abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127829020
1 kind pleite en zoveel aandacht, terwijl onderhand al honderdduizenden verdwenen zijn die dit privilege niet kennen. Belachelijk.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_127829326
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:18 schreef APK het volgende:
Jeetje, nog steeds 37 mensen op deze zaak? :o
Nee, misschien moet je beter lezen.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:46:11 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127833769
Ben benieuwd.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:48:27 #208
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_127833841
Als ze nog leeft, zouden mensen haar toch eens gespot moeten hebben?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:49:37 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_127833874
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Nielsch het volgende:

Nee, misschien moet je beter lezen.
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:53 schreef Aether het volgende:

In a rare press conference on the case, Detective Chief Inspector Andy Redwood said he is leading a team of 37 police officers reviewing some 40,000 pieces of evidence gathered so far. The team has identified some 195 possible leads to be followed up on, he said.
Vertel...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:56:54 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127834106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:48 schreef Samuray13 het volgende:
1 kind pleite en zoveel aandacht, terwijl onderhand al honderdduizenden verdwenen zijn die dit privilege niet kennen. Belachelijk.
Alles om kranten te verkopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127839518
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alles om kranten te verkopen.
Ja, of het potje van de ouders is leeg...en elk bericht over Maddy brengt geld op!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_127846817
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef Poepoog het volgende:
Wel sneu dat zo'n kind een soortement van Yeti, Elvis of Loch Ness monster is geworden.

Ze was fucking drie man.
Ik wou net zeggen dat dit onze generatie's Nessy is geworden. Toen kwam ik je post tegen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:17:47 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_128587149
'Vermiste Madeleine McCann mogelijk nog in leven'

De Britse politie zegt aanwijzingen te hebben dat de zes jaar geleden verdwenen Madeleine McCann nog in leven is.

Dat meldt persbureau AP donderdag. Er zijn volgens de politie 'nieuwe inzichten' nadat er bewijzen zijn bestudeerd. Er wordt onderzoek gedaan naar 38 personen die de 'bijzondere aandacht' van de politie hebben in deze zaak.

"Wij blijven geloven dat er een mogelijkheid is dat Madeleine nog leeft", aldus een politieman tegen de BBC. De politie zegt dat 12 van die 38 personen van Britse komaf zijn, de anderen komen uit andere Europese landen.

Ouders

McCann verdween in mei 2007, toen nog net geen vier jaar oud, tijdens een vakantie in Portugal met haar ouders Kate en Gerry McCann in Praia de Luz in de Portugese Algarve. De Portugese politie sloot de zaak in 2008, de Britse politie besloot afgelopen juni zich juist met de zaak te gaan bemoeien.

Kate en Gerry McCann verwelkomen deze nieuwe wending in de zaak. "Het is een grote stap naar duidelijkheid over wat er die dag gebeurd is, en hopelijk, naar de veroordeling voor wie hier verantwoordelijk voor is", aldus de ouders tegen de Britse zender.
Door: NU.nl
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:23:13 #214
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128587421
En uit welke hoge hoed gaan ze het kind dan toveren ? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:47:51 #215
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128588427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:18 schreef APK het volgende:
Jeetje, nog steeds 37 mensen op deze zaak? :o
Rijke blanke ouders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, post uit 2012, excuse me :@
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 oktober 2013 @ 23:33:07 #216
862 Arcee
Look closer
pi_132143758
quote:
[Upd] 'Arrestatie in zaak Maddie McCann'

Volgens de Britse krant The Sunday Mirror is er een man aangehouden in de zaak van het vermiste Britse meisje Madeleine McCann. De man zou zijn gearresteerd door de politie van Manchester. Ook zouden er computers in beslag zijn genomen.

In 2007 verdween de destijds 3-jarige Madeleine uit een vakantiehuis in de Portugese Algarve. De Portugese politie sloot de zaak in 2008 zonder erachter te zijn gekomen wat er met Madeleine is gebeurd.

Update 23.29
De Britse politie en Scotland Yard ontkennen dat er een aanhouding is verricht inzake Madeleine McCann.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_132147656

De compositieopname van de man die door de Britse politie wordt gezocht in de verdwijningszaak van Madeleine McCann. © Metropolitan Police.

quote:
Politie toont beeld verdachte in zaak-Maddie

De Britse politie heeft zondagavond laat twee compositiebeelden vrijgegeven van een man die verdacht wordt van betrokkenheid bij de zaak rondom Madeleine McCann, het meisje dat in 2007 op 3-jarige leeftijd verdween in het Portugese Praia de Luz. De politie wil de man spreken in verband met de affaire.

De Londense politie beschouwt opsporing van de man als belangrijk voor de voortgang van het onlangs opnieuw in gang gezette onderzoek. De compositiebeelden zijn vervaardigd aan de hand van gesprekken met twee getuigen die de man signaleerden op de avond waarop het meisje vermist raakte, op 3 mei 2007.

De man wordt omschreven als blank, in de leeftijd van 20 tot 40 jaar en van gemiddelde lengte en postuur. Hij had kort donkerblond haar en een geschoren gelaat en sprak mogelijk Duits.

Andere betrokkenen
Andy Redwood, leider van het politieonderzoek, zei tegen de BBC dat 'deze man wel of niet cruciaal kan zijn voor de ontknoping van het onderzoek, maar dat we hem traceren en te spreken krijgen is voor ons van vitaal belang'. Ook van andere personen zullen indien noodzakelijk compositiebeelden worden gepubliceerd, kondigde Redwood aan.

De compositiebeelden worden maandag getoond in het Britse opsporingsprogramma Crimewatch, dat een nieuwe reconstructie van de verdwijning zal uitzenden. Ook in Nederland en Duitsland wordt uitvoerig aandacht besteed aan de zaak.

Zo wordt ook gezocht naar mogelijke getuigen of verdachten uit Nederland die te maken hebben met de verdwijning. De Britse onderzoeksleider Andrew Redwood is morgen te gast in Opsporing Verzocht. 'Omdat er natuurlijk ook veel Nederlanders daar vakantie vierden,' verklaart presentatrice Anniko van Santen. 'Wij zullen ook een deel van de nieuwe reconstructie van de BBC uitzenden. Daar zitten ook privébeelden bij van de ouders van Madeleine, die ze niet eerder hadden laten zien, van vlak voor haar verdwijning. Alles heeft als doel die sfeer van toen op te roepen, zodat het mogelijk herinneringen oproept bij Nederlanders die daar waren.'

Arrestatie
Zondag meldde de Sunday Mirror dat door de politie van Manchester een man is aangehouden die tegen een ander had verteld dat het verdwenen meisje aan hem was voorgesteld op een eiland in de Middellandse Zee. De politie was daarover ingelicht door een advocaat die de man in augustus sprak op een feestje in Manchester.

De man werd in september gearresteerd op verdenking van drugsbezit en verspreiding van onzedelijk beeldmateriaal van kinderen.
pi_132147722
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:49 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Vertel...
37 mensen plus een leidinggevende, dus 38.
pi_132149064
Ach het is toch al jaaaaren bekend dat die ouders zelf Maddie dood hebben gemaakt (wel per ongeluk) maar toch! Iets met een injectie om het kind te laten slapen en te hoge dosis of zoiets.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:58:19 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132149124
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:54 schreef ietjefietje het volgende:
Ach het is toch al jaaaaren bekend dat die ouders zelf Maddie dood hebben gemaakt (wel per ongeluk) maar toch! Iets met een injectie om het kind te laten slapen en te hoge dosis of zoiets.
Ja? Bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:22:02 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132149475
quote:
Oh?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132149587
Waarom krijgt deze zaak zoveel extra aandacht en de andere vermissingzaken niet? Je zal maar je kind hebben verloren en telkens aandacht zien die men schenkt aan Maddie en niet aan jouw vermist kind. De zoektocht naar Maddie lijkt trouwens sterk op die naar Kony, burgers collectief inzetten (omdat die zaken aandacht krijgen in de media krijgen (waar miljoenen naar kijken) en het om zoeken naar een persoon gaat) als miljoenen extra ogen voor de politie, wat goed lijkt, maar hiermee creeert men een soort burgerpolitie of burgerdetectives (maar het gaat blijkbaar om het tot een smeden van de massa, miljoenen die hetzelfde doen, collectivisme)
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:30:41 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132149604
Zijn die ouders nou nog niet opgepakt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:36:56 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132149711
quote:
Ow gek dat dit dan in het nieuws komt terwijl de ouders gewoon hun kindje hebben vermoord.
No proof buddy, zo ja topic materiaal voor bnw :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132150422
Toen de Portugese politie de ouders wilde oppakken omdat er lijksporen in de kofferbak van hun auto zijn gevonden zijn ze snel naar Engeland gevlucht ja.
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:14:59 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132150452
Bron?
pi_132150476
Wikipedia:

quote:
Ouders verdacht

Op 7 september 2007 maakte de Portugese politie bekend dat de ouders van Madeleine formeel als verdachten werden aangemerkt. Ze zijn overigens niet in staat van beschuldiging gesteld. De politie baseert de verdenking van de ouders op verschillende verdachte zaken. Zo hebben de ouders en hun vrienden tegenstrijdige verklaringen afgelegd over de bewuste avond. Daarnaast heeft onderzoek met speurhonden verschillende resultaten naar voren gebracht. Een hond getraind op lijkgeur heeft in de slaapkamer van de ouders en in de woonkamer lijkgeur gevonden. Daarnaast heeft een hond die bloedgeur kan ruiken op dezelfde plek in de woonkamer vastgesteld dat daar bloedsporen zijn. In de appartementen van de vrienden was niks gevonden. Daarna hebben dezelfde honden onderzoek gedaan naar lijkgeur en bloedgeur op de kleding en spullen van de familie McCann. Er is toen lijkgeur geconstateerd op de kleding van Kate McCann en op de lievelingsknuffel van Madeleine, die in haar bed lag. Ook is in de huurauto die de familie 25 dagen ná de verdwijning van Madeleine huurde lichaamssappen gevonden. Uit DNA onderzoek is gebleken dat deze sappen voor 88% zeker behoren bij Madeleine. Daarnaast moest de politie constateren dat het raam en het rolluik onmogelijk van buitenaf open te maken was waardoor de ontvoeringstheorie ongeloofwaardig werd.
pi_132150488
Ik denk zelf dat de ouders dus weer aandacht nodig hebben.
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:24:20 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132150665
Waarom waren al die zaken dan geen grond voor aanhouding, in Portugal of in het UK? En ik zou me gedeisd houden, als stiekeme moordenaar.
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 12:08:40 #230
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_132151733
Warme lucht en verdachte nummer zoveel...

Deze zaak wordt volgens mij nooit meer opgelost.
Are you fokking to me?
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:19:57 #231
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132151984
Niet tot een van de ouders mentaal knakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132153265
Die ouders moeten eens naar een bepaalde South Park aflevering kijken ;)

Naja ooit lopen ze weleens tegen de lamp.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:07:49 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132154672
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:17 schreef TLC het volgende:
Die ouders moeten eens naar een bepaalde South Park aflevering kijken ;)

Naja ooit lopen ze weleens tegen de lamp.
Ja, want omdat jij er van overtuigd bent dat ze schuldig zijn moeten ze ook nog even onnodig gekwetst worden.

Het zullen niet de eerste ouders zijn die ten onrechte verdachte zijn bij de verdwijning/moord van hun kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132159324
http://www.dumpert.nl/med(...)adeleine_mccann.html

Dit zegt toch genoeg? Waarom zou je het onderzoek willen belemmeren?
pi_132160274
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)adeleine_mccann.html

Dit zegt toch genoeg? Waarom zou je het onderzoek willen belemmeren?
Omdat ze zelf hun kind, per ongeluk, om het leven hebben gebracht en ze geen zin hadden in de gevolgen ervan.
Hallo
pi_132160544
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef clavier het volgende:

Omdat ze zelf hun kind, per ongeluk, om het leven hebben gebracht en ze geen zin hadden in de gevolgen ervan.
Ik hoop dat ooit nog een keer bewezen wordt dat dat niet zo was, want eigenlijk denk ik ook dat ze hun eigen dochtertje per ongeluk hebben dood gemaakt. En al die media aandacht is om mensen vooral te laten denken dat ze nog steeds heel hard zoeken naar de dader(s). Ondertussen moeten ze zelf verder leven met het afschuwelijke besef dat een stomme beoordelingsfout ze het leven van hun kind heeft gekost (dit zijn uiteraard speculaties van mij, zonder enige vorm van bewijs dus vandaar dat ik toch hoop dat het allemaal niet waar is en er nog een echte dader wordt gepakt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:28:26 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132160826
Wat me zo tegenstaat in die theorie is dat ik dat per ongeluk wel begrijp, dat kan gebeuren, maar dat je dan in den vreemde in staat bent je kind onvindbaar weg te werken snap ik dan weer niet.....

Het eens is immers onverwachts, en om een kind onvindbaar te laten verdwijnen is al bijna niet mogelijk als je het heel goed plant, laat staan als het onverwachts moet gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132160828
quote:
'Gezochte man in zaak McCann droeg kind naar strand'
De man die wordt gezocht in verband met de verdwijning van het Britse meisje Madeleine McCann werd door getuigen gezien toen hij "een blond kind naar het strand droeg".

Dat heeft een gezin verklaard tegen over de politie, meldt de BBC.
Madeleine McCann was drie jaar oud toen ze op 3 mei 2007 verdween in het Portugese Praia da Luz. De Britse politie heeft zondagnacht twee compositietekeningen getoond van een man die ervan verdacht wordt betrokken te zijn bij de zaak.
Volgens de ooggetuigen liep een blanke man van tussen de twintig en veertig jaar oud weg bij het vakantieappartement van de familie McCann, met in zijn handen een blond kind van drie of vier jaar oud, dat mogelijk een pyjama droeg.

Volgens hoofdonderzoeker van de politie Andy Redwood huilde het kind dat de gezochte man met zich meedroeg niet. Ook leek ze niet in paniek te zijn.
En daar kom je meer dan 6 jaar later mee?! 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132160904
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
liep een blanke man van tussen de twintig en veertig jaar oud
Wat een ruim begrip dit
quote:
liep een blanke man van tussen de twintig en veertig jaar oud
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132160979
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef paddy het volgende:

Wat een ruim begrip dit

Het is ook al even geleden hè, geheugen werkt niet zo feilloos 8-) Hij was dus niet heel jong en ook niet heel oud. Of zo.
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:33:50 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132160983
Gemiddeld dertig dus, een 23-jarige kan er als bijna 30 uitzien, een 38-jarige kan er als 30 uitzien....
Je zou bijna denken dat ze tegenstrijdige omschrijvingen hebben gehad.

Maar goed, ik zou dan zeggen "een marge van 7 jaar rond de 30" en dat kan door de politie best vertaald worden als "tussen de twintig en veertig jaar oud"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132162018
Hij zou Duits of Nederlands spreken...
I´m back.
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:10:18 #243
356891 Abed
hooggeleid
pi_132162061
Ik wil alleen,...McCann
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 18:21:33 #244
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_132162355
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Leandra het volgende:
Wat me zo tegenstaat in die theorie is dat ik dat per ongeluk wel begrijp, dat kan gebeuren, maar dat je dan in den vreemde in staat bent je kind onvindbaar weg te werken snap ik dan weer niet.....

Het eens is immers onverwachts, en om een kind onvindbaar te laten verdwijnen is al bijna niet mogelijk als je het heel goed plant, laat staan als het onverwachts moet gebeuren.
Dat is niet zo moeilijk. De zee lag kortbij, eens daarin gedumpt is voorgoed onvindbaar indien ze er niet meteen bij zijn...

(Waarmee ik niet wil zeggen dat de ouders dit gedaan hebben, enkel dat het niet zo moeilijk is om iemand 'onvindbaar' kwijt te doen met een zee in de buurt.)
Are you fokking to me?
pi_132162405
Er is ook boek verschenen waarin wordt beweerd dat de ouders haar hebben omgebracht. Het is hier te lezen: http://truthofthelie.com

Het is geloof ik in de UK verboden.
pi_132162509
Waarom verboden. :?
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:28:44 #247
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132162532
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daar kom je meer dan 6 jaar later mee?! 8)7
Idd een vreemd verhaal. Misschien vonden ze het toen niet verdacht..... :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:29:37 #248
3542 Gia
User under construction
pi_132162563
quote:
15s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
Hij zou Duits of Nederlands spreken...
Voor een Spanjaard is dat verschil niet duidelijk.
Sowieso denken ze daar dat je Deutsch bent als je zegt dat je Dutch bent.
pi_132162671
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:28 schreef Krullenbollie het volgende:
Waarom verboden. :?
Smaad misschien? Victory for McCanns as Maddie book is banned
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:38:43 #250
3542 Gia
User under construction
pi_132162807
Wat ik niet snap, als ze nog leeft, dat niemand dan heeft opgemerkt dat een bepaald echtpaar ineens een kind had van drie jaar.
En hoe doe je dat dan met zaken als school, kinderbijslag of vergelijkbaar. Overal wordt gekeken naar de GBA. Als, bijvoorbeeld, een Nederlands stel een kind aanmeldt op school, moeten ze geboortebewijs, trouwboekje of uittreksel van de GBA, overleggen.
Scholen waar een kind wordt aangemeld waar geen geboortebewijs overlegd kan worden, moeten gealarmeerd zijn. Meteen aan de bel trekken, hoeft dan nog niet, maar houdt dit wel in de gaten. Er worden wel meer kinderen geroofd, of illegaal ter adoptie aangeboden.

Als zo'n kind niet naar school gaat, moet dit toch opvallen bij ouders van speelkameraadjes.
pi_132163606
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef Gia het volgende:
Wat ik niet snap, als ze nog leeft, dat niemand dan heeft opgemerkt dat een bepaald echtpaar ineens een kind had van drie jaar.
En hoe doe je dat dan met zaken als school, kinderbijslag of vergelijkbaar. Overal wordt gekeken naar de GBA. Als, bijvoorbeeld, een Nederlands stel een kind aanmeldt op school, moeten ze geboortebewijs, trouwboekje of uittreksel van de GBA, overleggen.
Scholen waar een kind wordt aangemeld waar geen geboortebewijs overlegd kan worden, moeten gealarmeerd zijn. Meteen aan de bel trekken, hoeft dan nog niet, maar houdt dit wel in de gaten. Er worden wel meer kinderen geroofd, of illegaal ter adoptie aangeboden.

Als zo'n kind niet naar school gaat, moet dit toch opvallen bij ouders van speelkameraadjes.
Ze kan toch al die jaren verborgen worden gehouden. Net als de dochter van Fritzl, de drie ontvoerde meiden die Ariel Castro tien jaar in z'n huis opgesloten had gehouden, Natascha Kampusch enzovoorts.
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:11:34 #252
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_132175509
Net naar Crimewatch UK zitten kijken, maar geen idee wat nou die enorme doorbraak is. :? Ja, de man met het kind die gezien was door één van die vrienden van de McCanns, dat blijkt nu een Britse toerist met z'n dochter te zijn geweest (nog iemand die pas na 6 jaar wakker geworden is 8)7 ). Nu, zegt de politie, kan de ontvoering daarom ook later dan kwart over 9 hebben plaatsgevonden.

Nou, nou, geweldige nieuwe aanwijzingen hoor. Poeh! Jammer genoeg nog net niet zo overtuigend als de lijklucht in het appartement, de auto, de lichaamssappen in de auto, het dna in de auto, enz. enz.... :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:03:50 #253
225540 Pugg
Friends forever
pi_132180041
quote:
13s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Jane het volgende:
Net naar Crimewatch UK zitten kijken, maar geen idee wat nou die enorme doorbraak is. :? Ja, de man met het kind die gezien was door één van die vrienden van de McCanns, dat blijkt nu een Britse toerist met z'n dochter te zijn geweest (nog iemand die pas na 6 jaar wakker geworden is 8)7 ). Nu, zegt de politie, kan de ontvoering daarom ook later dan kwart over 9 hebben plaatsgevonden.

Nou, nou, geweldige nieuwe aanwijzingen hoor. Poeh! Jammer genoeg nog net niet zo overtuigend als de lijklucht in het appartement, de auto, de lichaamssappen in de auto, het dna in de auto, enz. enz.... :{
Even dacht ik dat ik het niets helemaal snapte , ben gelukkig niet helemaal alleen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:07:23 #254
3542 Gia
User under construction
pi_132186616
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Gwywen het volgende:
Ze kan toch al die jaren verborgen worden gehouden. Net als de dochter van Fritzl, de drie ontvoerde meiden die Ariel Castro tien jaar in z'n huis opgesloten had gehouden, Natascha Kampusch enzovoorts.
Dat is een mogelijkheid, inderdaad.
Maar ik had het over het eerder gemelde idee van ontvoering op bestelling.
Dus, stel dat een echtpaar een kind wil en dit op deze manier regelt.

Als ze bij een Fritzl zit, vind je haar niet en is het nog maar de vraag of ze nog leeft.

Ik blijf bij het vermoeden dat de ouders haar, per ongeluk, gedood hebben.
Daarna een auto gehuurd om het lijkje in zee te dumpen, want dat doe je niet met je eigen auto.
En tja, dan moet je zoveel mogelijk de publiciteit zoeken, want niets doen is ook verdacht.

Maar goed, allemaal vermoedens, mogelijkheden, speculaasjes.
Ik denk niet dat ze ooit gevonden wordt, dood of levend.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:10:27 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_132186695
Precies en daarom wordt het tijd voor Het zesde zintuig,plaats delict.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')