lol, kom je stoer doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Via jou OF via Crack, en als je dat niet snapt ben je incompetent, sorry.
Niet zoveel denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef wise het volgende:
wat zou er gebeuren als, 4ebe, crack en maisnon op 1 kamer zouden zitten.
I wonder
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Via jou OF via Crack, en als je dat niet snapt ben je incompetent, sorry.
Chai, jij bent lief. Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar vriend heeft FOK! gehackt.
En msn. En andere plaatsen waar er over gepraat is.
Van Gridlok!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Als iedereen nu even verteld van wie ze het weten zijn we er zo uit!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel dat grid en ik dat niet tegen lot hebben verteld en dat 't dus van iemand anders komt en wie dat, blijft een raadsel.
Beetje infantiel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee niks stoer doen, stating the obvious. Kan je zelf toch ook wel nagaan?
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Allure_ het volgende:
Mensen, Lot is de missing key in dit verhaal. Geloof me, zij heeft alle antwoorden.
Spannender dan de laatste aflevering van Lostquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Allure_ het volgende:
Mensen, Lot is de missing key in dit verhaal. Geloof me, zij heeft alle antwoorden.
Om drama maximaal in omvang te laten toenemen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.
Lot is wel slimquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.
+1quote:
quote:
je schijnt het jammer te vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |