4 tegelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
Zo, sinds vandaag 4 piercings rijker
Repiercen was toch best een bitch eigenlijk
...van die laatste mogen we wel een fotootje zien toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef GimmeGore het volgende:
Lip en tepels repierce en ein-de-lijk mijn septum piercing.
tres jealous.quote:
Die is opgeklapt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...van die laatste mogen we wel een fotootje zien toch?
Hoe lang had je hem al? Merkte deze week weer wat irritatie aan de mijne (de meest recent gezette, gezet in mei 2010), maar vooralsnog doen ze het geweldig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben een piercing armer....heb gisteren zijn conch eruit gehaald. De bult ernaast wilde niet weggaan en het is gewoon verstandiger om hem eruit te halen....Baal er wel van, maar tis beter zo. Nu hopen dat de bult ook weggaat....
Ik had hem vanaf april dit jaar....In het begin ging het eigenlijk best goed, tot ik na een paar weken die bult erbij kreeg, daarna ging het op en af, maar helemaal genezen is ie nooit geweest....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe lang had je hem al? Merkte deze week weer wat irritatie aan de mijne (de meest recent gezette, gezet in mei 2010), maar vooralsnog doen ze het geweldig.
-offtopic- Zo geweldig zelfs dat ik soms wel eens stiekem overweeg er een derde bij te zetten, al is daar niet echt plek meer voor, is elke nacht eerst je conches goed leggen voordat je kunt gaan slapen niet altijd even handig en zou ik weer best opzien tegen de eerste weken opgezette klieren en daarna weer ongemakkelijk slapen.. maar toch...
Er uit halen is inderdaad niet zo'n slim plan zomaar. Ga anders eens langs de huisarts, die kan een antibiotica zalf oid voorschrijven zodat het goed geneest, en dan kun je hem er veilig uithalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Twinky het volgende:
Okay, ik heb mijn navelpiercing nu een jaar of vier. Nooit echt goed gegaan, vaak beetje prut en zo nu en dan even ontstoken. Meestal hielp een paar dagen betadine+pleister voldoende (en beetje masseren/uitknijpen voor de pus), maar nu zit er een bult bij het bovenste gaatje en houdt het maar niet op. De hele 'tunnel' is dik (voel ik onder de huid) en gevoelig.
Iemand een tip? Wat mij betreft mag hij er ook best uit, dit is wel een beetje de druppel, maar dan krijg je die spookverhalen van 'ontsteking groeit erin en slaat naar je darmen' enzo.
Kan ook nog ja, weet natuurlijk niet hoe onstoken het is. Bij mij is dat 1 keer niet voldoende geweest [maar mijn weerstand is door medicijngebruik verpest, dus ander verhaal]quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef GimmeGore het volgende:
Paar dagen zeezouten, of heel voorzichtig met tea tree olie.
Passion for piercing, nieuwewegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef Etto het volgende:
Heeft er iemand goede ervaringen met een piercingshop in Groningen stad? Ben op zoek naar een shop voor een nieuwe tongpiercing!
Vind ik ook! ik heb daar mijn sidelabret ook laten zetten en ik koop daar ook al mijn stretchersquote:Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Passion for piercing, nieuweweg.
Al mijn piercings (stuk of 9) heb ik daar laten zetten. Aardige vent en ook zeer hygiënisch.
Er zit er ook eentje in de poelestraat (Blitzz), maar ik vind ze erg onsympathiek daar. En het gaat hun vooral om dat ze hun geld krijgen en niet of jij een mooie piercing krijgt.
Hmm, liever niet. Maar als het een super goede is wil ik wel kijken. :pquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Passion for piercing, nieuweweg.
Al mijn piercings (stuk of 9) heb ik daar laten zetten. Aardige vent en ook zeer hygiënisch.
Er zit er ook eentje in de poelestraat (Blitzz), maar ik vind ze erg onsympathiek daar. En het gaat hun vooral om dat ze hun geld krijgen en niet of jij een mooie piercing krijgt.
Bedankt! Ik ga even bij Passion for piercing kijken!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind ik ook! ik heb daar mijn sidelabret ook laten zetten en ik koop daar ook al mijn stretchers
Inmiddels gaat het weer beter, betadinekuurtje heeft goed geholpen en ontsteking is weg. Nu moet het allemaal weer even bijtrekkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:53 schreef saaw het volgende:
[..]
Er uit halen is inderdaad niet zo'n slim plan zomaar. Ga anders eens langs de huisarts, die kan een antibiotica zalf oid voorschrijven zodat het goed geneest, en dan kun je hem er veilig uithalen.
Paradigm.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, liever niet. Maar als het een super goede is wil ik wel kijken. :p
Vandaag een dead stretch van 19 naar 20mm gedaanquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Momenteel rechts; 10mm en links; 13mm
Ik wil naar 20mm..
Kan alleen wel merken dat ik te snel gestretched heb. Heb nooit last gehad van bloedende oren of irritaties maar ik merk wel dat mijn oorgaten rimpelig zijn en niet netjes rond
Kan je er een foto van maken?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vandaag een dead stretch van 19 naar 20mm gedaan
nog maar 2mm te gaan!
Dead stretch?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vandaag een dead stretch van 19 naar 20mm gedaan
nog maar 2mm te gaan!
Ga in ieder geval niet naar Tattoo Tower in Ede, wat een shitzaak is datquote:Op donderdag 1 september 2011 16:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil deze/volgende week een piercing laten zetten in mijn oor. Maar waar? Ergens in regio Den haag/ Ede/ Wageningen...
Hahahaha. Geniaal. Wat voor slechte ervaringen heb je daarmee dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:33 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ga in ieder geval niet naar Tattoo Tower in Ede, wat een shitzaak is dat
Stretch zonder hulpmiddelen. Ik kon gewoon 19mm eruit halen en 20mm erin stekenquote:
oh dat. Dat kan met tongpiercings toch ook heel goed?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Stretch zonder hulpmiddelen. Ik kon gewoon 19mm eruit halen en 20mm erin steken
inclusief bloederige industrial waarvan ik niet weet wat ik er mee gedaan heb
Ik vind dit echt een mooie groottequote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Stretch zonder hulpmiddelen. Ik kon gewoon 19mm eruit halen en 20mm erin steken
inclusief bloederige industrial waarvan ik niet weet wat ik er mee gedaan heb
Iemand die zowel tattoos zet als pierct vind ik niet bepaald uitnodigend. Dan komt er nog bij dat die kerel eens uitverkocht was in 1,2 labrets in de juiste lengte en dat hij dus dikker wilde verkopen onder het mom dat het wel zou passen. Ja stretchen omdat hij uitverkocht is? ..quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Geniaal. Wat voor slechte ervaringen heb je daarmee dan?
sup?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Paradigm.
Matchline, ik heb je nodig!
Ubuntuquote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef matchline het volgende:
[..]
sup?
Mijn pc loopy nu op ubuntu dus heb even geen msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |