Ze kan toch al die jaren verborgen worden gehouden. Net als de dochter van Fritzl, de drie ontvoerde meiden die Ariel Castro tien jaar in z'n huis opgesloten had gehouden, Natascha Kampusch enzovoorts.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef Gia het volgende:
Wat ik niet snap, als ze nog leeft, dat niemand dan heeft opgemerkt dat een bepaald echtpaar ineens een kind had van drie jaar.
En hoe doe je dat dan met zaken als school, kinderbijslag of vergelijkbaar. Overal wordt gekeken naar de GBA. Als, bijvoorbeeld, een Nederlands stel een kind aanmeldt op school, moeten ze geboortebewijs, trouwboekje of uittreksel van de GBA, overleggen.
Scholen waar een kind wordt aangemeld waar geen geboortebewijs overlegd kan worden, moeten gealarmeerd zijn. Meteen aan de bel trekken, hoeft dan nog niet, maar houdt dit wel in de gaten. Er worden wel meer kinderen geroofd, of illegaal ter adoptie aangeboden.
Als zo'n kind niet naar school gaat, moet dit toch opvallen bij ouders van speelkameraadjes.
Even dacht ik dat ik het niets helemaal snapte , ben gelukkig niet helemaal alleen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef Jane het volgende:
Net naar Crimewatch UK zitten kijken, maar geen idee wat nou die enorme doorbraak is.Ja, de man met het kind die gezien was door één van die vrienden van de McCanns, dat blijkt nu een Britse toerist met z'n dochter te zijn geweest (nog iemand die pas na 6 jaar wakker geworden is
). Nu, zegt de politie, kan de ontvoering daarom ook later dan kwart over 9 hebben plaatsgevonden.
Nou, nou, geweldige nieuwe aanwijzingen hoor. Poeh! Jammer genoeg nog net niet zo overtuigend als de lijklucht in het appartement, de auto, de lichaamssappen in de auto, het dna in de auto, enz. enz....
Dat is een mogelijkheid, inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Gwywen het volgende:
Ze kan toch al die jaren verborgen worden gehouden. Net als de dochter van Fritzl, de drie ontvoerde meiden die Ariel Castro tien jaar in z'n huis opgesloten had gehouden, Natascha Kampusch enzovoorts.
Maar ze zijn geen verdachten meer toch? Waarom is dat dan..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
http://www.maydaymaddie.net/tonybennetsbook%5C60_redenen.htm
60 REDENEN DIE AANTONEN DAT ZE NIET WERD ONTVOERD
Ga je toch ernstig aan die ouders twijfelen hoor...
Ik weet niet hoor, een aantal dingen vind ik toch behoorlijk zwak als 'bewijs'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wat een nonsens, dus omdat het "praktisch nooit voorkomt" en je "bijna altijd moet onderzoeken of de familie betrokken is" is dat in deze ook het geval?quote:1. Ontvoering van een kind door een buitenstaander uit een woning komt praktisch nooit voor. In zaken van verdwenen kinderen moeten we bijna altijd onderzoeken of de familie hierin betrokken is.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het hebben gedaan. Het nieuws was al gesust. Een dader zou het verhaal dan juist niet opnieuw op gaan rakelen toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Kunnen ze anders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het hebben gedaan. Het nieuws was al gesust. Een dader zou het verhaal dan juist niet opnieuw op gaan rakelen toch?
WOH MAN,ER IS EEN WEPSITE MET ALLEMAAL REDENEN, EN NU DENK IK DAT DE OUDERS HET GEDAAN HEBBUN!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Er zit ook een spellingscontrole op je p.cquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
WOH MAN,ER IS EEN WEPSITE MET ALLEMAAL REDENEN, EN NU DENK IK DAT DE OUDERS HET GEDAAN HEBBUN!!!
Of deze:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Leandra het volgende:
Het begint al met deze bewering:
[..]
Wat een nonsens, dus omdat het "praktisch nooit voorkomt" en je "bijna altijd moet onderzoeken of de familie betrokken is" is dat in deze ook het geval?
Nou, er vliegen bijna nooit vliegtuigen in een gebouw, en als gebeurt is het meestal een ongeluk
Conclusie, er is geen vliegtuig in het WTC gevlogen, en zeker geen twee, en al helemaal niet per expres.
quote:2. Het bewijs van twee hoogopgeleide lijkenhonden die ‘de geur van de dood’ snoven in verschillende plaatsen van het vakantieappartement waar de McCanns verbleven, en in de 3 weken na de feiten gehuurde auto
Maar met die 58 andere argumenten ben je het dus wel eens?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:28 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Maar met die 58 andere argumenten ben je het dus wel eens?
Ik vind dat juist wel een sterk argument, iedere ouder zou eerst denken dat het kind de ouders was gaan zoeken....en misschien wel het zwembad ingelopen (wat voor de deur lag) maar zij begint meteen over een ontvoering! Ook is het vreemd dat die ouders en vrienden zelf niet meteen zijn gaan zoeken. Nee! ze bellen meteen de politie en Tony Blair!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef Copycat het volgende:
Of van die domme bewijsvoeringen als 'ieder mens zou zus of zo reageren, zij niet'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |