wel mollige handjes. En een pens. Misschien geen backboobies maar wel meer isolering rondom dan ik zou willen. Plus, een tweede glimlachquote:
Kwark bak voor de neus van pupje zetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi! Waarom zijn onderkanten van kwarkbakken altijd met ribbels of golfjes of whatever, in ieder geval zo dat je die lekkere kwark er niet meer uit kan krijgen? Nou?![]()
*met vingers kwark-bak uitlepelt
Ja ^^quote:
Ik dacht dat je ook nog een Bed&Breakfast ging openenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mollige handjes meldt
Ik heb ook olijfolie gehad! Wat een schattig flesje!En ik bedenk me net dat ik nu al mijn bestelboek kwijt ben geloof ik
![]()
Vandaag een 'business meeting' dus, en daarna B&Ben met zus!![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:46 schreef MarMar het volgende:
ja zeg, doet iedereen nu opeens blauwe UItjes?
* MarMar neemt nog maar es wat koffie in de hoop iedereen dan beter uit elkaar te houden
En van jouw icoontje word ik altijd heel vrolijk omdat ik 't altijd in m'n hoofd 'hardop' zegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef Razztwizzle het volgende:
wat een conversaties hier op de vroege morgen.
Hello my fellow crazieshas the nurse been 'round yet?
Put my meds in her coffee... Now she's trippin' balls somewhere in the basementquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef Razztwizzle het volgende:
wat een conversaties hier op de vroege morgen.
Hello my fellow crazieshas the nurse been 'round yet?
Ik zie een neerwaarste spiraal. Van pashokje naar touchscreen, da's toch wel downgraden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Die van mij werkt wel als je met tong aanraakt... Nu kijkt m'n collega mij vreemd aan
Pashokje heb ik niet aangeraakt met m'n tongquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zie een neerwaarste spiraal. Van pashokje naar touchscreen, da's toch wel downgraden.
ik doe "gezellig" met je meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:52 schreef Perruche het volgende:
En het is dag 1 van de tijd van de maand en ik heb NU al een hongerlap dag. Gaat nog leuk worden...
Inclusief de "Ik sta hier zo boven / wat is iedereen dom"-Kelly-handbewegingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En van jouw icoontje word ik altijd heel vrolijk omdat ik 't altijd in m'n hoofd 'hardop' zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wij hebben een espresso apparaat... zo'n ding waarin je verse bonen gooit en de rest gaat dan "vanzelf"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef loveli het volgende:
Hm.. heb je een capacitief touchscreen? Dat werkt toch met potentiaalverschil? Ik zou denken dat je tong prima geleidt. De meeste beesten weten na een keer proberen dat likken aan schrikdraad niet de meest geweldige ervaring is die je kunt hebben.
Ik las 'ribbeltjes'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Was het niet zo dat 'zeezout' juist uit de bergen kwam en tafelzout uit de zee?
Die ribbetjes
Nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Was het niet zo dat 'zeezout' juist uit de bergen kwam en tafelzout uit de zee?
Ik heb geen idee of ik een capacitief touchscreen heb en of dat met een potentiaalverschil werktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef loveli het volgende:
Hm.. heb je een capacitief touchscreen? Dat werkt toch met potentiaalverschil? Ik zou denken dat je tong prima geleidt. De meeste beesten weten na een keer proberen dat likken aan schrikdraad niet de meest geweldige ervaring is die je kunt hebben.
Ik zie het trouwens helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Die van mij werkt wel als je met tong aanraakt... Nu kijkt m'n collega mij vreemd aan
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zie het trouwens helemaal voor me
V1z0R die heel intensief zijn telefoon oraal staat te bevredigen. Het gevoel krijgt dat iemand hem bekijkt. Met tong nog op telefoon langzaam opkijkt (slowmo ftw!) en dan oog in oog staat met collega die hem deze blik toewerpt:
[ afbeelding ]
[..]
V1z0R die heel intensief zijn telefoon oraal staat te bevredigen. Het gevoel krijgt dat iemand hem bekijkt. Met tong nog op telefoon langzaam opkijkt (slowmo ftw!) en dan oog in oog staat met collega die hem deze blik toewerpt:
[ afbeelding ]
Heb het even nagezocht maar er wordt dus nog wel steenzout als zeezout verkocht, naast het feit dat er ook echt zeezout verkocht wordt. Is toen een aflevering van keuringsdienst van waarde over geweest.quote:
[..]
[ afbeelding ]
Op verzoek van XM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zelfs van het huismerk. Iig de oestersaus. In van die vierkante flessen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Opes, Ik ga dit weekend thais koken voor mn tante en ben van thuis de belangrijkste ingredienten mee te nemen. Naar huis gaan kan niet meer en er is geen toko in de buurt.
Ik hoop dat ze vissaus en oestersaus verkopen bij de Albert Heijn!
Doen ze, van het merk Thaiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Opes, Ik ga dit weekend thais koken voor mn tante en ben van thuis de belangrijkste ingredienten mee te nemen. Naar huis gaan kan niet meer en er is geen toko in de buurt.
Ja, bij een beetje flinke AH zeker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Bovenstukje is geweldig, maar dat broekje deukt heel hard in je vet. Ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo natuurlijk.
[..]
Hehehehe, dat is ook een optie natuurlijk.
Deze is ook wel leuk trouwens:
[ afbeelding ]
Ok, ze kijkt er wel een beetje moeilijk bij!
Dat er steenzout als zeezout verkocht wordt, wil natuurlijk niet zeggen dat zeezout per definitie uit de bergen (of de grond) komt en "normaal zout" direct uit de zee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb het even nagezocht maar er wordt dus nog wel steenzout als zeezout verkocht, naast het feit dat er ook echt zeezout verkocht wordt. Is toen een aflevering van keuringsdienst van waarde over geweest.
Labeltje eruit knippen. Als ie fab staat kijkt niemand naar de maat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er ook nog in het bruin
. Als die blauwe nou fabelhaft zit...
Maattabel was nu ineens anders. Had gemaild, blijkt dat 'ie smaller gesneden is. Dus heb nu een L nodig ipv een M. *kras*
Dat er uit knippen doe ik tegenwoordig standaard. Terwijl de maat die er op staat me wel bevalt. Stomme kriebellabeltjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Labeltje eruit knippen. Als ie fab staat kijkt niemand naar de maat.
En kleding laten vanwege de maat die erin staat... dan knip je dat er toch uit?
Yup, alleen is 'echt' zeezout dus anders van structuur omdat het door toedoen van zon en water ook andere mineralen bevat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
Het mag toch zeezout heten als het ooit een zee geweest is?
Tssquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
Ik knip altijd labeltjes eruit, gewoon omdat ze irritant zijn!
behalve van die ene broek die zo groot valt dat ik een maat 36 ervan heb![]()
Kan het altijd nog verwerken in een nieuwe tattooquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tss. En dan wil je eigenlijk dat die 36 op de kont gedrukt staat
.
Ja vroegahh werd ik beïnvloed door mijn mamma, die dan trots riep dat ze een maat x aan hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
:d ik vind maten altijd een beetje onzin. Het past of niet, of ik nou een maat 36 of 42 draag doet niets af aan mijn dikke kont!
*mental image*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan het altijd nog verwerken in een nieuwe tattoo
Van de missSixty of Mango heb ik een maat L terwijl ik bij de Esprit een S heb (topjes). Jaja. Mijn buik is toch echt even dik/dun hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja vroegahh werd ik beïnvloed door mijn mamma, die dan trots riep dat ze een maat x aan hadTegenwoordig is mijn credo: dat je erin komt wil niet zeggen dat het past
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef conleche het volgende:
Mensen die per ongeluk in 1 broek maat 36 passen en dan verkondigen dat ze die maat hebben. Alsof andere mensen geen ogen hebben.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef conleche het volgende:
Mensen die per ongeluk in 1 broek maat 36 passen en dan verkondigen dat ze die maat hebben. Alsof andere mensen geen ogen hebben.
Daar was ik al een beetje bang voor. Nu boeien maten mij niet echt en koop ik gewoon een grotere maat, maar dan moet het wel mooi staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bovenstukje is geweldig, maar dat broekje deukt heel hard in je vet. Ik spreek uit ervaring.
wel jammer want het is IRL ook een heel mooie bikini.
Het probleem zit hem niet in de maat, maar in de elastieken rand (en riem) die het broekje heeft. Dat was ook de reden dat ik hem uiteindelijk niet gekocht heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor. Nu boeien maten mij niet echt en koop ik gewoon een grotere maat, maar dan moet het wel mooi staan natuurlijk.
Zoals Linda de Mol in Gooische vrouwen die per se in een 38 wilde passen en vervolgens flauw vielquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
inderdaad of dat ze die maat 36 met moeite dicht hebben gekregen en het dan heel trots verkondigen
quote:
Mango heeft spaanse maten. L daar is onze M en soms zelfs S.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van de missSixty of Mango heb ik een maat L terwijl ik bij de Esprit een S heb (topjes). Jaja. Mijn buik is toch echt even dik/dun hoor!
Maat 46-boks, al was 44 mijn standaardbroekmaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef MarMar het volgende:
volgens de meeste matentabels heb ik 38 en M, broeken soms 40 en dus 1 keer 36![]()
Ik vind het prima, mijn grootste maat was destijds 46!
Oh en ik heb zelfs bij de H&M een maat 38heb er van de week een lange witte zomerjurk gekocht voor een tientje, foto staat er niet meer bij in de webshop, dus foto volgt bij mooi weer.
Gaat niet heel fijn met je moeder he? Sterkte, aan je hele familie trouwens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder ligt nog steeds in het zkh trouwens (al meer dan een week nu). Ze heeft nml een infectie opgelopen. Gelukkig is ze nu koortsvrij, maar ik vind het allemaal maar niks. Ook niet dat ze niet eens uit bed kan komen.
awh, da's mooi kutquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder ligt nog steeds in het zkh trouwens (al meer dan een week nu). Ze heeft nml een infectie opgelopen. Gelukkig is ze nu koortsvrij, maar ik vind het allemaal maar niks. Ook niet dat ze niet eens uit bed kan komen.
Ja, dat. En volgens mij is de pasvorm ook gebaseerd op de spaanse vrouwen. Net als die van Zara, want ze hebben echt heel weinig ruimte voor de borsten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mango heeft spaanse maten. L daar is onze M en soms zelfs S.
Jeetje, dat is zeker niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Bah! Ik hoop dat ze snel opknaptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Nee, dat is ook helemaal niks. Hoop dat ze nu vlot opknaptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Wat naar Vik. Beterschap voor je moeder!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
^^quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat naar Vik. Beterschap voor je moeder!
Niet stiekem ergens familie van Elvis Presley?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is mooi waardeloos Vik! Hoop dat ze snel herstelt!
Ik kreeg gister trouwens de vraag in de sportschool, of ik was afgevallen, want mijn gezicht was smaller. Ze geloofde me niet toen ik zei dat ik was aangekomen.
En, niet geheel onbelangrijk, de combinatie pindakaas met banaan op brood is echt geweldig!![]()
![]()
![]()
Nopez!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^^
[..]
Niet stiekem ergens familie van Elvis Presley?
Nee, ik maak me niet zo'n zorgen, maar ik word me er wel van bewust dat ze niet het eeuwige leven heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef Perruche het volgende:
Ik heb tegenwoordig beneden 38 en boven ook, althans bij merken als Mexx en Esprit enzo. Bij zalando alles in 38 of M besteld en alles paste. De topjes in maat M waren zelfs te grootHeel fijn, dat is weleens anders geweest!
Pindakaas + banaan
Vik beterschap voor je mamsie! Maak je je veel zorgen?
Getsie, dat is naarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
3 maanden lukt zelfs mij niet. Tenzij je levensloop gaat sparen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik wil trouwens ook echt naar Amerika!. Dat staat miss nog wel bovenaan m'n lijstje, maar ik stel me voor dat het heel duur is en dat ik heel lang moet sparen
. Ik zou ook voor een maand of drie willen gaan, dus dat is voorlopig geen optie
.
Levensloop sparen kan volgens mij wel bij mij op het werk. En spaarloon! Ga ik ook aan mee doen vanaf volgend jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
3 maanden lukt zelfs mij niet. Tenzij je levensloop gaat sparen.![]()
Hmmmmm.... ik zie mogelijkheden.
Alhoewel ik dan niet naar de VS zou gaan maar een paar maanden door Azie, Afrika of Zuid Amerika zou gaan reizen.
Ik denk ook niet dat jij je aangesproken hoeft te voelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef MarMar het volgende:
volgens de meeste matentabels heb ik 38 en M, broeken soms 40 en dus 1 keer 36![]()
Oh en ik heb zelfs bij de H&M een maat 38heb er van de week een lange witte zomerjurk gekocht voor een tientje, foto staat er niet meer bij in de webshop, dus foto volgt bij mooi weer.
http://www.beursduivel.be(...)arloon_meer_mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Levensloop sparen kan volgens mij wel bij mij op het werk. En spaarloon! Ga ik ook aan mee doen vanaf volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je zo lang? En het hoeft echt niet heel duur te zijn hoor. Je hoeft toch niet heel Amerika in 1x te doen? Wij waren voor 3,5 week 2500 euro pp kwijt en dat was echt inclusief alles. En ik denk dat het nog wel goedkoper kan, want we hadden geen zin in motels en zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik wil trouwens ook echt naar Amerika!. Dat staat miss nog wel bovenaan m'n lijstje, maar ik stel me voor dat het heel duur is en dat ik heel lang moet sparen
. Ik zou ook voor een maand of drie willen gaan, dus dat is voorlopig geen optie
.
Nou leuk is dat!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.beursduivel.be(...)arloon_meer_mogelijk
Oh bah, wat naar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Heb je pindakaas met mashmellowpasta al geprobeerd (wel op sompig wit brood natuurlijk)?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Binnenkort de pindakaas met jam combinatie maar eens proberen.
Ik bedoelde jou niet daarnet hoor!! Ik dacht al dat je dat misschien zou kunnen denken, maar dat was niet zo dus!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef MarMar het volgende:
Nou ja, het is miss wat lang, maar ik wil wel een beetje acclimmatiseren daar en me niet al teveel een toerist voelen. Motels lijken mij juist wel leuk. Van die Psychomotelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom wil je zo lang? En het hoeft echt niet heel duur te zijn hoor. Je hoeft toch niet heel Amerika in 1x te doen? Wij waren voor 3,5 week 2500 euro pp kwijt en dat was echt inclusief alles. En ik denk dat het nog wel goedkoper kan, want we hadden geen zin in motels en zo.
Ik baal bv nu ook als een stekker dat we niet in het voorjaar een lange, verre reis hebben gemaakt, ipv Griekenland. We zouden dan in de herfst wel die lange reis maken. Nou, zie wat daar van terecht is gekomen. Ik bedoel eigenlijk: doe de dingen die je wilt, want er kan altijd iets tussenkomen.
/Oma preekt
No worries Co, ik voelde me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij je aangesproken hoeft te voelen.
Hoe is het nu met de pijn eigenlijk? En is er al meer duidelijkheid over je herIndicatie?
Wij waren voor 4 personen, inclusief alles, nog geen ¤ 4000,- voor drie weken. Inclusief hotels en motels, vliegen, autohuur, eten en New York. Dat is dus ¤ 1000,- per persoon voor 3 weken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom wil je zo lang? En het hoeft echt niet heel duur te zijn hoor. Je hoeft toch niet heel Amerika in 1x te doen? Wij waren voor 3,5 week 2500 euro pp kwijt en dat was echt inclusief alles. En ik denk dat het nog wel goedkoper kan, want we hadden geen zin in motels en zo.
Hangt er ook van af wat je wilt doen, denk ik. Ik zou eerder een weekje tussendoor naar New York gaan en later of eerder enkele weken het platteland verkennen. Route 66 enzo. Maar ik moet me ook nog inlezen hoor, miss heb ik er wel een veel te romantisch beeld vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij waren voor 4 personen, inclusief alles, nog geen ¤ 4000,- voor drie weken. Inclusief hotels, vliegen, eten en New York. Dat is dus ¤ 1000,- per persoon voor 3 weken.
Wat balen dat het niet lekker gaat nu de andere pijn juist weg isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
No worries Co, ik voelde me niet aangesproken![]()
De pijn waarvoor de blokkade gezet is, is wel weg, rest van lijf werkt niet echt mee. Her en der laaien wat ontstekingen op en het is niet mijn weer. (dat laatste wordt na het weekend gefikst begreep ik)
De keuringsarts die langs moet komen voor de herindicatie is eerst met vakantie, dan wij, dus dat wordt niet eerder dan begin september... in de tussentijd loopt de indicatie wel door, maar dus weer onzekerheid alom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |