Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?
Dat klopt. Normaal gesproken kun je de monteur gewoon bereiken. Lijkt me een vreemde gang van zaken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal wat ja. Overigens herken ik me hier ook niet in, de dienstverlening van Ziggo is echt met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren. Wij konden een monteur 1 dag van te voren nog afbellen zonder extra kosten, dit omdat ik tóch zelf een foutje had gemaakt bij het aansluiten van de centrale wandcontactdoos.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou in dit geval eerst eens de doos openen, en die handleidingen bekijken. Met 2 werkende handen kan elke man/vrouw dat spul aansluiten en iig op 1 PC internet regelen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:32 schreef tijdrenner het volgende:
We hebben niks om het zelf aan te sluiten, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
Xs4all is vooral erg duur. Qua service is het allang niet meer wat het geweest is. Je had gewoon eerder moeten bedenken dat je dit zelf wel kon aansluiten.
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:54 schreef r_one het volgende:
Maar het topic gaat over Ziggo, niet over Xs4All.
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ze wilde annuleren en overstappen op Xs4all, dat staat ook in het topic. Dus. Het gaat over beide. Dat kan ook.
Groetjes,
Krea.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Mea culpa, de OP niet goed gelezen.
Groetjes, R1
Bij TNT? Volgens mij stuurt Ziggo voornamelijk via Selektvracht. En dan wens ik je heel veel succesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
TNTbarcode? Kan je zelf checken waar het blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
Heb je Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 06:57 schreef tijdrenner het volgende:
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk.
Precies. Het was een grote fout om alles-op-alles te zetten dat je een internet-verbinding hebt. Je kunt nu zeker niet er onder uit, want Ziggo heeft die garantie niet gegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |