quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anders heb ik er wel 1 voor je.
Als ik in de auto zit dan komt het gevoel wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Shit het komt al aardig dichtbij, moet nu toch maar eens een beetje gaan nadenken over hoe en wat. Ben er dit jaar wel veel minder mee bezig geweest dan voorgaande jaren.
Had ik nog niet eens aan gedacht dus mis het blijkbaar ook niet echt maar het hoort eigenlijk wel op lowlands. Afgelopen 2x best wel bij vermaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er dit jaar geen hardcore dj is. Niet dat ik er zo om sta te springen, maar het levert wel fijne verstand op 0 momenten op
Nice, zoiezo even stemmen op Instant Street, ook al zullen ze die toch wel spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef AMDB het volgende:
We mogen de dEUS setlist gaan bepalen!
http://kickingthehabit.nl(...)over-aan-het-publiek
Tof initiatief, maar vraag me af of het leuk is. Heb zelf vaak liever dat ze nieuw materiaal spelen, we leven tenslotte niet meer in het verleden.
Gaaf. Graag alleen Suds and Soda en daarna stoppen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef AMDB het volgende:
Alles al geluisterd? Of had je al geluisterd en vond je het crap?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef friekin_ het volgende:
Juistem. Ik mis eigenlijk nog steeds mijn dikke acts. Ik heb alleen Amon/Aphex/Omar als must see.
Vorig jaar the DJ producer was erg vet.. jaar daarvoor the darkraver ook wel lachen, maar het jaar daarvoor bij Promo was ik er graag bij geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er dit jaar geen hardcore dj is. Niet dat ik er zo om sta te springen, maar het levert wel fijne verstand op 0 momenten op
Misschien wordt de vraag minder?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar the DJ producer was erg vet.. jaar daarvoor the darkraver ook wel lachen, maar het jaar daarvoor bij Promo was ik er graag bij geweestdit jaar geen hardcore idd, best vreemd want die gasten kan je overal boeken
Beetje flauw argument. Sterker nog, bands draaien vaak op hun hits. Die zijn per definitie "oud". Daar wil je niets meer van horen begrijp ik?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef AMDB het volgende:
Tof initiatief, maar vraag me af of het leuk is. Heb zelf vaak liever dat ze nieuw materiaal spelen, we leven tenslotte niet meer in het verleden.
zou niet weten waarom, hardcore liefhebbers gaan niet opeens iets anders luisteren. Mensen die naar promo/dj producer luisteren al helemaal nietquote:
Inderdaad, ben het er ook niet mee eens. Bands gaan vaak touren omdat ze een nieuwe plaat hebben, dus het is logisch dat er ook nieuw materiaal gespeeld wordt. Maar als de helft van het publiek je nummers nog niet kent, is de beleving toch anders, dus vaak blijft dat bij de eerste single en de aankomende tweede...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje flauw argument. Sterker nog, bands draaien vaak op hun hits. Die zijn per definitie "oud". Daar wil je niets meer van horen begrijp ik?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 14:21:20Doe mee met de WE EAT AFRICA quiz Oxfam Novib en win een (h)eerlijk ontbijtje op Lowlands! http://bit.ly/nVxx1T #LL11 reageer retweet
Denk dat je Trentemoller, Apparat en Âme ook wel kan waarderen dan.. Crystal Castles lijkt me ook wel tof om te zien, lekkere 8-bit new ravequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef friekin_ het volgende:
Juistem. Ik mis eigenlijk nog steeds mijn dikke acts. Ik heb alleen Amon/Aphex/Omar als must see.
Apparat vond ik op Melt tegenvallen, Âme was verreweg mijn hoogtepunt van Melt. Sowieso gaan checken dus! Hij staat 20 oktober samen met platenbaas Dixon in de Trouw te draaien tijdens Amsterdam Dance Event, maar dat was binnen een dag alweer uitverkocht. Goed bezig die knulquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Denk dat je Trentemoller, Apparat en Âme ook wel kan waarderen dan.. Crystal Castles lijkt me ook wel tof om te zien, lekkere 8-bit new rave
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Alles al geluisterd? Of had je al geluisterd en vond je het crap?
Die staan wel op de planning, maar ik mis mijn eckte kneiters. Ik had het er voor over gehad om iemand aan mijn tepel te laten zuigen, zolang ik Africa Hitech maar kon zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Denk dat je Trentemoller, Apparat en Âme ook wel kan waarderen dan.. Crystal Castles lijkt me ook wel tof om te zien, lekkere 8-bit new rave
Je derde tepel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Die staan wel op de planning, maar ik mis mijn eckte kneiters. Ik had het er voor over gehad om iemand aan mijn tepel te laten zuigen, zolang ik Africa Hitech maar kon zien.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Die staan wel op de planning, maar ik mis mijn eckte kneiters. Ik had het er voor over gehad om iemand aan mijn tepel te laten zuigen, zolang ik Africa Hitech maar kon zien.
Grappig dat we hetzelfde lijstje hebben, want onze muzieksmaken lopen aardig uiteen volgens mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef friekin_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |