Bij TNT? Volgens mij stuurt Ziggo voornamelijk via Selektvracht. En dan wens ik je heel veel succesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
TNTbarcode? Kan je zelf checken waar het blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef tijdrenner het volgende:
En nog steeds geen pakket. Klantenservice zegt me steeds dat het bij tnt ligt en dat het er echt aankomt. Lekker werken zo zonder internet. Buh.
Heb je Ziggo Zakelijk of Ziggo voor particulieren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 06:57 schreef tijdrenner het volgende:
Late update (nog steeds geen internet haha). Nieuwe monteur kon pas over 20 dagen dus laat nu maar een doe het zelf pakket komen die er nog 10 dagen over doet, maar iig sneller. Spoedzending konden ze niet doen.
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef tijdrenner het volgende:
Ik werk vanuit huis dus internet is noodzakelijk.
Precies. Het was een grote fout om alles-op-alles te zetten dat je een internet-verbinding hebt. Je kunt nu zeker niet er onder uit, want Ziggo heeft die garantie niet gegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso raar als je geen backuplijn hebt.
Ik heb liever twee particuliere lijnen (adsl+kabel) dan een zakelijke.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS ook Ziggo voor particulieren heeft, en niet Ziggo Zakelijk. Ook niet handig als je zakelijk afhankelijk bent van de verbinding.
Gewoon zo'n AH-mobiel data-starterssetje voor tablets en netbooks halen, is prepaid, en dus opzegbaar waar en wanneer je maar wilt. Werkt op het kpn netwerk, en kost je zoveel als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:20 schreef bart1977 het volgende:
Wat je trouwens ook nog kan doen, is langs de Vodafone winkel voor een mobiel 3G modem + abo. Sommige abo's zijn ook per maand opzegbaar.
Maar dan moeten je freelance inkomsten zodanig zijn, dat het er wel uitkan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |