Leuk beestquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze is ook cute![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6838453
Godt is mijn held.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Triest mannetje ben je toch ook.
En bijzonder oncreatief, maar dat wisten we al.
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doetquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen. Daar begint de goede verzorging. Lezen. Lezen. Lezen.
Die 80% moet geen hond nemen. En die 80% is ook niet waar ik op doelde met mijn post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doet
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.
zeikerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
eens.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.dat impliceerde ik nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met ons favoriete hoertje?![]()
goed, druk, moe, vrolijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat impliceerde ik nergens
hoe is het met ons favoriete hoertje?
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
goed, druk, moe, vrolijk.
En nee, jij niet nee.
Ai, hij is van dichtbij nog lelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
en dat is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een website gevonden met mooie tattoos
Maar degene die ik mooi vind heeft volgens mij de halve aardkloot al.
Zeg me dat het geen reetgewei isquote:
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou niet durven
oh en damn
[ afbeelding ]
het is echt niet mooi gezet. auw
dan wil ik 'm nog steeds zien maar keur t wel afquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Die vond ik toen nog niet iedereen ze had erg leuk. Maar toen elke volksbuurttrut er eentje had zat er een iets te negatieve associatie aan om ze nog leuk te vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen reetgewei is
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan wil je niet weten hoe dat er over 10, 20, 30 jaar uit gaat zien.![]()
![]()
Zij kan haar gezicht laten strak trekken. Een gedetailleerde tat opfrissen lijkt me iets moeilijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals haar gezicht over 10, 20 en 30 jaar.
En het verhaal erbij is?quote:
subtiel en mooiquote:
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Deze vind ik ook supermooi![]()
Daar zocht ik ook op. Alleen die steel komt zo ineens uit het niets.
[ afbeelding ]
Oh, mooiquote:
Ja, maar jij bent dan ook raar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi
[ afbeelding ]
henna is slecht. vraag gerard joling maar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi. Al lijkt deze meer op henna dan op een echte tattoo.. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Op m'n arm vind ik dan wel mooi. Maar het staat nergens voor, zou het dan alleen voor de mooi betekenen. Zo boeiend is m'n leven nietquote:
laat je zomaar iedereen je tieten zien dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind jij het lelijk danKan ze ook op m'n tieten zetten.
Een vrouw die dat doet, zal van mij niet snel een "quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
[..]
laat je zomaar iedereen je tieten zien dan?
nee.. t moestquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw die dat doet, zal van mij niet snel een "" krijgen, eerlijk gezegd.
6 + 9 = soixante-neuf.quote:
maar daar heb je heul geen tieten voor nodigquote:
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar heb je heul geen tieten voor nodig
klopt, dat kunnen 2 mannen ook prima samenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar heb je heul geen tieten voor nodig
Voor mij nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...
Ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde geldt?
0 x 69 = 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
hoezo hoop je dat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik de 9 ben, dan moet de 6 toch echt wel tieten hebben, wil het soixante-neuf worden...
Ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde geldt?
En daar word jij geil van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
klopt, dat kunnen 2 mannen ook prima samen
Ik dacht niet dat clevy homo- of pedoseksueel is. Dus dan hoop ik voor hem dat zijn 6je wel tieten heeft.quote:
Dan is het wel tof.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind jij het lelijk danKan ze ook op m'n tieten zetten.
het ging erover of t nodig was, niet of ik er geil van wordquote:
daar ga ik ook van uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat clevy homo- of pedoseksueel is. Dus dan hoop ik voor hem dat zijn 6je wel tieten heeft.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
0 x 69 = 0In mijn fantasie kan allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen jammer dat het fantasie blijft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hebben vogels zo'n goede neus dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:56 schreef lichtekooi het volgende:
Of vogeltjes die wegvliegen van je poesje.
Doen ze in t echte leven ook.
dat dommige is alleen leuk bij naïeve meisjes.quote:
nah.. ik kon er prima mee lachen.. als je niet klakkeloos meelacht is dat primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat dommige is alleen leuk bij naïeve meisjes.
Je wil een aarsgewei?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten, maar je bent niet zeker over de plek enzo, kun je die dan ook laten tekenen zodat je het zeg maar kunt uitproberen?
natuurlijk, henna ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten, maar je bent niet zeker over de plek enzo, kun je die dan ook laten tekenen zodat je het zeg maar kunt uitproberen?
benzinestiftquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
idd hennaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
natuurlijk, henna ofzo?
Joh, je kan ook door een vriendin met balen iets laten krabbelen als je wil
doet ze snel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Zus heeft sinds 2,5 week weer een nieuwe vriend. Toen zei ze daarover: Nee hoor, we gaan niet te snel. Rustig aan hoor. Nee, ik wil zijn kinderen (!!) nog niet ontmoeten, dat wil ik nog niet. We zien allemaal wel. Rustig aan!
Zus vandaag: jaaa, zondag ontmoet ik zijn kinderen en zijn zus. En we willen weekend weg. En we hebben al gepraat waar we willen wonen als we gaan samenwonen!![]()
I don't get it!
Yeah well, ze moet het zelf weten. Maar toen ik vanmiddag tegenover haar de opmerking maakte (geheel onschuldig bedoeld): Je wilde het toch rustig aan doen?, kon ze het niet waarderen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
doet ze snel!
Mn vriendin heeft 3/4 jaar gewacht met t ontmoeten van zijn kinderen (en zn moeder ruim een jaar)![]()
Zij wilde niet eerder, maar dat vond ik wel heel laat...
de enige reden dat ze de kinderen ontmoette, was dat ze samen wilden gaan wonenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah well, ze moet het zelf weten. Maar toen ik vanmiddag tegenover haar de opmerking maakte (geheel onschuldig bedoeld): Je wilde het toch rustig aan doen?, kon ze het niet waarderen.
Het is ook maar net welke keuze je maakt. In jouw vriend haar geval, vind ik een jaar op de ontmoeting van zijn moeder, ook wel erg lang. Kinderen...tja. Ook wel ja.
fenix.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, iets als dit, maar dan kleiner en lager.
[ afbeelding ]
Leuk vogeltjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei, die is wel heel opzichtig. Vind ik dan. Maar het heeft wel watquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen vogels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:56 schreef lichtekooi het volgende:
Of vogeltjes die wegvliegen van je poesje.
Doen ze in t echte leven ook.
Oh, lekkere interesse was er dan ook in die kinders.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
de enige reden dat ze de kinderen ontmoette, was dat ze samen wilden gaan wonen
En dat is flauw van haar, je mag toch wel iets zeggen? Je verwijt haar toch niets, zoals je al zegt, tis haar keuze.
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.quote:
Ik krijg plaatsvervangende bindingsangst als ik dat al lees.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Zus heeft sinds 2,5 week weer een nieuwe vriend. Toen zei ze daarover: Nee hoor, we gaan niet te snel. Rustig aan hoor. Nee, ik wil zijn kinderen (!!) nog niet ontmoeten, dat wil ik nog niet. We zien allemaal wel. Rustig aan!
Zus vandaag: jaaa, zondag ontmoet ik zijn kinderen en zijn zus. En we willen weekend weg. En we hebben al gepraat waar we willen wonen als we gaan samenwonen!![]()
I don't get it!
Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende bindingsangst als ik dat al lees.
nou zeg.quote:
Ik ook. En mijn zus heeft zelf heel weinig met kinderen. Toen ze die jongen net kende en ze wist dat hij kinderen had, wilde ze er eigenlijk nog niets van weten. Ze had zoiets van: als die kinderen bij hem zijn, ga ik wel paar dagen wat voor mezelf doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vind m wel mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.
Anyways, ik wil hem ongeveer op die locatie omdat ik niet wil dat hij voor iedereen zichtbaar is, maar ik ben er dus niet zeker van, ook omdat mijn buik niet helemaal plat is.
Dat ligt niet aan je poes, mag ik hopenquote:
Betekent een draak wedergeboorte?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, misschien afgezaagd, maar so be it. Ik wilde eigenlijk een draak vanwege de zelfde betekenis; wedergeboorte, vrijheid, kracht, maar ik kan geen mooie vinden. Toen kwam ik de feniks tegen en die is een stuk sierlijker en heeft tevens de kracht die een draak uitstraalt.
Anyways, ik wil hem ongeveer op die locatie omdat ik niet wil dat hij voor iedereen zichtbaar is, maar ik ben er dus niet zeker van, ook omdat mijn buik niet helemaal plat is.
je kan het vaak wel laten bijwerken toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die tatoeage met die vogeltjes echt leuk... maar het is wel gepriegel. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg/dat het me gaat vervelen/dat het na een tijdje niet meer herkenbaar is
Ik snap je helemaal, daarom wil ik hem dus eerst laten tekenen om te zien of ik het niet na een week al zat ben. Wat betreft die herkenbaarheid snap ik ook, maar aan de andere kant... je leeft nu, who cares dat het over 20 jaar minder mooi is. En daarbij kun je het altijd laten veranderen of iets eroverheen zetten of desnoods weg laten laseren. Toch? Moet je nu dan altijd alles laten omdat je er later heel misschien spijt van krijgt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die tatoeage met die vogeltjes echt leuk... maar het is wel gepriegel. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg/dat het me gaat vervelen/dat het na een tijdje niet meer herkenbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |