Kaas, heb een vraag over mijn plantje.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
Wel een beetje opschieten want 't is wielrennersbedtijd
Het is het plantje van L. d'r moederquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, je plantje doet me aan m'n moeder denkenAltijd als ze bij me was dan ging ze dode bloempjes uit mijn vensterbankplantjes plukken omdat ze het geen gezicht vond
Uhuh. Zonder "bijbedoelingen". Jij snoeperdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is het plantje van L. d'r moeder
L. komt half september pas terug, en in ruil voor het verzorgen van d'r plantjes mag ik haar kamer als hotelkamer gebruiken mocht ik nog extra in Maastricht moeten blijven voor onderzoek in het zkh.
Ik ben opgevoed met het idee dat dat normaal is jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dooie bloemen mag ik wegplukken? Is normaal?
Ja, totdat ze weer terug is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uhuh. Zonder "bijbedoelingen". Jij snoeperd.
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoedingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dooie bloemen mag ik wegplukken? Is normaal?
Ik heb veel planten verzopen, dus of deze tip handig is voor een plantenleek weet ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoeding
Wat is 'flink wat water' ? 200 ml per dag?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoeding
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel planten verzopen, dus of deze tip handig is voor een plantenleek weet ik niet
Nou 't is een Hortensia en die verzuip je niet zo snel, 1x per dag goed water geven lijkt me voldoende hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is 'flink wat water' ? 200 ml per dag?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0308055/quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef golfer het volgende:
We hebben een mooie film gezien op Canvas over de dood van Robert Kennedy.
Veel tussendoor gesneden echte beelden kon ik mij nog goed herinneren.
in de zin van? veel aandacht en werk, of niet stuk te krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oftewel een 'ouwewijvenplant'
Hier mag ik het zeggen, hiernaast niet. He kaas
men zegt dat je ontmaagd wordt van paardrijdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Yeah ik ga in sept. lekker paardrijden in de Schoorlse duinen en daarna eten
dat is als je aan de verkeerde kant van het paard gaat zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
men zegt dat je ontmaagd wordt van paardrijden![]()
Gaat het dan eindelijk een keer gebeurenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat boeien die medailles me nu ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
wat vinden we van de Olympische medailles?
[ afbeelding ]
Nou dan was ik dat al met mijn 9equote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb knoflook-garnalen op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stink naar knoflook!! wie wil er een kusssssss
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Bonbons zien er niet uit, maar lijken aardig op te stijvennet even lekker een ruim uur gewandeld. Ff de kop leeg gemaakt. Toch wel lekker zo af en toe
Nog een dagje en dan is het weekend
morgenavond lekker naar de bios
Jullie hebben al die tijd al onbevlekte sexquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat het dan eindelijk een keer gebeuren![]()
quote:Popkoor Haarlem zingt ‘Yummy Soul Food’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captain Americaquote:
Ik vind die gouden wel aardig. Denk dat ik daar maar een paar van ga winnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
wat vinden we van de Olympische medailles?
[ afbeelding ]
Nou, eigenlijk kunnen ze me geen reet interesserenquote:
Reed jij al zo vroeg paardquote:
Pony's ontmaagden nietquote:
Mijn naamgenoot maakt er wel een soulversie vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ooooooooooooowDat is geen soulfood toch
Voor Borisz wel blijkbaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ooooooooooooowDat is geen soulfood toch
Zij heeft het over een broodje aapquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Pony's ontmaagden nietAlleen paarden. Tenminste, als ik FFT's post juist interpreteer
Bekeken. Blijft een heerlijke serie.quote:
Ja, lijkt op mij.quote:
Mogguh Isaquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:14 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal een heel erg goede morgen gewenstEn middag. Maar gezien de werkdruk momenteel spreek ik jullie nog wel voor de middag.
Een beetje zoals dit?quote:
Het kleine stukje wat ik vanmorgen in mijn mond stak omdat het was blijven liggen op het uitlekpapier was ook errug lekkerquote:
Lampjes die het doen, verwarming moet het doen, hij moet rijden, er moeten 4 mensen in passenquote:
Dat zei ik gisteravond toch al?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:36 schreef Isabeau het volgende:
P, het ziet er niet uitJe moet nog veel werken aan presentatie
Maar ik geloof direct dat ze wel heerlijk smaken en dan ben je die vorm direct weer vergeten.
Vrouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lampjes die het doen, verwarming moet het doen, hij moet rijden, er moeten 4 mensen in passen
Ik gok zo min mogelijk van alles met max. ruimtequote:Op donderdag 28 juli 2011 09:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrouw
Ruimte die je zoekt, max wegenbelasting per maand, te verwachten onderhoudskosten etc etc
P snapt het!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik gok zo min mogelijk van alles met max. ruimte
Budget? en jaarlijks budget niet te vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
Checkquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
understatementquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:19 schreef freecell het volgende:
http://link.marktplaats.nl/466202509
Dat lijkt me bijvoorbeeld wel wat, maar dat bedrijf ziet er niet heel betrouwbaar uit
Als je ze lang genoeg in de oven zet zien die paprika's er net zo uit als bovenstaande bonbonsquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:46 schreef freecell het volgende:
P, hier komtie: Je bent NIET goed bezig met je gewicht!
Wat ik jou de laatste tijd zie eten op een dag aan ongezonde tussendoortjes eten wij nog niet eens in een week.
Waarom maak je geen gevulde paprika's ipv bonbons?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:46 schreef freecell het volgende:
P, hier komtie: Je bent NIET goed bezig met je gewicht!
Wat ik jou de laatste tijd zie eten op een dag aan ongezonde tussendoortjes eten wij nog niet eens in een week.
Waarom maak je geen gevulde paprika's ipv bonbons?
Dat was een foutje iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef freecell het volgende:
Al is 2x portie avondeten niet heel handig
Ow, daar val ik je niet op aan, dat had ik gisterenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was een foutje iddMaar soms heb ik van die dagen dat ik gewoon kan blijven eten
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, daar val ik je niet op aan, dat had ik gisteren
Normaal eet ik helemaal geen toegevoegde suiker en best heel gezond en normale porties.
Gisteren suikerdingen, chips en weinig fruit en wel pizzaIk en bleef maar honger houden
maar dan moet er natuurlijk wel saus bij. Veel saus. Moddervette saus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
Whahaha
Dat soort posts bedoel ik
Maar friet is op zich niet ongezond inderdaad
Ik skip wel alle sauzen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
Whahaha
Dat soort posts bedoel ik
Maar friet is op zich niet ongezond inderdaad
Ja, de serie in een box, niet los gekocht. Echt spuugirritantquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je ze los gekocht of in een Box?![]()
Deel 1 en 2 hebben de TV serie cover gekregen. Gruwelijk irritant dat ze dat doen. Maar ik heb geen interesse. Deel 1 staat hier al in de kast.
De boeken waar de TV-serie True Blood op gebaseerd is. De serie is leuk, de boeken zijn leukerquote:
Ik had jou ook niet in gedachte als koper hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef freecell het volgende:
Wat irritant Lein! Ik zou contact opnemen met de boekhandel!
En ik heb ze weinig tijd voor lezen dat ik dan de dingen lees die ik echt belangrijk vind, daar vallen vampierboeken niet onder helaas
Vroeger las ik heel veel boeken
Waar ga je dansen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgenuurtje later begonnen en uurtje eerder weg want rustig
. Vanavond Wiellerronde dansen en Johnny Hoogerland komt
echt zin in optreden!
Net als ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Ze zien er niet uit P, maar ik geloof dat ze erg lekker zijn
de Wielerronde in Wateringen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar ga je dansen?
Ik wilde dit jaar eigenlijk nog bij een criterium gaan kijken, maar zoals elke zomer komt er niets van
Ze zien er niet uit P, maar ik geloof dat ze erg lekker zijn
klinkt relaxed ja fc, en af en toe bijpraten is belangrijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:16 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker fft!
Ik zit in de speeltuin en heb zijn in vanmiddag, haha. Moet met pa mee naar het ziekenhuis. Lees chauffeur zijn, tijdschriften lezen en lekker in wachtkamers hangen, terwijl andere opa en oma op de kinderen passen. Relaxed! Beetje bijpraten met pa...
Obvious comment is obviousquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt relaxed ja fc, en af en toe bijpraten is belangrijkfijn dat het met goed gaat met Leander's lip btw!
*plet*quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe sportbh gekocht, altijd een duur grapje
Maar ben ik net zo lekker is de grote vraagquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij ziet er beter uit dan die bonbons
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/vrouw/25(...)belende-borsten.html
(nog even geduld)
That's the questionquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar ben ik net zo lekker is de grote vraag
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan zonder bh dansen zonder pijn maar doe het niet hahaha
Uitproberen?quote:
Ik heb er nog wel een paar hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet ik ook wel een hapje van je bonbon nemen, anders kan ik niet vergelijken
dankje, nu zit ik met dat fluisterstemmetje van dat programma in mn hoofdquote:
Toch niet liever die vasthoudende handen dan een BH?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een bh die m'n wiebelende borsten als handen vasthoudt
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef borisz het volgende:
Eet een lekker harinkje buiten. Komt bellefleurer natuurlijk aan
. Is natuurlijk op jacht naar de Vis, dat valt op natuurlijk. Wat doet poes? Gaat ze nadat ze weet dat ik d'r door heb heel onschuldig doen en aan een plantje snuffelen
ga zo de link checken. Ik heb geen idee maar schijnt een mega feest te zijn wat vast ook wel ff op tv komtquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk deelnemersveld:
http://www.wateringsewielerdag.nl/deelnemers1/professioneel.html
Regionale omroep dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ga zo de link checken. Ik heb geen idee maar schijnt een mega feest te zijn wat vast ook wel ff op tv komt
ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk deelnemersveld:
http://www.wateringsewielerdag.nl/deelnemers1/professioneel.html
RTL 7 staat op de homepage toch? Oh wacht das vast overdagquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Regionale omroep dan waarschijnlijk.
Voor de verzendkosten ongeveer denk ik. Heb je interesse? Want dan gooi ik er een derde boek bij, met korte verhalen.quote:
Gert Jacobs die op RTL7 was tijdens Tour de Jour komt de presentatie doen. Het komt niet live op tvquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
RTL 7 staat op de homepage toch? Oh wacht das vast overdag
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
Gert Jacobs die op RTL7 was tijdens Tour de Jour komt de presentatie doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helaas niet in staat om ze vandaag af te leverenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lucky me, maar ik moet ze zeker weer zelf komen halen?
Je slaat het hoogtepunt van het jaar overquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef borisz het volgende:
Oh IJmuiden culinair slaan we maar over. Gister de lineup gezien en tja gaf niet het gevoel dat je er naartoe moet
.
oohquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Gert Jacobs die op RTL7 was tijdens Tour de Jour komt de presentatie doen. Het komt niet live op tv
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Nog foto's van mij met de slang & vogelspin
Let niet op mijn rare gezicht, het was toch stiekem engstoer hoor met zo'n spinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dan ga je naar Wateringen! daar is een heel goede line upquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef borisz het volgende:
Oh IJmuiden culinair slaan we maar over. Gister de lineup gezien en tja gaf niet het gevoel dat je er naartoe moet
.
Ben wel benieud naar hoe Captain America isquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet in staat om ze vandaag af te leverenMaar...als je er bent voor 5 uur krijg je gebakken vis en mag je mee naar Captain America
Bridesmaids lijkt me niet echt wat voor mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben wel benieud naar hoe Captain America is
Had jij al Bridesmaids gezien? Die is echt geniaal
Maar heb vanavond al plannen, sorry
Dat betwist ik ook niet, maar dat ga ik natuurlijk niet uitgebreid op een forum bekennen hequote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat betwist ik ook niet, maar dat ga ik natuurlijk niet uitgebreid op een forum bekennen he
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat betwist ik ook niet, maar dat ga ik natuurlijk niet uitgebreid op een forum bekennen he
Had je mijn linkje in het vorige topic nog aangeklikt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef freecell het volgende:
Er komen steeds grappen over de tt in me op trouwens. En dan maak ik ze toch maar niet, hihi.
Waarom zou het niet werken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je mijn linkje in het vorige topic nog aangeklikt?(alhoewel ik betwijfel of dat werkt op een iphone
)
Ik wil sigaretten roken / heroine spuiten / aan de cokequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer jammer dat je ouders er morgen zijnanders kon je mee naar de kadefeesten
Ging hierover:quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb denk iets in vorig topic niet helemaal meegekregen want snap de tt niet
Ik ga wel even kijken morgen, the village boyz komen (tribute band aan the village peoplequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil sigaretten roken / heroine spuiten / aan de coke
Waar slapen ze?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken morgen, the village boyz komen (tribute band aan the village peoplelijkt me hilarisch) Anita Meijer komt ook, die mijd ik dan wel weer
Mijn ouders lossen die van jou af, die zijn er maandag tm donderdagwel leuk
Oh, maar zó duur is dat volgens mij niet daar... toch? 60 EUR pppn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
l'empereur (ja mijn ouders doen luxe)
Koopjequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, maar zó duur is dat volgens mij niet daar... toch? 60 EUR pppn?
zie nu dat t best meevalt en er is in augustus een actie 3 nachten slapen 2 betalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, maar zó duur is dat volgens mij niet daar... toch? 60 EUR pppn?
Oh da's niet duur. App van m'n ouders is ca. 35 EUR pppn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zie nu dat t best meevalt en er is in augustus een actie 3 nachten slapen 2 betalendus dan is het 47,50 euro pppn
Joepie!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Even een snelle update: volgende week vrijdag sollicitatiegesprek (als ik vrij kan regelen op m'n werk), het gaat tussen mij en een andere sollicitant. Als ik het word, dan beginnen op 1 okt.
Tof, Leinquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Even een snelle update: volgende week vrijdag sollicitatiegesprek (als ik vrij kan regelen op m'n werk), het gaat tussen mij en een andere sollicitant. Als ik het word, dan beginnen op 1 okt.
Ik zeg, rapedrug doen in het drankje van de andere sollicitant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Woah, spannend!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeie updatequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Succesquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef borisz het volgende:
Nou broertje is thuis de komende weken. Wat een volksverhuizing
[ afbeelding ]
Huppel ze in de Skihut!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Heidijurkjes en andere kleding in koffer: check
Tas ingepakt, dansschoenen erbij: check
haar en make-up doen en dan op naar Wateringen.
fijne avond jullie
Wateringen...hmmm, dat is best in de buurt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Heidijurkjes en andere kleding in koffer: check
Tas ingepakt, dansschoenen erbij: check
haar en make-up doen en dan op naar Wateringen.
fijne avond jullie
kom even gezellig langs dan, genoeg te doen en zien daarquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wateringen...hmmm, dat is best in de buurt.
Welkom in de (tijdschriften)wereld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer lekker gegeten. Vandaag met het tijdschrift 'Happinez'
Best grappig, tijdschriften in Nederland, de helft is reclame en de andere helft is gewauwel van een paar redactieleden die inhoudelijk 0 verstand hebben van waar ze over praten.
Oh en de laatste helft is foto's van mooie geairbrushte mensen.
Gefrituurde aardappelblokjes, kipsate en atjar met kroepoek, erg lekker. Zeker voor de gesubsidieerde prijs (3,40 EUR)quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wat heb je voor lekkers gegeten Steer? En ken die blaadjes niet..
Ben je weer eens chauffeur?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wacht al een half uur op danseres die in de file staat
Ach je moet ergens de aardappels op schillen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer lekker gegeten. Vandaag met het tijdschrift 'Happinez'
Best grappig, tijdschriften in Nederland, de helft is reclame en de andere helft is gewauwel van een paar redactieleden die inhoudelijk 0 verstand hebben van waar ze over praten.
Oh en de laatste helft is foto's van mooie geairbrushte mensen.
Toen ik het plaatje zag dacht ik: oooh, dat wordt Darth Vaderquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef freecell het volgende:
Lein Hoppa!
Ik had geklikt Isa en ik kende hem serieus al van toen ik op de middelbare school zat. Wéér geprobeerd nu en weer net zo verbaasd over het ontzettend duidelijke beeld dat je krijgt
succesquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
ow, bij mij welquote:
Ja, moordenaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef freecell het volgende:
Heb ik weer een topic dood-ge-christenfundi't?
Stond al omcirkelt bij ons in de TV-gids.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
Een culinaire TVmededeling Rick Stein om 21u BBC2.
Ja, 't is wat met die fundi's van tegenwoordig....quote:
Ik denk dat ik niet eens hoef te gokkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb één iemand in mijn nabije omgeving waarvan ik vermoed dat hij héél anders tegen de aanslag aankijkt dan alle andere mensen om mij heen...
Is dat dan niet gebruikelijk in christenfundi-kringen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef freecell het volgende:
Ja, 't is wat met die fundi's van tegenwoordig....
Ik dacht er net over na, stel je voor dat iemand uit je familie zo'n idioot is die anderen neerschiet om politieke ideeën... Je moet er toch niet aan denken
Ik heb één iemand in mijn nabije omgeving waarvan ik vermoed dat hij héél anders tegen de aanslag aankijkt dan alle andere mensen om mij heen...
Je zit er helemaal naastquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
Is dat dan niet gebruikelijk in christenfundi-kringen?
't is geen christen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat dan niet gebruikelijk in christenfundi-kringen?
Doodeng.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef freecell het volgende:
't is geen christen.
Wat denk je, dat atheisten, agnosten en boeddhisten ons eng vinden?Dat is een mooi staaltje projectie Golfer
Ze zijn zo bang dat ze niet weg durven blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Doodeng.En je begon zelf over de fundi's.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex meldde me net dat ze volgend jaar gaat trouwen.
Ik geloof dat het de grootste fout van mijn leven tot nu toe is geweest om haar ooit te hebben laten gaan. Tenminste, het voelt aan alsof ik 100 bakstenen in m'n maag heb momenteel.
Dat wilde ik even kwijt.
Je bent dus hartstikke blij voor haar, zoals dat hoort bij een ex. (EX!!!!)quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat het de grootste fout van mijn leven tot nu toe is geweest om haar ooit te hebben laten gaan. Tenminste, het voelt aan alsof ik 100 bakstenen in m'n maag heb momenteel.
Dat wilde ik even kwijt.
Steer, als je het over zou moeten doen, zou je haar weer laten gaan. Want dat was toen niet voor niets, op dat moment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wilde ik even kwijt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wilde ik even kwijt.
blijven ademen he steerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Dankje voor de wijze woorden dude, en iedereen voor de kusjekroelen.
Ik was destijds zo'n ontzettend slechte versie van mezelf en dat reageerde ik heel vaak op haar af. Daar heb ik ontzettende spijt van. Maar ik zal haar dat nog wel een keer vertellen in het echie, ik ga nu niet meer op het mailtje reageren. En morgen komen mijn ouders. En maandag heb ik een deadline voor een paper.
Ik voel me niet zo goed nu geloof ik.
ademen kost niet zoveel motivatie hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
De motivatie daarvoor is wat laag momenteel, memo
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ademen kost niet zoveel motivatie hoor
Niet nu, heb hoofdpijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lekker slapen nuof moet ik je inkomen stoppen?
* Memento-Mori schopt steerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet nu, heb hoofdpijn
Welterusten Memo. Ik ga nog wat kwark eten.
Je was de versie die je tot dan toe was. Daar kun je geen spijt van hebben. Het had niet anders kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Dankje voor de wijze woorden dude, en iedereen voor de kusjekroelen.
Ik was destijds zo'n ontzettend slechte versie van mezelf en dat reageerde ik heel vaak op haar af. Daar heb ik ontzettende spijt van.
nope! had afgesproken bij de oude dansschool in Leidschenveen en de zwager van andere danseres pikte me daar op en bracht ons naar Wateringen en weer terugquote:
heel goed verwoordtquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer, als je het over zou moeten doen, zou je haar weer laten gaan. Want dat was toen niet voor niets, op dat moment.
Het is de kennis achteraf die het doet líjken alsof je anders had moeten handelen. Is niet zo. Jullie relatie had het toen gewoon niet overleefd.
Desalniettemin een enorm kutgevoel, kan ik me zo voorstellen. Sterkte.
Nope, nog niet. Das volgende weekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Trusten Aure! En werk ze morgen (is dit al met die verschrikkelijke monsters van kinderen?).
Niet samen even lekker naar de speeltuin?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:39 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Ik had mazzel da het leidend voorwerp van de droom (mijn oudste) wakker werd van een droom (jaja) en daardoor buien wilde spelen
Even geknuffeld en gekletst en daarna beiden verder geslapen
om 3:20?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet samen even lekker naar de speeltuin?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De dag kan dus alleen maar beter worden
Goede tipquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:08 schreef krakkemieke het volgende:
Lekker Isa! Ik vind het ook lekker met wat cacao.
Je weet waar mn huis woontquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:43 schreef borisz het volgende:
Het wijnpakket komt straks binnen.. Ben benieuwd. Had ook een verrassingspakket besteld
. Ben benieuwd wat in die doos gaat zitten
.
Hier nog een...ik zit moed te verzamelen om ricotta pannekoekjes te makenquote:
Ik heb er twee!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede tip
Hey krak, hoe maakte jij die tapas champignons klaar? Volgens mij had jij wel een succesreceptje!
Ik heb inmiddels een flinke bak yoghurt opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog een...ik zit moed te verzamelen om ricotta pannekoekjes te maken
Kan ze ook beiden proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er twee!![]()
Champignons even blancheren en omwikkelen met spek. Krokant bakken in een droge koekepan.
Lekker woord, krokant.![]()
Boter (ja boter!) Laten smelten, zakje slakkenkruiden erbij doen. Champignons zachtjes gaar laten worden.
Al 20 jaar!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Vork het volgende:
Slakkenkruiden? Als in kruiden voor slakken? Verkopen ze daar tegenwoordig ook al kruidenmixen voor?
Uiteraard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |