Leuk beestquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze is ook cute![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6838453
Godt is mijn held.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Triest mannetje ben je toch ook.
En bijzonder oncreatief, maar dat wisten we al.
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doetquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen. Daar begint de goede verzorging. Lezen. Lezen. Lezen.
Die 80% moet geen hond nemen. En die 80% is ook niet waar ik op doelde met mijn post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doet
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.
zeikerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
eens.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.dat impliceerde ik nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met ons favoriete hoertje?![]()
goed, druk, moe, vrolijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat impliceerde ik nergens
hoe is het met ons favoriete hoertje?
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
goed, druk, moe, vrolijk.
En nee, jij niet nee.
Ai, hij is van dichtbij nog lelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
en dat is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een website gevonden met mooie tattoos
Maar degene die ik mooi vind heeft volgens mij de halve aardkloot al.
Zeg me dat het geen reetgewei isquote:
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
dan wil ik 'm nog steeds zien maar keur t wel afquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Die vond ik toen nog niet iedereen ze had erg leuk. Maar toen elke volksbuurttrut er eentje had zat er een iets te negatieve associatie aan om ze nog leuk te vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.![]()
![]()
Zij kan haar gezicht laten strak trekken. Een gedetailleerde tat opfrissen lijkt me iets moeilijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaar.
En het verhaal erbij is?quote:
subtiel en mooiquote:
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Deze vind ik ook supermooi![]()
Daar zocht ik ook op. Alleen die steel komt zo ineens uit het niets.
[ afbeelding ]
Oh, mooiquote:
Ja, maar jij bent dan ook raar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi
[ afbeelding ]
henna is slecht. vraag gerard joling maar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi. Al lijkt deze meer op henna dan op een echte tattoo.. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Op m'n arm vind ik dan wel mooi. Maar het staat nergens voor, zou het dan alleen voor de mooi betekenen. Zo boeiend is m'n leven nietquote:
laat je zomaar iedereen je tieten zien dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind jij het lelijk danKan ze ook op m'n tieten zetten.
Een vrouw die dat doet, zal van mij niet snel een "quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
[..]
laat je zomaar iedereen je tieten zien dan?
nee.. t moestquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw die dat doet, zal van mij niet snel een "" krijgen, eerlijk gezegd.
6 + 9 = soixante-neuf.quote:
maar daar heb je heul geen tieten voor nodigquote:
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar heb je heul geen tieten voor nodig
klopt, dat kunnen 2 mannen ook prima samenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar heb je heul geen tieten voor nodig
Voor mij nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...
Ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde geldt?
0 x 69 = 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
hoezo hoop je dat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...
Ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde geldt?
En daar word jij geil van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
klopt, dat kunnen 2 mannen ook prima samen
Ik dacht niet dat clevy homo- of pedoseksueel is. Dus dan hoop ik voor hem dat zijn 6je wel tieten heeft.quote:
Dan is het wel tof.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind jij het lelijk danKan ze ook op m'n tieten zetten.
het ging erover of t nodig was, niet of ik er geil van wordquote:
daar ga ik ook van uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat clevy homo- of pedoseksueel is. Dus dan hoop ik voor hem dat zijn 6je wel tieten heeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
0 x 69 = 0In mijn fantasie kan allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen jammer dat het fantasie blijft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hebben vogels zo'n goede neus dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:56 schreef lichtekooi het volgende:
Of vogeltjes die wegvliegen van je poesje.
Doen ze in t echte leven ook.
dat dommige is alleen leuk bij naïeve meisjes.quote:
nah.. ik kon er prima mee lachen.. als je niet klakkeloos meelacht is dat primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat dommige is alleen leuk bij naïeve meisjes.
Je wil een aarsgewei?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten, maar je bent niet zeker over de plek enzo, kun je die dan ook laten tekenen zodat je het zeg maar kunt uitproberen?
natuurlijk, henna ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten, maar je bent niet zeker over de plek enzo, kun je die dan ook laten tekenen zodat je het zeg maar kunt uitproberen?
benzinestiftquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
idd hennaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
natuurlijk, henna ofzo?
Joh, je kan ook door een vriendin met balen iets laten krabbelen als je wil
doet ze snel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Zus heeft sinds 2,5 week weer een nieuwe vriend. Toen zei ze daarover: Nee hoor, we gaan niet te snel. Rustig aan hoor. Nee, ik wil zijn kinderen (!!) nog niet ontmoeten, dat wil ik nog niet. We zien allemaal wel. Rustig aan!
Zus vandaag: jaaa, zondag ontmoet ik zijn kinderen en zijn zus. En we willen weekend weg. En we hebben al gepraat waar we willen wonen als we gaan samenwonen!![]()
I don't get it!
Yeah well, ze moet het zelf weten. Maar toen ik vanmiddag tegenover haar de opmerking maakte (geheel onschuldig bedoeld): Je wilde het toch rustig aan doen?, kon ze het niet waarderen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
doet ze snel!
Mn vriendin heeft 3/4 jaar gewacht met t ontmoeten van zijn kinderen (en zn moeder ruim een jaar)![]()
Zij wilde niet eerder, maar dat vond ik wel heel laat...
de enige reden dat ze de kinderen ontmoette, was dat ze samen wilden gaan wonenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah well, ze moet het zelf weten. Maar toen ik vanmiddag tegenover haar de opmerking maakte (geheel onschuldig bedoeld): Je wilde het toch rustig aan doen?, kon ze het niet waarderen.
Het is ook maar net welke keuze je maakt. In jouw vriend haar geval, vind ik een jaar op de ontmoeting van zijn moeder, ook wel erg lang. Kinderen...tja. Ook wel ja.
fenix.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, iets als dit, maar dan kleiner en lager.
[ afbeelding ]
Leuk vogeltjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei, die is wel heel opzichtig. Vind ik dan. Maar het heeft wel watquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen vogels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:56 schreef lichtekooi het volgende:
Of vogeltjes die wegvliegen van je poesje.
Doen ze in t echte leven ook.
Oh, lekkere interesse was er dan ook in die kinders.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
de enige reden dat ze de kinderen ontmoette, was dat ze samen wilden gaan wonen
En dat is flauw van haar, je mag toch wel iets zeggen? Je verwijt haar toch niets, zoals je al zegt, tis haar keuze.
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.quote:
Ik krijg plaatsvervangende bindingsangst als ik dat al lees.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Zus heeft sinds 2,5 week weer een nieuwe vriend. Toen zei ze daarover: Nee hoor, we gaan niet te snel. Rustig aan hoor. Nee, ik wil zijn kinderen (!!) nog niet ontmoeten, dat wil ik nog niet. We zien allemaal wel. Rustig aan!
Zus vandaag: jaaa, zondag ontmoet ik zijn kinderen en zijn zus. En we willen weekend weg. En we hebben al gepraat waar we willen wonen als we gaan samenwonen!![]()
I don't get it!
Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende bindingsangst als ik dat al lees.
nou zeg.quote:
Ik ook. En mijn zus heeft zelf heel weinig met kinderen. Toen ze die jongen net kende en ze wist dat hij kinderen had, wilde ze er eigenlijk nog niets van weten. Ze had zoiets van: als die kinderen bij hem zijn, ga ik wel paar dagen wat voor mezelf doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vind m wel mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.
Anyways, ik wil hem ongeveer op die locatie omdat ik niet wil dat hij voor iedereen zichtbaar is, maar ik ben er dus niet zeker van, ook omdat mijn buik niet helemaal plat is.
Dat ligt niet aan je poes, mag ik hopenquote:
Betekent een draak wedergeboorte?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.
Anyways, ik wil hem ongeveer op die locatie omdat ik niet wil dat hij voor iedereen zichtbaar is, maar ik ben er dus niet zeker van, ook omdat mijn buik niet helemaal plat is.
je kan het vaak wel laten bijwerken toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die tatoeage met die vogeltjes echt leuk... maar het is wel gepriegel. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg/dat het me gaat vervelen/dat het na een tijdje niet meer herkenbaar is
Ik snap je helemaal, daarom wil ik hem dus eerst laten tekenen om te zien of ik het niet na een week al zat ben. Wat betreft die herkenbaarheid snap ik ook, maar aan de andere kant... je leeft nu, who cares dat het over 20 jaar minder mooi is. En daarbij kun je het altijd laten veranderen of iets eroverheen zetten of desnoods weg laten laseren. Toch? Moet je nu dan altijd alles laten omdat je er later heel misschien spijt van krijgt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die tatoeage met die vogeltjes echt leuk... maar het is wel gepriegel. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg/dat het me gaat vervelen/dat het na een tijdje niet meer herkenbaar is
Nee. Feniks wel. Maar dat past wel heel goed bij waar het voor mij voor staat.quote:
Jah, I knowquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat als je ooit aan de kinders wilt, lubbert ie dan niet uit?
Je zet een tattoo ook niet om uniek te zijn lijkt me, maar omdat het voor jou een betekenis heeft die je wilt laten vastleggen voor jezelf. Of omdat je het gewoon heel erg mooi vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
Tattoeage lijkt me niks. Zo permanent natuurlijk en als je ouder wordt, gaat het er echt niet beter uitzien. Daarbij, 'iedereen' heeft tegenwoordig een tatoeage. Ondanks dat elke tatoeage weer anders is en nooit hetzelfde, zou voor mij die 'uniekheid' wel beetje weggaan.
Dat dacht ik al. Maar omdat je zei dezelfde betekenis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Feniks wel. Maar dat past wel heel goed bij waar het voor mij voor staat.
Jah, ongeveer, soort vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar omdat je zei dezelfde betekenis.
Ik vind het wel een mooie gedachte.
dat is mooi dan toch, je kan natuurlijk ook contact opnemen met degene die hem moet gaan zetten en vragen of hij/zij hem eerst met henna wil zetten omdat je het wil proberen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Feniks wel. Maar dat past wel heel goed bij waar het voor mij voor staat.
Dat is zo, maar toch. Er zullen genoeg mensen zijn die het mede doen om wat speciaals te hebben, iets wat niet zoveel mensen hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zet een tattoo ook niet om uniek te zijn lijkt me, maar omdat het voor jou een betekenis heeft die je wilt laten vastleggen voor jezelf. Of omdat je het gewoon heel erg mooi vindt.
Ik kan er geen betekenis aan hechten. Kan wel zeggen dat het voor m'n dooie hond is maar dat is gewoon niet zo. Of dat het voor m'n lichamelijke problemen staat, maar dat is ook gewoon niet zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zet een tattoo ook niet om uniek te zijn lijkt me, maar omdat het voor jou een betekenis heeft die je wilt laten vastleggen voor jezelf. Of omdat je het gewoon heel erg mooi vindt.
Oe! Ik weet een goeie! Omdat je ex zo'n hekel heeft aan tattoosquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er geen betekenis aan hechten. Kan wel zeggen dat het voor m'n dooie hond is maar dat is gewoon niet zo. Of dat het voor m'n lichamelijke problemen staat, maar dat is ook gewoon niet zo.
Vind ik ook wel mooi maar is ook net wat mooier als je echt slank bent eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de plek die jij hebt gekozen wel heel mooi, Spirit. Dat is ook de enige plek waar ik eventueel een tattoo zou laten zetten, als ik er ooit een zou nemen..
Welke exquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Oe! Ik weet een goeie! Omdat je ex zo'n hekel heeft aan tattoos
Ik zou dat met mijn taille wel kunnen hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mooi maar is ook net wat mooier als je echt slank bent eigenlijk.
Ja, want zonder tattoo ben je niet uniek.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ik denk trouwens dat heel veel mensen tatoeages laten zetten om uniek te zijn. Ja, je moet het zelf ook mooi vinden.
de rode vlekken van een stevige spanking zijn verminking genoeg voor je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat met mijn taille wel kunnen hebben.. Maar ik wil momenteel geen tattoo
.
Momenteel wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
de rode vlekken van een stevige spanking zijn verminking genoeg voor je?
prima. doen wequote:
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want zonder tattoo ben je niet uniek.
Dat zou voor mij de laatste plek zijn, met mijn pensquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de plek die jij hebt gekozen wel heel mooi, Spirit. Dat is ook de enige plek waar ik eventueel een tattoo zou laten zetten, als ik er ooit een zou nemen..
Oe! Die gaat op voor de 'slechtste reden ever'-awardquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Oe! Ik weet een goeie! Omdat je ex zo'n hekel heeft aan tattoos
Ik heb geen pensquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de laatste plek zijn, met mijn pens
Same here. Eerder enkel, voet, schouders. Die blijven glad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de laatste plek zijn, met mijn pens
Schouderblad, tussen schouderbladen, onderarmquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here. Eerder enkel, voet, schouders. Die blijven glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damnit!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mooi maar is ook net wat mooier als je echt slank bent eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Helft mannen dumpt dikke vrouw
Vrouwen zijn wel een stuk liever over ons dan andersomYaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Vrouwen zijn wel een stuk liever over ons dan andersomZo kom ik nooit aan een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Vrouwen zijn wel een stuk liever over ons dan andersomDjeez schreef datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ach, oud en uitgelubberd worden we allemaal uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here. Eerder enkel, voet, schouders. Die blijven glad.
Vrouwen zijn wel een stuk liever over ons dan andersomDie Married with Children video is epic, moest gewoon hardop schaterlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Never!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, oud en uitgelubberd worden we allemaal uiteindelijk wel.
Jij iets later dan ik, dan dan weer wel.quote:
Natuurlijk wel, er is vast wel een man die jou waardeert om het feit dat jij hem NIET direct de deur wijst als zijn buikje begint te hangen.quote:
Ehmquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is vast wel een man die jou waardeert om het feit dat jij hem NIET direct de deur wijst als zijn buikje begint te hangen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij iets later dan ik, dan dan weer wel.
Ach, je hebt nog minimaal 20 jaar dus.quote:'Een kwart van de mannen denkt dat dit pas gebeurt als zij de vijftig is gepasseerd.'
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[..]
Ach, je hebt nog minimaal 20 jaar dus.
als je maar knuffelbaar blijft he..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
En ach, dan ben ik maar een oud verrimpeld besje, mét tattoos.
Vast net zo knuffelbaar als nu.quote:
quote:
Ze is gewoon te kort!quote:
Je ava is roze en dus denk ik bij jou 'you are made of sugar and spice and everything nice' dus aub lief zijnquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef lichtekooi het volgende:
Jippie, zaterdag naar n feestje waar mn ex waarschijnlijk is trouwens.
Zou daar niet zo'n moeite mee hebben als hij me niet had gedumpt door recht voor mijn neus met een ander te gaan staan vrijen terwijl we op stap waren
Trap in de ballen geven lijkt me een betere wraak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh wat een lamzak. Kun je geen lekkere dude meenemen waarmee je kunt gaan vrijen als je 'm tegen komt?
oei.. das soms met stekelighedenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trap in de ballen geven lijkt me een betere wraak.
Scoor zijn huidige vriendin tijdens een sexy dans om later wanneer hij beledigd is afgedropen een glas rode wijn over de witte outfit van dat grietje te gooienquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef lichtekooi het volgende:
Zou daar niet zo'n moeite mee hebben als hij me niet had gedumpt door recht voor mijn neus met een ander te gaan staan vrijen terwijl we op stap waren
Je bent duidelijk nog niet over hem heen. Waarom blijf je er zo in hangen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef lichtekooi het volgende:
Dat klopt. Maakt het wel zo interessant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef lichtekooi het volgende:
neequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh wat een lamzak. Kun je geen lekkere dude meenemen waarmee je kunt gaan vrijen als je 'm tegen komt?
Hier ben ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent de ex?quote:
daar zullen we eens een bevooroordeeld onderzoek aan wagenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klopt. Maakt het wel zo interessant.
Sorry, ik was geil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee![]()
Ik heb geen behoefte om hem te zien, maar ook niet om hem terug te pakken ofzo
We hadden niet zo lang iets (half jaartje) maar ik was wel verliefd en heb nooit gemerkt dat hij er anders over dacht. We hadden wel woorden gehad voor t uitgaan, maar dat was alweer over dacht ik
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef krengetje het volgende:
Mag ik mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
daar zullen we eens een bevooroordeeld onderzoek aan wagen
Nog nietquote:
is niet eng.. wil alleen zeggen dat ik je niet geloof en je de meerwaarde van de stekeligheden mag bewijzenquote:
dan had je mij ook kunnen pakken...quote:
Dat altijd nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dan had je mij ook kunnen pakken...
Dus je gelooft me nu al niet? Lekker is dat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
[..]
is niet eng.. wil alleen zeggen dat ik je niet geloof en je de meerwaarde van de stekeligheden mag bewijzen
moet ik zomaar blind een of ander forum mieppie op d'r <kleur> ogen vertrouwen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je gelooft me nu al niet? Lekker is dat.
Waarheen?quote:
Jij maakte ruzie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dan had je mij ook kunnen pakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dan heb je goed rekenwerk gedaan!! Leven als een krent om je huis te kunnen betalen is ook niks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik ben er vanmiddag na een poosje serieus rekenwerk achter dat het huis dat ik op het oog had toch echt net boven m'n stand is. Ik hou gewoon te weinig per maand over om onvoorziene dingen van te doen. En dan doel ik niet alleen op een lekkende kraan of een klodder verf hier of daar
Mag ik dan wel een keertje langs komen?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een keertje langs komen?
Beter dat je daar nu achter komt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik ben er vanmiddag na een poosje serieus rekenwerk achter dat het huis dat ik op het oog had toch echt net boven m'n stand is. Ik hou gewoon te weinig per maand over om onvoorziene dingen van te doen. En dan doel ik niet alleen op een lekkende kraan of een klodder verf hier of daar
Nee niks, jouw wantrouwen is hartverscheurend!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
moet ik zomaar blind een of ander forum mieppie op d'r <kleur> ogen vertrouwen?
geloofwaardigheid bouw je irl op schat
Kom je nog een drankje doen in A.?quote:
He he, eindelijk!quote:
och jee toch.. wat een krokodilletranenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, jouw wantrouwen is hartverscheurend!
Gezelligquote:
Valt het vlees rond de tatoos van missb's armen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
och jee toch.. wat een krokodilletranen
Er zit zat vlees aan mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt het vlees rond de tatoos van missb's armen?
Na 3 maandjes krokodil niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom je nog een drankje doen in A.?
Wat doe je met je relatie trouwens?Natuurlijk kom ik een drankje doen!! Ben al aan het oefenen voor al die trappen bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mn vriend en ik blijven gewoon bij elkaar, wordt voorlopig een weekend en schoolvakantie relatie (ja ik heb schoolvakantie)
Haha, sgoed. Maar het uitzicht is het waard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik een drankje doen!! Ben al aan het oefenen voor al die trappen bij jou.
Mn vriend en ik blijven gewoon bij elkaar, wordt voorlopig een weekend en schoolvakantie relatie (ja ik heb schoolvakantie)
Wat wordt het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh mail van mijn tattoo-dude, hij gaat binnenkort beginnen met tekenen.
Dat is een feit!! Vooral als meneer parkeerwachter weer komtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, sgoed. Maar het uitzicht is het waard.
Wow, heftig, maar wel cool. Langeafstandsrelaties
Ik heb het nu al zo vaak gepost, ik durf het niet nog een keerquote:
Klinkt als iets waar ik niet van hou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gepost, ik durf het niet nog een keer
Maar iets hindu-achtigs met een ganesh (olifant) en bloemen. Oh, over mijn halve rug.
Oh dat klinkt echt wel mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar iets hindu-achtigs met een ganesh (olifant) en bloemen. Oh, over mijn halve rug.
Nou vooruit, nog 1 keer danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog 1 keer danZie je, daar hou ik niet van. Waarom niet gewoon mijn naam op je kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die komt nogal es langs. Het is nog erger geworden met parkeren bij mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is een feit!! Vooral als meneer parkeerwachter weer komt.
Een maandje.... ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die komt nogal es langs. Het is nog erger geworden met parkeren bij mij.
Gelukkig is het nog maar een maandje.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je, daar hou ik niet van. Waarom niet gewoon mijn naam op je kont?
[..]
Nou vooruit, nog 1 keer danDie swastika wil je er ook bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk als je doggystyle genomen wordt door een joodse vent.
The only limit is your own imagination
[..]
Nou vooruit, nog 1 keer danVind het iets te huge. Iets kleiner en fijner en hij was echt heel mooi (vind ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En dan is het Colombiaquote:
Waar laat je m zetten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou juist wel van groot.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vind het iets te huge. Iets kleiner en fijner en hij was echt heel mooi (vind ik dan)
Beetje net zoals het voorbeeld. Maar hij wordt niet letterlijk zo overgenomen hoor.quote:
Laatste keer dat ik keek stond er nog niets.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die er niet al lang staat?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond er nog niets.
Ik ben meer van het kleine en sierlijke, maar ik ben ook maar een ukkie. Dus een grote tattoo zou bij mij niet eens staan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou juist wel van groot.
Ik ben ook niet een hele brede vrouw hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben meer van het kleine en sierlijke, maar ik ben ook maar een ukkie. Dus een grote tattoo zou bij mij niet eens staan.
ik bedoelde door wiequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje net zoals het voorbeeld. Maar hij wordt niet letterlijk zo overgenomen hoor.
Oh. Dan vergis ik me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Speel niet zo met mij, vrouw! Jij hebt mijn achterwerk nooit bekeken.
Hahaha nee dat bedoel ik daar ook niet mee te zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een hele brede vrouw hoor.
Dat had ik je verteld.quote:
Wat fijn!quote:
Klopt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had ik je verteld.
Je zei nog: ik ga in september verhuizen, toen zei ik; ik ook, dus we zien elkaar niet meer in/rond Zuid-Limburg
Bij een lange slanke rug past het beter dan het bij krengetje zou staan, dat ben ik met haar eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een hele brede vrouw hoor.
Huisje?quote:
Ik ken haar verder niet, dus daar doe ik geen uitlatingen over.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een lange slanke rug past het beter dan het bij krengetje zou staan, dat ben ik met haar eens.
Oh, dat neem ik je niet kwalijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Klopt..ja sorry.. veel aan mijn hoofd nu. Het kwartje begint nu weer te vallen
per welke datum ben je weg?
Op een gegeven moment raak je de tel kwijt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle achterwerken die je ooit hebt gezien
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je de tel kwijt.
Ohja.. mijn rug is niet meer hoe het was op onze A-date.. ben ietsjes afgevallenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een lange slanke rug past het beter dan het bij krengetje zou staan, dat ben ik met haar eens.
Maar geen 20 cm gegroeid, of wel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ohja.. mijn rug is niet meer hoe het was op onze A-date.. ben ietsjes afgevallen
hahaha nee.. nog altijd een kleintjequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar geen 20 cm gegroeid, of wel?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Delan het volgende:
jaaaaa ik heb een huisje in het mooiste dorpje wat er bestaat, hahahaha
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Delan het volgende:
hm, op mijn telefoon wil die site niet zo...quote:
kan niet wachten, even een maandje flink aan de slag daar en rustig aan gaan verhuizen!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh wat tof!!! Eindelijk weg uit dat blokhutje!
Oh, nou in Deventer iig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
hm, op mijn telefoon wil die site niet zo...
Is dat niet heel duur, zo groot en met kleur enzo?
Lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef Delan het volgende:
[..]
kan niet wachten, even een maandje flink aan de slag daar en rustig aan gaan verhuizen!!
nog even flink genieten van je schatje dus!! jullie blijven bij elkaar begrijp ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vandaag mn laatste nacht hier.. dan een maandje bij mn vriend en dan naar mijn ouders
Mag ik mee?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Lekker
Gefeliciteerd.
Ik ga zo naar bed...
heerlijk!! thanks!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Lekker
Gefeliciteerd.
Ik ga zo naar bed...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef Delan het volgende:
[..]
nog even flink genieten van je schatje dus!! jullie blijven bij elkaar begrijp ik! zal daarna wel weer even wennen zijn maar voor een goed doel natuurlijk
Moet meteen denken dat je gaat pitten op een schipquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Lekker
Gefeliciteerd.
Ik ga zo naar bed...
jij laat maar weten wanneer dat is!!! gezellig!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]Maar ik kom wel een pit-stop bij je houden hoor!!!!
als ik eraan denk zal ik morgen eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nou in Deventer iig.
En ja, goedkoop is het niet...
Het werkt ook verslavend..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
als ik eraan denk zal ik morgen eens kijken.
(Ik ken btw iemand die nooit aan n tattoo gedacht had, tot ze n vriend kreeg die n tattooshop had en nu zit ze vol, en haar moeder, zus en de rest van de familie ook)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
als ik eraan denk zal ik morgen eens kijken.
(Ik ken btw iemand die nooit aan n tattoo gedacht had, tot ze n vriend kreeg die n tattooshop had en nu zit ze vol, en haar moeder, zus en de rest van de familie ook)
Dat hoor ik zo vaak inderdaad. Ik wil er ook eentjequote:
Oh? Al een idee wat voor iets en waar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoor ik zo vaak inderdaad. Ik wil er ook eentje
Leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Q. het volgende:
Ik zag Memento-Mori net in het wild lopen in Utrecht.
Welkom in Helmondquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Delan het volgende:
Ja, dit wordt nummer 3quote:
maar dan nog, nooit ook maar over nagedacht, dan zegt je vriend: zal ik n tattoo zetten? En zij zegt: ja joh, doe maar?quote:
Ehm, ik ben ook redelijk impulsief..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
maar dan nog, nooit ook maar over nagedacht, dan zegt je vriend: zal ik n tattoo zetten? En zij zegt: ja joh, doe maar?
Ik weet niet, vind dat je wel goed mag nadenken over zoiets permanents.
Nadenken is zooo 2010.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik ben ook redelijk impulsief..
Zoiets moet je ook niet impulsief doen! Kijk, een piercing kun je nog eens in een opwelling laten zetten maar een tattoo niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
maar dan nog, nooit ook maar over nagedacht, dan zegt je vriend: zal ik n tattoo zetten? En zij zegt: ja joh, doe maar?
Ik weet niet, vind dat je wel goed mag nadenken over zoiets permanents.
Dat weet ik Q. Dat weet ik..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Spannend he? Dat was meteen het hoogtepunt van mijn dag.
Dat was ver voor 2010 ook al zo bij mijquote:
Brabantquote:
Bovenarm, iets wat mij herinnert aan wie ik ben en wat ik heb meegemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh? Al een idee wat voor iets en waar?
Trendsetter die je bent!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was ver voor 2010 ook al zo bij mij
Iets persoonlijks dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovenarm, iets wat mij herinnert aan wie ik ben en wat ik heb meegemaakt
dat is altijd het mooiste!! bij mij komt er ook nog eentje, euh... als ik een keertje uitgetekend ben daarvoor want het is nog steeds niet goed genoeg, hahaquote:
het logo van fok?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovenarm, iets wat mij herinnert aan wie ik ben en wat ik heb meegemaakt
Dit is zo herkenbaar!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is altijd het mooiste!! bij mij komt er ook nog eentje, euh... als ik een keertje uitgetekend ben daarvoor want het is nog steeds niet goed genoeg, haha
maar ik neem aan dat het wel JOUW idee was?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik ben ook redelijk impulsief..
Ja, als ik een tattoo neem dan wel iets bijzonders en persoonlijks en geen standaard plakplaatjestattoo.quote:
Vandaar dat er nog geen tattoo isquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:01 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is altijd het mooiste!! bij mij komt er ook nog eentje, euh... als ik een keertje uitgetekend ben daarvoor want het is nog steeds niet goed genoeg, haha
Ze willen dat je geld overmaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Afrikanen met vliegjes op het gezicht op televisie.
en volgevreten dikke buikjes door al dat geld wat we er al ruim 20 jaar naartoe sturenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Afrikanen met vliegjes op het gezicht op televisie.
een groot kruis door je gezicht met de tekst: ongeschiktquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
Kloon helpt mij met mijn tatoo die er ooit komt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat het wel JOUW idee was?
Doet ne denken aan design vaginas, vrouw komt om wat strakker te worden, zegt die plastisch chirurg: hm, je schaamlippen zijn een beetje ongelijk en steken wat uit, zal ik daar ook meteen wat aan doen?
Vrouw: o, nooit over nagedacht, doe maar... ehhh
komt goed, als de adrenaline dalijk weg is, hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks lieverd
Ik ga nu voor de laatste keer hier in mijn bedje liggen...
nou, dat was bij haar dus niet en bij die vrouw in die docu ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uiteraard mijn eigen idee!
En ouch
Misschien een rare vraag maar wat is er mis met een normale vagina?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uiteraard mijn eigen idee!
En ouch
stinkt naar visquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar wat is er mis met een normale vagina?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar wat is er mis met een normale vagina?
quote:
Helaas helpt een verbouwing niet tegen de geurquote:
Ja, dan zorg je toch gewoon dat je niet met je hoofd tussen haar benen komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas helpt een verbouwing niet tegen de geur
Dichtpurren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
misschien kun je n luchtverfrisser laten inbouwen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |