abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:11:49 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100037751

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:42 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100037777
}:| Snetver! Jij aast niet meer op de lapo maar je hebt gewoon al een nieuw topic klaar he }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:13:19 #3
176471 oh-oh
pi_100037792
Tja, goed voorbeeld doet volgen :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:14:06 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100037809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:

Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers? :@
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.

Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak ;(
Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond is :@

Haal anders ff zo'n goedkope Ikea stellingkast en zet die voor een klein poosje in de kamer met de bak erin (staat lullig, maar dan weet je in elk geval vrij zeker dat alleen Boor de kattenbak kan bereiken).

Kun je later altijd nog schilderen en een leuk buitenrekje van maken *)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 10:15:57 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100037856
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100037859
Silicat is lastig om door te slikken, het blijft meteen aan de slijmvliezen plakken. :X maar fijn is eht zeker niet.
Kun je idd niet een tafel, kast of een ander hoog plekkie gebruiken voor de kattebak? Het zal bij de leeftijd horen denk ik, kittens vreten ook alles uit de kattebak dus silicaat is daar een nono.

Succes met opvoeden en succes bij de tandarts dadelijk! *gooit er nog een duim tegenaan*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100037912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
En als er een kap op zit daar iets zwaars op zetten, knappe hond die het dan nog kan verschuiven. :Y

Bij mij heeft iemand de kap van de kattebak gemold door erbovenop te gaan springen. }:| Dik stuk eruit! :D Ik heb hem met plakband provesorisch gerepareerd, maar bij de volgende Zooplus bestelling komt er een nieuwe, kan deze naar de Redcats want de bak die daar nu staat is wat klein.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:11 #8
33954 ElisaB
pi_100037974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:29 #9
163650 Greys
pi_100037987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.
Heb je geen berging waar ie hoog kan staan of zo?
Ik zou m zelf in de berging zetten, op de wasmachine, of op een kastje :P
Je zal dat ding nu toch ook niet in de woonkamer of keuken hebben staan of wel?
( huuuuuuuuuuu :D )
Ik heb Billy gewoon meteen geleerd dat ie de clicker associeert met complimentjes en een aai over zn bol, dat snapt ie ook wel hoor ^O^
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:21:01 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038004
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:02 #11
163650 Greys
pi_100038030
Maar is het echt zo goor om een kattenbak in de keuken te hebben? :o
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:12 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:12 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:57 #14
163650 Greys
pi_100038078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:08 #16
163650 Greys
pi_100038124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
Boor poept alleen 's nachts eigenlijk :D
En ik heb alleen keuze tussen woonkamer en keuken.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
Nee helaas, heb meteen gebeld maar mijn eigen tandarts kon pas later vólgende week, dus dit is al een andere tandarts :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
Kattebak in de bench. ^O^

Niet helemaal een grapje, als die past en je hebt ruimte over aan de zijkant voor Boor zou dat misschien bietproof kunnen worden. :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:27 #18
176471 oh-oh
pi_100038133
quote:
Ik vind dat goor, maar ik zal de enige zijn hier :P
Ik heb trouwens ook geen prullenbak in mn keuken , een heel klein bakkie, en alles gaat naar buiten, want dat vind ik ook goor.
Zet de kattenbak lekker in de bench dan, als ie daar toch niet in wil ^O^
( Groucho Marx )
pi_100038139
quote:
Ik heb dat ook hoor, maar heel fris vind ik het ook niet :) Ik heb dat wegens ruimtegebrek en in de woonkamer/slaapkamer vind ik helemaal niet wat.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:26:44 #20
163650 Greys
pi_100038172
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038178
Inderdaad kattenbak in de bench ^O^
pi_100038180
quote:
Met vers voer zou ik het geen probleem vinden. Maar mijn redcats zou ik toch liever geen toilet in de woonkamer geven (muv de kittens natuurlijk). Die stiiiinken! :X :X :X Kom ik nog vaker aan het scheppen. :')
Nu heb ik het geluk dat is ze op een andere kamer kwijt kan, anders had ik vast wel een woonkamer- of keuken oplossing gevonden.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:27:38 #23
176471 oh-oh
pi_100038203
Fuck de tyfus, dat beestje is echt leuk ;(
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:29 #24
163650 Greys
pi_100038243
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:43 #25
176471 oh-oh
pi_100038251
En Greys, doe ff normaal stress of geen stress, ik maak je niet uit voor goorlap, ik zeg alleen dat ik het goor vind, maar ik vind echt al heel snel iets goor wat met katten te maken heeft, jeweettog :P
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:51 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038254
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
Nja Greys, dat is ieder voor zich toch, ik vind wel meer dingen vies waar andere mensen geen problemen mee hebben. Je af laten likken door een hond of een hond of kat mee laten eten van je bord of zo, brrrrr. Oh en vind voeten vies :@

Het enige waar je geloof ik rekening mee moet houden is dat de kattenbak en de eet en drinkbakken niet te dicht bij elkaar staan. Katten eten ook niet graag naast hun kattenbak schijnt het.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:32:07 #27
163650 Greys
pi_100038318
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:33:09 #29
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_100038355
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
pi_100038370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
Ik goorlap gezellig met je mee. *O* Bij mij lopen de katten vrolijk op het aanrecht. _O- Maar van mijn bord eten mogen ze niet. En afgelebberd worden door honden vind ik vies. :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:34:02 #31
163650 Greys
pi_100038376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
Als je het doet op een moment dat die bak al goed gebruikt is (en dus voor hem waarneembare geur heeft) en het dan een poosje zo laat zou hij het best moeten snappen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:35:18 #33
163650 Greys
pi_100038406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef phusician het volgende:
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
Verhuizen! ^O^ _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:36:05 #35
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038426
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:13 #36
176471 oh-oh
pi_100038449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:36 schreef Nonneke het volgende:
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
Jij driedubbele goorlap :D :r
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:34 #37
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij driedubbele goorlap :D :r
:7
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_100038465
Greys nog sterkte voor de tandarts :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:38:39 #39
176471 oh-oh
pi_100038495
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:10 #40
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
ik had em net gekeken idd, wat een cutie O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:44 #41
176471 oh-oh
pi_100038516
Kjoetie pjoetie he :{
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:47 #42
33954 ElisaB
pi_100038520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
pi_100038525
Ik heb ook een kattenbak in de uiterste hoek van de kamer staan maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt want onze katten doen het buiten, alleen met Oud op Nieuw of als het onweert gaat er wel eens eentje op :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:40:18 #44
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Kjoetie pjoetie he :{
:Y zeker, zelfs met hangoortjes :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:15 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038561
Wanneer krijg je de pup oh-oh?
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:43 #46
176471 oh-oh
pi_100038581
Die oortjes zijn prima te plakken.
Boh ik hoop dat iemand m snel koopt of dat ie snel iemand bijt of zo :P
( Groucho Marx )
pi_100038584
Ja en we willen foto's :P
pi_100038586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-
[ afbeelding ]

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
Doe maar rustig aan hoor. :*
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet. :@ Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.

Al lokt je schuurlampje me wel. :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:43:06 #49
176471 oh-oh
pi_100038625
:') Ik haat puppen, als ie een jaar is en niemand heeft m nog gekocht dan haal ik m wel op _O-
( Groucho Marx )
pi_100038781
Ik ben blij als Diaz ook een jaar is, dan kan je er tenminste wat meer mee. Kan hij mooi mee naast de fiets.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:49:21 #51
176471 oh-oh
pi_100038832
Zo een grote hond met een jaar al?
Ik heb dr de ballen verstand van haha, ik zou die kleintjes pas met een jaar naast de fiets laten lopen, en na een patellatest :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:51:03 #52
33954 ElisaB
pi_100038877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Doe maar rustig aan hoor. :*
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet. :@ Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.

Al lokt je schuurlampje me wel. :@

Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jah }:|

Het is deze, maar dan in zakken, omdat dat beter te hanteren is:

Ik heb van de fabrikant eens 12 zakken gekregen, want ze vonden Pluim zo leuk _O-
pi_100039200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo een grote hond met een jaar al?
Ik heb dr de ballen verstand van haha, ik zou die kleintjes pas met een jaar naast de fiets laten lopen, en na een patellatest :P
Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.
Ga geen hond testen voor alleen naast de fiets lopen, doe ik met die vuilnisbakkies ook niet.
pi_100039225
James ging bijna elke dag een uur mee naast de mountainbike.. O+ Dan vind ik fietsen ook leuk, in mn eentje een rondje fietsen vind ik geen ene reet aan _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:04:23 #55
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100039251
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_100039312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ey, dit zijn wel de duurste Litter Pearls die er te krijgen zijn jah }:|

Het is deze, maar dan in zakken, omdat dat beter te hanteren is:

[ afbeelding ]

Ik heb van de fabrikant eens 12 zakken gekregen, want ze vonden Pluim zo leuk _O-
Duur is niet altijd beter. :6
Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein. ;( En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.

En ik wil ook een vertederende leuke gratis zakken krijg poes! :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:06:52 #58
176471 oh-oh
pi_100039317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:02 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja gewoon opbouwen dan, geen probleem.
Ga geen hond testen voor alleen naast de fiets lopen, doe ik met die vuilnisbakkies ook niet.
Ik laat die van mij dus wel testen, al is het maar voor het ras.
Sjon laat ik niet testen, die zus moet verplicht getest als ze dr mee wil fokken, als ze dat niet doet dan doe ik Sjon wel alsnog en hoop ik haast dat ie positief test , ga ik die resultaten overal posten _O- . En met Sjon neem ik zelf absoluut geen pups verder dus maakt het niet zoveel uit.
Billy heb ik wel laten testen, ouders zijn ook getest, broers ook, maar dat is ook een goede lijn, staat gewoon netjes als die allemaal clear zijn ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:08:18 #59
176471 oh-oh
pi_100039358
Trouwens voor ik er behendigheid of wat dan ook mee zou doen zou ik ze ook laten testen, gewoon omdat je niet met een hond met een afwijking zulke dingen wil doen om vervolgens een hoop schade aan te richten omdat je t niet wist.
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:08:47 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039370
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ik in de buurt ben kom ik je zeker van een zak of wat verlossen, maar mijn buurt is zo ver van de jouwe dus die kans is klein. ;( En dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.

Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meer :6

Succes Greys
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100039396
quote:
OMG. :|W
Als je dat filmpje zonder geluid kijkt is het nog fouter... 5 keer achter elkaar dezelfde shots. ;(

En na afloop moet je je voeten -waar je dus niet bij kunt- alsnog afdrogen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:52 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens voor ik er behendigheid of wat dan ook mee zou doen zou ik ze ook laten testen, gewoon omdat je niet met een hond met een afwijking zulke dingen wil doen om vervolgens een hoop schade aan te richten omdat je t niet wist.
Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomen :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:09:53 #63
176471 oh-oh
pi_100039418
gatverdamme, ik heb m afgezet, voeten zijn echt vies om naar te kijken :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:10:37 #64
176471 oh-oh
pi_100039440
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat voor testen hebben we het hier over? Ik zit wel aan een hondensport te denken, maar dat ik iets zou moeten testen is niet in me opgekomen :')
Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?
Ik zeg alleen dat ik dat wel doe!
Patella is voor mijn ras van toepassing, ik weet niks van goldens.
DH wellicht?
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:10:48 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039446
Dat filmpje :') Wie kan er nu niet bij zijn voeten komen :') Tenzij 120 kilo dan.
pi_100039450
Ik hoop dat de tand van Diaz goed groeit, de vorige prikte in zn tandvlees bovenin. Anders moet die tand eruit..dierenarts zei dat ik maar balletjes moest kopen die precies tussen zn tanden passen die hij dan kon dragen tijdens wandelingen. :') Heb maar wat verschillende maten besteld _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:11:10 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100039460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou dan doe je dat toch lekker niet, zeg ik dat dat moet?
Ik zeg alleen dat ik dat wel doe!
Patella is voor mijn ras van toepassing, ik weet niks van goldens.
DH wellicht?
Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd op :')
pi_100039545
Ach..meeste mensen die testen zijn de mensen die het echt fanatiek doen en veel wedstrijden lopen. Als je het gewoon voor de lol doet, vind ik het niet nodig. Maar goed, de heupen van Diaz laat ik sowieso wel checken als hij oud genoeg is.. maar niet omdat ik dat nodig vind voor behendigheid..
pi_100039554
quote:

[..]

Dan wil ik ze wel, als jij ze niet hoeft :6
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:13:48 #70
176471 oh-oh
pi_100039555
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij vat mijn post zo ontzettend verkeerd op :')
:') die smiley die maakt m wel raar hoor !
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:14:51 #71
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100039603
Zie je jezelf al staan in de badkamer, je voeten door dat ding te raggen :')

top stoel *;
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:15:27 #72
176471 oh-oh
pi_100039623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach..meeste mensen die testen zijn de mensen die het echt fanatiek doen en veel wedstrijden lopen. Als je het gewoon voor de lol doet, vind ik het niet nodig. Maar goed, de heupen van Diaz laat ik sowieso wel checken als hij oud genoeg is.. maar niet omdat ik dat nodig vind voor behendigheid..
Billy springt altijd als een malle, ik wilde graag weten of zn patella's ieg wel normaal waren, dus ik heb m laten testen toen ie een jaar was.
Toen was ie keurig netjes strak in de knietjes, dus als ie dr wat aan krijgt weet ik dat t niet aangeboren is maar dat ie ze gewoon zelf verneukt heeft.
Kan niemand t strakjes op een lijn met baggerknietjes gooien, en dat vind ik wel fijn ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:15:39 #73
176471 oh-oh
pi_100039627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:14 schreef Nonneke het volgende:
Zie je jezelf al staan in de badkamer, je voeten door dat ding te raggen :')

top stoel *;
Oh ja die kende ik al _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:20:43 #74
176471 oh-oh
pi_100039799
Ik hoop dat t droog blijft, ik wil dalijk naar de Bodyshop voor nieuwe bodybutter voor Chico en bananenshampoo pour moi.
( Groucho Marx )
pi_100040038
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat filmpje :') Wie kan er nu niet bij zijn voeten komen :') Tenzij 120 kilo dan.
Oude mensen die stijf zijn
Mensen met evenwichtsstoornissen
Mensen met een handicap
Zwangere vrouwen
Mensen met overgewicht
en....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100040069
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Leef je uit! :6
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:29:27 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100040082
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik, want hernia.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100040111
In de pauze broodje halen (want met het bento gedoe van de afgelopen dag was ik vergeten boterhammen te kopen en ik had niks klaar voor de bento :') ) en evn naar de Xenos voor een minimini peper- en zoutstelletje. Zout uit een flesje werkt toch niet echt super. _O-
pi_100040139
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik, want hernia.
Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen. _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:31:10 #80
176471 oh-oh
pi_100040153
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik, want hernia.
Ja maar wil jij zo een ding?
:D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:39:07 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wist het, in deze SC is het gevaarlijk om zoiets te roepen. Er zijn altijd wel mensen die in het profiel passen. _O-
What was I thinking :') Maar goed, ik zei het eigenlijk omdat normale mensen in dat filmpje compleet debiel deden
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:39:42 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oude mensen die stijf zijn
Mensen met evenwichtsstoornissen
Mensen met een handicap
Zwangere vrouwen
Mensen met overgewicht
en....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zaten niet in het filmpje!
pi_100040480
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

What was I thinking :') Maar goed, ik zei het eigenlijk omdat normale mensen in dat filmpje compleet debiel deden
Die man was wel erg zijn best aan het doen om te laten zien hoe moejeluk het is je voeten te wassen. :Y Rare kikkerT. _O-
pi_100040519
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die zaten niet in het filmpje!
Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende. :N
Dat knappe vrouwke wat aan het einde die handgreep gebruikte gaat dat ook niet nodig hebben heur. :{w
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:41:34 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Want die zijn niet seksah dus dan verkoopt het niet. Gij onwetende. :N
Dat knappe vrouwke wat aan het einde die handgreep gebruikte gaat dat ook niet nodig hebben heur. :{w
Die vent vond je wel sexay?
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:42:26 #86
176471 oh-oh
pi_100040564
Nee die mensen in het filmpje, die waren wel motherfucking sexy :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:44:47 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100040633
Duitsland heeft wel super-de-luxe teken. Gisteravond hele hond bekeken, niets gevonden. Vanochtend lag de vloer bezaaid met teken die zich los hebben laten vallen :o
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:45:55 #88
176471 oh-oh
pi_100040678
Invisible ticks :D
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:48:26 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040788
Voor de teruglezende Greys, je kunt ook de kattenbak in een kast bouwen.
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:49:19 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040818
Nou heb ik eindelijke besloten om waarschijnlijk toch voor de kindle te gaan en nou zie ik dat ik weer eerst een creditcard moet ronselen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:07 #91
13151 crew  Rewimo
pi_100040844
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Duitsland heeft wel super-de-luxe teken. Gisteravond hele hond bekeken, niets gevonden. Vanochtend lag de vloer bezaaid met teken die zich los hebben laten vallen :o
Zwarte. Maar van mijn echtgenoot vallen ze niet spontaan af :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100040868
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die vent vond je wel sexay?
Voor mensen die zo'n voetenschoonmaakfaalding seksah vinden is die vent GOD.
pi_100040945
-verkeerde topic-
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 11:53:45 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100040971
Ik vond het wel grappig dat 40+ ineens VEE heette :@

[ Bericht 9% gewijzigd door senesta op 28-07-2011 11:57:40 (Tsja als cat de teskst weg haalt, pff) ]
pi_100041166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
Ik vond het wel grappig :@
Het is al zo'n forum waar het gros van de fokkers een :') gehalte aan geeft (maakt verder niet uit, mensen die het er wel leuk vinden komen daar posten), het nieuwe tagje hielp echt niet. _O-
Gelukkig is het weer terug bij het oude. O+

Al was hij wel grappig ja. :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:04:27 #96
33954 ElisaB
pi_100041439
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben ook van die dozen, werkt goed hoor. De kattenbak kan hier dan ook in de keuken sinds die Litter Pearls en vers, want je ruikt niets meer :6

Succes Greys
Ze werken inderdaad perfect. Zelfs als Fritz is geweest (die plast niet, maar stort gewoon leeg) is er in no time helemaal niets van terug te vinden. Dus ik was er op zich heel blij mee :)

quote:
Ik zag al een liefhebber :Y

quote:
Was twee jaar geleden een foto-wedstrijd. Ik heb Plumeau gestuurd O+

Whut?

Kwam er ineens een heule grote zware doos met 12 zakken *O*

quote:
Deal! Geef even een seintje als je een keer een klein beetje in de buurt bent ^O^

Misschien wel op de Meet My Verlichting Meet *O*
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:05:57 #97
33954 ElisaB
pi_100041500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
Nou heb ik eindelijke besloten om waarschijnlijk toch voor de kindle te gaan en nou zie ik dat ik weer eerst een creditcard moet ronselen.
Hebbik *)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:08:05 #98
176471 oh-oh
pi_100041599
Oh gewonnen met een fotowedstrijd, das wel wat anders dan zomaar gekregen Elies :D Ik heb es bij intratuin met een foto van Karel gewonnen, een hele doos vol pedigree snacks en voer, en ze lustten er niet 1 ding van :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:09:16 #99
33954 ElisaB
pi_100041642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh gewonnen met een fotowedstrijd, das wel wat anders dan zomaar gekregen Elies :D Ik heb es bij intratuin met een foto van Karel gewonnen, een hele doos vol pedigree snacks en voer, en ze lustten er niet 1 ding van :')
Nou ja, kniesoor die daarop let :D

Heb je die Pedigree-dingen toen zelf opgegeten?
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 12:11:40 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100041713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hebbik *)
Een kindle of een creditcard?

Kijk, dit is geen slecht idee toch?

http://www.amazon.com/Kin(...)2&pf_rd_i=1284007011

Als jij een kindle hebt kunnen we ook boeken lenen! :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:11:45 #101
176471 oh-oh
pi_100041717
Nee die kliko van mn moeder, daar heb ik t ingesmeten geloof ik :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:13:03 #102
33954 ElisaB
pi_100041759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef senesta het volgende:

Een kindle of een creditcard?

Kijk, dit is geen slecht idee toch?

http://www.amazon.com/Kin(...)2&pf_rd_i=1284007011

Als jij een kindle hebt kunnen we ook boeken lenen! :D
Een Cc ;)

Ziet er prima uit volgens mij. En in combi met Calibre helemaal top ^O^ Wacht voor de zekerheid even op Rewimo; die heeft er verstand van / zich in verdiept *)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:13:35 #103
33954 ElisaB
pi_100041779
quote:

4 zakken ^O^
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 12:14:41 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100041811
Wat voor reader heb jij nu dan Elies? Je had een sony 600 toch? Maar wilde toch wat anders?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 12:39:51 #105
13151 crew  Rewimo
pi_100042628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:

Een Cc ;)

Ziet er prima uit volgens mij. En in combi met Calibre helemaal top ^O^ Wacht voor de zekerheid even op Rewimo; die heeft er verstand van / zich in verdiept *)
U riep? :) Vraag maar raak hoor.
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:48:45 #106
33954 ElisaB
pi_100042908
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:

Vis een optie?
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:49:48 #107
33954 ElisaB
pi_100042938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
Wat voor reader heb jij nu dan Elies? Je had een sony 600 toch? Maar wilde toch wat anders?
Yups, die heb ik. Prima reader, alleen de accu is niet goed (productiefoutje, maar te lui geweest om ermee terug te gaan). Ik moet dus elke twee à drie weken laden (met een half uur tot een uur lezen per dag).
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:50:06 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100042945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vis een optie?
:').

We zijn hier de trap, overloop, kamers en zolder opnieuw aan het doen. Het was nu behangen in een kamer, dun behang en geen gladde muur. Dat behang is er dus net weer afgetrokken en er zat al een baan of 10 op :') En nu ligt alles stil tot er nieuw behang is ;(
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:50:19 #109
33954 ElisaB
pi_100042955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zitten :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:51:19 #110
33954 ElisaB
pi_100042987
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef Harajuku. het volgende:

:').

We zijn hier de trap, overloop, kamers en zolder opnieuw aan het doen. Het was nu behangen in een kamer, dun behang en geen gladde muur. Dat behang is er dus net weer afgetrokken en er zat al een baan of 10 op :') En nu ligt alles stil tot er nieuw behang is ;(
Ow kijk, dat schiet lekker op -O-

Bloedirritant als klussen niet lukt :(

Ik heb net een van de nieuwe lampjes uit mijn handen laten donderen; glazen kapje naar de klote ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:07:07 #111
13151 crew  Rewimo
pi_100043588
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:

Vis een optie?
Lekker :9
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 13:09:02 #112
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100043649
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:16:28 #113
13151 crew  Rewimo
pi_100043921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Of de Kindle die Senesta heeft uitgezocht een goede keuze is, of dat er (bij Kindle) nog addertjes onder het gras zitten :)
Alleen pythons :)

Is dezelfde die ik heb. Helemaal prima. Voordeel van bestellen bij Amazon is dat je alle douane- en afhandelingskosten al meteen voldoet bij aankoop, dus geen gezeur achteraf daarover. Daarbij werd ie ook nog razendsnel geleverd ^O^

In combinatie met Calibre kun je er vrijwel alle formaten boeken voor converteren. En hij leest heerlijk O+ Ik laad hem denk ik 1x per maand op en ik lees net als jij een half uur tot een uur per dag.
pi_100044017
Middag. :W
Ik heb een bebook mini. Ik vind 'm fijn. O+
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 13:23:33 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100044190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Middag. :W
Ik heb een bebook mini. Ik vind 'm fijn. O+
Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.
pi_100044293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Is die 5 inch? Ik ben zo bang dat dat te klein is. Wat ik heb begrepen is dat 6 inch voor de meeste toepassingen het prettigste is.
Ja.
Hij is klein ja, maar ik vind 'm niet te klein.
pi_100044582
Zooplus heeft vanaf ongeveer nu tot morgen 60% korting op veel producten :D
pi_100044593
Hoe gaat het vandaag met Jip, DM?
pi_100044643
Buienradar zei net nog dat het droog bleef dus ik heb net m'n was buiten opgehangen. Helaas denkt buienradar er nu anders over }:|
pi_100045036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het vandaag met Jip, DM?
Mwah. -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:44:58 #121
13151 crew  Rewimo
pi_100045045
:'(

Ik moet na mijn vakantie toch weer naar Non-Telefonie :'(
pi_100045063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Mwah. -O-
Get -O- Hoe lang moet je het aankijken met de metacam?
pi_100045110
He bah balen Rewimo ;(
pi_100045112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:

Leuk toch :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 13:47:34 #125
13151 crew  Rewimo
pi_100045174
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin -O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:47:44 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100045180
Greys alweer terug? :P

Elies, ik wil wel een paar zakken van je overnemen, moet binnenkort toch weer bestellen voor Droopy's bak.
Lata maar weten wat de kosten zijn :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:55:41 #127
176471 oh-oh
pi_100045559
:o Greys had al lang terug moeten zijn toch?
Ik ben net geflipt tegen mn stomme baas.
Beetje uit zn slipper schieten omdat ik 5 minuten te laat terug was van mn lunchpauze.
Dat ie dood neer mag vallen, echt waar :')
Lijer :r
( Groucho Marx )
pi_100045721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee helemaal niet, ik zit echt te janken hier, ik heb het hier zo naar mijn zin -O-
Op welke afdeling zat je nu dan..
waarom vind je non-telefonie niet leuk, geen leuk team? Bij Yvonne zat je toch?
pi_100045738
Oh ja Greys,duurt wel lang he :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:01 #130
13151 crew  Rewimo
pi_100045837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

Op welke afdeling zat je nu dan..
waarom vind je non-telefonie niet leuk, geen leuk team? Bij Yvonne zat je toch?
Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:26 #131
163650 Greys
pi_100045856
Ik was om 11.15 uur aan de beurt en mocht om 12.15 uur weer naar buiten :@
En daarna ben ik nog met de honden gaan wandelen en boodschappen gedaan enzo.

Het ging best goed! De receptiemevrouw had al doorgegeven dat ik tandartsangst heb en een nieuwe patient was. Ik had een Indo tandarts en dito assistente en die waren heeeeeeeel lief :D O+ In de stoel liggen ging nog, maar toen hij zei dat hij ging beginnen liepen de tranen uit mijn ogen. Toen had ie dus nog niet eens iets gedaan :@ Kut-angst.
Maar daarna ging het veel beter en deden ze rustig aan en elke keer vertellen wat er kwam enzo. En de assistente maar over mijn arm aaien _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:04:10 #132
176471 oh-oh
pi_100045920
:D Dus eigenlijk viel het wel mee?
Gelukkig maar ^O^
( Groucho Marx )
pi_100046023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Retourpost en werkvoorbereiding. En dat ligt me stukken beter dan non-telefonie. Yvonne is weg, ik val nu onder J elte. Het team is leuk, dat is geen probleem maar ik vind retourpost en werkvoorbereiding gewoon veel leuker.
ow ik vond hem echt vreselijk,echt zon strebertje die altijd de beste wil zijn. Hij ging ook altijd zelf meeluisteren, zo irritant. Toen ik daar net begon, zat ik in zijn team, maar mocht toen zelf kiezen of ik naar een ander team wilde gaan. :P Ben wel benieuwd wie er nog in zijn team zit, hij flikkerde toen bijna iedereen uit zijn team.

Werkvoorbereiding deed ik ook af en toe...maar vond af en toe een klant spreken leuker.
pi_100046043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik was om 11.15 uur aan de beurt en mocht om 12.15 uur weer naar buiten :@
En daarna ben ik nog met de honden gaan wandelen en boodschappen gedaan enzo.

Het ging best goed! De receptiemevrouw had al doorgegeven dat ik tandartsangst heb en een nieuwe patient was. Ik had een Indo tandarts en dito assistente en die waren heeeeeeeel lief :D O+ In de stoel liggen ging nog, maar toen hij zei dat hij ging beginnen liepen de tranen uit mijn ogen. Toen had ie dus nog niet eens iets gedaan :@ Kut-angst.
Maar daarna ging het veel beter en deden ze rustig aan en elke keer vertellen wat er kwam enzo. En de assistente maar over mijn arm aaien _O-
Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand. :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:07:43 #135
163650 Greys
pi_100046068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
:D Dus eigenlijk viel het wel mee?
Gelukkig maar ^O^
:Y

En a.s. woensdag mag ik weer. Dus ik kan meteen goed aan de tandartsangst werken :')
Dan gewone controle en beetje tandsteen verwijderen. Dat paste nu niet meer in het uur :@
En dan binnenkort nóg een keer, want er schijnt nog linksboven een ontsteking bij een wortel te zitten - zag hij op de foto - maar daar heb ik nul last van, dus dat wordt een wortelkanaalbehandeling over een maand ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:08:40 #136
163650 Greys
pi_100046116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Haha aah, en wat was er nou allemaal aan de hand. :D
Vulling er half uit, was een groter gaatje aan het worden tegen de zenuw aan.
Dus dat het heel erg pijn deed klopte wel :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046580
Goegedaan Greys! ^O^
Kijk je erg tegen de vervolgbezoeken op of is de angst nu wat minder?

Senesta, ik heb een Kindle: 6 inch en dat leest erg fijn. Geen ervaring met de 5 inch maar als ik ervaringen lees is die eigenlijk te klein. Ik zou niet kleiner willen dan 6 inch in ieder geval, ook omdat ik zonder bril lees en de letters dus belachelijk groot moet maken.
Service is prima, levering binnen 3 dagen en na een maand kreeg ik nog een euro aan teveel gedeclareerde douanekosten teruggestort. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:18:42 #138
163650 Greys
pi_100046590
Maar echt hulde aan deze tandarts _O_
Elke keer tijdens de behandeling zeggen 'Gaat goed he! Gaat het nog?' en als ik mijn hand omhoog deed zou hij direct stoppen met waar hij mee bezig was 'zodat u zelf de volledige controle heeft over de behandeling'. *) O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:

Balen zeg, als je het zo naar je zin hebt waar je nu zit. :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:20:04 #140
163650 Greys
pi_100046655
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Goegedaan Greys! ^O^
Kijk je erg tegen de vervolgbezoeken op of is de angst nu wat minder?
Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaan :P Dat is een fijn gevoel al. En volgende week hoef ik alleen gewone controle en tandsteen, dus dat is niet eng vergeleken met vandaag.
De keer er na wortelkanaalbehandeling, maar ik heb besloten dat ik daar nu nog niet van wakker mag liggen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100046900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat ik het systeem 'enorme angsthaas' maar dan in tandartstaal, dus ze houden er altijd rekening mee voortaan :P Dat is een fijn gevoel al. En volgende week hoef ik alleen gewone controle en tandsteen, dus dat is niet eng vergeleken met vandaag.
De keer er na wortelkanaalbehandeling, maar ik heb besloten dat ik daar nu nog niet van wakker mag liggen :+
That's the spirit! *O*

En nu gauw die kattebak in de bench zetten. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 14:26:40 #142
163650 Greys
pi_100047023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

That's the spirit! *O*

En nu gauw die kattebak in de bench zetten. :P
Nee dat gaat hem echt niet worden :@
Ik zou ook niet blij zijn als ze mijn toilet in mijn bed parkeerden.

Straks even eierkoeken bij de bakker halen, dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij kattenbakvreterts. Proberen kan altijd. Schijnt om de ammoniak te gaan, die in supermarkteierkoeken niet meer zit maar in die van de bakker nog wel geloof ik, las ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:27:51 #143
33954 ElisaB
pi_100047083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ocharme ;(

Je hebt vast zelf al wel bedacht welke praktische dingen je kunt proberen...

SPOILER
Dus: kut man :{ Ik hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:28:40 #144
33954 ElisaB
pi_100047105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik wil wel een paar zakken van je overnemen, moet binnenkort toch weer bestellen voor Droopy's bak.
Lata maar weten wat de kosten zijn :)
Ik heb ze net met Tombo geruild tegen een mint-Bros :9

Mocht ik ze weer eens bestellen (als ik vergeten ben dat dat niet handig is) dan bel ik je :Y
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 14:29:46 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100047150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat gaat hem echt niet worden :@
Ik zou ook niet blij zijn als ze mijn toilet in mijn bed parkeerden.

Straks even eierkoeken bij de bakker halen, dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij kattenbakvreterts. Proberen kan altijd. Schijnt om de ammoniak te gaan, die in supermarkteierkoeken niet meer zit maar in die van de bakker nog wel geloof ik, las ik :D
Niet geschoten is altijd mis :Y

Dit is trouwens ook wel een leuk hoesje :o

http://cgi.ebay.nl/Eco-ni(...)180c7#ht_3904wt_1199
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:30:44 #146
13151 crew  Rewimo
pi_100047190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:

Ocharme ;(

Je hebt vast zelf al wel bedacht welke praktische dingen je kunt proberen...

SPOILER
Dus: kut man :{ Ik hoop dat er nog iemand voor rede vatbaar wordt :*
Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:31:18 #147
176471 oh-oh
pi_100047212
Je zat daar nog maar net he Rewimo?
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:16 #148
33954 ElisaB
pi_100047256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb in elk geval al een gesprek met HR aangevraagd. Het rottige is gewoon dat de manager stug vasthoudt aan de oorsponkelijke afspraak. Ook al ben ik inmiddels allang ingewerkt op mijn huidige afdeling en kunnen ze daar prima een extra kracht gebruiken.
Arcchhhh, de machteloosheid :(

Ik hoop voor je dat het gesprek wat gaat uithalen :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 14:33:05 #149
13151 crew  Rewimo
pi_100047294
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Je zat daar nog maar net he Rewimo?
Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:34:28 #150
33954 ElisaB
pi_100047341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:

Ja, en het stomme is natuurlijk dat ik op non-telefonie niet ingewerkt kon worden omdat ik te weinig uren maakte, ik daarom naar retourpost werd gezonden om daar bij te springen en nu ik daar wil blijven moet ik weer terug.
En bij retourpost willen ze je wel houden? Kan de manager daar het dan niet voor je regelen :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:34:39 #151
176471 oh-oh
pi_100047345
Balen ja -O-

Oeh ik heb verse jonge graskaas van de markt, lekkerrrrrrrrrrrr :9~
Met zachte bruine puntjes O+
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')