quote:Even iets anders![]()
H&M heeft opeens da vest uit de aanbieding niet meer op voorraad, doen het dan op hun initiatief in een aparte levering en zetten er dan bij dat het totaalbedrag te laag is en er niet wordt geleverd... Nouja zegIs nou al het zoveelste dat met deze bestelling dankzij hunzelf misloopt
Mjah, een reactie als "Ey Kd, lijkenpikkert, deze keer heb ik wel betaald dus kssht," was bij mij beter gevallen dan dit hoogdravende geneuzel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de humor
En idd, als je de reputatie hebt..
kom er maar eens vanaf.. werkt al helemaal niet mee als je weer te laat bent met betalen.
En we kunnen idd aan andere mensen vragen of je wel betaalde.. maar dan moeten we ook de mensen erbij halen waa je niet optijd betaalde, fair = fair.
Zo dan. Verkeerd begrepenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NiettusEr moeten er nog 11 komen.
H&M doet echt rare stomme dingen af en toe
Kijk je even voor B2 please?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh man ik ga H&M leegkopen denk ik. En zara ook.
En Praag. Dit weekend. (of hebben ze daar alleen lelijke kleertjes?!)
Niet voor Thijs?quote:
Ik had laatst gebeld omdat ze ipv 1x, 5x verzendkosten in rek. brachten, die nergens op de bestelbevestiging stonden. Toen kreeg ik na 5min. wachten een of andere Rus aan de telefoon die me zuchtend en steunend vertelde "Wie ätzend es ist wenn ein Rechner nicht funktioniert" en dat ik maar moest mailenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha![]()
Kan je niet bellen met H&M om het met dat vest recht te zetten of is het dat je niet waard?
Ow, mja, vast wel, maar dan moet ik het allemaal weer meeslepen enzo. Ik wacht wel rustig afquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker antwoord![]()
Kan je moeder niet in Nederland voor je bestellen?
Leuke keuzes Sorbo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |