Als jij een nieuwe afspraak moet plannen met Ziggo was je gewoon niet thuis, ik heb hier meerder malen monteurs van hen over de vloer gehad (voor het vervangen van een digitale receiver en het doormeten van een verbindingquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Enkele weken terug hebben we een verhuizing doorgegeven en gelijk alles in 1 genomen, we hadden voorheen enkel tv. Monteur zou vandaag komen, maar jullie raden het al, niet dus. Geen briefje, niks. Klantenservice kan niks voor ons betekenen. Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk. Kan ik onder deze overeenkomst uit omdat ze zich niet aan de afgesproken levertijd houden? Zag dat xs4all het binnen 24 u kan installeren. Nieuwe afspraak met ziggo monteur duurt enkele weken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
zelf installeren is echt kippetje eitje, is zelfs mij gelukt
Kun je nagaan hoe makkelijk het is...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef Klonk het volgende:
zelf installeren is echt kippetje eitje, is zelfs mij gelukt
Wat dan wel? Zij houden zich niet aan de afspraak..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Dennis101 het volgende:
Dit is geen geldige reden om onder je contract uit te komen.
Dat is inderdaad klote, maar geen reden om onder je contract uit te komen, alleen bij herhaalde problemen of verandering van de AV bijvoorbeeld zou je onder je contract kunnen uitkomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Wat dan wel? Zij houden zich niet aan de afspraak..
Je kunt dat veel krapper plannen, wellicht zat je even op de WC. Als je aangeeft dat je alleen 's avonds thuis bent is het geen enkel probleem en komen ze tussen 19:00 en 22:00.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijdrenner het volgende:
Monteur zat erbij inbegrepen dus dacht waarom niet. En ze kunnen het niet meer omzetten naar doe het zelf omdat ik hiervoor heb gekozen. En dat monteurs altijd komen is bullshit, google maar eens op " ziggo monteur komt niet opdagen". Ik ben nu van 9:00 tot 22:00 non stop thuis gebleven.
Mijn ouders waren er ook de hele dag (we zijn het huis maar gaan verven omdat ik toch een vrije dag moest nemen) dus iemand zou het echt wel gehoord hebben. Zal morgenochtend welweer bellen, dan vanuit mijn ouders huis want heb vandaag alweer 7 euro aan telefoonkosten uitgegeven omdat ze alleen een betaald nr hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt dat veel krapper plannen, wellicht zat je even op de WC. Als je aangeeft dat je alleen 's avonds thuis bent is het geen enkel probleem en komen ze tussen 19:00 en 22:00.
Vraag het gewoon even na, en geef gewoon aan dat je er alleen 's avonds bent, ze komen geheid.
Monteur neemt de te installeren spullen (modem etc.) mee of is dat al vooruitgestuurd? Want dan zie ik het probleem van DHZ-en niet zo: gewoon ophangen en inprikken en de monteur t.z.t. je kunsten laten zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijdrenner het volgende:
Monteur zat erbij inbegrepen dus dacht waarom niet. En ze kunnen het niet meer omzetten naar doe het zelf omdat ik hiervoor heb gekozen.
Wat sosha zegt idd. We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Monteur neemt de te installeren spullen (modem etc.) mee of is dat al vooruitgestuurd? Want dan zie ik het probleem van DHZ-en niet zo: gewoon ophangen en inprikken en de monteur t.z.t. je kunsten laten zien.
Activering (Sosha) is wat anders dan het voorhanden hebben van de hardware.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Wat sosha zegt idd. We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
XS4All snel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:00 schreef Klonk het volgende:
En iets creatiever zou zijn om te kijken welke adsl providers net zo snel als xs4all kunnen leveren maar die je per maand op kunt zeggen, ik geloof dat online dat ook kan, maar dat zou je even na moeten kijken.
Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Enkele weken terug hebben we een verhuizing doorgegeven en gelijk alles in 1 genomen, we hadden voorheen enkel tv. Monteur zou vandaag komen, maar jullie raden het al, niet dus. Geen briefje, niks. Klantenservice kan niks voor ons betekenen. Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk. Kan ik onder deze overeenkomst uit omdat ze zich niet aan de afgesproken levertijd houden? Zag dat xs4all het binnen 24 u kan installeren. Nieuwe afspraak met ziggo monteur duurt enkele weken.
Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
Dat klopt. Normaal gesproken kun je de monteur gewoon bereiken. Lijkt me een vreemde gang van zaken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:
We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef r_one het volgende:
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.
Groetjes,
Krea.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.
Groetjes, R1
Bij TNT? Volgens mij stuurt Ziggo voornamelijk via Selektvracht. En dan wens ik je heel veel succesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
TNTbarcode? Kan je zelf checken waar het blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
Heb je Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 06:57 schreef tijdrenner het volgende:
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk.
Precies. Het was een grote fout om alles-op-alles te zetten dat je een internet-verbinding hebt. Je kunt nu zeker niet er onder uit, want Ziggo heeft die garantie niet gegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Ik heb liever twee particuliere lijnen (adsl+kabel) dan een zakelijke.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.
Gewoon zo'n AH-mobiel data-starterssetje voor tablets en netbooks halen, is prepaid, en dus opzegbaar waar en wanneer je maar wilt. Werkt op het kpn netwerk, en kost je zoveel als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:20 schreef bart1977 het volgende:
Wat je trouwens ook nog kan doen, is langs de Vodafone winkel voor een mobiel 3G modem + abo. Sommige abo's zijn ook per maand opzegbaar.
Maar dan moeten je freelance inkomsten zodanig zijn, dat het er wel uitkan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |