abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100021362
Enkele weken terug hebben we een verhuizing doorgegeven en gelijk alles in 1 genomen, we hadden voorheen enkel tv. Monteur zou vandaag komen, maar jullie raden het al, niet dus. Geen briefje, niks. Klantenservice kan niks voor ons betekenen. Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk. Kan ik onder deze overeenkomst uit omdat ze zich niet aan de afgesproken levertijd houden? Zag dat xs4all het binnen 24 u kan installeren. Nieuwe afspraak met ziggo monteur duurt enkele weken.
  Donald Duck held woensdag 27 juli 2011 @ 21:40:33 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100021403
Zelf installeren dan? Is echt een eitje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:41:28 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100021437
zelf installeren is echt kippetje eitje, is zelfs mij gelukt :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100021533
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Enkele weken terug hebben we een verhuizing doorgegeven en gelijk alles in 1 genomen, we hadden voorheen enkel tv. Monteur zou vandaag komen, maar jullie raden het al, niet dus. Geen briefje, niks. Klantenservice kan niks voor ons betekenen. Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk. Kan ik onder deze overeenkomst uit omdat ze zich niet aan de afgesproken levertijd houden? Zag dat xs4all het binnen 24 u kan installeren. Nieuwe afspraak met ziggo monteur duurt enkele weken.
Als jij een nieuwe afspraak moet plannen met Ziggo was je gewoon niet thuis, ik heb hier meerder malen monteurs van hen over de vloer gehad (voor het vervangen van een digitale receiver en het doormeten van een verbinding :')) en qua dat is Ziggo nou juist WEL weer goed voor zijn klanten.

En dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
zelf installeren is echt kippetje eitje, is zelfs mij gelukt :P
pi_100021693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
zelf installeren is echt kippetje eitje, is zelfs mij gelukt :P
Kun je nagaan hoe makkelijk het is... ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100022042
Monteur zat erbij inbegrepen dus dacht waarom niet. En ze kunnen het niet meer omzetten naar doe het zelf omdat ik hiervoor heb gekozen. En dat monteurs altijd komen is bullshit, google maar eens op " ziggo monteur komt niet opdagen". Ik ben nu van 9:00 tot 22:00 non stop thuis gebleven.
pi_100022322
Dit is geen geldige reden om onder je contract uit te komen.
pi_100022885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Dennis101 het volgende:
Dit is geen geldige reden om onder je contract uit te komen.
Wat dan wel? Zij houden zich niet aan de afspraak..
pi_100022931
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Wat dan wel? Zij houden zich niet aan de afspraak..
Dat is inderdaad klote, maar geen reden om onder je contract uit te komen, alleen bij herhaalde problemen of verandering van de AV bijvoorbeeld zou je onder je contract kunnen uitkomen.
pi_100022974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijdrenner het volgende:
Monteur zat erbij inbegrepen dus dacht waarom niet. En ze kunnen het niet meer omzetten naar doe het zelf omdat ik hiervoor heb gekozen. En dat monteurs altijd komen is bullshit, google maar eens op " ziggo monteur komt niet opdagen". Ik ben nu van 9:00 tot 22:00 non stop thuis gebleven.
Je kunt dat veel krapper plannen, wellicht zat je even op de WC. Als je aangeeft dat je alleen 's avonds thuis bent is het geen enkel probleem en komen ze tussen 19:00 en 22:00.
Vraag het gewoon even na, en geef gewoon aan dat je er alleen 's avonds bent, ze komen geheid.
pi_100023211
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Je kunt dat veel krapper plannen, wellicht zat je even op de WC. Als je aangeeft dat je alleen 's avonds thuis bent is het geen enkel probleem en komen ze tussen 19:00 en 22:00.
Vraag het gewoon even na, en geef gewoon aan dat je er alleen 's avonds bent, ze komen geheid.
Mijn ouders waren er ook de hele dag (we zijn het huis maar gaan verven omdat ik toch een vrije dag moest nemen) dus iemand zou het echt wel gehoord hebben. Zal morgenochtend welweer bellen, dan vanuit mijn ouders huis want heb vandaag alweer 7 euro aan telefoonkosten uitgegeven omdat ze alleen een betaald nr hebben.
pi_100027035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijdrenner het volgende:
Monteur zat erbij inbegrepen dus dacht waarom niet. En ze kunnen het niet meer omzetten naar doe het zelf omdat ik hiervoor heb gekozen.
Monteur neemt de te installeren spullen (modem etc.) mee of is dat al vooruitgestuurd? Want dan zie ik het probleem van DHZ-en niet zo: gewoon ophangen en inprikken en de monteur t.z.t. je kunsten laten zien.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100032697
Ziggo werkte bij ons niet automatisch na onze verhuizing hoor, moest geactiveerd worden op 't nieuwe adres.
pi_100034784
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Monteur neemt de te installeren spullen (modem etc.) mee of is dat al vooruitgestuurd? Want dan zie ik het probleem van DHZ-en niet zo: gewoon ophangen en inprikken en de monteur t.z.t. je kunsten laten zien.
Wat sosha zegt idd. We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:00:22 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100034897
Ah, niets meer daar, tja, dan word het anders, je kunt in ieder geval niet onder je abbonement af, dat weet ik heel zeker.

Als internet zo noodzakelijk is zou je Ziggo eens lief aan kunnen kijken en een smeekbede over de telefoon doen.

En iets creatiever zou zijn om te kijken welke adsl providers net zo snel als xs4all kunnen leveren maar die je per maand op kunt zeggen, ik geloof dat online dat ook kan, maar dat zou je even na moeten kijken.

Dan heb je in ieder geval internet (wel even met dubbele kosten) en dan kan ziggo de aansluiting in orde maken en zodra ziggo loopt schop je adsl de deur uit (geen flauw idee of deze constructie werkt in de werkelijkheid, was even een hersenscheet :P)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100035039
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Wat sosha zegt idd. We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
Activering (Sosha) is wat anders dan het voorhanden hebben van de hardware.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100035043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:00 schreef Klonk het volgende:
En iets creatiever zou zijn om te kijken welke adsl providers net zo snel als xs4all kunnen leveren maar die je per maand op kunt zeggen, ik geloof dat online dat ook kan, maar dat zou je even na moeten kijken.
XS4All snel? :D :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:36:54 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100035084
ervaringen verschillen natuurlijk :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  FOK!fotograaf donderdag 28 juli 2011 @ 07:40:16 #19
13368 NiGeLaToR
pi_100035111
Probeer anders nog even een klein drama te maken bij de klantenservice ipv hier. Bij mijn verhuizing was het ook niet goed, dag later monteur, die kwam precies op afgesproken tijd en fixte de boel in 10min. Het is vakantietijd, kan me niet voorstellen dat ze het erg druk hebben - hooguit zijn er ook veel monteurs met vakantie.
pi_100036325
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Enkele weken terug hebben we een verhuizing doorgegeven en gelijk alles in 1 genomen, we hadden voorheen enkel tv. Monteur zou vandaag komen, maar jullie raden het al, niet dus. Geen briefje, niks. Klantenservice kan niks voor ons betekenen. Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk. Kan ik onder deze overeenkomst uit omdat ze zich niet aan de afgesproken levertijd houden? Zag dat xs4all het binnen 24 u kan installeren. Nieuwe afspraak met ziggo monteur duurt enkele weken.
Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
pi_100036408
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos. :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100036625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos. :@
Dat klopt. Normaal gesproken kun je de monteur gewoon bereiken. Lijkt me een vreemde gang van zaken.

Daarbij zou ik als je echt service nodig hebt omdat je internet voor je werk nodig hebt toch eens gaan kijken naar Ziggo Zakelijk.
pi_100036726
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100037088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:
We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 09:49:42 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037178
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
pi_100037290
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 10:07:46 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef r_one het volgende:
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.

Groetjes,

Krea.
pi_100037755
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.

Groetjes,

Krea.
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.

Groetjes, R1
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:31 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037772
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef r_one het volgende:

[..]

Mea culpa, de OP niet goed gelezen.

Groetjes, R1
:*.

Groetjes,

Krea.
pi_100038439
Overigens is die binnen 1 (werk)dag online belofte van XS4ALL gebaseerd op het gebruik van een dongle via hun mobiel internet-lite dienst, tot dat de fysieke aansluiting is gerealiseerd. Die term "binnen 1 dag online" zegt dus niks over de tijd tussen het afsluiten van het abbo en de daadwerkelijke installatie thuis. Verder heb je daarmee geen tv en bellen, enkel internet via umts met een datalimiet van 5Gb.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100056927
mm wij hebben in april ziggo genomen incl. monteur (zat bij de aanbieding .. niet de monteur maar het aansluiten ha ha).. Maar ik kreeg van te voren netjes door hoe laat en een tel.nr. waarop ik kon bellen als het niet uitkwam etc.... Je krijgt dus een tijd door.. en als hij dan niet komt dan kan je toch bellen naar ziggo waar hij blijft ?
pi_100057290
wat zei ziggo toen je doorgaf dat de monteur niet is geweest?


Ziggo heeft het touwens goed geregeld met de montage.

Eerst telefonisch door gekregen de datum bij de bestelling.
Daarna bevestiging per brief.
Als laatste nog eens een herinnering via telefonische voicebericht (ongeveer 2 dagen voor de montage).
pi_100183321
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.

Ik heb inderdaad ook sms en mail gehad om de afspraak te bevestigen maar dat zegt dus niks.

Krijg 20 euro compensatie voor gemiste werkdag. Irritant dat die mensen van de klantenservice geen beslissing mogen maken maar doorverbinden met iemand die dat wel mag mag ook niet. Staat niks tegenover monteur. En in totaal 120 minuten in de wacht gehangen. Ben blij als het straks werkt, maar wat een gedoe dit!
pi_100185109
Monteurs van Ziggo zijn om te janken. Worden ingehuurd via bedrijven als Imtech en morgen geloof ik 45 minuten doen over een installatie, en dat is te kort om het goed te doen.

Afgelopen weekend bij een maatje de boel weer op orde gebracht nadat er een Ziggo monteur was geweest. Kabels verkeerd afgemonteerd, niet aangedraaid, 1 schroefje en dan nog de verkeerde ipv 2 in de doos, etc. etc. Een grote klerebende.

En ik ben, zei de gek, redelijk ervaren maar om een goede aansluiting te maken die er ook nog enigzins toonbaar uitziet ben je gewoon meer dan een uur kwijt. maar die tijd krijgen ze niet het moet vlug vlug en het is helemaal prut.
pi_100620623
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
pi_100621923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
Bij TNT? Volgens mij stuurt Ziggo voornamelijk via Selektvracht. En dan wens ik je heel veel succes :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:51:24 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_100622298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
TNTbarcode? Kan je zelf checken waar het blijft
Weisst
pi_100623373
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 06:57 schreef tijdrenner het volgende:
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.
Heb je Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:25:14 #39
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_100623926
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk.
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_100624394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Precies. Het was een grote fout om alles-op-alles te zetten dat je een internet-verbinding hebt. Je kunt nu zeker niet er onder uit, want Ziggo heeft die garantie niet gegeven.

Het lijkt mij zinniger als je eerst een oplossing voor je probleem vindt, en tegelijk met Ziggo aan de slag gaat om het voor elkaar te krijgen.

Mogelijke oplossingen:
- een moderne smartphone met een WiFi-basisstation functie regelen
- bij een deelkantoor gaan zitten zoals Seats2Meet
- werken in de bibliotheek, waar vaak wireless internet is (Centrale Bibliotheek Utrecht heeft dit)
- vragen aan de buren of je tijdelijk hun wifi mag lenen
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100624617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:42:37 #42
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_100624650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef Light het volgende:

[..]

Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.
Ik heb liever twee particuliere lijnen (adsl+kabel) dan een zakelijke.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_100631434
Zit nu de hele tijd bij mijn ouders waar wel internet is. Heb niet veel freelance gigs maar wel een paar. Geen zakelijk genomen omdat ik volgende maand weer fulltime ga studeren.

Tracking code kunnen ze me steeds nog niet geven omdat tnt die nog niet heeft vrijgegeven. Heb er niet veel vertrouwen in. Hoop niet dat het idd met selektvracht komt, want daarvan lieten de laatste twee pakketjes 2,5 mnd op zich wachten.
pi_100631866
Wat je trouwens ook nog kan doen, is langs de Vodafone winkel voor een mobiel 3G modem + abo. Sommige abo's zijn ook per maand opzegbaar.

Maar dan moeten je freelance inkomsten zodanig zijn, dat het er wel uitkan.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100632176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:20 schreef bart1977 het volgende:
Wat je trouwens ook nog kan doen, is langs de Vodafone winkel voor een mobiel 3G modem + abo. Sommige abo's zijn ook per maand opzegbaar.

Maar dan moeten je freelance inkomsten zodanig zijn, dat het er wel uitkan.
Gewoon zo'n AH-mobiel data-starterssetje voor tablets en netbooks halen, is prepaid, en dus opzegbaar waar en wanneer je maar wilt. Werkt op het kpn netwerk, en kost je zoveel als je zelf wilt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')