Gebaseerd op wat? Hoe kunnen wij nou oordelen of ze er echt op leek of niet zonder foto'squote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die arme ouders van de zogenaamde look alikeWant dit is lijkt mij ook echt niks.
Heb naar ‘Maddy’ gezocht, en de laatste was gesloten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef Naamah het volgende:
Madeleine McCann, nog steeds geen nieuws.
Dat is het laatste Maddie-topic en die is nog niet vol..
Lijkt op wat precies? De compositietekeningen van hoe ze er mogelijk uit zou kunnen zien?? (waar je dus een doorsnee 8-jarige op ziet die ik niet eens op de 4-jarige Madeleine vind lijken).quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Gebaseerd op wat? Hoe kunnen wij nou oordelen of ze er echt op leek of niet zonder foto's?
Die lijkt me al een stuk waarschijnlijker dan die in de OP.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Hanoying het volgende:
[ afbeelding ]
Computeranimatie van hoe Madeleine er nu uit zou kunnen zien
Hij bedoelt denk ik een foto van de ‘look-a-like’ in India.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt op wat precies? De compositietekeningen van hoe ze er mogelijk uit zou kunnen zien?? (waar je dus een doorsnee 8-jarige op ziet die ik niet eens op de 4-jarige Madeleine vind lijken).
Vind ze wel wat op elkaar lijken:quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt op wat precies? De compositietekeningen van hoe ze er mogelijk uit zou kunnen zien?? (waar je dus een doorsnee 8-jarige op ziet die ik niet eens op de 4-jarige Madeleine vind lijken).
Lekker op vakantie, met je dochter, wordt je door hysterische touristen achtervolgt, door de Indiase politie gearresteerd en DNA afgenomen of je kind je kind wel is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die arme ouders van de zogenaamde look alikeWant dit is lijkt mij ook echt niks.
Mooie basis voor een film/boek dit. Met lekker veel zwarte humor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker op vakantie, met je dochter, wordt je door hysterische touristen achtervolgt, door de Indiase politie gearresteerd en DNA afgenomen of je kind je kind wel is.
Helemaal leuk als dan blijkt dat papa de vader niet is (en dat niet weet)
Ben Elton zou daar idd een hilarisch ravenzwart boek over kunnen schrijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Mooie basis voor een film/boek dit. Met lekker veel zwarte humor.
dat de Indiase politie hier überhaupt serieus op ingegaan is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker op vakantie, met je dochter, wordt je door hysterische touristen achtervolgt, door de Indiase politie gearresteerd en DNA afgenomen of je kind je kind wel is.
Helemaal leuk als dan blijkt dat papa de vader niet is (en dat niet weet)
Dit is een land waar mensen met dieren kunnen trouwen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat de Indiase politie hier überhaupt serieus op ingegaan is.
Zal wel een zak geld tegenover staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat de Indiase politie hier überhaupt serieus op ingegaan is.
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef deedeetee het volgende:
Ben benieuwd wat dat meisje ervan denkt dat men twijfelt of ze wel het kind van haar ouders is. Lijkt me nogal niet niks voor zo'n kind......
Bruutquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Hanoying het volgende:
[ afbeelding ]
Computeranimatie van hoe Madeleine er nu uit zou kunnen zien
Dit dus! Ben ik de enige die het hele verhaal beetje vreemd vond en twijfels heeft bij de ouders van Maddie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zat dat verhaal met die huurauto ook alweer?
Nee, ik heb er ook mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Dit dus! Ben ik de enige die het hele verhaal beetje vreemd vond en twijfels heeft bij de ouders van Maddie?
Om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze de knuffel van Maddie gewassen heeft na de verdwijning...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Dit dus! Ben ik de enige die het hele verhaal beetje vreemd vond en twijfels heeft bij de ouders van Maddie?
lolquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja en dan zie ik twee maddies. Een neger en een blanke, van dezelfde leeftijd, lijkt zo.
Tgg. Ik lees heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |