vrij normaal dat er om foto's gevraagd wordt jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[TK] BlackBerry 9700 Bold
Is dat normaal in V&A?
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[TK] BlackBerry 9700 Bold
Is dat normaal in V&A?
Moet gewoon elke dag een half uurtje spelen dan schiet het snel opquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nee wel langer. Heb het vroeger ook veel gespeeld. Maar iedere keer als ik daar aan begin ben ik er echt uren zoet mee. Omdat ik iets perse wil kunnen spelen.
Maar ooit ga ik gewoon aan lessen beginnen.
Hoezo elitair doen. Zijn duizenden mensen die een vleugel hebben en 'm nog nooit hebben aangeraakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef n8n het volgende:
Apart om elitair te doen over vleugels als je nog geen noot kan spelen
Ik kan pianolessen nemen via Garageband op m'n macje, zit er gewoon standaard inquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nee wel langer. Heb het vroeger ook veel gespeeld. Maar iedere keer als ik daar aan begin ben ik er echt uren zoet mee. Omdat ik iets perse wil kunnen spelen.
Maar ooit ga ik gewoon aan lessen beginnen.
Minimaal een Steinway vind ik vrij elitair, niet dat daar iets mis mee is vroeg me gewoon af waarom. Dat duizenden mensen het doen zie ik niet als een excuusquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo elitair doen. Zijn duizenden mensen die een vleugel hebben en 'm nog nooit hebben aangeraakt.
Als ik het kan, zal ik het je leren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik wil klassieke stukken kunnen spelen.
Deal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik het kan, zal ik het je leren.
Ik zeg toch niet ik in minimaal een Steinway wilquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Minimaal een Steinway vind ik vrij elitair, niet dat daar iets mis mee is vroeg me gewoon af waarom. Dat duizenden mensen het doen zie ik niet als een excuus
Genoegen nemen met minderquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet ik in minimaal een Steinway wil?
quote:
Dat is niet waar, godverredomme.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die V&A paupers gaan nooit die telefoon kopen, ze willen gewoon bitchen en mij foto's laten maken.
Inderdaad, de lamballen. Wat is uitgaan voor jou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat ik vanavond niet uitga. Ze zoeken het maar uit allemaal.
Do-avond is meestal studentenavond. Dus slapouwehoeren en bier drinken me dunktquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef n8n het volgende:
[..]
Inderdaad, de lamballen. Wat is uitgaan voor jou?
Ik doe niet aan studentenavonden, zo zie je maar weerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
Do-avond is meestal studentenavond. Dus slapouwehoeren en bier drinken me dunkt
Ziet er wel uit als een mongooltje jongen die gewoon een BB wil hebben om hip te zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik hoop dat die mafkees hem ook echt koopt dan.
verkoper van het jaar-award gaat naar...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik hoop dat die mafkees hem ook echt koopt dan.
Ik zal wel 1 euro extra vragen voor elke spange chimi die nog in BBM staatquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een mongooltje jongen die gewoon een BB wil hebben om hip te zijn.
Ik sta er niet in, dus veel soeps kan het nooit zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik zal wel 1 euro extra vragen voor elke spange chimi die nog in BBM staat.
Gewoon :bbping: in je Hyves zetten en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik sta er niet in, dus veel soeps kan het nooit zijn.
Klik ook gewoon blindelings op jouw YT-link, wil je daar geen misbruik van maken, klikte net op tijd weg toen ik de titel lasquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:38 schreef Maisnon het volgende:
Haha al die boys die hun ping posten in de comments
goede vaderquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haha mijn vader: "ga je eindelijk een normale telefoon nemen? Blackberry's zijn van die homo dingen".
Je weet niet eens hoe dat ding werkt. Iets wat bijna onmogelijk isquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh aight, even een foto maken met mijn nieuwe en betere iPhone 4![]()
.
is dit echt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe dat ding werkt. Iets wat bijna onmogelijk is
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ah okay, ik weet niet hoe dit allemaal werkt.
Kon misschien beter gewoon mijn Blackberry houden.
Je roept het wel op jezelf af jezus manquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet ook niet waarom, maar Blackberry vind ik ook meer iets voor vrouwen.
inb4 dus jij hebt ook een blackberry
samequote:
Een vriend van mijn vader heeft al zijn aandelen voor 15k verkocht ergens in de jaren 90 toen het slecht ging met apple.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef n8n het volgende:
[..]
10 jaar geleden zeg ik tegen paps dat hij aandelen Apple moest kopende loser
daar doelde ik ook op natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij 1 don't do it zit er weer een lijntje naar een nieuwe vraag.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader heeft al zijn aandelen voor 15k verkocht ergens in de jaren 90 toen het slecht ging met apple.
Die aandelen zouden nu 2,5 miljoen waard zijn geweest.
de meeste zullen bij de eerste vraag al teruggefloten wordenquote:
Die man is alsnog wel aan zijn miljoenen gekomen hoor, maar het was wel een nice extraatje geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |