Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond isquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers?
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.
Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak
En als er een kap op zit daar iets zwaars op zetten, knappe hond die het dan nog kan verschuiven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor isquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.
Heb je geen berging waar ie hoog kan staan of zo?
Ik zou m zelf in de berging zetten, op de wasmachine, of op een kastje![]()
Je zal dat ding nu toch ook niet in de woonkamer of keuken hebben staan of wel?
( huuuuuuuuuuu)
Ik heb Billy gewoon meteen geleerd dat ie de clicker associeert met complimentjes en een aai over zn bol, dat snapt ie ook wel hoor
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak?
Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.
Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bangEn Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.
Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoorKomt wel weer goed.
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Maar is het echt zo goor om een kattenbak in de keuken te hebben?
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is
Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
Boor poept alleen 's nachts eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken
Nee helaas, heb meteen gebeld maar mijn eigen tandarts kon pas later vólgende week, dus dit is al een andere tandartsquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
Kattebak in de bench.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen![]()
Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
Ik vind dat goor, maar ik zal de enige zijn hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Ik heb dat ook hoor, maar heel fris vind ik het ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Met vers voer zou ik het geen probleem vinden. Maar mijn redcats zou ik toch liever geen toilet in de woonkamer geven (muv de kittens natuurlijk). Die stiiiinken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Nja Greys, dat is ieder voor zich toch, ik vind wel meer dingen vies waar andere mensen geen problemen mee hebben. Je af laten likken door een hond of een hond of kat mee laten eten van je bord of zo, brrrrr. Oh en vind voeten viesquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan ben ik een goorlap
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts
Ben nu veel te negatief. Sorry.
(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)
Tot later en bedankt voor het meedenken
Ik goorlap gezellig met je mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen
(En dat van goorlap zei ik zelf hoorNo prob.)
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen.Nu eerst tandarts, de rest komt later.
Als je het doet op een moment dat die bak al goed gebruikt is (en dus voor hem waarneembare geur heeft) en het dan een poosje zo laat zou hij het best moeten snappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan?Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.
Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen
Dat kan hier praktisch gezien ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef phusician het volgende:
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
Verhuizen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan hier praktisch gezien ook niet
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.
Makkelijk allemaal hier he?
Jij driedubbele goorlapquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:36 schreef Nonneke het volgende:
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen![]()
![]()
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven
ik had em net gekeken idd, wat een cutiequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen.
Doe maar rustig aan hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan
[ afbeelding ]
Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jahquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Doe maar rustig aan hoor.
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet.Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.
Al lokt je schuurlampje me wel.![]()
Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo een grote hond met een jaar al?
Ik heb dr de ballen verstand van haha, ik zou die kleintjes pas met een jaar naast de fiets laten lopen, en na een patellatest
Duur is niet altijd beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jah
Het is deze, maar dan in zakken, omdat dat beter te hanteren is:
[ afbeelding ]
Ik heb van de fabrikant eens 12 zakken gekregen, want ze vonden Pluim zo leuk
Ik laat die van mij dus wel testen, al is het maar voor het ras.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.
Ga geen hond testen voor alleen naast de fiets lopen, doe ik met die vuilnisbakkies ook niet.
Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duur is niet altijd beter.![]()
Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein.En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.
En ik wil ook een vertederende leuke gratis zakken krijg poes!
OMG.quote:
Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens voor ik er behendigheid of wat dan ook mee zou doen zou ik ze ook laten testen, gewoon omdat je niet met een hond met een afwijking zulke dingen wil doen om vervolgens een hoop schade aan te richten omdat je t niet wist.
Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomen
Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd opquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?
Ik zeg alleen dat ik dat wel doe!
Patella is voor mijn ras van toepassing, ik weet niks van goldens.
DH wellicht?
Dan wil ik ze wel, als jij ze niet hoeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein.En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.
En ik wil ook een vertederende leuke gratis zakken krijg poes!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd op
Billy springt altijd als een malle, ik wilde graag weten of zn patella's ieg wel normaal waren, dus ik heb m laten testen toen ie een jaar was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach..meeste mensen die testen zijn de mensen die het echt fanatiek doen en veel wedstrijden lopen. Als je het gewoon voor de lol doet, vind ik het niet nodig. Maar goed, de heupen van Diaz laat ik sowieso wel checken als hij oud genoeg is.. maar niet omdat ik dat nodig vind voor behendigheid..
Oh ja die kende ik alquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:14 schreef Nonneke het volgende:
Zie je jezelf al staan in de badkamer, je voeten door dat ding te raggen![]()
top stoel
Oude mensen die stijf zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat filmpjeWie kan er nu niet bij zijn voeten komen
Tenzij 120 kilo dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leef je uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan wil ik ze wel, als jij ze niet hoeft
Ik, want hernia.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat filmpjeWie kan er nu niet bij zijn voeten komen
Tenzij 120 kilo dan.
Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen.quote:
Ja maar wil jij zo een ding?quote:
What was I thinkingquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oude mensen die stijf zijn
Mensen met evenwichtsstoornissen
Mensen met een handicap
Zwangere vrouwen
Mensen met overgewicht
en....Die zaten niet in het filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die man was wel erg zijn best aan het doen om te laten zien hoe moejeluk het is je voeten te wassen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
What was I thinkingMaar goed, ik zei het eigenlijk omdat normale mensen in dat filmpje compleet debiel deden
Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende.quote:
Die vent vond je wel sexay?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende.![]()
Dat knappe vrouwke wat aan het einde die handgreep gebruikte gaat dat ook niet nodig hebben heur.
Zwarte. Maar van mijn echtgenoot vallen ze niet spontaan afquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Duitsland heeft wel super-de-luxe teken. Gisteravond hele hond bekeken, niets gevonden. Vanochtend lag de vloer bezaaid met teken die zich los hebben laten vallen
Voor mensen die zo'n voetenschoonmaakfaalding seksah vinden is die vent GOD.quote:
Het is al zo'n forum waar het gros van de fokkers eenquote:
Ze werken inderdaad perfect. Zelfs als Fritz is geweest (die plast niet, maar stort gewoon leeg) is er in no time helemaal niets van terug te vinden. Dus ik was er op zich heel blij meequote:Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meer![]()
Succes Greys
Ik zag al een liefhebberquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Was twee jaar geleden een foto-wedstrijd. Ik heb Plumeau gestuurdquote:En ik wil ook een vertederende leuke gratis zakken krijg poes!
Deal! Geef even een seintje als je een keer een klein beetje in de buurt bentquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Hebbikquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
Nou heb ik eindelijke besloten om waarschijnlijk toch voor de kindle te gaan en nou zie ik dat ik weer eerst een creditcard moet ronselen.
Nou ja, kniesoor die daarop letquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh gewonnen met een fotowedstrijd, das wel wat anders dan zomaar gekregen EliesIk heb es bij intratuin met een foto van Karel gewonnen, een hele doos vol pedigree snacks en voer, en ze lustten er niet 1 ding van
Een kindle of een creditcard?quote:
Een Ccquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef senesta het volgende:
Een kindle of een creditcard?
Kijk, dit is geen slecht idee toch?
http://www.amazon.com/Kin(...)2&pf_rd_i=1284007011
Als jij een kindle hebt kunnen we ook boeken lenen!
4 zakkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
U riep?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Een Cc
Ziet er prima uit volgens mij. En in combi met Calibre helemaal topWacht voor de zekerheid even op Rewimo; die heeft er verstand van / zich in verdiept
Yups, die heb ik. Prima reader, alleen de accu is niet goed (productiefoutje, maar te lui geweest om ermee terug te gaan). Ik moet dus elke twee à drie weken laden (met een half uur tot een uur lezen per dag).quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
Wat voor reader heb jij nu dan Elies? Je had een sony 600 toch? Maar wilde toch wat anders?
quote:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zittenquote:
Ow kijk, dat schiet lekker opquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
.
We zijn hier de trap, overloop, kamers en zolder opnieuw aan het doen. Het was nu behangen in een kamer, dun behang en geen gladde muur. Dat behang is er dus net weer afgetrokken en er zat al een baan of 10 opEn nu ligt alles stil tot er nieuw behang is
Lekkerquote:
Alleen pythonsquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zitten
Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Middag.![]()
Ik heb een bebook mini. Ik vind 'm fijn.
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.
Leuk tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet na mijn vakantie toch weer naar Non-Telefonie
Op welke afdeling zat je nu dan..quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin
Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op welke afdeling zat je nu dan..
waarom vind je non-telefonie niet leuk, geen leuk team? Bij Yvonne zat je toch?
ow ik vond hem echt vreselijk,echt zon strebertje die altijd de beste wil zijn. Hij ging ook altijd zelf meeluisteren, zo irritant. Toen ik daar net begon, zat ik in zijn team, maar mocht toen zelf kiezen of ik naar een ander team wilde gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.
Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik was om 11.15 uur aan de beurt en mocht om 12.15 uur weer naar buiten
En daarna ben ik nog met de honden gaan wandelen en boodschappen gedaan enzo.
Het ging best goed! De receptiemevrouw had al doorgegeven dat ik tandartsangst heb en een nieuwe patient was. Ik had een Indo tandarts en dito assistente en die waren heeeeeeeel lief![]()
In de stoel liggen ging nog, maar toen hij zei dat hij ging beginnen liepen de tranen uit mijn ogen. Toen had ie dus nog niet eens iets gedaan
Kut-angst.
Maar daarna ging het veel beter en deden ze rustig aan en elke keer vertellen wat er kwam enzo. En de assistente maar over mijn arm aaien
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Dus eigenlijk viel het wel mee?
Gelukkig maar
Vulling er half uit, was een groter gaatje aan het worden tegen de zenuw aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand.
Balen zeg, als je het zo naar je zin hebt waar je nu zit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet na mijn vakantie toch weer naar Non-Telefonie
Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Goegedaan Greys!![]()
Kijk je erg tegen de vervolgbezoeken op of is de angst nu wat minder?
That's the spirit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaanDat is een fijn gevoel al. En volgende week hoef ik alleen gewone controle en tandsteen, dus dat is niet eng vergeleken met vandaag.
De keer er na wortelkanaalbehandeling, maar ik heb besloten dat ik daar nu nog niet van wakker mag liggen
Nee dat gaat hem echt niet wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit!![]()
En nu gauw die kattebak in de bench zetten.
Ocharmequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: kut manIk hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb ze net met Tombo geruild tegen een mint-Brosquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik wil wel een paar zakken van je overnemen, moet binnenkort toch weer bestellen voor Droopy's bak.
Lata maar weten wat de kosten zijn
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem echt niet worden
Ik zou ook niet blij zijn als ze mijn toilet in mijn bed parkeerden.
Straks even eierkoeken bij de bakker halen, dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij kattenbakvreterts. Proberen kan altijd. Schijnt om de ammoniak te gaan, die in supermarkteierkoeken niet meer zit maar in die van de bakker nog wel geloof ik, las ik
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Ocharme
Je hebt vast zelf al wel bedacht welke praktische dingen je kunt proberen...Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: kut manIk hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Arcchhhh, de machteloosheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.
Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.quote:
En bij retourpost willen ze je wel houden? Kan de manager daar het dan niet voor je regelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.
Valt onder dezelfde managerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef ElisaB het volgende:
En bij retourpost willen ze je wel houden? Kan de manager daar het dan niet voor je regelen
Ook lekker dan om te vallen over 5 minuten , terwijl toen je ziek was zelfs op zondag nog de maandafsluiting kwam doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Warm water FTW![]()
Hier is het al sinds ik ziek geweest ben mis met die ene baas en ik weet zeker dat die kuthoeresnollencollega daar achter zit![]()
Ik heb net dan ook keihard die kant op geroepen dat ik mag lijen dat degene die loopt te klikken mijn werk mag doen als ik ontslagen word![]()
Ze maakte dat ze weg kwam
Ik hoop vooral voor je dat geen van je collega's ooit FOK! ontdektquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Warm water FTW![]()
Hier is het al sinds ik ziek geweest ben mis met die ene baas en ik weet zeker dat die kuthoeresnollencollega daar achter zit![]()
Ik heb net dan ook keihard die kant op geroepen dat ik mag lijen dat degene die loopt te klikken mijn werk mag doen als ik ontslagen word![]()
Ze maakte dat ze weg kwam
Je kutbaas ook?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou dat zou me echt niks kunnen schelen hoor, ik zeg t die snol ook in dr face
Ja die heb ik ook gezegd dat ie dr echt mee moest gaan kappen nuquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop vooral voor je dat geen van je collega's ooit FOK! ontdekt
Pluutje d'rbij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, ik ga pedagogisch verantwoord wandelen met mn oppaskindje ipv de hele dag ds-en, gaat het hozen
Ik ben nat
Nu liever een handdoekquote:
Arme jij.quote:
Muisje meissssss, hoest vandaag?quote:
yw!quote:
Nog steeds erg slechtziend, maar met lettergrootte gigantisch kan ik internettenquote:
Nee geen pijn gelukkig. Alleen voor de operatie (verdoving) en net erna.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoe snel moet dr verbetering in komen?
Heb je veel pijn?
Nee, ik heb het niet opengemaaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:42 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, heb jij die beertjes erbij gedaan?![]()
Nee nog niet, maar ik denk niet dat het me lukt om te komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, van die vette klonterzooi, nee das niks.
Hadden wij nu al gecancelled 4 augustus?
Of nog niet?
Nee psies, zullen we maar niet doen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik denk niet dat het me lukt om te komen.
Andere keerquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee psies, zullen we maar niet doen he![]()
Wat leuk! Ik wikkel ze er weer in. Wel goed dat ik het doosje heb open gemaakt. Het prijsje zit er nog aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet opengemaaktZijn het Goldbären? Dat doen ze hier wel vaker
Daar heb ik zelf voor gekozen. Liever nu dan tussen de colleges door, dan zou ik meteen een enorme achterstand hebben.quote:
He jakkes wat ben je toch gruwelijk verstandigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf voor gekozen. Liever nu dan tussen de colleges door, dan zou ik meteen een enorme achterstand hebben.
Ja saai hequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
He jakkes wat ben je toch gruwelijk verstandig![]()
Ik ben aan mijn oogleden geopereerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Muis mag ik vragen wat er gebeurd is?ik heb weer eens iets niet meegekregen geloof ik
sterkte in ieder geval
Fijn dat ie zo mooi is!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat leuk! Ik wikkel ze er weer in. Wel goed dat ik het doosje heb open gemaakt. Het prijsje zit er nog aan
Hij is heel mooi. Mooier dan die hij zelf eerder had uitgekozen en die niet geleverd kon worden.
Nu nog een mooi leren bandje erbij en hij is klaar. Super!
Oh bah dat lijkt me echt doodengquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn oogleden geopereerd. Mijn ogen waren maatje Jayma Mays uit Glee en dat vonden mijn hoornvliezen niet zo leuk.
De operatie was ook geen pretjequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh bah dat lijkt me echt doodenghopelijk helpt het!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor Chico carrotcreme van de Bodyshop meegepakt vanmiddag, damn die is lekker
![]()
Ow , ik zal zelf maar een ijsje met ze gaan eten dan donderdag he Muis, ik beloof t m al weken
Die is wel pretty, toch? Met van die reeen oogjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn oogleden geopereerd. Mijn ogen waren maatje Jayma Mays uit Glee en dat vonden mijn hoornvliezen niet zo leuk.
Ja joh, like a boss.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo was je onder plaatselijke verdoving?
Ik vind oogoperaties echt niks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De operatie was ook geen pretjemaar de arts was gisteren op controle erg tevreden!
DM, dankje! Sterkte met je fantoomamandelen (driedubbele woordwaarde).
Het ging ook niet om het pretty, maar om het uitdrogen van mijn ogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is wel pretty, toch? Met van die reeen oogjes
Dat snap ik jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om het pretty, maar om het uitdrogen van mijn ogen.
Caus I am a BOSSSSSSSSSquote:
Nee dat niet, maar het is heel mooi gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
En je kon er geen plaatje bij leggen, zo van: als het dan toch moet, kan het dan zo?
Ik vind knetterscheel vaak ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee da's lillek.
Maar niks aan te doen.
Zie je ook dubbel, of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook echt knetterscheel.
Als ik moe ben staat m'n oog helemaal in de rechterhoek.
Nee, mijn ogen wisselen constant af en maken daar netjes een beeld van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je ook dubbel, of valt dat wel mee?
Jij dank je. Zonder jou had ik hem niet kunnen kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn dat ie zo mooi is!En bedankt voor de lieve woorden bij je overboeking
En ook nog Clarence heet. Anders ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Knetterscheel is alleen leuk als je een leeuw bent![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ook nog Clarence heet. Anders ook niet
Ja dat dus iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ook nog Clarence heet. Anders ook niet
neeeeheeeejjj, zo bedoelde ik dat niet.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Stel je voor dat ie dan ook nog eens scheel zou zijn.![]()
Dan konden ze hem maar beter helemaal op een gesloten inrichting stoppen.
Ik kijk dus zo, vanwege mensen die er altijd zo belachelijk over lopen te doen. Liever verlegen dan scheel toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeeheeeejjj, zo bedoelde ik dat niet.
Ik vond het bij jou trouwens niet zo vreselijk opvallend.
Het woord scheel was nog niet in me opgekomen. Ik dacht eerst dat je gewoon heel verlegen keek.
o well, hoe dan ook is het niet iets waar je om gevraagd hebt of zo. Ik kan me voorstellen dat je er verlegen van wordt, maar het is eigenlijk niet iets om verlegen over te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kijk dus zo, vanwege mensen die er altijd zo belachelijk over lopen te doen. Liever verlegen dan scheel toch.
Dat is echt niet bij elke stotteraar zo hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Boooooh en dan worden ze ook nog echt boos als je hun zinnen afmaakt
Stom is dat hè?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, ik vind het dus kut dat als je scheel kijkt, je blijkbaar gelijk een verstandelijke beperking zou hebben ofzo.
Dat geldt voor alle fysieke beperkingen. Lijkt me knap klote, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, ik vind het dus kut dat als je scheel kijkt, je blijkbaar gelijk een verstandelijke beperking zou hebben ofzo.
Nouja, blijkbaar wel dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o well, hoe dan ook is het niet iets waar je om gevraagd hebt of zo. Ik kan me voorstellen dat je er verlegen van wordt, maar het is eigenlijk niet iets om verlegen over te zijn.
Ik had er iig geen last van bij je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar wel dus.
Als mensen niet weten waar ze moeten kijken.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had er iig geen last van bij je.
Maar hoe doe je dat als je voor de klas staat? Kijk je dan ook verlegen en voel je je daar dan ook echt velegen bij?
Nee, want mensen vragen het dus altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
DM, misschien een rare vraag hoormaar merk je dat mensen niet weten hoe ze naar je moeten kijken? Lijkt me wel, maar snap je dat mensen dat lastig vinden? Maakt het je ook wat uit waar ze naar kijken, je linker of je rechteroog?
Nee dat laatste is wel heel achterlijk inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, want mensen vragen het dus altijd.
En dat maakt niet uit. Ze doen het allebei.
Ik begrijp best dat mensen het lastig vinden maar ga me dan niet met open mond aan zitten staren. Of er vanuit gaan dat ik meteen achterlijk ben.
Haha, hoe herkenbaar MM!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Stom is dat hè?
Ik merk dat ook dat als ik in een rolstoel zit, mensen automatisch tegen mijn moeder beginnen te praten in plaats van tegen mij, alsof ik spontaan m'n hersenen ben verloren toen ik ging zitten
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hoe herkenbaar MM!![]()
Doe ze vaak bij mij ook als ik er in zit. Pagan geeft dan gelukkig geen antwoord.
Zo denkt onze vaste zwachteldame die meestal komt ook dat ik slechthorend ben. Zo hard staat ze te toeteren.
Ja, de makro, laatst was ik ff meegegaan met Pagan, kadootje voor iemand kopen enzo. Was hij even iets pakken, ik stond in stoel vlak bij de dranken. De wijn verkoopmeneer kwam er aan: Nou hij heeft nogal even werk hé, zal ik u een glaasje wijn laten proeven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik moest wel echt lachen toen ik laatst bij de Makro in de rolstoel zat en de verkoper wél tegen mij praatte en toen zei 'loopt u maar even mee'. Nou vind ik dat niet zo'n vreemde opmerking, maar hij werd gelijk knalrood omdat ik natuurlijk in die rolstoel zat.
Dat zal er nu wel fraai uitzienquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Dat deden ze bij mij al toen ik met m'n poot in het gips zat jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Stom is dat hè?
Ik merk dat ook dat als ik in een rolstoel zit, mensen automatisch tegen mijn moeder beginnen te praten in plaats van tegen mij, alsof ik spontaan m'n hersenen ben verloren toen ik ging zitten
Een hele familie in de rolstoel? Hoe kwam dat? Dat lijkt me nog best lastig in huis, al die stoelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:34 schreef Strega het volgende:
Ach en voor de rest, niet iedereen kan er altijd even makkelijk mee omgaan.
Van huis uit ben ik niets anders gewend, mijn moeder was de enige van 6 kinderen die niet in een rolstoel hoefde, dus 4 tantes en oma op rij, ach dan weet je niet beter.
Volgens mij moet je dat gewoon een keer doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Soms he, dan heb ik best de neiging om gewoon debiel te gaan doenzo van nou, ik geef jullie wel even wat je wil
Dat laatste herken ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, hoe herkenbaar MM!![]()
Doe ze vaak bij mij ook als ik er in zit. Pagan geeft dan gelukkig geen antwoord.
Zo denkt onze vaste zwachteldame die meestal komt ook dat ik slechthorend ben. Zo hard staat ze te toeteren.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat gewoon een keer doen.En dan daarna bloedserieus op nivo gaan converseren. Dan zie je ze kijken!
![]()
Echt he, een rolstoel = IQ van -20 of zo.
Veel te zoet of juist totaal niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zonet dus appelsap gemaakt en er stond dat ik voor 1 liter appelsap 300 gram suiker moest gebruiken, maar ik had 250ml dus heb 75 gram suiker gebruikt. Smerig!
Als je moeder het niet heeft, kan ze dan alsnog wel drager zijn? Of is het echt als het in je zit dat je het automatisch hebt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Er zit een heel weinig voorkomende hersenziekte aan de kant van mijn moeder.
Mijn oma had het en de broer en 4 zussen van mijn moeder ook, mijn moeder alleen niet.
Het heet SCA3 en openbaart zich pas na 40e levensjaar, vandaar dat al mijn tantes het huis al uit waren en zelf alweer kinderen hadden.
De laatste 10 jaar is er eigenlijk pas wat meet over bekend geworden. Sinds 10 jaar kan ook een DNA test gedaan worden om te zien of je het hebt en in welke mate.![]()
Er zijn wereldwijd maar een paar duizend mensen die het hebben, dus dan is er ook niet zoveel geld voor onderzoek.
Dat is dus een van de dingen die nog niet duidelijk zijn. Als je het afwijkende gen hebt krijg je het zelf sowieso. Ik ben dus ook getest aan het begin van mijn ziek zijn. Ik heb het gen gelukkig niet, maar van mijn 2 jongste nichtjes, die beide ook weer kinderen hebben, is het wel zo. Hun ene broer ook en 1 broer niet. Een neef heeft het al in heel erge mate. En sommige van m'n neven en nichten hebben zich niet laten testen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als je moeder het niet heeft, kan ze dan alsnog wel drager zijn? Of is het echt als het in je zit dat je het automatisch hebt?
Veeeeeel te zoetquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Veel te zoet of juist totaal niet?
Saaie moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
mag ik niet meer van mn moeder, nadat ik een keer keihard heb geroepen "ja wat zit je nou te kijken, ik weet wel dat ik gek ben!"
toen was ik 6 ofzo
Waarom zit je eigenlijk in een rolstoel? Als je het tenminste wil vertellen.. ik wist geeneens dat je in een rolstoel zat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
mag ik niet meer van mn moeder, nadat ik een keer keihard heb geroepen "ja wat zit je nou te kijken, ik weet wel dat ik gek ben!"
toen was ik 6 ofzo
Ik zit ook niet altijd in een rolstoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk in een rolstoel? Als je het tenminste wil vertellen.. ik wist geeneens dat je in een rolstoel zat.
Ah oke, ja dat is wel handig als je er dan zelf eentje hebt..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zit ook niet altijd in een rolstoelik heb fibromyalgia (vorm van reuma) dus ik kan geen langere afstanden lopen of lang staan etc
ik heb al een jaar ongeveer een rolstoel te leen maar ben nu bezig zelf een aan te vragen zodat ik naar concerten kan, naar de efteling, gewoon op vakantie zonder dat ik de helft van de tijd moet rusten enzo
Nou bij Paradiso nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, ja dat is wel handig als je er dan zelf eentje hebt..
Mag je ook mooi vooraan bij de concerten![]()
Ik zou de glijbaan aanklagen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
CraaaaaaaapIk sloeg met mijn enkel KEIhard tegen de glijbaan... gevolg : wond is stuk
Dat doe ik zekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Daarom, gewoon goed gebruik van maken
Hoe sla je nou met je enkel tegen de glijbaan? In een zwembad ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
CraaaaaaaapIk sloeg met mijn enkel KEIhard tegen de glijbaan... gevolg : wond is stuk
Daar mag je ook trots op zijn! Het is niet gemakkelijk om toe te moeten geven dat je ondersteuning nodig hebt om ook de dingen te kunnen doen die voor zoveel mensen normaal zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerik heb m eindelijk geaccepteerd, dus dan interesseert het me ook niet meer wie me erin ziet
dat had ik een jaar geleden echt niet gedacht
stiekem trots is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar mag je ook trots op zijn! Het is niet gemakkelijk om toe te moeten geven dat je ondersteuning nodig hebt om ook de dingen te kunnen doen die voor zoveel mensen normaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |