Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond isquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers?
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.
Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak
En als er een kap op zit daar iets zwaars op zetten, knappe hond die het dan nog kan verschuiven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor isquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.
Heb je geen berging waar ie hoog kan staan of zo?
Ik zou m zelf in de berging zetten, op de wasmachine, of op een kastje![]()
Je zal dat ding nu toch ook niet in de woonkamer of keuken hebben staan of wel?
( huuuuuuuuuuu)
Ik heb Billy gewoon meteen geleerd dat ie de clicker associeert met complimentjes en een aai over zn bol, dat snapt ie ook wel hoor
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak?
Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.
Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bangEn Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.
Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoorKomt wel weer goed.
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Maar is het echt zo goor om een kattenbak in de keuken te hebben?
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is
Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
Boor poept alleen 's nachts eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken
Nee helaas, heb meteen gebeld maar mijn eigen tandarts kon pas later vólgende week, dus dit is al een andere tandartsquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
Kattebak in de bench.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen![]()
Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
Ik vind dat goor, maar ik zal de enige zijn hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Ik heb dat ook hoor, maar heel fris vind ik het ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Met vers voer zou ik het geen probleem vinden. Maar mijn redcats zou ik toch liever geen toilet in de woonkamer geven (muv de kittens natuurlijk). Die stiiiinken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Nja Greys, dat is ieder voor zich toch, ik vind wel meer dingen vies waar andere mensen geen problemen mee hebben. Je af laten likken door een hond of een hond of kat mee laten eten van je bord of zo, brrrrr. Oh en vind voeten viesquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan ben ik een goorlap
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts
Ben nu veel te negatief. Sorry.
(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)
Tot later en bedankt voor het meedenken
Ik goorlap gezellig met je mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen
(En dat van goorlap zei ik zelf hoorNo prob.)
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen.Nu eerst tandarts, de rest komt later.
Als je het doet op een moment dat die bak al goed gebruikt is (en dus voor hem waarneembare geur heeft) en het dan een poosje zo laat zou hij het best moeten snappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan?Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.
Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen
Dat kan hier praktisch gezien ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef phusician het volgende:
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
Verhuizen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan hier praktisch gezien ook niet
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.
Makkelijk allemaal hier he?
Jij driedubbele goorlapquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:36 schreef Nonneke het volgende:
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen![]()
![]()
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven
ik had em net gekeken idd, wat een cutiequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen.
Doe maar rustig aan hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan
[ afbeelding ]
Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |