abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:11:49 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100037751

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:42 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100037777
}:| Snetver! Jij aast niet meer op de lapo maar je hebt gewoon al een nieuw topic klaar he }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:13:19 #3
176471 oh-oh
pi_100037792
Tja, goed voorbeeld doet volgen :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:14:06 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100037809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:

Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers? :@
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.

Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak ;(
Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond is :@

Haal anders ff zo'n goedkope Ikea stellingkast en zet die voor een klein poosje in de kamer met de bak erin (staat lullig, maar dan weet je in elk geval vrij zeker dat alleen Boor de kattenbak kan bereiken).

Kun je later altijd nog schilderen en een leuk buitenrekje van maken *)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 10:15:57 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100037856
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100037859
Silicat is lastig om door te slikken, het blijft meteen aan de slijmvliezen plakken. :X maar fijn is eht zeker niet.
Kun je idd niet een tafel, kast of een ander hoog plekkie gebruiken voor de kattebak? Het zal bij de leeftijd horen denk ik, kittens vreten ook alles uit de kattebak dus silicaat is daar een nono.

Succes met opvoeden en succes bij de tandarts dadelijk! *gooit er nog een duim tegenaan*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100037912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
En als er een kap op zit daar iets zwaars op zetten, knappe hond die het dan nog kan verschuiven. :Y

Bij mij heeft iemand de kap van de kattebak gemold door erbovenop te gaan springen. }:| Dik stuk eruit! :D Ik heb hem met plakband provesorisch gerepareerd, maar bij de volgende Zooplus bestelling komt er een nieuwe, kan deze naar de Redcats want de bak die daar nu staat is wat klein.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:11 #8
33954 ElisaB
pi_100037974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:29 #9
163650 Greys
pi_100037987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.
Heb je geen berging waar ie hoog kan staan of zo?
Ik zou m zelf in de berging zetten, op de wasmachine, of op een kastje :P
Je zal dat ding nu toch ook niet in de woonkamer of keuken hebben staan of wel?
( huuuuuuuuuuu :D )
Ik heb Billy gewoon meteen geleerd dat ie de clicker associeert met complimentjes en een aai over zn bol, dat snapt ie ook wel hoor ^O^
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:21:01 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038004
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:02 #11
163650 Greys
pi_100038030
Maar is het echt zo goor om een kattenbak in de keuken te hebben? :o
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:12 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:12 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:57 #14
163650 Greys
pi_100038078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:08 #16
163650 Greys
pi_100038124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
Boor poept alleen 's nachts eigenlijk :D
En ik heb alleen keuze tussen woonkamer en keuken.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
Nee helaas, heb meteen gebeld maar mijn eigen tandarts kon pas later vólgende week, dus dit is al een andere tandarts :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
Kattebak in de bench. ^O^

Niet helemaal een grapje, als die past en je hebt ruimte over aan de zijkant voor Boor zou dat misschien bietproof kunnen worden. :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:27 #18
176471 oh-oh
pi_100038133
quote:
Ik vind dat goor, maar ik zal de enige zijn hier :P
Ik heb trouwens ook geen prullenbak in mn keuken , een heel klein bakkie, en alles gaat naar buiten, want dat vind ik ook goor.
Zet de kattenbak lekker in de bench dan, als ie daar toch niet in wil ^O^
( Groucho Marx )
pi_100038139
quote:
Ik heb dat ook hoor, maar heel fris vind ik het ook niet :) Ik heb dat wegens ruimtegebrek en in de woonkamer/slaapkamer vind ik helemaal niet wat.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:26:44 #20
163650 Greys
pi_100038172
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038178
Inderdaad kattenbak in de bench ^O^
pi_100038180
quote:
Met vers voer zou ik het geen probleem vinden. Maar mijn redcats zou ik toch liever geen toilet in de woonkamer geven (muv de kittens natuurlijk). Die stiiiinken! :X :X :X Kom ik nog vaker aan het scheppen. :')
Nu heb ik het geluk dat is ze op een andere kamer kwijt kan, anders had ik vast wel een woonkamer- of keuken oplossing gevonden.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:27:38 #23
176471 oh-oh
pi_100038203
Fuck de tyfus, dat beestje is echt leuk ;(
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:29 #24
163650 Greys
pi_100038243
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:43 #25
176471 oh-oh
pi_100038251
En Greys, doe ff normaal stress of geen stress, ik maak je niet uit voor goorlap, ik zeg alleen dat ik het goor vind, maar ik vind echt al heel snel iets goor wat met katten te maken heeft, jeweettog :P
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:51 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038254
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
Nja Greys, dat is ieder voor zich toch, ik vind wel meer dingen vies waar andere mensen geen problemen mee hebben. Je af laten likken door een hond of een hond of kat mee laten eten van je bord of zo, brrrrr. Oh en vind voeten vies :@

Het enige waar je geloof ik rekening mee moet houden is dat de kattenbak en de eet en drinkbakken niet te dicht bij elkaar staan. Katten eten ook niet graag naast hun kattenbak schijnt het.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:32:07 #27
163650 Greys
pi_100038318
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:33:09 #29
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_100038355
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
pi_100038370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
Ik goorlap gezellig met je mee. *O* Bij mij lopen de katten vrolijk op het aanrecht. _O- Maar van mijn bord eten mogen ze niet. En afgelebberd worden door honden vind ik vies. :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:34:02 #31
163650 Greys
pi_100038376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
Als je het doet op een moment dat die bak al goed gebruikt is (en dus voor hem waarneembare geur heeft) en het dan een poosje zo laat zou hij het best moeten snappen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:35:18 #33
163650 Greys
pi_100038406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef phusician het volgende:
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
Verhuizen! ^O^ _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:36:05 #35
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038426
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:13 #36
176471 oh-oh
pi_100038449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:36 schreef Nonneke het volgende:
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
Jij driedubbele goorlap :D :r
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:34 #37
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij driedubbele goorlap :D :r
:7
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_100038465
Greys nog sterkte voor de tandarts :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:38:39 #39
176471 oh-oh
pi_100038495
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:10 #40
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
ik had em net gekeken idd, wat een cutie O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:44 #41
176471 oh-oh
pi_100038516
Kjoetie pjoetie he :{
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:47 #42
33954 ElisaB
pi_100038520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
pi_100038525
Ik heb ook een kattenbak in de uiterste hoek van de kamer staan maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt want onze katten doen het buiten, alleen met Oud op Nieuw of als het onweert gaat er wel eens eentje op :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:40:18 #44
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Kjoetie pjoetie he :{
:Y zeker, zelfs met hangoortjes :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:15 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038561
Wanneer krijg je de pup oh-oh?
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:43 #46
176471 oh-oh
pi_100038581
Die oortjes zijn prima te plakken.
Boh ik hoop dat iemand m snel koopt of dat ie snel iemand bijt of zo :P
( Groucho Marx )
pi_100038584
Ja en we willen foto's :P
pi_100038586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-
[ afbeelding ]

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
Doe maar rustig aan hoor. :*
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet. :@ Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.

Al lokt je schuurlampje me wel. :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:43:06 #49
176471 oh-oh
pi_100038625
:') Ik haat puppen, als ie een jaar is en niemand heeft m nog gekocht dan haal ik m wel op _O-
( Groucho Marx )
pi_100038781
Ik ben blij als Diaz ook een jaar is, dan kan je er tenminste wat meer mee. Kan hij mooi mee naast de fiets.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:49:21 #51
176471 oh-oh
pi_100038832
Zo een grote hond met een jaar al?
Ik heb dr de ballen verstand van haha, ik zou die kleintjes pas met een jaar naast de fiets laten lopen, en na een patellatest :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:51:03 #52
33954 ElisaB
pi_100038877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Doe maar rustig aan hoor. :*
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet. :@ Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.

Al lokt je schuurlampje me wel. :@

Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jah }:|

Het is deze, maar dan in zakken, omdat dat beter te hanteren is:

Ik heb van de fabrikant eens 12 zakken gekregen, want ze vonden Pluim zo leuk _O-
pi_100039200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo een grote hond met een jaar al?
Ik heb dr de ballen verstand van haha, ik zou die kleintjes pas met een jaar naast de fiets laten lopen, en na een patellatest :P
Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.
Ga geen hond testen voor alleen naast de fiets lopen, doe ik met die vuilnisbakkies ook niet.
pi_100039225
James ging bijna elke dag een uur mee naast de mountainbike.. O+ Dan vind ik fietsen ook leuk, in mn eentje een rondje fietsen vind ik geen ene reet aan _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:04:23 #55
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100039251
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_100039312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jah }:|

Het is deze, maar dan in zakken, omdat dat beter te hanteren is:

[ afbeelding ]

Ik heb van de fabrikant eens 12 zakken gekregen, want ze vonden Pluim zo leuk _O-
Duur is niet altijd beter. :6
Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein. ;( En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.

En ik wil ook een vertederende leuke gratis zakken krijg poes! :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:06:52 #58
176471 oh-oh
pi_100039317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:02 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.
Ga geen hond testen voor alleen naast de fiets lopen, doe ik met die vuilnisbakkies ook niet.
Ik laat die van mij dus wel testen, al is het maar voor het ras.
Sjon laat ik niet testen, die zus moet verplicht getest als ze dr mee wil fokken, als ze dat niet doet dan doe ik Sjon wel alsnog en hoop ik haast dat ie positief test , ga ik die resultaten overal posten _O- . En met Sjon neem ik zelf absoluut geen pups verder dus maakt het niet zoveel uit.
Billy heb ik wel laten testen, ouders zijn ook getest, broers ook, maar dat is ook een goede lijn, staat gewoon netjes als die allemaal clear zijn ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:08:18 #59
176471 oh-oh
pi_100039358
Trouwens voor ik er behendigheid of wat dan ook mee zou doen zou ik ze ook laten testen, gewoon omdat je niet met een hond met een afwijking zulke dingen wil doen om vervolgens een hoop schade aan te richten omdat je t niet wist.
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:08:47 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039370
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein. ;( En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.

Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meer :6

Succes Greys
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100039396
quote:
OMG. :|W
Als je dat filmpje zonder geluid kijkt is het nog fouter... 5 keer achter elkaar dezelfde shots. ;(

En na afloop moet je je voeten -waar je dus niet bij kunt- alsnog afdrogen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:52 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens voor ik er behendigheid of wat dan ook mee zou doen zou ik ze ook laten testen, gewoon omdat je niet met een hond met een afwijking zulke dingen wil doen om vervolgens een hoop schade aan te richten omdat je t niet wist.
Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomen :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:53 #63
176471 oh-oh
pi_100039418
gatverdamme, ik heb m afgezet, voeten zijn echt vies om naar te kijken :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:10:37 #64
176471 oh-oh
pi_100039440
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomen :')
Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?
Ik zeg alleen dat ik dat wel doe!
Patella is voor mijn ras van toepassing, ik weet niks van goldens.
DH wellicht?
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:10:48 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039446
Dat filmpje :') Wie kan er nu niet bij zijn voeten komen :') Tenzij 120 kilo dan.
pi_100039450
Ik hoop dat de tand van Diaz goed groeit, de vorige prikte in zn tandvlees bovenin. Anders moet die tand eruit..dierenarts zei dat ik maar balletjes moest kopen die precies tussen zn tanden passen die hij dan kon dragen tijdens wandelingen. :') Heb maar wat verschillende maten besteld _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:11:10 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?
Ik zeg alleen dat ik dat wel doe!
Patella is voor mijn ras van toepassing, ik weet niks van goldens.
DH wellicht?
Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd op :')
pi_100039545
Ach..meeste mensen die testen zijn de mensen die het echt fanatiek doen en veel wedstrijden lopen. Als je het gewoon voor de lol doet, vind ik het niet nodig. Maar goed, de heupen van Diaz laat ik sowieso wel checken als hij oud genoeg is.. maar niet omdat ik dat nodig vind voor behendigheid..
pi_100039554
quote:

[..]

Dan wil ik ze wel, als jij ze niet hoeft :6
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:13:48 #70
176471 oh-oh
pi_100039555
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd op :')
:') die smiley die maakt m wel raar hoor !
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:14:51 #71
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100039603
Zie je jezelf al staan in de badkamer, je voeten door dat ding te raggen :')

top stoel *;
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:15:27 #72
176471 oh-oh
pi_100039623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach..meeste mensen die testen zijn de mensen die het echt fanatiek doen en veel wedstrijden lopen. Als je het gewoon voor de lol doet, vind ik het niet nodig. Maar goed, de heupen van Diaz laat ik sowieso wel checken als hij oud genoeg is.. maar niet omdat ik dat nodig vind voor behendigheid..
Billy springt altijd als een malle, ik wilde graag weten of zn patella's ieg wel normaal waren, dus ik heb m laten testen toen ie een jaar was.
Toen was ie keurig netjes strak in de knietjes, dus als ie dr wat aan krijgt weet ik dat t niet aangeboren is maar dat ie ze gewoon zelf verneukt heeft.
Kan niemand t strakjes op een lijn met baggerknietjes gooien, en dat vind ik wel fijn ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:15:39 #73
176471 oh-oh
pi_100039627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:14 schreef Nonneke het volgende:
Zie je jezelf al staan in de badkamer, je voeten door dat ding te raggen :')

top stoel *;
Oh ja die kende ik al _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:20:43 #74
176471 oh-oh
pi_100039799
Ik hoop dat t droog blijft, ik wil dalijk naar de Bodyshop voor nieuwe bodybutter voor Chico en bananenshampoo pour moi.
( Groucho Marx )
pi_100040038
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat filmpje :') Wie kan er nu niet bij zijn voeten komen :') Tenzij 120 kilo dan.
Oude mensen die stijf zijn
Mensen met evenwichtsstoornissen
Mensen met een handicap
Zwangere vrouwen
Mensen met overgewicht
en....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100040069
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Leef je uit! :6
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:29:27 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100040082
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik, want hernia.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100040111
In de pauze broodje halen (want met het bento gedoe van de afgelopen dag was ik vergeten boterhammen te kopen en ik had niks klaar voor de bento :') ) en evn naar de Xenos voor een minimini peper- en zoutstelletje. Zout uit een flesje werkt toch niet echt super. _O-
pi_100040139
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik, want hernia.
Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:31:10 #80
176471 oh-oh
pi_100040153
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik, want hernia.
Ja maar wil jij zo een ding?
:D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:39:07 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen. _O-
What was I thinking :') Maar goed, ik zei het eigenlijk omdat normale mensen in dat filmpje compleet debiel deden
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:39:42 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oude mensen die stijf zijn
Mensen met evenwichtsstoornissen
Mensen met een handicap
Zwangere vrouwen
Mensen met overgewicht
en....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zaten niet in het filmpje!
pi_100040480
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

What was I thinking :') Maar goed, ik zei het eigenlijk omdat normale mensen in dat filmpje compleet debiel deden
Die man was wel erg zijn best aan het doen om te laten zien hoe moejeluk het is je voeten te wassen. :Y Rare kikkerT. _O-
pi_100040519
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die zaten niet in het filmpje!
Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende. :N
Dat knappe vrouwke wat aan het einde die handgreep gebruikte gaat dat ook niet nodig hebben heur. :{w
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:41:34 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende. :N
Dat knappe vrouwke wat aan het einde die handgreep gebruikte gaat dat ook niet nodig hebben heur. :{w
Die vent vond je wel sexay?
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:42:26 #86
176471 oh-oh
pi_100040564
Nee die mensen in het filmpje, die waren wel motherfucking sexy :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:44:47 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040633
Duitsland heeft wel super-de-luxe teken. Gisteravond hele hond bekeken, niets gevonden. Vanochtend lag de vloer bezaaid met teken die zich los hebben laten vallen :o
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:45:55 #88
176471 oh-oh
pi_100040678
Invisible ticks :D
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:48:26 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040788
Voor de teruglezende Greys, je kunt ook de kattenbak in een kast bouwen.
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:49:19 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040818
Nou heb ik eindelijke besloten om waarschijnlijk toch voor de kindle te gaan en nou zie ik dat ik weer eerst een creditcard moet ronselen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:07 #91
13151 crew  Rewimo
pi_100040844
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Duitsland heeft wel super-de-luxe teken. Gisteravond hele hond bekeken, niets gevonden. Vanochtend lag de vloer bezaaid met teken die zich los hebben laten vallen :o
Zwarte. Maar van mijn echtgenoot vallen ze niet spontaan af :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100040868
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die vent vond je wel sexay?
Voor mensen die zo'n voetenschoonmaakfaalding seksah vinden is die vent GOD.
pi_100040945
-verkeerde topic-
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:53:45 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040971
Ik vond het wel grappig dat 40+ ineens VEE heette :@

[ Bericht 9% gewijzigd door senesta op 28-07-2011 11:57:40 (Tsja als cat de teskst weg haalt, pff) ]
pi_100041166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
Ik vond het wel grappig :@
Het is al zo'n forum waar het gros van de fokkers een :') gehalte aan geeft (maakt verder niet uit, mensen die het er wel leuk vinden komen daar posten), het nieuwe tagje hielp echt niet. _O-
Gelukkig is het weer terug bij het oude. O+

Al was hij wel grappig ja. :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:04:27 #96
33954 ElisaB
pi_100041439
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meer :6

Succes Greys
Ze werken inderdaad perfect. Zelfs als Fritz is geweest (die plast niet, maar stort gewoon leeg) is er in no time helemaal niets van terug te vinden. Dus ik was er op zich heel blij mee :)

quote:
Ik zag al een liefhebber :Y

quote:
Was twee jaar geleden een foto-wedstrijd. Ik heb Plumeau gestuurd O+

Whut?

Kwam er ineens een heule grote zware doos met 12 zakken *O*

quote:
Deal! Geef even een seintje als je een keer een klein beetje in de buurt bent ^O^

Misschien wel op de Meet My Verlichting Meet *O*
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:05:57 #97
33954 ElisaB
pi_100041500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
Nou heb ik eindelijke besloten om waarschijnlijk toch voor de kindle te gaan en nou zie ik dat ik weer eerst een creditcard moet ronselen.
Hebbik *)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:08:05 #98
176471 oh-oh
pi_100041599
Oh gewonnen met een fotowedstrijd, das wel wat anders dan zomaar gekregen Elies :D Ik heb es bij intratuin met een foto van Karel gewonnen, een hele doos vol pedigree snacks en voer, en ze lustten er niet 1 ding van :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:09:16 #99
33954 ElisaB
pi_100041642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh gewonnen met een fotowedstrijd, das wel wat anders dan zomaar gekregen Elies :D Ik heb es bij intratuin met een foto van Karel gewonnen, een hele doos vol pedigree snacks en voer, en ze lustten er niet 1 ding van :')
Nou ja, kniesoor die daarop let :D

Heb je die Pedigree-dingen toen zelf opgegeten?
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 12:11:40 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100041713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hebbik *)
Een kindle of een creditcard?

Kijk, dit is geen slecht idee toch?

http://www.amazon.com/Kin(...)2&pf_rd_i=1284007011

Als jij een kindle hebt kunnen we ook boeken lenen! :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:11:45 #101
176471 oh-oh
pi_100041717
Nee die kliko van mn moeder, daar heb ik t ingesmeten geloof ik :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:13:03 #102
33954 ElisaB
pi_100041759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef senesta het volgende:

Een kindle of een creditcard?

Kijk, dit is geen slecht idee toch?

http://www.amazon.com/Kin(...)2&pf_rd_i=1284007011

Als jij een kindle hebt kunnen we ook boeken lenen! :D
Een Cc ;)

Ziet er prima uit volgens mij. En in combi met Calibre helemaal top ^O^ Wacht voor de zekerheid even op Rewimo; die heeft er verstand van / zich in verdiept *)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:13:35 #103
33954 ElisaB
pi_100041779
quote:

4 zakken ^O^
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 12:14:41 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100041811
Wat voor reader heb jij nu dan Elies? Je had een sony 600 toch? Maar wilde toch wat anders?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 12:39:51 #105
13151 crew  Rewimo
pi_100042628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:

Een Cc ;)

Ziet er prima uit volgens mij. En in combi met Calibre helemaal top ^O^ Wacht voor de zekerheid even op Rewimo; die heeft er verstand van / zich in verdiept *)
U riep? :) Vraag maar raak hoor.
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:48:45 #106
33954 ElisaB
pi_100042908
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:

Vis een optie?
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:49:48 #107
33954 ElisaB
pi_100042938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
Wat voor reader heb jij nu dan Elies? Je had een sony 600 toch? Maar wilde toch wat anders?
Yups, die heb ik. Prima reader, alleen de accu is niet goed (productiefoutje, maar te lui geweest om ermee terug te gaan). Ik moet dus elke twee à drie weken laden (met een half uur tot een uur lezen per dag).
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:50:06 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100042945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vis een optie?
:').

We zijn hier de trap, overloop, kamers en zolder opnieuw aan het doen. Het was nu behangen in een kamer, dun behang en geen gladde muur. Dat behang is er dus net weer afgetrokken en er zat al een baan of 10 op :') En nu ligt alles stil tot er nieuw behang is ;(
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:50:19 #109
33954 ElisaB
pi_100042955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zitten :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:51:19 #110
33954 ElisaB
pi_100042987
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef Harajuku. het volgende:

:').

We zijn hier de trap, overloop, kamers en zolder opnieuw aan het doen. Het was nu behangen in een kamer, dun behang en geen gladde muur. Dat behang is er dus net weer afgetrokken en er zat al een baan of 10 op :') En nu ligt alles stil tot er nieuw behang is ;(
Ow kijk, dat schiet lekker op -O-

Bloedirritant als klussen niet lukt :(

Ik heb net een van de nieuwe lampjes uit mijn handen laten donderen; glazen kapje naar de klote ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:07:07 #111
13151 crew  Rewimo
pi_100043588
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:

Vis een optie?
Lekker :9
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 13:09:02 #112
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100043649
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:16:28 #113
13151 crew  Rewimo
pi_100043921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zitten :)
Alleen pythons :)

Is dezelfde die ik heb. Helemaal prima. Voordeel van bestellen bij Amazon is dat je alle douane- en afhandelingskosten al meteen voldoet bij aankoop, dus geen gezeur achteraf daarover. Daarbij werd ie ook nog razendsnel geleverd ^O^

In combinatie met Calibre kun je er vrijwel alle formaten boeken voor converteren. En hij leest heerlijk O+ Ik laad hem denk ik 1x per maand op en ik lees net als jij een half uur tot een uur per dag.
pi_100044017
Middag. :W
Ik heb een bebook mini. Ik vind 'm fijn. O+
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 13:23:33 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100044190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Middag. :W
Ik heb een bebook mini. Ik vind 'm fijn. O+
Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.
pi_100044293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.
Ja.
Hij is klein ja, maar ik vind 'm niet te klein.
pi_100044582
Zooplus heeft vanaf ongeveer nu tot morgen 60% korting op veel producten :D
pi_100044593
Hoe gaat het vandaag met Jip, DM?
pi_100044643
Buienradar zei net nog dat het droog bleef dus ik heb net m'n was buiten opgehangen. Helaas denkt buienradar er nu anders over }:|
pi_100045036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het vandaag met Jip, DM?
Mwah. -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:44:58 #121
13151 crew  Rewimo
pi_100045045
:'(

Ik moet na mijn vakantie toch weer naar Non-Telefonie :'(
pi_100045063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Mwah. -O-
Get -O- Hoe lang moet je het aankijken met de metacam?
pi_100045110
He bah balen Rewimo ;(
pi_100045112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:

Leuk toch :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:47:34 #125
13151 crew  Rewimo
pi_100045174
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin -O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:47:44 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100045180
Greys alweer terug? :P

Elies, ik wil wel een paar zakken van je overnemen, moet binnenkort toch weer bestellen voor Droopy's bak.
Lata maar weten wat de kosten zijn :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:55:41 #127
176471 oh-oh
pi_100045559
:o Greys had al lang terug moeten zijn toch?
Ik ben net geflipt tegen mn stomme baas.
Beetje uit zn slipper schieten omdat ik 5 minuten te laat terug was van mn lunchpauze.
Dat ie dood neer mag vallen, echt waar :')
Lijer :r
( Groucho Marx )
pi_100045721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin -O-
Op welke afdeling zat je nu dan..
waarom vind je non-telefonie niet leuk, geen leuk team? Bij Yvonne zat je toch?
pi_100045738
Oh ja Greys,duurt wel lang he :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:01 #130
13151 crew  Rewimo
pi_100045837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

Op welke afdeling zat je nu dan..
waarom vind je non-telefonie niet leuk, geen leuk team? Bij Yvonne zat je toch?
Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:26 #131
163650 Greys
pi_100045856
Ik was om 11.15 uur aan de beurt en mocht om 12.15 uur weer naar buiten :@
En daarna ben ik nog met de honden gaan wandelen en boodschappen gedaan enzo.

Het ging best goed! De receptiemevrouw had al doorgegeven dat ik tandartsangst heb en een nieuwe patient was. Ik had een Indo tandarts en dito assistente en die waren heeeeeeeel lief :D O+ In de stoel liggen ging nog, maar toen hij zei dat hij ging beginnen liepen de tranen uit mijn ogen. Toen had ie dus nog niet eens iets gedaan :@ Kut-angst.
Maar daarna ging het veel beter en deden ze rustig aan en elke keer vertellen wat er kwam enzo. En de assistente maar over mijn arm aaien _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:04:10 #132
176471 oh-oh
pi_100045920
:D Dus eigenlijk viel het wel mee?
Gelukkig maar ^O^
( Groucho Marx )
pi_100046023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.
ow ik vond hem echt vreselijk,echt zon strebertje die altijd de beste wil zijn. Hij ging ook altijd zelf meeluisteren, zo irritant. Toen ik daar net begon, zat ik in zijn team, maar mocht toen zelf kiezen of ik naar een ander team wilde gaan. :P Ben wel benieuwd wie er nog in zijn team zit, hij flikkerde toen bijna iedereen uit zijn team.

Werkvoorbereiding deed ik ook af en toe...maar vond af en toe een klant spreken leuker.
pi_100046043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik was om 11.15 uur aan de beurt en mocht om 12.15 uur weer naar buiten :@
En daarna ben ik nog met de honden gaan wandelen en boodschappen gedaan enzo.

Het ging best goed! De receptiemevrouw had al doorgegeven dat ik tandartsangst heb en een nieuwe patient was. Ik had een Indo tandarts en dito assistente en die waren heeeeeeeel lief :D O+ In de stoel liggen ging nog, maar toen hij zei dat hij ging beginnen liepen de tranen uit mijn ogen. Toen had ie dus nog niet eens iets gedaan :@ Kut-angst.
Maar daarna ging het veel beter en deden ze rustig aan en elke keer vertellen wat er kwam enzo. En de assistente maar over mijn arm aaien _O-
Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand. :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:07:43 #135
163650 Greys
pi_100046068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
:D Dus eigenlijk viel het wel mee?
Gelukkig maar ^O^
:Y

En a.s. woensdag mag ik weer. Dus ik kan meteen goed aan de tandartsangst werken :')
Dan gewone controle en beetje tandsteen verwijderen. Dat paste nu niet meer in het uur :@
En dan binnenkort nóg een keer, want er schijnt nog linksboven een ontsteking bij een wortel te zitten - zag hij op de foto - maar daar heb ik nul last van, dus dat wordt een wortelkanaalbehandeling over een maand ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:08:40 #136
163650 Greys
pi_100046116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand. :D
Vulling er half uit, was een groter gaatje aan het worden tegen de zenuw aan.
Dus dat het heel erg pijn deed klopte wel :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046580
Goegedaan Greys! ^O^
Kijk je erg tegen de vervolgbezoeken op of is de angst nu wat minder?

Senesta, ik heb een Kindle: 6 inch en dat leest erg fijn. Geen ervaring met de 5 inch maar als ik ervaringen lees is die eigenlijk te klein. Ik zou niet kleiner willen dan 6 inch in ieder geval, ook omdat ik zonder bril lees en de letters dus belachelijk groot moet maken.
Service is prima, levering binnen 3 dagen en na een maand kreeg ik nog een euro aan teveel gedeclareerde douanekosten teruggestort. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:18:42 #138
163650 Greys
pi_100046590
Maar echt hulde aan deze tandarts _O_
Elke keer tijdens de behandeling zeggen 'Gaat goed he! Gaat het nog?' en als ik mijn hand omhoog deed zou hij direct stoppen met waar hij mee bezig was 'zodat u zelf de volledige controle heeft over de behandeling'. *) O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:

Balen zeg, als je het zo naar je zin hebt waar je nu zit. :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:20:04 #140
163650 Greys
pi_100046655
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Goegedaan Greys! ^O^
Kijk je erg tegen de vervolgbezoeken op of is de angst nu wat minder?
Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaan :P Dat is een fijn gevoel al. En volgende week hoef ik alleen gewone controle en tandsteen, dus dat is niet eng vergeleken met vandaag.
De keer er na wortelkanaalbehandeling, maar ik heb besloten dat ik daar nu nog niet van wakker mag liggen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaan :P Dat is een fijn gevoel al. En volgende week hoef ik alleen gewone controle en tandsteen, dus dat is niet eng vergeleken met vandaag.
De keer er na wortelkanaalbehandeling, maar ik heb besloten dat ik daar nu nog niet van wakker mag liggen :+
That's the spirit! *O*

En nu gauw die kattebak in de bench zetten. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:26:40 #142
163650 Greys
pi_100047023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

That's the spirit! *O*

En nu gauw die kattebak in de bench zetten. :P
Nee dat gaat hem echt niet worden :@
Ik zou ook niet blij zijn als ze mijn toilet in mijn bed parkeerden.

Straks even eierkoeken bij de bakker halen, dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij kattenbakvreterts. Proberen kan altijd. Schijnt om de ammoniak te gaan, die in supermarkteierkoeken niet meer zit maar in die van de bakker nog wel geloof ik, las ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:27:51 #143
33954 ElisaB
pi_100047083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ocharme ;(

Je hebt vast zelf al wel bedacht welke praktische dingen je kunt proberen...

SPOILER
Dus: kut man :{ Ik hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:28:40 #144
33954 ElisaB
pi_100047105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik wil wel een paar zakken van je overnemen, moet binnenkort toch weer bestellen voor Droopy's bak.
Lata maar weten wat de kosten zijn :)
Ik heb ze net met Tombo geruild tegen een mint-Bros :9

Mocht ik ze weer eens bestellen (als ik vergeten ben dat dat niet handig is) dan bel ik je :Y
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 14:29:46 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100047150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat gaat hem echt niet worden :@
Ik zou ook niet blij zijn als ze mijn toilet in mijn bed parkeerden.

Straks even eierkoeken bij de bakker halen, dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij kattenbakvreterts. Proberen kan altijd. Schijnt om de ammoniak te gaan, die in supermarkteierkoeken niet meer zit maar in die van de bakker nog wel geloof ik, las ik :D
Niet geschoten is altijd mis :Y

Dit is trouwens ook wel een leuk hoesje :o

http://cgi.ebay.nl/Eco-ni(...)180c7#ht_3904wt_1199
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:30:44 #146
13151 crew  Rewimo
pi_100047190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:

Ocharme ;(

Je hebt vast zelf al wel bedacht welke praktische dingen je kunt proberen...

SPOILER
Dus: kut man :{ Ik hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt :*
Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:31:18 #147
176471 oh-oh
pi_100047212
Je zat daar nog maar net he Rewimo?
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:16 #148
33954 ElisaB
pi_100047256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.
Arcchhhh, de machteloosheid :(

Ik hoop voor je dat het gesprek wat gaat uithalen :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:33:05 #149
13151 crew  Rewimo
pi_100047294
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Je zat daar nog maar net he Rewimo?
Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:34:28 #150
33954 ElisaB
pi_100047341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:

Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.
En bij retourpost willen ze je wel houden? Kan de manager daar het dan niet voor je regelen :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:34:39 #151
176471 oh-oh
pi_100047345
Balen ja -O-

Oeh ik heb verse jonge graskaas van de markt, lekkerrrrrrrrrrrr :9~
Met zachte bruine puntjes O+
( Groucho Marx )
pi_100047583
Wat een stomme bazen allemaal -O- , het is toch veel handiger om een tevreden werknemer te hebben.
Ik heb wel goed nieuws, we hebben weer warm water *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:40:47 #153
13151 crew  Rewimo
pi_100047600
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef ElisaB het volgende:

En bij retourpost willen ze je wel houden? Kan de manager daar het dan niet voor je regelen :@
Valt onder dezelfde manager :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:42:29 #154
176471 oh-oh
pi_100047654
Warm water FTW ^O^

Hier is het al sinds ik ziek geweest ben mis met die ene baas en ik weet zeker dat die kuthoeresnollencollega daar achter zit :+
Ik heb net dan ook keihard die kant op geroepen dat ik mag lijen dat degene die loopt te klikken mijn werk mag doen als ik ontslagen word :P
Ze maakte dat ze weg kwam :')
( Groucho Marx )
pi_100047730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Warm water FTW ^O^

Hier is het al sinds ik ziek geweest ben mis met die ene baas en ik weet zeker dat die kuthoeresnollencollega daar achter zit :+
Ik heb net dan ook keihard die kant op geroepen dat ik mag lijen dat degene die loopt te klikken mijn werk mag doen als ik ontslagen word :P
Ook lekker dan om te vallen over 5 minuten , terwijl toen je ziek was zelfs op zondag nog de maandafsluiting kwam doen.
Dat is echt stank voor dank -O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:47:42 #156
176471 oh-oh
pi_100047847
:') Exactly , en dat heb ik m ook gelijk ingepoeierd hoor.
Dat ie vooral over zulke dingen moet blijven zeiken.
Tegen mij.
Ik ben de enige die hier altijd te vroeg begint, NOOIT weggaat als er nog dingen gedaan moeten worden, ik werk zo vaak in de pauze ff nog wat dingen af, ik werk haast standaard over voor de maandafsluiting.
De rest komt of te laat of precies op tijd en gaat dan nog rustig tot 9.30 in de keuken zitten koffieleuten voor ze es wat gaan doen maar ik verlaag me niet tot hun niveau, ik vertik het om ze te gaan verlinken.
Kutjes :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:47:59 #157
33954 ElisaB
pi_100047858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Valt onder dezelfde manager :')
Ow, dat gaat dan niet opschieten :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:48:47 #158
33954 ElisaB
pi_100047887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Warm water FTW ^O^

Ik hoop vooral voor je dat geen van je collega's ooit FOK! ontdekt :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:49:17 #159
176471 oh-oh
pi_100047905
Oh nou dat zou me echt niks kunnen schelen hoor, ik zeg t die snol ook in dr face :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:50:24 #160
176471 oh-oh
pi_100047940
En ze zijn nog te dom voor feesboek, dus ik acht de kans klein :D
Gisteren zijn ze met zn tweetjes een half uur lang bezig geweest om uit te zoeken hoe ze de tekst uit een mailtje naar een worddocument gekopieerd kregen _O_ _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:50:25 #161
33954 ElisaB
pi_100047941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou dat zou me echt niks kunnen schelen hoor, ik zeg t die snol ook in dr face :P
Je kutbaas ook?
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:51:04 #162
176471 oh-oh
pi_100047966
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je kutbaas ook?
Ja die heb ik ook gezegd dat ie dr echt mee moest gaan kappen nu :D
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 14:54:19 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100048093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop vooral voor je dat geen van je collega's ooit FOK! ontdekt :')
_O- Maar dan hebben ze ook heel wat terug te lezen ;)
Maar eerlijk is eerlijk, ik hou ook niet van dat achterbakse gedoe.

[ Bericht 13% gewijzigd door senesta op 28-07-2011 14:59:33 ]
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:08:01 #164
176471 oh-oh
pi_100048671

Sjon's tribute to Amy Winehouse, door mijn collega's.( de leuke :+ ) toen ik ff naar de plee was ( IN de pauze want als de leuke baas dr is ga ik niet eens meer buiten de pauze omdat die dombo's t dan weer verprutsen :') _O- )
( Groucho Marx )
pi_100050034
@Rewimo, heb jij die beertjes erbij gedaan? :D :*

En bazen snappen vaak niet dat ze alleen maar baas kunnen zijn omdat werknemers voor hen werken. Allemaal even belangrijk dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100051109
Ja hoor, ik ga pedagogisch verantwoord wandelen met mn oppaskindje ipv de hele dag ds-en, gaat het hozen _O-

Ik ben nat }:|
pi_100051141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, ik ga pedagogisch verantwoord wandelen met mn oppaskindje ipv de hele dag ds-en, gaat het hozen _O-

Ik ben nat }:|
Pluutje d'rbij? O-)
pi_100051195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pluutje d'rbij? O-)
Nu liever een handdoek _O-
pi_100051231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nu liever een handdoek _O-
Arme jij. _O-
Hier is het gewoon zonnig! :D
pi_100051392
oh-oh dankjewel voor je kaartje O+
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:20:54 #171
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_100051580
Whazzaa
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_100051594
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Arme jij. _O-
Hier is het gewoon zonnig! :D

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:22:48 #173
176471 oh-oh
pi_100051663
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Whazzaa
Muisje meissssss, hoest vandaag?
O+
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:23:01 #174
176471 oh-oh
pi_100051675
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:15 schreef Mama_Mia het volgende:
oh-oh dankjewel voor je kaartje O+
yw!
( Groucho Marx )
pi_100051718
Ik ga zo lekker chocoladeijs maken, hoop ik _O-

het rook in ieder geval al wel lekker O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:24:26 #176
148689 Muis006
pi_100051736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Muisje meissssss, hoest vandaag?
O+
Nog steeds erg slechtziend, maar met lettergrootte gigantisch kan ik internetten :P

Nogmaals dankje voor de kaart O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:25:00 #177
176471 oh-oh
pi_100051764
Hoe snel moet dr verbetering in komen?
Heb je veel pijn?
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:27:29 #178
148689 Muis006
pi_100051859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoe snel moet dr verbetering in komen?
Heb je veel pijn?
Nee geen pijn gelukkig. Alleen voor de operatie (verdoving) en net erna.

Ik zie slechter omdat ik vaseline-achtige gel heb om mijn ogen vochtig te houden. Die moet ik sowieso nog 2 weken gebruiken.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:30:02 #179
176471 oh-oh
pi_100051978
Oh bah, van die vette klonterzooi, nee das niks.
Hadden wij nu al gecancelled 4 augustus?
Of nog niet?
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 16:31:02 #180
13151 crew  Rewimo
pi_100052022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:42 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, heb jij die beertjes erbij gedaan? :D :*
Nee, ik heb het niet opengemaakt :) Zijn het Goldbären? Dat doen ze hier wel vaker :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:31:46 #181
148689 Muis006
pi_100052064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, van die vette klonterzooi, nee das niks.
Hadden wij nu al gecancelled 4 augustus?
Of nog niet?
Nee nog niet, maar ik denk niet dat het me lukt om te komen :P.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:32:39 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100052109
:* voor Muis!
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:33:19 #183
176471 oh-oh
pi_100052140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee nog niet, maar ik denk niet dat het me lukt om te komen :P.
Nee psies, zullen we maar niet doen he -O- :*
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:33:20 #184
148689 Muis006
pi_100052142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
:* voor Muis!
O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:34:39 #185
148689 Muis006
pi_100052200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee psies, zullen we maar niet doen he -O- :*
Andere keer :Y mijn oogarts vroeg wanneer ik weer met school begon (29 aug)en toen zei hij dat het dan al een heel eind genezen zou zijn.
pi_100052220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet opengemaakt :) Zijn het Goldbären? Dat doen ze hier wel vaker :D
Wat leuk! Ik wikkel ze er weer in. Wel goed dat ik het doosje heb open gemaakt. Het prijsje zit er nog aan :D
Hij is heel mooi. Mooier dan die hij zelf eerder had uitgekozen en die niet geleverd kon worden.
Nu nog een mooi leren bandje erbij en hij is klaar. Super!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:36:09 #187
176471 oh-oh
pi_100052267
Jee, wat zonde van je vakantie :o
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:37:41 #188
148689 Muis006
pi_100052346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Jee, wat zonde van je vakantie :o
Daar heb ik zelf voor gekozen. Liever nu dan tussen de colleges door, dan zou ik meteen een enorme achterstand hebben.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:38:38 #189
176471 oh-oh
pi_100052381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Daar heb ik zelf voor gekozen. Liever nu dan tussen de colleges door, dan zou ik meteen een enorme achterstand hebben.
He jakkes wat ben je toch gruwelijk verstandig :P :*
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:40:44 #190
148689 Muis006
pi_100052491
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

He jakkes wat ben je toch gruwelijk verstandig :P :*
Ja saai he :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:41:40 #191
176471 oh-oh
pi_100052541
Blegh ja :r
:*
( Groucho Marx )
pi_100052547
Muis beterschap. :*

Mijn amandelen zijn niet terug.
Dat voelt alleen maar zo zei de KNO. _O-
pi_100052553
Muis mag ik vragen wat er gebeurd is? :@ ik heb weer eens iets niet meegekregen geloof ik :)

sterkte in ieder geval :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:44:49 #194
148689 Muis006
pi_100052658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Muis mag ik vragen wat er gebeurd is? :@ ik heb weer eens iets niet meegekregen geloof ik :)

sterkte in ieder geval :*
Ik ben aan mijn oogleden geopereerd :). Mijn ogen waren maatje Jayma Mays uit Glee en dat vonden mijn hoornvliezen niet zo leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 16:46:44 #195
13151 crew  Rewimo
pi_100052736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef nokwanda het volgende:

Wat leuk! Ik wikkel ze er weer in. Wel goed dat ik het doosje heb open gemaakt. Het prijsje zit er nog aan :D
Hij is heel mooi. Mooier dan die hij zelf eerder had uitgekozen en die niet geleverd kon worden.
Nu nog een mooi leren bandje erbij en hij is klaar. Super!
Fijn dat ie zo mooi is! :) En bedankt voor de lieve woorden bij je overboeking O+
pi_100052752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben aan mijn oogleden geopereerd :). Mijn ogen waren maatje Jayma Mays uit Glee en dat vonden mijn hoornvliezen niet zo leuk.
Oh bah dat lijkt me echt doodeng :@ hopelijk helpt het!
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:48:09 #197
176471 oh-oh
pi_100052790
:D Ik had voor Chico carrotcreme van de Bodyshop meegepakt vanmiddag, damn die is lekker O+
Ow , ik zal zelf maar een ijsje met ze gaan eten dan donderdag he Muis, ik beloof t m al weken :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:49:18 #198
148689 Muis006
pi_100052821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:47 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Oh bah dat lijkt me echt doodeng :@ hopelijk helpt het!
De operatie was ook geen pretje ;( maar de arts was gisteren op controle erg tevreden!

DM, dankje! Sterkte met je fantoomamandelen (driedubbele woordwaarde).
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:49:43 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100052842
Daaaamn. Ik zit met een Jopen Hoppenbiertje in de zon achterthuis. Godsklere dat is een prima biertje!
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:50:52 #200
148689 Muis006
pi_100052891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik had voor Chico carrotcreme van de Bodyshop meegepakt vanmiddag, damn die is lekker O+
Ow , ik zal zelf maar een ijsje met ze gaan eten dan donderdag he Muis, ik beloof t m al weken :D
_O- ja je moet ze wel tevreden houden natuurlijk.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:51:45 #201
176471 oh-oh
pi_100052939
Hooooooooooo was je onder plaatselijke verdoving?
( Groucho Marx )
pi_100052959
quote:

[..]

Die is wel pretty, toch? Met van die reeen oogjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:52:22 #203
148689 Muis006
pi_100052975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo was je onder plaatselijke verdoving?
Ja joh, like a boss.
pi_100053035
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De operatie was ook geen pretje ;( maar de arts was gisteren op controle erg tevreden!

DM, dankje! Sterkte met je fantoomamandelen (driedubbele woordwaarde).
Ik vind oogoperaties echt niks.
Twee keer, maar dat was minder heftig.

Mijn fantoomamandelen komen doordat ik op m'n linkerzij slaap en daar irritatie komt door slijm en maagzuur.

Jammie, maar een stuk minder erg dan nog een amandeloperatie. *O*
pi_100053037
_O- Muis, jij stoere

Ik googlede op afbeeldingen van een gespierde muis :'(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:54:06 #206
148689 Muis006
pi_100053043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die is wel pretty, toch? Met van die reeen oogjes
Het ging ook niet om het pretty, maar om het uitdrogen van mijn ogen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:55:09 #207
33954 ElisaB
pi_100053096
Kusje voor onze stoere Muis :*
pi_100053100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het ging ook niet om het pretty, maar om het uitdrogen van mijn ogen.
Dat snap ik ja ;)
En je kon er geen plaatje bij leggen, zo van: als het dan toch moet, kan het dan zo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100053124
Maar ik ben errug blij voor je dat je nu geen napijn hebt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:55:53 #210
176471 oh-oh
pi_100053130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja joh, like a boss.
Caus I am a BOSSSSSSSSS _O_ _O_ _O_ _O_
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:56:02 #211
148689 Muis006
pi_100053139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat snap ik ja ;)
En je kon er geen plaatje bij leggen, zo van: als het dan toch moet, kan het dan zo?
Nee dat niet, maar het is heel mooi gedaan :Y

Ik heb nu amandelvormige ogen.
pi_100053156
Sexy.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:56:25 #213
176471 oh-oh
pi_100053160
Chico ook, ik ook, amandelvormige ogen zijn baas O+
( Groucho Marx )
pi_100053178
Ik heb schele ogen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:58:09 #215
176471 oh-oh
pi_100053244
Dat is echt kei niet sexah :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:58:36 #216
148689 Muis006
pi_100053261
Ik ga weer, het is tijd voor de gel dus dan zie ik niks meer.

Doeg!
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:58:55 #217
176471 oh-oh
pi_100053279
Dag popje :* op je ogen!
( Groucho Marx )
pi_100053285
Doeg Muis :* :W
pi_100053289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt kei niet sexah :P
Nee da's lillek.
Maar niks aan te doen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:59:13 #220
176471 oh-oh
pi_100053291
Ooooooooh damn, Bossy pompt echt knoerhard door mn kantoor :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:03:01 #221
33954 ElisaB
pi_100053450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:

Nee da's lillek.
Maar niks aan te doen. _O-
Ik vind knetterscheel vaak ook wel wat hebben :@
pi_100053497
Ik ben ook echt knetterscheel.
Als ik moe ben staat m'n oog helemaal in de rechterhoek. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:04:31 #223
33954 ElisaB
pi_100053513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook echt knetterscheel.
Als ik moe ben staat m'n oog helemaal in de rechterhoek. _O-
Zie je ook dubbel, of valt dat wel mee?
pi_100053649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zie je ook dubbel, of valt dat wel mee?
Nee, mijn ogen wisselen constant af en maken daar netjes een beeld van.
pi_100053675
Ik kijk ook scheel als ik moe ben :D
pi_100053676
Soms zie ik wel letters op de tv dubbel maar dan zijn meestal m'n lenzen aan vervanging toe. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:07:42 #227
176471 oh-oh
pi_100053681
Knetterscheel is alleen leuk als je een leeuw bent :')
Bij mensen weet ik echt niet waar ik moet kijken :')
( Groucho Marx )
pi_100053706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Fijn dat ie zo mooi is! :) En bedankt voor de lieve woorden bij je overboeking O+
Jij dank je. Zonder jou had ik hem niet kunnen kopen *O*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100053712
Dan vraag je dat toch gewoon?
pi_100053732
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Knetterscheel is alleen leuk als je een leeuw bent :')

En ook nog Clarence heet. Anders ook niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100053751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bedankt. :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:09:26 #232
176471 oh-oh
pi_100053758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja dat dus idd :D
( Groucho Marx )
pi_100053792
Ik verstop me voortaan maar in m'n huis.
Dat mensen niet naar m'n schele kop hoeven te kijken. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:11:19 #234
176471 oh-oh
pi_100053836
Hooooooo daar hebben ze toch die papieren zakken met voor uitgevonden?
Gewoon maar 1 kijkgat maken ^O^
( Groucho Marx )
pi_100053863
Nouja goed, als het écht zo afzichtelijk is zal ik dat dan maar doen he. :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:12:24 #236
176471 oh-oh
pi_100053877
Mensen die stotteren, daar kan ik dus echt niet tegen :@
Meisje dat ik ken die ging ineens verkeren met een notoire stotteraar maar die was ook nog es praatziek.
UUUUUUUUUUREN zat die tegen me aan te stotteren, ik trok dat echt niet.
Einde vriendschap :@
( Groucho Marx )
pi_100053921
Stel je voor dat ie dan ook nog eens scheel zou zijn. _O-
Dan konden ze hem maar beter helemaal op een gesloten inrichting stoppen.
pi_100053941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Bedankt. :')
neeeeheeeejjj, zo bedoelde ik dat niet.
Ik vond het bij jou trouwens niet zo vreselijk opvallend.
Het woord scheel was nog niet in me opgekomen. Ik dacht eerst dat je gewoon heel verlegen keek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100053972
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Stel je voor dat ie dan ook nog eens scheel zou zijn. _O-
Dan konden ze hem maar beter helemaal op een gesloten inrichting stoppen.
_O-
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100053980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

neeeeheeeejjj, zo bedoelde ik dat niet.
Ik vond het bij jou trouwens niet zo vreselijk opvallend.
Het woord scheel was nog niet in me opgekomen. Ik dacht eerst dat je gewoon heel verlegen keek.
Ik kijk dus zo, vanwege mensen die er altijd zo belachelijk over lopen te doen. Liever verlegen dan scheel toch.
Dat is er ingeslopen met de jaren. En best lastig om er uit te krijgen.
pi_100054021
Ik vind scheel helemaal niet erg. Stotteren daar krijg ik altijd ademhalingsproblemen van, omdat je dan onbewust mee gaat doen ofzo _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:16:16 #242
176471 oh-oh
pi_100054047
Boooooh en dan worden ze ook nog echt boos als je hun zinnen afmaakt :X
( Groucho Marx )
pi_100054054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik kijk dus zo, vanwege mensen die er altijd zo belachelijk over lopen te doen. Liever verlegen dan scheel toch.
o well, hoe dan ook is het niet iets waar je om gevraagd hebt of zo. Ik kan me voorstellen dat je er verlegen van wordt, maar het is eigenlijk niet iets om verlegen over te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100054059
Nou, ik vind het dus kut dat als je scheel kijkt, je blijkbaar gelijk een verstandelijke beperking zou hebben ofzo.
pi_100054096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Boooooh en dan worden ze ook nog echt boos als je hun zinnen afmaakt :X
Dat is echt niet bij elke stotteraar zo hoor.
Maar jij kan het je zeker niet voorstellen dat het nogal respectloos overkomt.
pi_100054112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, ik vind het dus kut dat als je scheel kijkt, je blijkbaar gelijk een verstandelijke beperking zou hebben ofzo.
Stom is dat hè?
Ik merk dat ook dat als ik in een rolstoel zit, mensen automatisch tegen mijn moeder beginnen te praten in plaats van tegen mij, alsof ik spontaan m'n hersenen ben verloren toen ik ging zitten _O-
pi_100054162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat geldt voor alle fysieke beperkingen. Lijkt me knap klote, ja.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:18:55 #248
176471 oh-oh
pi_100054166
Tuurlijk kan ik me wel voorstellen dat dat respectloos overkomt.
Maar ik word dr echt doodnerveus van, van dat gehap naar lucht en dat gehaper, dus ik luister gewoon niet meer eigenlijk.
My bad hoor, dat weet ik wel, geen geduld voor.
( Groucho Marx )
pi_100054176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

o well, hoe dan ook is het niet iets waar je om gevraagd hebt of zo. Ik kan me voorstellen dat je er verlegen van wordt, maar het is eigenlijk niet iets om verlegen over te zijn.
Nouja, blijkbaar wel dus.
Als mensen niet weten waar ze moeten kijken.
pi_100054295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nouja, blijkbaar wel dus.
Als mensen niet weten waar ze moeten kijken.
Ik had er iig geen last van bij je.
Maar hoe doe je dat als je voor de klas staat? Kijk je dan ook verlegen en voel je je daar dan ook echt velegen bij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100054308
Leerlingen op stage vroegen dat ook gewoon, wat er met m'n oog aan de hand is. Dan leg ik dat gewoon uit.

Liever dat ze me met hun mond open aan lopen te staren.
pi_100054371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik had er iig geen last van bij je.
Maar hoe doe je dat als je voor de klas staat? Kijk je dan ook verlegen en voel je je daar dan ook echt velegen bij?
Nee, totaal niet.
Maar dat is ook makkelijker.
Als ik iemand nieuws ontmoet ga ik ook niet meteen dat hele verhaal uitleggen.
Leerlingen vragen dat gewoon.

En verlegen ben ik niet hoor, het is gewoon een automatisme.
pi_100054488
En ik voel niet persoonlijk aangesproken hoor, als mensen zich aan mijn oogafwijking ergeren is dat niet mijn probleem. Vroeger vond ik het wel erg hoor, maar zolang ik redelijk kan functioneren.

Er zijn duizend ergere dingen.
pi_100054497
Sommige mensen vinden vragen ook onbeleefd, dus het is niet altijd iets wat je zomaar doet. Ik niet iig. Ik wacht meestal wel af tot ik iemand beter ken. Maar dat is een deel van mijn verlegenheid (die verder niemand merkt omdat ik heel extravert lijk)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100054518
Ik heb net verse appelsap gemaakt :9 nu nog even wachten tot het afgekoeld is.

Ik heb een collega die stottert heel erg. Ik vind dat echt niet erg, maar vaak weet ik al wat hij wil zeggen terwijl hij nog zijn zin aan het afmaken is. Dan is het best lastig om te wachten met reageren tot hij helemaal klaar is.
pi_100054540
Het ligt er ook aan hoe je het vraagt.
Ik heb er geen problemen mee.

Ik ga treinen. :W
pi_100054584
DM, misschien een rare vraag hoor :@ maar merk je dat mensen niet weten hoe ze naar je moeten kijken? Lijkt me wel, maar snap je dat mensen dat lastig vinden? Maakt het je ook wat uit waar ze naar kijken, je linker of je rechteroog?
pi_100054613
Ik ga koken en ijs maken :W
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:30:03 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100054641
Damn la chouffe is ook aan!
pi_100054729
Joel stotterde vroeger heel erg. Toen ie 3 was ging hij naar een logopedist. We moesten heel erg veel oefenen thuis en tegen de tijd dat ie 4 was en naar school ging merkte je er niets meer van.
Daarvoor kon vooral ik hem verstaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100055425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
DM, misschien een rare vraag hoor :@ maar merk je dat mensen niet weten hoe ze naar je moeten kijken? Lijkt me wel, maar snap je dat mensen dat lastig vinden? Maakt het je ook wat uit waar ze naar kijken, je linker of je rechteroog?
Nee, want mensen vragen het dus altijd.
En dat maakt niet uit. Ze doen het allebei.
Ik begrijp best dat mensen het lastig vinden maar ga me dan niet met open mond aan zitten staren. Of er vanuit gaan dat ik meteen achterlijk ben.
pi_100055452
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nee, want mensen vragen het dus altijd.
En dat maakt niet uit. Ze doen het allebei.
Ik begrijp best dat mensen het lastig vinden maar ga me dan niet met open mond aan zitten staren. Of er vanuit gaan dat ik meteen achterlijk ben.
Nee dat laatste is wel heel achterlijk inderdaad.
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:55:45 #263
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100055535
Stoere Greys *O* 8-) ^O^
pi_100055906
onweeeeeeeeeeeeer
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:13:17 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100056122
Stralende zon hier *O*

En dit weekend wordt het weer kut....en laten wij nou net logees krijgen waarmee we gaan bbq-en }:|
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 18:27:07 #266
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_100056587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Stom is dat hè?
Ik merk dat ook dat als ik in een rolstoel zit, mensen automatisch tegen mijn moeder beginnen te praten in plaats van tegen mij, alsof ik spontaan m'n hersenen ben verloren toen ik ging zitten _O-
Haha, hoe herkenbaar MM! :+
Doe ze vaak bij mij ook als ik er in zit. Pagan geeft dan gelukkig geen antwoord.
Zo denkt onze vaste zwachteldame die meestal komt ook dat ik slechthorend ben. Zo hard staat ze te toeteren. :X
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_100056648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:

[..]

Doe ze vaak bij mij ook als ik er in zit. Pagan geeft dan gelukkig geen antwoord.
Zo denkt onze vaste zwachteldame die meestal komt ook dat ik slechthorend ben. Zo hard staat ze te toeteren. :X
_O- ik moest wel echt lachen toen ik laatst bij de Makro in de rolstoel zat en de verkoper wél tegen mij praatte en toen zei 'loopt u maar even mee'. Nou vind ik dat niet zo'n vreemde opmerking, maar hij werd gelijk knalrood omdat ik natuurlijk in die rolstoel zat. _O-
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 18:31:46 #268
72518 Strega
pi_100056718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:29 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]
_O- ik moest wel echt lachen toen ik laatst bij de Makro in de rolstoel zat en de verkoper wél tegen mij praatte en toen zei 'loopt u maar even mee'. Nou vind ik dat niet zo'n vreemde opmerking, maar hij werd gelijk knalrood omdat ik natuurlijk in die rolstoel zat. _O-
Ja, de makro, laatst was ik ff meegegaan met Pagan, kadootje voor iemand kopen enzo. Was hij even iets pakken, ik stond in stoel vlak bij de dranken. De wijn verkoopmeneer kwam er aan: Nou hij heeft nogal even werk hé, zal ik u een glaasje wijn laten proeven? :+
Bullie is thuis
pi_100056781
:W

Vandaag viel bij mijn collega de bek open toen ze het verhaal van mijn rare oog hoorde. _O- Ze wist het verhaal erachter niet eens en we werken al een jaar samen. :D Maar ze zei wel dat ze zich in het begin wel had afgevraagd naar welk oog ze moest kijken. :+ Keuze gemaakt en toen was het voor haar geen issue meer.

Alleen vervelend dat ze net iemand belde toen ik het kort vertelde. En dus opeens begon te stotteren:´ow ja sorry, Cat was iets helemaal nieuws en verrassends aan het vertellen en ik vergat even dat ik jou aan het opbellen was´. _O-
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 18:34:35 #270
72518 Strega
pi_100056795
Ach en voor de rest, niet iedereen kan er altijd even makkelijk mee omgaan.
Van huis uit ben ik niets anders gewend, mijn moeder was de enige van 6 kinderen die niet in een rolstoel hoefde, dus 4 tantes en oma op rij, ach dan weet je niet beter. :{
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 18:37:42 #271
72518 Strega
pi_100056877
Greys, gelukkig dat het zo goed ging bij de tandarts.
Ik vind het trouwens niet vreemd dat Beetle ondeugend is, dat betekent dat ze vertrouwen in je heeft. Het zou mij meer zorgen baren als ze timide naar je zou zijn. Een blije pup is baldadig en ondeugend op z'n tijd. ^O^

Muisje, beterschap met de ogen.

En DM je hebt een lui oog, nou en? :*
Bullie is thuis
pi_100057039
Mijn ijs wil geen ijs worden in de ijsmachine :(

Nu heb ik het in den vriezert gepleurd met de vriezer op max :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 18:44:16 #273
13151 crew  Rewimo
pi_100057071
quote:
Dat zal er nu wel fraai uitzien ;) Maar het resultaat is straks vast prachtig :Y
pi_100057077
Ach zo heeft iedereen wel iets waar naar gekeken wordt, ik had een hazelip en vroeger meende ik dat iedereen de hele tijd naar me keek, maar nu ik ouder wordt vergeet ik het zelf eigenlijk en valt het me van anderen ook niet meer op.
Ik denk dat het ook een kwestie van zelfvertrouwen en accepteren bij mij is geweest.
Maar rare mensen die kijken of zelf stomme opmerkingen maken heb je altijd, maar ik denk maar zo die tikken niet richtig en dat is erger dan wat ik heb :P
pi_100057149
Ow en Muis veel beterschap :*
Ik ga nu naar een verjaardag en heb geen zin,maar de plicht roept :P
tot later :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 18:48:14 #276
13151 crew  Rewimo
pi_100057217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Stom is dat hè?
Dat deden ze bij mij al toen ik met m'n poot in het gips zat ja :')
pi_100057243
Soms he, dan heb ik best de neiging om gewoon debiel te gaan doen :@ zo van nou, ik geef jullie wel even wat je wil _O-
pi_100057353
Ja want je verstand zit in je benen. _O-
Strega. :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 18:52:28 #279
13151 crew  Rewimo
pi_100057384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:34 schreef Strega het volgende:
Ach en voor de rest, niet iedereen kan er altijd even makkelijk mee omgaan.
Van huis uit ben ik niets anders gewend, mijn moeder was de enige van 6 kinderen die niet in een rolstoel hoefde, dus 4 tantes en oma op rij, ach dan weet je niet beter. :{
Een hele familie in de rolstoel? Hoe kwam dat? Dat lijkt me nog best lastig in huis, al die stoelen :D Neemt zoveel ruimte in.
pi_100057786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Soms he, dan heb ik best de neiging om gewoon debiel te gaan doen :@ zo van nou, ik geef jullie wel even wat je wil _O-
Volgens mij moet je dat gewoon een keer doen. _O- En dan daarna bloedserieus op nivo gaan converseren. Dan zie je ze kijken! :+

Echt he, een rolstoel = IQ van -20 of zo. :')
pi_100057922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat laatste herken ik wel :@ Op mijn werk moet ik bij veel clienten hard praten willen ze me verstaan, maar andere clienten kunnen prima horen. Ik merk dat ik soms heel hard praat tegen clienten die prima kunnen horen :@ dat komt puur doordat ik bij de rest allemaal wel hard praat. Ik realiseer me dat ook vaak als ik met een client praat, dan denk ik oeps :@
pi_100058068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat gewoon een keer doen. _O- En dan daarna bloedserieus op nivo gaan converseren. Dan zie je ze kijken! :+

Echt he, een rolstoel = IQ van -20 of zo. :')
_O- mag ik niet meer van mn moeder, nadat ik een keer keihard heb geroepen "ja wat zit je nou te kijken, ik weet wel dat ik gek ben!" :@ toen was ik 6 ofzo _O-
pi_100058082
Ik heb zonet dus appelsap gemaakt en er stond dat ik voor 1 liter appelsap 300 gram suiker moest gebruiken, maar ik had 250ml dus heb 75 gram suiker gebruikt. Smerig! :X
pi_100058104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zonet dus appelsap gemaakt en er stond dat ik voor 1 liter appelsap 300 gram suiker moest gebruiken, maar ik had 250ml dus heb 75 gram suiker gebruikt. Smerig! :X
Veel te zoet of juist totaal niet?
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 19:11:20 #285
72518 Strega
pi_100058135
Sorry Rewimo, ik wilde jou quoten.

Er zit een heel weinig voorkomende hersenziekte aan de kant van mijn moeder.
Mijn oma had het en de broer en 4 zussen van mijn moeder ook, mijn moeder alleen niet.
Het heet SCA3 en openbaart zich pas na 40e levensjaar, vandaar dat al mijn tantes het huis al uit waren en zelf alweer kinderen hadden.
De laatste 10 jaar is er eigenlijk pas wat meet over bekend geworden. Sinds 10 jaar kan ook een DNA test gedaan worden om te zien of je het hebt en in welke mate. :X
Er zijn wereldwijd maar een paar duizend mensen die het hebben, dus dan is er ook niet zoveel geld voor onderzoek.
Bullie is thuis
pi_100058181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Strega het volgende:

[..]

Er zit een heel weinig voorkomende hersenziekte aan de kant van mijn moeder.
Mijn oma had het en de broer en 4 zussen van mijn moeder ook, mijn moeder alleen niet.
Het heet SCA3 en openbaart zich pas na 40e levensjaar, vandaar dat al mijn tantes het huis al uit waren en zelf alweer kinderen hadden.
De laatste 10 jaar is er eigenlijk pas wat meet over bekend geworden. Sinds 10 jaar kan ook een DNA test gedaan worden om te zien of je het hebt en in welke mate. :X
Er zijn wereldwijd maar een paar duizend mensen die het hebben, dus dan is er ook niet zoveel geld voor onderzoek.
Als je moeder het niet heeft, kan ze dan alsnog wel drager zijn? Of is het echt als het in je zit dat je het automatisch hebt?
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 19:17:44 #287
72518 Strega
pi_100058383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Als je moeder het niet heeft, kan ze dan alsnog wel drager zijn? Of is het echt als het in je zit dat je het automatisch hebt?
Dat is dus een van de dingen die nog niet duidelijk zijn. Als je het afwijkende gen hebt krijg je het zelf sowieso. Ik ben dus ook getest aan het begin van mijn ziek zijn. Ik heb het gen gelukkig niet, maar van mijn 2 jongste nichtjes, die beide ook weer kinderen hebben, is het wel zo. Hun ene broer ook en 1 broer niet. Een neef heeft het al in heel erge mate. En sommige van m'n neven en nichten hebben zich niet laten testen.
Het testen is dan ook een zware tijd, je hebt eerst drie maanden bedenkktijd of je het wel echt wilt weten en daarna moet je zo'n 8 weken op de uitslag wachten.
Bullie is thuis
pi_100058417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Veel te zoet of juist totaal niet?
Veeeeeel te zoet
pi_100058529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]
_O- mag ik niet meer van mn moeder, nadat ik een keer keihard heb geroepen "ja wat zit je nou te kijken, ik weet wel dat ik gek ben!" :@ toen was ik 6 ofzo _O-
Saaie moeder. :{w
pi_100058702
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]
Waarom zit je eigenlijk in een rolstoel? Als je het tenminste wil vertellen.. ik wist geeneens dat je in een rolstoel zat. :+
pi_100058762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Waarom zit je eigenlijk in een rolstoel? Als je het tenminste wil vertellen.. ik wist geeneens dat je in een rolstoel zat. :+
Ik zit ook niet altijd in een rolstoel :) ik heb fibromyalgia (vorm van reuma) dus ik kan geen langere afstanden lopen of lang staan etc :) ik heb al een jaar ongeveer een rolstoel te leen maar ben nu bezig zelf een aan te vragen zodat ik naar concerten kan, naar de efteling, gewoon op vakantie zonder dat ik de helft van de tijd moet rusten enzo :)
pi_100058855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik zit ook niet altijd in een rolstoel :) ik heb fibromyalgia (vorm van reuma) dus ik kan geen langere afstanden lopen of lang staan etc :) ik heb al een jaar ongeveer een rolstoel te leen maar ben nu bezig zelf een aan te vragen zodat ik naar concerten kan, naar de efteling, gewoon op vakantie zonder dat ik de helft van de tijd moet rusten enzo :)
Ah oke, ja dat is wel handig als je er dan zelf eentje hebt..

Mag je ook mooi vooraan bij de concerten *) :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:32:14 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100058886
Craaaaaaaap :X Ik sloeg met mijn enkel KEIhard tegen de glijbaan... gevolg : wond is stuk _O-
pi_100058898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ah oke, ja dat is wel handig als je er dan zelf eentje hebt..

Mag je ook mooi vooraan bij de concerten *) :@
Nou bij Paradiso niet -O- moesten we op het balkon omdat we anders geplet zouden worden _O- maar was wel mooie plek O+

Enne, dichtbij stadion parkeren met voetbal ^O^ of iemand anders mee als begeleider naar musea enzo, dus korting :D

De voordelen zijn mooi meegenomen :s)
pi_100058923
Daarom, gewoon goed gebruik van maken :P
pi_100058935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
Craaaaaaaap :X Ik sloeg met mijn enkel KEIhard tegen de glijbaan... gevolg : wond is stuk _O-
Ik zou de glijbaan aanklagen! :(
pi_100058938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Daarom, gewoon goed gebruik van maken :P
Dat doe ik zeker :s) ik heb m eindelijk geaccepteerd, dus dan interesseert het me ook niet meer wie me erin ziet :D dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht :D

stiekem trots is :@
pi_100058940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
Hoe sla je nou met je enkel tegen de glijbaan? In een zwembad ofzo :D
pi_100058962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker :s) ik heb m eindelijk geaccepteerd, dus dan interesseert het me ook niet meer wie me erin ziet :D dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht :D

stiekem trots is :@
Daar mag je ook trots op zijn! Het is niet gemakkelijk om toe te moeten geven dat je ondersteuning nodig hebt om ook de dingen te kunnen doen die voor zoveel mensen normaal zijn.
pi_100059075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar mag je ook trots op zijn! Het is niet gemakkelijk om toe te moeten geven dat je ondersteuning nodig hebt om ook de dingen te kunnen doen die voor zoveel mensen normaal zijn.
O+ :*
pi_100059918
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')