Daar wil ik juist dit jaar wel eens naartoe gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Wat ik het meeste erge vind is dat lowlands zingt weer terug is. Wat een verschrikkelijk concept is dat zeg....
Omdat ik Elbow een keer 's middags heb gezien en het prima klonk. Selah Sue heb ik al een keer als voorlaatste gezien en het veld leeg zien stromen (BFO).quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?
Fantastische band maar minstens zo rustig.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:05 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Selah Sue, tja ik zou er wel doen..
maar dat is dan ook alles. Waardeloos wijf verder
Ja, je zult maar Elbow na iets als The Offspring zetten ofzo, blijft er helemaal niks van over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?
Fantastische band maar minstens zo rustig.
Die zal we weer op Lowlands Rave draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?
Wel als je in slaap bent gewiegt door selah suequote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik gok dat ik beide wel ga bekijken. Vind het beide leuke muziek en wanneer ze staan maakt nou ook niet veel uit. Tis niet alsof je na de Alpha-afsluiter naar je tent gaat
Ik denk wel dat er na Elbow een aantal mensen wakker gemaakt moet wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Tis niet alsof je na de Alpha-afsluiter naar je tent gaat
Altijd feest daarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Da hopman het volgende:
Nu de krant er is, begint het wel echt te kriebelen.
Zie opeens overal ook de ingang van lowlands verschijnen. Zelfs in een artikel op nu.nl over cypres
http://www.nu.nl/economie(...)akke-schakel-eu.html
[ afbeelding ]
Net als tornique vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Da hopman het volgende:
Nu de krant er is, begint het wel echt te kriebelen.
Zie opeens overal ook de ingang van lowlands verschijnen. Zelfs in een artikel op nu.nl over cypres
http://www.nu.nl/economie(...)akke-schakel-eu.html
[ afbeelding ]
Net als tornique vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Vorige jaren was hij 26 uur per dag open! In die laatste 2 uur trad Depeche Mode op.
quote:
Was op Dauwpop wel gaaf, zowel in het publiek als op het podiumquote:
Zeker. Beetje hetzelfde verhaal als met The Vaccines. Je krijgt een half uur hetzelfde liedje maar het is zeker gaafquote:
Ja heb eerder wat foto's aan ze verkocht, enorm relaxte lui.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Was op Dauwpop wel gaaf, zowel in het publiek als op het podiumDie band gewoon rondjes lopen en flauwe geintjes enzo.
Niet helemaal, was het maar zo. Ik vind van The Vaccines lang alle nummers niet even goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeker. Beetje hetzelfde verhaal als met The Vaccines. Je krijgt een half uur hetzelfde liedje maar het is zeker gaaf
Merci!quote:
Huh oja ik zie het nou ook en friendly fires in de bravo.. ach ja het veranderd allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Merci!
-edit-
Trentem. om half 4 smiddags iddwtf
-edit2-
Uiteraard doen ze één van de weinige alpha tent optredens die ik leuk vind samen met Aphex Twin (the Offspring)
-edit3-
Wat doet Chase and Status in de Grolsch tent? Lijkt me meer iets voor....hmmm bravo..? Nee toch niet.... maarja! WAT MAAKT T UUT!
Op de Lima schijnt het een succes geweest te zijn, de India was vorige keer bomvol en enthousiast maar dan zou ik zeggen probeer de Grolsch ergens overdag. Maar de facking Alphaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik Elbow een keer 's middags heb gezien en het prima klonk. Selah Sue heb ik al een keer als voorlaatste gezien en het veld leeg zien stromen (BFO).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |