Hoorde deze vanmiddag weer eens. Krankzinnig...quote:
Ik heb die cd, echt geweldig. Dit nummer is echt een uitzondering qua 'dance'invloeden, hoewel ze eigenlijk continu alle stijlen door elkaar gooien. Staat ook een cover op van A Forest, echt gaaf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde deze vanmiddag weer eens. Krankzinnig...![]()
Ja, bedoel ook 'krankzinnig' in de zin van apart en geweldig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb die cd, echt geweldig. Dit nummer is echt een uitzondering qua 'dance'invloeden, hoewel ze eigenlijk continu alle stijlen door elkaar gooien. Staat ook een cover op van A Forest, echt gaaf.
De foto niet, bij de tekst dacht ik niet direct aan hun inderdaad. Duurde een paar weken geleden ook uren voor screenshots uit de clip geraden werden, maar dat was een vraag van mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bedoel ook 'krankzinnig' in de zin van apart en geweldig.
Maar je kende de band dus wel en toch zei het je niks, ondanks de hints?
Ja, door mij, En nog verdomd snel ook, dacht ik. (voor ranja-begrippen iigquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
De foto niet, bij de tekst dacht ik niet direct aan hun inderdaad. Duurde een paar weken geleden ook uren voor screenshots uit de clip geraden werden, maar dat was een vraag van mij
Als die al geraden werd trouwens
Pfff, ik weet er maar 1 zeker...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem mij 2 leden van de band The Surfers. Van Windsurfin', dus.
tja, als vervolgvraag is het altijd makkelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou ja, t is toch best knap, want ik heb die hele video nog nooit gezien.
1 van de 2 bekende namen had al aardig wat roem vergaard in de 10 jaar er voor. De ander moest nog bekend worden.quote:
Ik zou vaak willen dat ik je vragen kon beantwoorden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
... maar dat was een vraag van mij
Als die al geraden werd trouwens
Die laatste weet ik dan ook, die eerste niet...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de 2 bekende namen had al aardig wat roem vergaard in de 10 jaar er voor. De ander moest nog bekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |