Leuk beestquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze is ook cute![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6838453
Godt is mijn held.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Triest mannetje ben je toch ook.
En bijzonder oncreatief, maar dat wisten we al.
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doetquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen. Daar begint de goede verzorging. Lezen. Lezen. Lezen.
Die 80% moet geen hond nemen. En die 80% is ook niet waar ik op doelde met mijn post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doet
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.
zeikerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
eens.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.dat impliceerde ik nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met ons favoriete hoertje?![]()
goed, druk, moe, vrolijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat impliceerde ik nergens
hoe is het met ons favoriete hoertje?
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
goed, druk, moe, vrolijk.
En nee, jij niet nee.
Ai, hij is van dichtbij nog lelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
en dat is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een website gevonden met mooie tattoos
Maar degene die ik mooi vind heeft volgens mij de halve aardkloot al.
Zeg me dat het geen reetgewei isquote:
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
dan wil ik 'm nog steeds zien maar keur t wel afquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Die vond ik toen nog niet iedereen ze had erg leuk. Maar toen elke volksbuurttrut er eentje had zat er een iets te negatieve associatie aan om ze nog leuk te vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.![]()
![]()
Zij kan haar gezicht laten strak trekken. Een gedetailleerde tat opfrissen lijkt me iets moeilijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaar.
En het verhaal erbij is?quote:
subtiel en mooiquote:
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Deze vind ik ook supermooi![]()
Daar zocht ik ook op. Alleen die steel komt zo ineens uit het niets.
[ afbeelding ]
Oh, mooiquote:
Ja, maar jij bent dan ook raar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |