Ik begon aan mijn eigen verstand te twijfelen door deze postquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "laat je poes maar lekker met rust Haksie"
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef Toverheks het volgende:
Hanssjie net, en wie gaat er dan zondag eitjes bakken, ik zeg jij
Ja....stommerd héquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begon aan mijn eigen verstand te twijfelen door deze post
De lekkerste en vooral de liefste die op deze aardkloot rondhobbeltquote:
Hans Worstquote:
quote:
RELMOF-SPELNAZI!quote:
We willen swingen heksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
ik gooi er vast een lekkere nummertje tegenaan...even voor in de stemming te komen![]()
zucht zwijmel en ppffttttttttttttttt
Lekkere titel, If I should die tonightquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
ik gooi er vast een lekkere nummertje tegenaan...even voor in de stemming te komen![]()
Shit, die ga ik mislopen dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De lekkerste en vooral de liefste die op deze aardkloot rondhobbelt
Heb je bruine bonen gegeten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Kan geregeld worden luister dit pareltje maar evenquote:
nee Karina Hans is iets te jong voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekkere titel, If I should die tonight
[..]
Shit, die ga ik mislopen dus![]()
Ik dacht dat Hans je man wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Karina Hans is iets te jong voor jemaar hij komt ons na zijn werk opzoeken, alleen de woorden onder de afwas die hij even zei ( Ja leuk maar ik ga niet zo een gare tent binnen hoor(
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hans je man wasmaar dat is dus blijkbaar niet zo.
Ik dacht dat eigenlijk ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hans je man wasmaar dat is dus blijkbaar niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |