ik: hoe.is het met jou?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is net weg. Hoezo? Deed hij een magic trick voor je?
Geef die jongen wat te zuigenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef die jongen wat te zuigen [ afbeelding ].
Hoe is de situatie vanavond. Nog wat vreemdsoortig buitenlands pluimage om je heen?quote:
nee. Neerlandistiek enclavement. Het is dood hier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe is de situatie vanavond. Nog wat vreemdsoortig buitenlands pluimage om je heen?
Wat een Nepdutchies. Maar stilte is okay.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Neerlandistiek enclavement. Het is dood hier.
waar zit je nu?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Neerlandistiek enclavement. Het is dood hier.
heb nog een.goed boek. Staan nog aantal.quotes van mij in een topic rond 1900 (tal sc) over mijn overburen die ik geobserveerd hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een Nepdutchies. Maar stilte is okay.
quote:
dellach in drautal of zo. Vrijdag of zaterdag Slovenië on een.plek die ik niet goed kan uitspreken. Dont even tryquote:
Je mist wel wat.quote:
Ik ben confuus.quote:
quote:
quote:
Ik zag het wel.quote:
lol nee zitten daar genoeg plaatsen waar je niet aan moet beginnen idd. gewoon slovenie isdan bestequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
dellach in drautal of zo. Vrijdag of zaterdag Slovenië on een.plek die ik niet goed kan uitspreken. Dont even try
Zo jammer dat zo'n serie maar 4 seizoenen goed kan zijnquote:
Ik ging gisteren voor mijn doen vroeg naar bed.quote:
kquote:
halverwege volgende week bij porec of pula, Kroatiëquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
lol nee zitten daar genoeg plaatsen waar je niet aan moet beginnen idd. gewoon slovenie isdan beste
Strijd der titanenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
JJH?
1 483 JJH 1.47%
2 463 Bart 1.41%
3 452 charmed_angel 1.37%
whehehehehe
heb je iig beter weer dan wij hierquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
halverwege volgende week bij porec of pula, Kroatië
die buren zijn gewoon te leuk om te volgen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
Heb 4 motherfucking dikke boeken mee. 30paginas gelezen in totaal.
Ik vond het voor de edit beter.quote:
best wel. God ik wil.zoooooo graag die ouders leren 'hoe voed ik mijn broedsels FATSOENLIJK op!!!!'.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
die buren zijn gewoon te leuk om te volgen he
quote:
quote:
Ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
best wel. God ik wil.zoooooo graag die ouders leren 'hoe voed ik mijn broedsels FATSOENLIJK op!!!!'.
Ik wil geen kinderen!
Ja maar jij bent een vrouwmens enzo.quote:
Want alleen vrouwen willen kinderen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |