lekker makkelijk anderen voor je laten denkenquote:
geloven is geloven, of dat in een God of de vermeende lingeriekeuze van de buurvrouw isquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef MouzurX het volgende:
Hij doelt daarin toch niet op geloof? Dat zou niet overeenkomen met interests
hoebedoel je¿quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker makkelijk anderen voor je laten denken
geloof wordt meestal geassocieerd met een religiequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef n8n het volgende:
[..]
geloven is geloven, of dat in een God of de vermeende lingeriekeuze van de buurvrouw is
zeg ik ben haar pooier nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef n8n het volgende:
[..]
vraag bobby het 5-stappenplan en alles komt goed, denk in mogelijkheden
Normen en waarden, ideologieën, levensinvulling (tot op bepaalde hoogte). Allemaal voorgekauwd door verscheidende geloofsstromingenquote:
Tsja jouw normen en waarden heb je ook van anderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Normen en waarden, ideologieën, levensinvulling (tot op bepaalde hoogte). Allemaal voorgekauwd door verscheidende geloofsstromingen
Ik doelde op je weg met de vrouwtjes, interessant hoe je deze oppiktquote:
maar dan nog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Normen en waarden, ideologieën, levensinvulling (tot op bepaalde hoogte). Allemaal voorgekauwd door verscheidende geloofsstromingen
Ik heb voor mezelf duidelijk waar ik voor sta, beïnvloed wordt iedereen. Toch echt zelf nagedacht over wie ik wil zijn en wat ik van kwesties vindquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja jouw normen en waarden heb je ook van anderen.
Dat is niet goed, want zelfs als je gelooft weet je dat de bijv. de bijbel door mensen is geschreven en daar moet je dus altijd rekening mee blijven houden (zelf nadenken).quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Zo vaak zegt rv toch geen kanker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat je als je wd wilt hosselen je vaak kanker moet zeggen.
Question everythingquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet goed, want zelfs als je gelooft weet je dat de bijv. de bijbel door mensen is geschreven en daar moet je dus altijd rekening mee blijven houden (zelf nadenken).
mooi dat er zowel "patat" als "friet" in het 'artikel' staat om de fokkers allen te bedienenquote:
ik bedoel meer het geloof hedendaags. Men kan nu toch wel logisch genoeg redeneren dat heel het geloof nergens opslaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:03 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is je punt in deze dan? ben je kwijt
Ik ben niet goed met de vrouwtjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik doelde op je weg met de vrouwtjes, interessant hoe je deze oppikt
Daarom is mijn punt dat geloof voor de zwakkere dieren is die niet zelf kunnen of willen nadenkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
ik bedoel meer het geloof hedendaags. Men kan nu toch wel logisch genoeg redeneren dat heel het geloof nergens opslaat.
Vroeger was het anders en wist je niet beter. Maar nu
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Daarom is mijn punt dat geloof voor de zwakkere dieren is die niet zelf kunnen of willen nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |