abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:11:49 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100037751

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:42 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100037777
}:| Snetver! Jij aast niet meer op de lapo maar je hebt gewoon al een nieuw topic klaar he }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:13:19 #3
176471 oh-oh
pi_100037792
Tja, goed voorbeeld doet volgen :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:14:06 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100037809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:

Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers? :@
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.

Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak ;(
Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond is :@

Haal anders ff zo'n goedkope Ikea stellingkast en zet die voor een klein poosje in de kamer met de bak erin (staat lullig, maar dan weet je in elk geval vrij zeker dat alleen Boor de kattenbak kan bereiken).

Kun je later altijd nog schilderen en een leuk buitenrekje van maken *)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juli 2011 @ 10:15:57 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100037856
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100037859
Silicat is lastig om door te slikken, het blijft meteen aan de slijmvliezen plakken. :X maar fijn is eht zeker niet.
Kun je idd niet een tafel, kast of een ander hoog plekkie gebruiken voor de kattebak? Het zal bij de leeftijd horen denk ik, kittens vreten ook alles uit de kattebak dus silicaat is daar een nono.

Succes met opvoeden en succes bij de tandarts dadelijk! *gooit er nog een duim tegenaan*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100037912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Silica is niet klontvormend (die van ons niet in elk geval) maar gezond kan het niet zijn nee. Oplossing van senesta lijkt me ook een goeie. Mits Biet dan niet gaat schuiven met de bak om er alsnog bij te kunnen. Dus bak omdraaien en zodanig inbouwen dat alleen Boor erbij kan.
En als er een kap op zit daar iets zwaars op zetten, knappe hond die het dan nog kan verschuiven. :Y

Bij mij heeft iemand de kap van de kattebak gemold door erbovenop te gaan springen. }:| Dik stuk eruit! :D Ik heb hem met plakband provesorisch gerepareerd, maar bij de volgende Zooplus bestelling komt er een nieuwe, kan deze naar de Redcats want de bak die daar nu staat is wat klein.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:11 #8
33954 ElisaB
pi_100037974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:20:29 #9
163650 Greys
pi_100037987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.
Heb je geen berging waar ie hoog kan staan of zo?
Ik zou m zelf in de berging zetten, op de wasmachine, of op een kastje :P
Je zal dat ding nu toch ook niet in de woonkamer of keuken hebben staan of wel?
( huuuuuuuuuuu :D )
Ik heb Billy gewoon meteen geleerd dat ie de clicker associeert met complimentjes en een aai over zn bol, dat snapt ie ook wel hoor ^O^
Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:21:01 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038004
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:02 #11
163650 Greys
pi_100038030
Maar is het echt zo goor om een kattenbak in de keuken te hebben? :o
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:22:12 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Boor komt alleen in de kamer en keuken, dus hij staat in de keuken in de hoek ja. Niets vies aan hoor, met sillicaatkorrels heb je nul luchtjes enzo en ik schep het heel vaak schoon per dag.
Hij staat naast de vuilnisbak. Of is dat ook smerig in de keuken, een vuilnisbak? :+

Tafel, kast, ja... ik kan de kattenbak wel midden in de woonkamer op de eettafel zetten, maar dan moet ie daar dus misschien heel lang blijven staan en dat zie ik niet zitten.

Omdraaien ga ik proberen, maar Boor is niet het helderste licht, dus die gaat dat niet snappen ben ik bang :') En Biet vindt wel een manier om zich daar tussen te wurmen.

Ik zie vast alles negatief nu door het slaapgebrek en de dagenlange zenuwpijn in mijn waffel hoor :@ Komt wel weer goed.
Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:12 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook zo vaak bij mensen de kattenbak gewoon in een hoek van de woonkamer staan.
Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:23:57 #14
163650 Greys
pi_100038078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb een kast aan één kant en aan de andere kant van de bak heb ik een kleine krabpaal staan.
Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen dat Beetle net zo lang blijft wrikken tot ze erdoor is :Y

Ik heb nog een paar zakken Litter Pearls bedenk ik me net. Ik gebruik ze niet meer, want Sooty heeft er last van. Iemand interesse?
Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:08 #16
163650 Greys
pi_100038124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nja, dat is misschien persoonlijk. Ik vind het niet zo lekker om in de lucht van bijvoorbeeld Dodge (die is heul erg soms!) te staan terwijl ik eten sta klaar te maken :@
Boor poept alleen 's nachts eigenlijk :D
En ik heb alleen keuze tussen woonkamer en keuken.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat erg Greys, kon je niet eerder bij de tandarts terecht?
Nee helaas, heb meteen gebeld maar mijn eigen tandarts kon pas later vólgende week, dus dit is al een andere tandarts :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga hem dan proberen tussen de zijkant van de hoek van het aanrecht te zetten met aan de andere kant de prullenbak (da's zo'n ijzeren vrij zware). Benieuwd of Boor dat gaat snappen _O-

Denk dat ik de bench ook maar weg ga halen, Biet wil er toch niet in en Boor ligt er hele dagen en nachten in nu. Die groeit helemaal dicht zo, die is er niet meer uit te slaan. Ook omdat hij daar ee beetje beschermd is tegen het (goed bedoelde) enthousiasme van Biet, die constant aan Boor zijn oren en staart wil rommelen (zonder hem pijn te doen).
Kattebak in de bench. ^O^

Niet helemaal een grapje, als die past en je hebt ruimte over aan de zijkant voor Boor zou dat misschien bietproof kunnen worden. :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:25:27 #18
176471 oh-oh
pi_100038133
quote:
Ik vind dat goor, maar ik zal de enige zijn hier :P
Ik heb trouwens ook geen prullenbak in mn keuken , een heel klein bakkie, en alles gaat naar buiten, want dat vind ik ook goor.
Zet de kattenbak lekker in de bench dan, als ie daar toch niet in wil ^O^
( Groucho Marx )
pi_100038139
quote:
Ik heb dat ook hoor, maar heel fris vind ik het ook niet :) Ik heb dat wegens ruimtegebrek en in de woonkamer/slaapkamer vind ik helemaal niet wat.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:26:44 #20
163650 Greys
pi_100038172
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038178
Inderdaad kattenbak in de bench ^O^
pi_100038180
quote:
Met vers voer zou ik het geen probleem vinden. Maar mijn redcats zou ik toch liever geen toilet in de woonkamer geven (muv de kittens natuurlijk). Die stiiiinken! :X :X :X Kom ik nog vaker aan het scheppen. :')
Nu heb ik het geluk dat is ze op een andere kamer kwijt kan, anders had ik vast wel een woonkamer- of keuken oplossing gevonden.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:27:38 #23
176471 oh-oh
pi_100038203
Fuck de tyfus, dat beestje is echt leuk ;(
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:29 #24
163650 Greys
pi_100038243
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:43 #25
176471 oh-oh
pi_100038251
En Greys, doe ff normaal stress of geen stress, ik maak je niet uit voor goorlap, ik zeg alleen dat ik het goor vind, maar ik vind echt al heel snel iets goor wat met katten te maken heeft, jeweettog :P
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:51 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038254
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan ben ik een goorlap :+
Ik heb maar 1 kat, misschien scheelt dat ook. Want ik ruik nooit iets en als ik wel iets ruik dan ben ik zelf te laat geweest met bak verschonen/korrels vervangen.
Nja Greys, dat is ieder voor zich toch, ik vind wel meer dingen vies waar andere mensen geen problemen mee hebben. Je af laten likken door een hond of een hond of kat mee laten eten van je bord of zo, brrrrr. Oh en vind voeten vies :@

Het enige waar je geloof ik rekening mee moet houden is dat de kattenbak en de eet en drinkbakken niet te dicht bij elkaar staan. Katten eten ook niet graag naast hun kattenbak schijnt het.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:32:07 #27
163650 Greys
pi_100038318
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uit gooien en me geestelijk voorbereiden op de tandarts :+
Ben nu veel te negatief. Sorry.

(Ik moet er namelijk niet aan denken om een kattenbak in die grote bench te zetten, want dat zou betekenen dat ik voortaan die bench met een kattenbak in mijn woonkamer heb staan. Die past niet in de keuken.)

Tot later en bedankt voor het meedenken :*
Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:33:09 #29
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_100038355
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
pi_100038370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Eetbakjes staan aan de andere kant van de keuken :Y
En die van Boor tegenwoordig op de eettafel in de kamer. Die stond altijd op de vensterbank, maar dan zag ik Biet ineens met Boor zijn eetbakje in zijn bek triomfantelijk door de kamer huppelen :')

(En dat van goorlap zei ik zelf hoor ;) No prob.)
Ik goorlap gezellig met je mee. *O* Bij mij lopen de katten vrolijk op het aanrecht. _O- Maar van mijn bord eten mogen ze niet. En afgelebberd worden door honden vind ik vies. :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:34:02 #31
163650 Greys
pi_100038376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heej... die bench+kattebak zou maar tijdelijk zijn. Tot het kwartje bij Biet valt. Of jij een andere briljante oplossing hebt verzonnen. :* Nu eerst tandarts, de rest komt later.
Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar zou Boor dan niet gek worden als ik zo met die kattenbak loop te slepen? Kan je die zomaar verplaatsen dan? :@ Hij wil in de bench liggen, niet plassen en poepen, denk ik.

Maar misschien denk ik ook teveel voor de beesten ;)
Ik rook nog ff een sigaretje voor de zenuwen :@
Als je het doet op een moment dat die bak al goed gebruikt is (en dus voor hem waarneembare geur heeft) en het dan een poosje zo laat zou hij het best moeten snappen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 juli 2011 @ 10:35:18 #33
163650 Greys
pi_100038406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef phusician het volgende:
Greijs, ik zou hem in de wc zetten en dan de deur op z'n kiertje, dat alleen de poes erin kan
Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100038414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan hier praktisch gezien ook niet :@
Want dan moet de deur naar de gang open blijven en kunnen de honden ook naar boven. En Bink durft wel naar boven, maar niet meer naar beneden en da's zielig.

Makkelijk allemaal hier he? _O-
Verhuizen! ^O^ _O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:36:05 #35
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038426
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:13 #36
176471 oh-oh
pi_100038449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:36 schreef Nonneke het volgende:
hier ook een kattenbak in de keuken, en alle 3 de honden mogen er graag een hapje uit nemen :Y) :r
ben ook gestopt met kattengrid, nu zit er hemparade in (hennep zaagsel), honden kregen er duidelijk last van (ook hele rare uitgedroogde poep). Dat ze niet uit de kattenbak mogen eten heb ik allang opgegeven :')
Jij driedubbele goorlap :D :r
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:37:34 #37
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij driedubbele goorlap :D :r
:7
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_100038465
Greys nog sterkte voor de tandarts :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:38:39 #39
176471 oh-oh
pi_100038495
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:10 #40
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Non, check dat filmpje ff, die kale pup, die willen ze me verplichten te nemen zowat :D
ik had em net gekeken idd, wat een cutie O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:44 #41
176471 oh-oh
pi_100038516
Kjoetie pjoetie he :{
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:39:47 #42
33954 ElisaB
pi_100038520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je die roze zakken (merk ontschiet me nu)? Want die wil ik wel hebben als we vervoerstechnisch iets kunnen regelen. O+
Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
pi_100038525
Ik heb ook een kattenbak in de uiterste hoek van de kamer staan maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt want onze katten doen het buiten, alleen met Oud op Nieuw of als het onweert gaat er wel eens eentje op :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:40:18 #44
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_100038535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Kjoetie pjoetie he :{
:Y zeker, zelfs met hangoortjes :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:15 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100038561
Wanneer krijg je de pup oh-oh?
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:41:43 #46
176471 oh-oh
pi_100038581
Die oortjes zijn prima te plakken.
Boh ik hoop dat iemand m snel koopt of dat ie snel iemand bijt of zo :P
( Groucho Marx )
pi_100038584
Ja en we willen foto's :P
pi_100038586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Deze geloof ik, maar daar is weinig roze aan _O-
[ afbeelding ]

Ik zal zo ff voor je kijken (ze staan in de blokhut, het regent en ik heb me nog niet aangekleed)
Doe maar rustig aan hoor. :*
Als het die zakken zijn dan mot ik ze niet. :@ Ik ken het merk niet maar mijn ervaring is dat ze vaak minder opnemen dan ik gewend ben van 'mijn' litter pearls. En dan is het zonde en onzin om ervoor op en neer te rijden.

Al lokt je schuurlampje me wel. :@
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:43:06 #49
176471 oh-oh
pi_100038625
:') Ik haat puppen, als ie een jaar is en niemand heeft m nog gekocht dan haal ik m wel op _O-
( Groucho Marx )
pi_100038781
Ik ben blij als Diaz ook een jaar is, dan kan je er tenminste wat meer mee. Kan hij mooi mee naast de fiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')