Allemaal leugens!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
Oh noeoeoeoeoeoeoeoeoeoes!!!
Emma Watson zoekt een man
is de date al afgelopen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Nirak het volgende:
Maar skunk --> date --> waarom zien we hier nog geen verslag?
quote:
Slecht verslag, goeie boodschapquote:
Een Asus Android tablet met uitschuifbaar toetsenbord.quote:
Ik vond het al lang durenquote:
Dat is de aanloop naar jou. Wacht maar, straks komt ze naar je toe. Ze wordt zo wel moe van die mannen.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef lezzer het volgende:
Oh, als dat is dan wordt dat toch mijn Lesbeau-reeks-hoogtepunt. Sorry Vanyelsdottir..
Allergische reactie tegen antibiotica die ik had voor keelontsteking. Blijkbaar. Meh, het is zo vervelend om jeuk te hebben en de antijeukpilletjes van de dokter helpen nauwelijksquote:
Sorry, maar zeg eerlijk? Dat zou toch een stunt zijnquote:
Rot.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allergische reactie tegen antibiotica die ik had voor keelontsteking. Blijkbaar. Meh, het is zo vervelend om jeuk te hebben en de antijeukpilletjes van de dokter helpen nauwelijks. Jeukende handpalmen
!!!!
How dare you.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien gaat het toch niet gebeuren
Dat helpt allemaal wel voor korte termijn, voor de rest vergt het al mijn zelfdiscipline om niet constant te krabben (wat ook niet helpt, maar ja, jeuk he).quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Rot.![]()
Koelen? Onder de kraan? Nat washandje? Wat Nirak al zei dus eigenlijk...
Da's het punt toch, van gips?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:18 schreef Nizno het volgende:
mooi zo
heb last van mn duim en hand..... pff gips zit strak... voelt alsof mn hand vrijwel geen ruimte heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |