Dit. Je bent pas een echte man als je een vrouw heb laten squirten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef TigerXtrm het volgende:
TS weet niet hoe hij een meisje kan laten squirten
Man, dit soort dingen laat ik liever aan mij voorbij gaan!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit. Je bent pas een echte man als je een vrouw heb laten squirten.
Als je het in je gezicht krijgt doe je inderdaad iets fout.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Man, dit soort dingen laat ik liever aan mij voorbij gaan!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
kan het me ook niet voorstellen man al die pis in de rondte vliegen bah
Ben je nog maagd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef Magereheinus het volgende:
Jezus man, dat zo veel mensen dit geil vinden. Wat een ellende.
En je bent onlangs 35 geworden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee, al enkele jaren niet meer.
dus je hebt een klein kind genomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
En net terug uit Thailand, hoezo?
Nee hij heeft gelijk 12 vrouwen besteld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef ericosman het volgende:
[..]
dus je hebt een klein kind genomen
of 12 kleine meisjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk 12 vrouwen besteld.
6 vrouwen en 6 kleine meisjesquote:
Was het fijn in Pattaya met die She-male?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
En net terug uit Thailand, hoezo?
jongentjes gaan daar gekleed als meisjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Daarnet insinueerde je nog dat ik homoseksuele gevoelens had. Erg consistent ben je niet!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Als ze spuiten, dan raak je ze goed.
je hebt seksuele ervaring gekregen op vakantie met meisjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Daarnet insinueerde je nog dat ik homoseksuele gevoelens had. Erg consistent ben je niet!
Jij hebt 't toch over squirten van vrouwen dat je dat vies vindt? Dus je bent homo, maar dan kan je toch nog wel wat vrouwen besteld hebben om over je angst heen te komen..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Je bent 23, je mag niet liegen hèquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast, want sommige mensen zijn hier klaarblijkelijk intens dom, ik ben 35 noch net terug uit Thailand.
Gast lees die zin nog eens, voordat je duidelijk maakt dat je kennis van de Nederlandse taal ondermaats is.quote:
ik begrijp zijn zin gewoon hoor....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Gast lees die zin nog eens, voordat je duidelijk maakt dat je kennis van de Nederlandse taal ondermaats is.
een open deur kun je moeilijk open trappen ( want hij staat al open )quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Magereheinus het volgende:
Nou, eerst zeg ik dat ik 35 noch naar Thailand ben geweest. Vervolgens kom jij met: je mag niet liegen want je bent 23.
Dan denk ik bij mijzelf: dat is wat ik zojuist zei. Of trap jij graag open deuren in, zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Ja precies, dat lijkt me ook wel eens leuk om te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef ericosman het volgende:
[..]
een open deur kun je moeilijk open trappen
Toch ben je erin geslaagd dit zojuist te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef ericosman het volgende:
[..]
een open deur kun je moeilijk open trappen ( want hij staat al open )![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |