Maar jij kan blijkbaar niet op het knopje "open nieuw deel" drukken.quote:
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze zit in de reeks wat de bedoeling is.
Anders moet een mod het weer maken.
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.
En ik heb niet zon knopje watergeval, tenminste, niet dat ik kan vinden.
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.quote:
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.![]()
En als je tien seconden langer wacht dan opent iemand anders wel een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
CherryLight?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
En air, ik weet wel dat je het over mij hebt hoor
Hoe kan ik mobiel dan n reeks vervolg maken?
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
geef je nummer maar. bel ik je en leg ik het even uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
dat kan allebei. Maar voor ik dat gedaan heb heeft meneer ongeduld al en nieuw topic geopend...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind een tt verzinnen gewoon leuk
Gewoon wachten tot iemand anders het topic opentquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |