Dit. Je bent pas een echte man als je een vrouw heb laten squirten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef TigerXtrm het volgende:
TS weet niet hoe hij een meisje kan laten squirten
Man, dit soort dingen laat ik liever aan mij voorbij gaan!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit. Je bent pas een echte man als je een vrouw heb laten squirten.
Als je het in je gezicht krijgt doe je inderdaad iets fout.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Man, dit soort dingen laat ik liever aan mij voorbij gaan!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
kan het me ook niet voorstellen man al die pis in de rondte vliegen bah
Ben je nog maagd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef Magereheinus het volgende:
Jezus man, dat zo veel mensen dit geil vinden. Wat een ellende.
En je bent onlangs 35 geworden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee, al enkele jaren niet meer.
dus je hebt een klein kind genomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
En net terug uit Thailand, hoezo?
Nee hij heeft gelijk 12 vrouwen besteld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef ericosman het volgende:
[..]
dus je hebt een klein kind genomen
of 12 kleine meisjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk 12 vrouwen besteld.
6 vrouwen en 6 kleine meisjesquote:
Was het fijn in Pattaya met die She-male?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
En net terug uit Thailand, hoezo?
jongentjes gaan daar gekleed als meisjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Daarnet insinueerde je nog dat ik homoseksuele gevoelens had. Erg consistent ben je niet!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Als ze spuiten, dan raak je ze goed.
je hebt seksuele ervaring gekregen op vakantie met meisjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Daarnet insinueerde je nog dat ik homoseksuele gevoelens had. Erg consistent ben je niet!
Jij hebt 't toch over squirten van vrouwen dat je dat vies vindt? Dus je bent homo, maar dan kan je toch nog wel wat vrouwen besteld hebben om over je angst heen te komen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Je bent 23, je mag niet liegen hèquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast, want sommige mensen zijn hier klaarblijkelijk intens dom, ik ben 35 noch net terug uit Thailand.
Gast lees die zin nog eens, voordat je duidelijk maakt dat je kennis van de Nederlandse taal ondermaats is.quote:
ik begrijp zijn zin gewoon hoor....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Gast lees die zin nog eens, voordat je duidelijk maakt dat je kennis van de Nederlandse taal ondermaats is.
een open deur kun je moeilijk open trappen ( want hij staat al open )quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Magereheinus het volgende:
Nou, eerst zeg ik dat ik 35 noch naar Thailand ben geweest. Vervolgens kom jij met: je mag niet liegen want je bent 23.
Dan denk ik bij mijzelf: dat is wat ik zojuist zei. Of trap jij graag open deuren in, zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Ja precies, dat lijkt me ook wel eens leuk om te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef ericosman het volgende:
[..]
een open deur kun je moeilijk open trappen
Toch ben je erin geslaagd dit zojuist te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef ericosman het volgende:
[..]
een open deur kun je moeilijk open trappen ( want hij staat al open )![]()
Nope zit nog gewoon opgesloten in mijn ruk bunkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch ben je erin geslaagd dit zojuist te doen.
Waar blijven de ALLCAPSquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Magereheinus het volgende:
Nou, eerst zeg ik dat ik 35 noch naar Thailand ben geweest. Vervolgens kom jij met: je mag niet liegen want je bent 23.
Dan denk ik bij mijzelf: dat is wat ik zojuist zei. Of trap jij graag open deuren in, zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Jij zegt: ik ben 35.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Magereheinus het volgende:
TS is onzekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij zegt: ik ben 35.
Hij zegt: niet liegen, je bent namelijk 23.
En nu zeggen jullie hetzelfde?
Misschien heb je nooit opgelet bij Nederlands maar het woord noch geeft aan dat je iets NIET bent. Deze les krijg je gratis van mij, omdat je klaarblijkelijk op een intense pauper school hebt gezeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij zegt: ik ben 35.
Hij zegt: niet liegen, je bent namelijk 23.
En nu zeggen jullie hetzelfde?
Het zien, het doen of het krijgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
Een beetje begrijpen kan ik het ook wel, ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen wat er geil is aan pijpen.
Je zegt dat hij niet op heeft gelet maar wat maakt dat zijn school een pauper school ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Misschien heb je nooit opgelet bij Nederlands maar het woord noch geeft aan dat je iets NIET bent. Deze les krijg je gratis van mij, omdat je klaarblijkelijk op een intense pauper school hebt gezeten.
Dat laatste zegt denk ik meer iets over je ex-bedpartnersquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:35 schreef Dimens het volgende:
Walgelijk om te zien, het doenen van het krijgen word ik nu ook niet echt warm.
Ik krijg het liefst een goede BJ, maar ik vind het kijken er naar ook wel iets hebbenquote:
Homoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik krijg het liefst een goede BJ, maar ik vind het kijken er naar ook wel iets hebben
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik krijg het liefst een goede BJ, maar ik vind het kijken er naar ook wel iets hebben
Ik word liever gewoon goed gefapt, pijpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat laatste zegt denk ik meer iets over je ex-bedpartners
[..]
Wat staat je er zo van tegen dan? Ik vind het vrij uitzonderlijk dat een man dit zegt namelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
Ik word liever gewoon goed gefapt, pijpen.
Fappen kun je zelf, pijpen niet (uitzonderingen voorbehoudenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik word liever gewoon goed gefapt, pijpen.
Hij is Asexueel (schijnt 10% van de bevolking last van te hebben)quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat staat je er zo van tegen dan? Ik vind het vrij uitzonderlijk dat een man dit zegt namelijk
Dat geloof ik niet, anders zou hij niet gefapt willen worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef RHood314 het volgende:
Hij is Asexueel (schijnt 10% van de bevolking last van te hebben)
Ik snap dat frustratie het denken zwaak maakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Magereheinus het volgende:
Misschien heb je nooit opgelet bij Nederlands maar het woord noch geeft aan dat je iets NIET bent. Deze les krijg je gratis van mij, omdat je klaarblijkelijk op een intense pauper school hebt gezeten.
quote:
In het antwoord "EN net terug..." leest elk nadenkend mens niet alleen een bevestiging, maar een bevestiging met toevoeging.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Daarom moet je je ook laten pijpen door veulentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen autisten lezen dat zo. Ik zag al gelijk dat het sarcastisch was bedoeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef juxtaposition het volgende:
In het antwoord "EN net terug..." leest elk nadenkend mens niet alleen een bevestiging, maar een bevestiging met toevoeging.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:49 schreef RHood314 het volgende:
Ahhhh die is vet cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank. Ik had toch wel de hoop dat, ondanks dat het internet is, het wel duidelijk was dat het sarcastisch bedoeld was, zeker gezien mijn echte leeftijd gewoon in mn profiel te zien isquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen autisten lezen dat zo. Ik zag al gelijk dat het sarcastisch was bedoeld
Ach als een man (hele) kleine vingertjes heeft moet dat toch best lukken of niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, anders zou hij niet gefapt willen worden.
Ik zou ook wel eens gefapt willen worden, lijkt me best cool. Ja, ik heb soms last van penisnijd
Ik had hem doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:51 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Dank. Ik had toch wel de hoop dat, ondanks dat het internet is, het wel duidelijk was dat het sarcastisch bedoeld was, zeker gezien mijn echte leeftijd gewoon in mn profiel te zien is
Op de een of andere manier vind ik het gewoon smerig en word ik er een beetje misselijk van. Toch ben ik een keer gepijpt wat wel lekker was, maar het idee hield het toch tegen en ze moest stoppen van mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat staat je er zo van tegen dan? Ik vind het vrij uitzonderlijk dat een man dit zegt namelijk
Haha dat tweede deel herken ik! Vind ik vaak ook niet zo'n succes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het gewoon smerig en word ik er een beetje misselijk van. Toch ben ik een keer gepijpt wat wel lekker was, maar het idee hield het toch tegen en ze moest stoppen van mij.![]()
Daarna wilde ze me nog zoenen ook, eerst je mond spoelen liefje.
Was het niet gewoon een She-male in Pattaya???quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het gewoon smerig en word ik er een beetje misselijk van. Toch ben ik een keer gepijpt wat wel lekker was, maar het idee hield het toch tegen en ze moest stoppen van mij.![]()
Daarna wilde ze me nog zoenen ook, eerst je mond spoelen liefje.
Ik zie niet in waarom ik dit had moeten herkennen als sarcastisch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:51 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Dank. Ik had toch wel de hoop dat, ondanks dat het internet is, het wel duidelijk was dat het sarcastisch bedoeld was, zeker gezien mijn echte leeftijd gewoon in mn profiel te zien is
Niet zeuren, als ik een lekker wijf rim zoen ik haar daarna ook gewoon op de mondquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Haha dat tweede deel herken ik! Vind ik vaak ook niet zo'n succes.
Voor een vrouw is het minder erg om dr eigg kutsmaak in dr mond te krijge als voor een man zn eigg staafsapquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Niet zeuren, als ik een lekker wijf rim zoen ik haar daarna ook gewoon op de mond
Ik wil gewoon zoenen tijdens en na de seks, met zo'n bek van piemel vocht/smaak en sperma gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Haha dat tweede deel herken ik! Vind ik vaak ook niet zo'n succes.
Hier exact hetzelfde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zoenen tijdens en na de seks, met zo'n bek van piemel vocht/smaak en sperma gaat dat niet lukken.![]()
Dat vind ik denk ik smerig er aan.
Lieve Cactus1, kun je hier op reageren please? Is dat waar wat hier gezegd wordt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef vochtig het volgende:
[..]
Voor een vrouw is het minder erg om dr eigg kutsmaak in dr mond te krijge als voor een man zn eigg staafsap
Staan pissen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, anders zou hij niet gefapt willen worden.
Ik zou ook wel eens gefapt willen worden, lijkt me best cool. Ja, ik heb soms last van penisnijd
Als 5x per dag de wc schoonmaken je ding is zie ik inderdaad het probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon hoor, geeft alleen wat meer rotzooi
Douchequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als 5x per dag de wc schoonmaken je ding is zie ik inderdaad het probleem niet.
Natuurlijk wil ik daar op reageren. Wat voor achterlijke kankerdebiel ben je als je huilie huilie gaat lopen doen over zoenen na orale sex. Dat zoen je toch zo weg? Daarbij moet je misschien alleen zulke dingen doen als je verliefd bent op elkaar, want dan is niks viesquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef RHood314 het volgende:
Lieve Cactus1, kun je hier op reageren please? Is dat waar wat hier gezegd wordt?
Nee, heb echt geen joekel van een clitoris ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:52 schreef RHood314 het volgende:
Ach als een man (hele) kleine vingertjes heeft moet dat toch best lukken of niet?
Shut itquote:
Houden zo. Vies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doe ik eigenlijk in dit topic? Ik kan niet eens squirten en ik wil het ook helemaal niet kunnen
quote:squirten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |