quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Evenement is bij deze afgelast
De spoorlijn blijft vast wel liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, ho eens even.Dan zou ik elke keer met een boot naar mijn vriendin toe moeten.
Drenthe ja idd! hellepennnnn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef zarGon het volgende:
Friesland zit nog vast aan andere provincies.
.
Ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goede actie van deze Groningers.
Fryslan Frij!![]()
Voor een zelfstandige Friese republiek.![]()
Fryslân ≠ Nederland.
Dan ga je maar via de afsluitdijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, ho eens even.Dan zou ik elke keer met een boot naar mijn vriendin toe moeten.
Via de Afsluitdijk?quote:
Zullen we de kaartverkoop opstarten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:07 schreef sp3c het volgende:
raar dat ze het afgelasten
gewoon een voorraad drank inslaan, een dj en een turk met doner kebabkraampje en je hebt een hele leuke dag denk ik
zeker als die Friezen ook komen helpen
En een visum aanvragen voor elk bezoek. En als je haar hierheen wilt halen moet ze inburgeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Fryslân.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef john243 het volgende:
Frysland is zwaar overrated, gewoon een provincie met allemaal opscheppers die pochen met vergane glorie van hun hardwerkende voorouders.
quote:Friezin Anna Antonides startte als reactie een Facebookevenement waarin ze Friezen oproept om de Groningers te helpen met graven.
''Het scheelt ons een hoop werk.
Geen punt. Mits er goede verbindingen zijn naar andere provinciën, dus geen veerboot waar je 3 uur doet over een stuk wat je bij mooi weer kunt zien liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
De Friezen hadden het echt niet erg gevonden om losgekoppeld te worden van Groningen
En dan meteen Groningen erbij innemen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Geen punt. Mits er goede verbindingen zijn naar andere provinciën, dus geen veerboot waar je 3 uur doet over een stuk wat je bij mooi weer kunt zien liggen.
Of gaan we scheppen van west tot ost Fryslân?
Dan hebben we een mooi lapje grond erbij.
nah zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Er zitten een Fries, een Groninger en een Drent te vissen aan de Drentse Aa.
Op een gegeven moment vangen ze een vis, wat een wondervis blijkt te zijn!
De vis zegt: "Als jullie me laten gaan, dan mogen jullie alle drie een wens doen."
De drie vissers gaan er mee akkoord en laten de vis vrij.
De Drent begint: "We hebben hier die stapels Hunebedden, en daar wou ik wel graag
vanaf."
*poef* Alle Hunebedden uit Drente weg.
Daarna komt de Groninger: "Ik vind Groningen zo'n mooie provincie, ik wil er een 7 meter hoge muur omheen hebben!"
*poef* Er staat een 7 meter hoge muur om heel Groningen.
Dan vraagt de Fries aan de vis: "Is die muur waterdicht?"
Waarop de vis antwoord: "Jazeker."
"Mooi," zegt de Fries: "Stort er dan maar 6 meter water in."
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Er zitten een Fries, een Groninger en een Drent te vissen aan de Drentse Aa.
Op een gegeven moment vangen ze een vis, wat een wondervis blijkt te zijn!
De vis zegt: "Als jullie me laten gaan, dan mogen jullie alle drie een wens doen."
De drie vissers gaan er mee akkoord en laten de vis vrij.
De Drent begint: "We hebben hier die stapels Hunebedden, en daar wou ik wel graag
vanaf."
*poef* Alle Hunebedden uit Drente weg.
Daarna komt de Groninger: "Ik vind Groningen zo'n mooie provincie, ik wil er een 7 meter hoge muur omheen hebben!"
*poef* Er staat een 7 meter hoge muur om heel Groningen.
Dan vraagt de Fries aan de vis: "Is die muur waterdicht?"
Waarop de vis antwoord: "Jazeker."
"Mooi," zegt de Fries: "Stort er dan maar 6 meter water in."
Even een stukje geschiedenis:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En dan meteen Groningen erbij innemen!
Cool! De hele Randstad er ook nog bij!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Even een stukje geschiedenis:
[ afbeelding ]
Wat een slechte paint zeg geeneens streetviewquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Even een stukje geschiedenis:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Dat dus. Vroeger woonde iedereen in Friesland. Jammer dat mensen hun roots vergeten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik nietWaar ik ook woon, ik ben en blijf altijd een Friezin
http://en.wikipedia.org/wiki/Frisiaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat een slechte paint zeg geeneens streetview
Krekt mien omke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik nietWaar ik ook woon, ik ben en blijf altijd een Friezin
Kijk eens aan, we breiden per minuut uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Frisia
Ierland lijkt me ook wel bijzonder, een van de weinige landen waar ik nog niet ben geweest...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Krekt mien omke.
Dy wennet ien Ierlân, mar bliuwt altied Frysk.
Welkom!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben dan een half sax half fries volgens die kaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |