abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100036408
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos. :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100036625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos. :@
Dat klopt. Normaal gesproken kun je de monteur gewoon bereiken. Lijkt me een vreemde gang van zaken.

Daarbij zou ik als je echt service nodig hebt omdat je internet voor je werk nodig hebt toch eens gaan kijken naar Ziggo Zakelijk.
pi_100036726
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100037088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:
We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 09:49:42 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037178
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
pi_100037290
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 10:07:46 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef r_one het volgende:
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.

Groetjes,

Krea.
pi_100037755
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.

Groetjes,

Krea.
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.

Groetjes, R1
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:31 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_100037772
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef r_one het volgende:

[..]

Mea culpa, de OP niet goed gelezen.

Groetjes, R1
:*.

Groetjes,

Krea.
pi_100038439
Overigens is die binnen 1 (werk)dag online belofte van XS4ALL gebaseerd op het gebruik van een dongle via hun mobiel internet-lite dienst, tot dat de fysieke aansluiting is gerealiseerd. Die term "binnen 1 dag online" zegt dus niks over de tijd tussen het afsluiten van het abbo en de daadwerkelijke installatie thuis. Verder heb je daarmee geen tv en bellen, enkel internet via umts met een datalimiet van 5Gb.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100056927
mm wij hebben in april ziggo genomen incl. monteur (zat bij de aanbieding .. niet de monteur maar het aansluiten ha ha).. Maar ik kreeg van te voren netjes door hoe laat en een tel.nr. waarop ik kon bellen als het niet uitkwam etc.... Je krijgt dus een tijd door.. en als hij dan niet komt dan kan je toch bellen naar ziggo waar hij blijft ?
pi_100057290
wat zei ziggo toen je doorgaf dat de monteur niet is geweest?


Ziggo heeft het touwens goed geregeld met de montage.

Eerst telefonisch door gekregen de datum bij de bestelling.
Daarna bevestiging per brief.
Als laatste nog eens een herinnering via telefonische voicebericht (ongeveer 2 dagen voor de montage).
pi_100183321
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.

Ik heb inderdaad ook sms en mail gehad om de afspraak te bevestigen maar dat zegt dus niks.

Krijg 20 euro compensatie voor gemiste werkdag. Irritant dat die mensen van de klantenservice geen beslissing mogen maken maar doorverbinden met iemand die dat wel mag mag ook niet. Staat niks tegenover monteur. En in totaal 120 minuten in de wacht gehangen. Ben blij als het straks werkt, maar wat een gedoe dit!
pi_100185109
Monteurs van Ziggo zijn om te janken. Worden ingehuurd via bedrijven als Imtech en morgen geloof ik 45 minuten doen over een installatie, en dat is te kort om het goed te doen.

Afgelopen weekend bij een maatje de boel weer op orde gebracht nadat er een Ziggo monteur was geweest. Kabels verkeerd afgemonteerd, niet aangedraaid, 1 schroefje en dan nog de verkeerde ipv 2 in de doos, etc. etc. Een grote klerebende.

En ik ben, zei de gek, redelijk ervaren maar om een goede aansluiting te maken die er ook nog enigzins toonbaar uitziet ben je gewoon meer dan een uur kwijt. maar die tijd krijgen ze niet het moet vlug vlug en het is helemaal prut.
pi_100620623
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
pi_100621923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
Bij TNT? Volgens mij stuurt Ziggo voornamelijk via Selektvracht. En dan wens ik je heel veel succes :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:51:24 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_100622298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
TNTbarcode? Kan je zelf checken waar het blijft
Weisst
pi_100623373
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 06:57 schreef tijdrenner het volgende:
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.
Heb je Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:25:14 #39
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_100623926
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk.
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_100624394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Precies. Het was een grote fout om alles-op-alles te zetten dat je een internet-verbinding hebt. Je kunt nu zeker niet er onder uit, want Ziggo heeft die garantie niet gegeven.

Het lijkt mij zinniger als je eerst een oplossing voor je probleem vindt, en tegelijk met Ziggo aan de slag gaat om het voor elkaar te krijgen.

Mogelijke oplossingen:
- een moderne smartphone met een WiFi-basisstation functie regelen
- bij een deelkantoor gaan zitten zoals Seats2Meet
- werken in de bibliotheek, waar vaak wireless internet is (Centrale Bibliotheek Utrecht heeft dit)
- vragen aan de buren of je tijdelijk hun wifi mag lenen
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')