*boks*quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het wel heel bijzonder, heb er nog nooit wat besteld en krijg dan zomaar zo'n flesjeToch maar eens iets bestellen dan.
Yes, I'm an easy marketing target
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het wel heel bijzonder, heb er nog nooit wat besteld en krijg dan zomaar zo'n flesjeToch maar eens iets bestellen dan.
Yes, I'm an easy marketing target
Wat een tref! Dat ben ik!quote:
Nog 3 kansenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, net op het nieuws, in heel juli geen zomerse dag. Wat een treurnis.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi XMJe had hem al in het rood toch? Deze kleur blauw is naais
Ik zal wel even reageren, want ik heb wel een meningquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Reacties op de lange PM zijn overigens meer dan welkom, gezien ik nog in oriënterende fase ben
Ik heb net serieus naar de tickets gekekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: Ja, klopt wel, heb deze:
[ afbeelding ]
Maar die is erg warm en hoge sluiting enzo.
Ik geloof dat het maandag t/m woensdag aardig is, maar nog niet echt... wow ofzo. Dus ik zou inslaan en je dakterras gaan bezetten!
Dat soort jurkjes vallen sowieso vaak klein dacht ik he!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er ook nog in het bruin
. Als die blauwe nou fabelhaft zit...
Maattabel was nu ineens anders. Had gemaild, blijkt dat 'ie smaller gesneden is. Dus heb nu een L nodig ipv een M. *kras*
Is ook! Ik heb er meestal maat 40, terwijl ik bij andere zaken eerder 42 heb voor broeken. Ik durf ook te wedden dat ze me gewoon dikker inschatte, niksnie dat 40-42 XL isquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kon een maat 38 broek bij de Esprit laatst zowat van m'n kont af trekken, dus die hele maatvoering slaat nergens op.
welke lange pm?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Reacties op de lange PM zijn overigens meer dan welkom, gezien ik nog in oriënterende fase ben
Die die jij ook al gehad hebt en waar je al op gereageerd hadquote:
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, die. Die was toch niet zo heul lang? xD
Aye, dat zal wel zoiets zijn danquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoel.
Nouja je weet maar nooit hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat is Maria haar 'vinden mensen het niet vervelend als ik ze 'lastigval'?'-gevoel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu even WoWen met het vriendje en thee drinken
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies gevenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeneerdeWolf en Mr Vriendje lijken qua habits zoveel op mekaar dat we gewoon es af en toe ruilen, he Moquote:
Woei!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies geven. Dus als je advies wil, wil ik je PM wel lezen.
'Oh, was het alweer het wisselweekend? Had 't helemaal niet door joh!'quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MeneerdeWolf en Mr Vriendje lijken qua habits zoveel op mekaar dat we gewoon es af en toe ruilen, he Mo
Waarom is dat? Ik ben altijd openlijk nieuwsgierig. Nieuwsgierige mensen weten veel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik probeer altijd niet nieuwsgierig te zijn dus ik hap meestal niet, maar ik ben dol op advies geven. Dus als je advies wil, wil ik je PM wel lezen.
"Ik dacht al, zit je haar nou anders..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Oh, was het alweer het wisselweekend? Had 't helemaal niet door joh!'
Opvoeding, gene, van dat soort dingen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en vraag veel, maar niet als het persoonlijke zaken betreftquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ik ben altijd openlijk nieuwsgierig. Nieuwsgierige mensen weten veel.
Wat zeg je dat weer liefquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais, Sigme!![]()
Oh en voel je bij mij beslist niet opgelaten om dingen te vragen - Slankies mogen best heel veel weten van mij, sommige dingen heb ik alleen liever niet open en bloot staan, voor het geval dat. En als ik iets niet wil zeggen dan doe ik dat gewoon niet
107 niet goed genoeg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Het wordt zoiets:
[ afbeelding ]
Een spiksplinternieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Ik dacht al, zit je haar nou anders..."
Ik ben zo dol op m'n Citroen-dealerquote:
Nee, zo gedetaileerd had ik geeneens naar het plaatje gekeken. Ik heb niks aan achterdeuren en er geen geld voor over. Driedeurs dus. Met airco. En niet rood.quote:
Ik ook.quote:
Coole bakquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Het wordt zoiets:
[ afbeelding ]
Een spiksplinternieuwe.
Het is een beetje goudkleuring. Vond het niet lelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind die beige kleur niet heel mooi eigenlijk. Had het mooier gevonden als dat wit(ter) was
Nee die in Piscilago ergens 100 km bij Bogota vandaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die in Utrecht op het station?Als er een paar goeie plassen onder liggen
.
Ik vind de eerste het leukst ook, maar ik weet er niet veel van. Ben geen badkleding-mens.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[me=Viking84] vraagt Marks mening.
[/me]
Edit: 4-2.
Ik heb al een tijdje zo'n karretje gehad (ook al spiksplinternieuw, zo bij de dealer opgehaald, kreeg er een bos blommen bijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke auto Sigme! Heb ook naar zo'n model gekeken, alleen haakte ik af toen ik zag dat er geen boodschappenkrat achterin kon.
Ik ben niet veeleisend qua auto's, maar een boodschappenkrat achterin vind ik wel weer handig.
Als je echt op maat gesneden advies wil, zal je de eventuele stalpoten in vergelijkbare modelletjes moeten persen, fotograferen, publiceren, en dan gaan wij vertellen wat we het mooiste vinden. Na meerdere tegengestelde menigen kan je dan een gefundeerde keuze maken!quote:Ik zag deze bikini bij de Bijenkorf hangen vanmiddag, het bovenstukje zit heel mooi. Het onderste broekje heb ik aangehad, maar hadden ze niet in de juiste maat, dus die zou ik via Ebay kunnen bestellen. Heb alleen het idee dat ik onwijze stalpoten krijg door het model van het broekje en dat daarom de bovenste misschien mooier staat.
Jullie begrijpen dat ik er op het strand van Colombia wel heel erg hip uit wil zien. En op die hele lange waterglijbaan.
Jaja, dol op het geven van advies zei ik toch!quote:
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje zo'n karretje gehad (ook al spiksplinternieuw, zo bij de dealer opgehaald, kreeg er een bos blommen bij). Nooit problemen gehad met boodschappen. Achterbank kan ook heel makkelijk plat, dan past er werkelijk alles in wat ik kan kopen bij een supermarkt.
Hehehehe, dat is ook een optie natuurlijk.quote:[..]
Als je echt op maat gesneden advies wil, zal je de eventuele stalpoten in vergelijkbare modelletjes moeten persen, fotograferen, publiceren, en dan gaan wij vertellen wat we het mooiste vinden. Na meerdere tegengestelde menigen kan je dan een gefundeerde keuze maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sale
Als iemand de shabby chic pip kussens ziet in de sale?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Moeilijk. Ja, zo kun je die houding/blik ook noemen, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ze kijkt er wel een beetje moeilijk bij!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Ze doet wel haar best!![]()
Is ook niet makkelijk, water drinken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ze kijkt idd wat moeilijkleuke bikini wel
Wit staat misschien mooier bij een niet erg bruine huid? Ik word zelf altijd wat pips van dat okerige, omdat het dichtbij mijn eigen kleurtje komt
Ml, die muisMatcht goed bij het kussentje
Die andere is ook leuk op die grijze bank!
En dan ook een raar zware stem erbij, alsof het eerder een kerel wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
You made me lol![]()
Ik bedacht er geluidjes bij: "Ahgrlrblgrlbaah". "Zo, dat was me het slokje water wel"![]()
![]()
ik vind ze allebei niets, dus beide -1?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[me=Viking84] vraagt Marks mening.
[/me]
Edit: 4-2.
*model steekt buik uit en aait er tevreden over, waarna ze een boer laat*quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dan ook een raar zware stem erbij, alsof het eerder een kerel was
Spot on!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*model steekt buik uit en aait er tevreden over, waarna ze een boer laat*
Zoiets he!
Blanco is +1 voor de winnaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind ze allebei niets, dus beide -1?
Dit. Voel me altijd wat bezwaard om het te vragen, terwijl ik eigenlijk alles dolgraag wil weten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Opvoeding, gene, van dat soort dingen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en vraag veel, maar niet als het persoonlijke zaken betreft.
Heu!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ahgrlrblgrlbaah even iets drinken in de stad. Hoi. Veel sport en gezond eetplezier gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |