Wat zou bij jou op één staan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef Rekkie het volgende:
Mooi nummer maar ik vind het niet het beste nummer.
quote:
Deze. Maar mr. Blue Sky van ELO vind ik ook behoorlijk kippenvel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
The Show Must Go On van Queen op dit moment. Vocaal gezien ongekend. Echt kippevel. Een doodzieke Freddie die dat toch maar even flikt
Zijn die nummers van de 20e eeuw ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind (hoe cliché dat ook mag zijn) Clock van Coldplay indrukwekkend.
Maar ook The Verve - Bitter Sweet Symphony spreekt me erg aan.
Wat ik echt een heel mooi en bijzonder nummer vind is: Hurt van Johnny Cash
Briljante producer ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Deze. Maar mr. Blue Sky van ELO vind ik ook behoorlijk kippenvel.
Dit vind ik helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef joekeloekes het volgende:
Ik vind deze uitvoering in elk geval mooier, net als veel andere nummers van the flying pikets
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
The Show Must Go On van Queen op dit moment. Vocaal gezien ongekend. Echt kippevel. Een doodzieke Freddie die dat toch maar even flikt
Magistraal inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dit stukje van Live Aid aan het begin bezorgt ook kippevel. Ongelofelijk dat Freddie dit ogenschijnlijk zo uit zijn mouw kun schudden .
Ben je in een saaie mood ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef Karina het volgende:
Heel mooi nummer, maar het is echt lastig om "het mooiste nummer" te kiezen, beetje appels met peren vergelijken, zoveel verschillende genres.
Ik vind heel veel mooi, ik kies nu even voor deze:
appels en peren, wat ik zei
Nee hoor, ik wil wel een disconummer posten? Ik dacht, laat ik iets HEEL anders zoeken en dat was Frank Sinatraquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil wel een disconummer posten? Ik dacht, laat ik iets HEEL anders zoeken en dat was Frank Sinatra
Deze vind ik ook heel mooi, zul je ook wel weer niets vinden![]()
quote:
Dat dus eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef Weakling het volgende:
vraag het me over 5 minuten nog een keer en ik noem een ander nummer ...
Dan vind ik Unchained Melody mooier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef tong80 het volgende:
In 2000 bracht het grootste muziekblad ter wereld, The Rolling Stone, een boek uit met de 1000 mooiste nummers van de eeuw.
Dit stond op één :
Ik kan er mee leven. Een echt kippenvel nummer.
Wat vinden jullie ?
En/Of welk ander nummer had er eventueel op één moeten staan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |