Sjiek is mich dat.quote:
Niet de beste versie van dat geweldige nummerquote:
Ze zong wat vals hč? Mja. Ik luisterde ernaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Niet de beste versie van dat geweldige nummer.
Zo issie beterquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zong wat vals hč? Mja. Ik luisterde ernaar.
"Bekijk deze YouTube-video"?quote:
Ik moet altijd aan 24 hour party people denken als ik die naam voorbij zie komen, niet echt een goede motivator om de muziek eens te gaan luiserenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dit was een band uit de new wave-periode. Ik luister nu naar dit nummer:
Marillionquote:
Een van mijn favoriete films aller tijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan 24 hour party people denken als ik die naam voorbij zie komen, niet echt een goede motivator om de muziek eens te gaan luiseren
Talk Talk, goed idee voor straks.quote:
Dan kan wel, even de "m." uit de link verwijderen en je kan hem als normale link posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit op m'n telefoon, dus kan even geen link posten.
Jon Lajoie - F*ck Everything
Heldenlied
Heerlijk nummerquote:
Jáááquote:Op zondag 31 juli 2011 03:39 schreef Antaris het volgende:
Speciaal voor jou Grunge.
Of hou je hier niet van?
Nirvana is echt mijn muziek. Luister je ook wel eens Queens of the Stone Age?quote:Op zondag 31 juli 2011 05:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jááá. Met Nirvana begon mijn liefde voor grunge, nu is Alice in Chains al een tijd mijn favoriete band.
Haha, die heeft mijn cd-speler vanmorgen al mogen verwelkomen. Fijne cd trouwens!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had van jou wel Secret Machines verwacht
Zou jij misschien meer liedjes wel posten? We hebben dezelfde smaak.quote:
Gezellig !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |