quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik zei Leslie Special, want hij lijkt op die auto uit The Great Race.
Al is die wit, met een kap er op...
Ja, een Rolls, maar welk type?quote:
Twee punten want vraag uit dubbelepuntentopic...quote:
Donequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:22 schreef Iridal het volgende:
@ banaantjeEE: pas even de tekst in de OP aan, we zitten al in deel 2331, niet in 2327
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Twee punten want vraag uit dubbelepuntentopic...
quote:is een Nederlandse Happy Hardcore-act van dj's/producers Wessel van Diepen (alias DJ Delmundo) en Dennis van Driesschen (alias DJ Danski), die ook verantwoordelijk waren voor het wereldwijde succes van de Vengaboys. Van Diepen had al eerder succes in de hitlijsten: onder de naam LA Style behaalde hij met James Brown Is Dead de eerste positie in de Top 40; dit werd een van de grootste hits van 1991.
Absoluutquote:
Ludwig von Beethovenquote:
Niet eromheen lullen Iridalquote:
Lang antwoord is te langquote:
quote:
Ja ik had vraag fout geformuleerd, check post hierbovenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Mooiste is nog al subjectief, voor mij is dat New York en dus goed.
Ja ik veronderstel, gezien het artikel dit jaar geschreven werd, dit jaar dus hé.quote:
Ik zeg nu toch net dit jaar of niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:51 schreef Iridal het volgende:
Nou ja, zo duidelijk is dat niet, aangezien de prijs al een aantal jaren bestaat
Het is van 2010 (opgezocht via ander artikel)quote:
Klopt nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en de prijs wordt sinds 2008 niet meer uitgereikt?
Neequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de nominatie ging die al van z'n stokkie...
Ik zei net in Europaquote:
En ik zei ook dat beginletter een B wasquote:
Psssst, ligt niet in Europaquote:
Oh overheen gelezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zei net in Europa
[..]
En ik zei ook dat beginletter een B was
Het ligt zuidelijkerquote:
Als ik het lees begrijp ik het wel hoorquote:
Je maakt het wel moeilijk met je vraagstellingquote:
Zo, hier zijn we doorquote:
Goeijen !quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik het lees begrijp ik het wel hoor
Tgaat niet zozeer om de mooiheid, eerder om de functionaliteit en kwaliteitquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef Ireyon het volgende:
Zonde, deze had ik geweten.
'k Neem heel die awards overigens niet serieus, de meest afschuwelijke gedrochten winnen 'm steeds. Die dildo in London, 't Strijkijzer in Den Haag, Tapei 101..![]()
dit is iets dichterbij dan Turkije, en Italië is ook closequote:
Dat was salamanca toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik zoek een stad uit de oudheid. Vandaaruit werd zuid- en oost-Spanje gekoloniseerd. Dit werd ook wel 'Barcid Spain' genoemd
that's the one. De bekendste Barca is wellicht Hannibal Barca, die met zijn olifanten over de Alpen trokquote:
Die ik ook scoordequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Iridal het volgende:
Kut, daar had ik laatst nog een vraag over gesteld....
Jaquote:
quote:
Dat is een vergaande uitspraak, het zou er op kunnen wijzenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef Baszh het volgende:
@ physics, nope
Mensen horen er ook bij, maar pas vanaf de leeftijd van 1,5-2 jaar
quote:
Yepquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Bart het volgende:
Oh wacht ik weet het denk ik (nu serieus)
eigen spiegelbeeld herkennen?
dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Bart het volgende:
Oh wacht ik weet het denk ik (nu serieus)
eigen spiegelbeeld herkennen?
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Een hond herkent zichzelf dus niet in een spiegel?
quote:
Of werd de test gewoon niet uitgevoerd met een hond?quote:
Ik zal wat links opzoekenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hoe meet je hoe een dolfijn of een ekster zijn eigen spiegelbeeld herkent?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Of werd de test gewoon niet uitgevoerd met een hond?
Dolfijnen hebben ze een vlek met verf op hun hoofd gegeven, daarna spiegel voorgehouden en toen zagen ze het en wilden ze het 'weghalen'. Dat duidt er dus op dat ze beseffen dat die vlek op hunzelf zit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hoe meet je hoe een dolfijn of een ekster zijn eigen spiegelbeeld herkent?
Dat was olifant (misschien ook wel dolfijn)quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dolfijnen hebben ze een vlek met verf op hun hoofd gegeven, daarna spiegel voorgehouden en toen zagen ze het en wilden ze het 'weghalen'. Dat duidt er dus op dat ze beseffen dat die vlek op hunzelf zit.
ze hadden alleen wat moeite om met hun vin bij hun voorhoofd te komenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dolfijnen hebben ze een vlek met verf op hun hoofd gegeven, daarna spiegel voorgehouden en toen zagen ze het en wilden ze het 'weghalen'. Dat duidt er dus op dat ze beseffen dat die vlek op hunzelf zit.
Oh. Nou ja, de methode was wel zoiets.quote:
Ik zie die dolfijn al op zijn hoofd krabben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja wat? Weet ik veel....Ik kan me niet inbeelden dat alle dieren hieraan deelnemen. Is dit nu echt zo'n vreemde vraag?quote:
Nee inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ze hadden alleen wat moeite om met hun vin bij hun voorhoofd te komen
In de vraag stond toch ook nergens dat het lijstje compleet was?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja wat? Weet ik veel....Ik kan me niet inbeelden dat alle dieren hieraan deelnemen. Is dit nu echt zo'n vreemde vraag?
Ze kunnen gewoon met hun hoofd ergens langs schuren hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zie die dolfijn al op zijn hoofd krabben.
Ah, tegen die spiegel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon met hun hoofd ergens langs schuren hoor
Ok ok, maar het is een zeldzame eigenschap die bij heel veel dieren is getest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja wat? Weet ik veel....Ik kan me niet inbeelden dat alle dieren hieraan deelnemen. Is dit nu echt zo'n vreemde vraag?
Ook niet dat het incompleet was?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
In de vraag stond toch ook nergens dat het lijstje compleet was?
quote:
Oja, het is dat Eiland waar Maleisië en Brunei ook op ligt inclusief het Indonesische deel.quote:
Stand #2331quote:
O, het was precies andersom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oja, het is dat Eiland waar Maleisië en Brunei ook op ligt inclusief het Indonesische deel.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:
'Monsterlijke vloedgolf' om in Japanse sferen te blijven.
dat laatste klopt inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:32 schreef Iridal het volgende:
Ofwel: wat betekent Tsu en wat betekent Nami
Die laatste is op zeker golf, die eerste..... geen idee
Bijnaquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef Iridal het volgende:
Tja, ik ken iets van scheepvaart, dus even redeneren....
Suminoe no Tsu is een haven in Japan. Zal zoiets betekenen als ... aan de zee.
dus: zee golf?
Kon ook zijn dat het Suminoe aan zee betekentquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
je zegt idd Suminoe no Tsu is een haven in Japan. dus Tsu is Haven en nami is golf
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef Iridal het volgende:
Maar ik ben weg, ff naar de Hornbach. Laters!
Maar natuurlijkquote:
Heb er wel 2 vakken in gevolgd, maar geen natuurkundestudentquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen idee.. Studeer jij natuurkunde, Baszh?
quote:No, there is not a thin line between love and hate. There is, in fact, a Great Wall of China with armed sentries posted every twenty feet between love and hate.
quote:Technology is overrated.
quote:You talk to God, you're religious. God talks to you, you're psychotic.
quote:Idiots are fun. No wonder every village wants one.
quote:Did you know that relative to its size, the barnacle has the largest penis of any animal?
Ja, ik bedoel House natuurlijk maargoedquote:
Daarom vulde ik het ook even aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:14 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel House natuurlijk maargoed
quote:
Stand #2331quote:
Is het echt zoeen dom antwoord?quote:
Jaquote:
Stand #2331quote:
ja da t fries maar nu de betekenisquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:33 schreef Iridal het volgende:
Wa’t in bolle keapje wol, moat earst de mem melke
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef Baszh het volgende:
Om iets moois/luxe te krijgen moet je eerst werken?
mckinsey staat er al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:36 schreef gauloises010 het volgende:
@ iridal er staat nog een vraag van Banaantje open over marketing ( twee vragen hiervoor)
quote:
Leg dat die Friezen eens uit.....quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:40 schreef Ireyon het volgende:
Het betekent echt helemaal niks, Fries is een fabeltje, gewoon een grapje van jullie Noorderlingen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Baszh het volgende:
Heb in Sneek gewoond maar....
Ik ben terug van weggeweest?
Dat is (in dit geval) een politieke keuze. Schakers vinden hun bezigheid ook een 'sport'. Linguïstisch staat b.v. het Amelands en sommige Limburgse dialecten verder af van het Nederlands, maar die worden geen taal genoemd. En hier spreekt iemand die algemene letteren met hoofdrichting taalvariatie heeft gestudeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Iridal het volgende:
[..]
Hoe een dialect een taal kan worden,
Die is sterkquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:45 schreef Wasknijper21 het volgende:
Bekende uitspraak onder taalkundigen: 'Een taal is een dialect met een leger en een vloot'
taglinequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
En hier spreekt iemand die algemene letteren met hoofdrichting taalvariatie heeft gestudeerd.
quote:
correctquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef outtayourleague het volgende:
is het niet een ploeggenoot van pele, zo'n andere braziliaanse voetballer?
Stand #2331quote:
Stand #2331quote:
dat is 'mquote:
misschien in haar geboorteland maar niet hier:)quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef outtayourleague het volgende:
als degene die de NS boodschappen inspreekt ?
ja!quote:
Stand #2331quote:
jeugdsentimentquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Moest even zoeken, maar er is zelfs een reunie geweest:
[ afbeelding ]
Pippi, Tommy en Anika...
Gelijknamig als in 'wat ik gepost heb'...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef outtayourleague het volgende:
wat is annika dik geworden
OT: gelijknamig als in Pippi of als in jeugdsentiment?
quote:Meer dan dat...
Wie had een gelijknamige song in het Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |