Je en je maakt ook geen fotoboeken voor je hond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja..je gaat toch ook geen 1,5 uur wachten
Nog niet. Gister iig nog niet. Vandaag weet ik nog niet. Dat zie ik straks pas als ik klaar ben met werken.quote:
Lieve Jipquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn Oognip!
Ik zit met kleren aan op bed met de laptop.
Want dan kan Jip tegen me aanliggen.
Hij is gisteren op de post gegaan dus gisteren zou ook wel erg snel zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
Nog niet. Gister iig nog niet. Vandaag weet ik nog niet. Dat zie ik straks pas als ik klaar ben met werken.
Met wat mazzel om een uur of 6
owwwww, en kind is zelf wel thuis, maar die gaat er niks van merken![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is gisteren op de post gegaan dus gisteren zou ook wel erg snel zijn
Heeft ie al enige baat bij de metacam? Verwen hem inderdaad maar flink. Arme kattekerel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn Oognip!
Ik zit met kleren aan op bed met de laptop.
Want dan kan Jip tegen me aanliggen.
Het lijkt in ieder geval de pijn te verlichten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Heeft ie al enige baat bij de metacam? Verwen hem inderdaad maar flink. Arme kattekerel.
Lief puppy trouwens. Zag een foto voorbij komen van het melkmuiltje. Met die kleine roze pootjes nog ook. Om op te vreten.
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Het lijkt in ieder geval de pijn te verlichten.
Hij verstopt zich ook niet meer.
Superquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Truestoryquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Nee als je je haren geverfd hebt mag je noooooooooooit meer zwemmen
Nope. Maar ik moet wel lachen. Je kan verdomme niet eens meer anoniem de park checken, of je wordt herkent aan je hondquote:
vol op de bakkes?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gisteren bij Prince nog een hele leuke Fokster en dr lekkere man gezoend trouwens
Wie zijn het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh I wish.
Nee geintje maar die vent is zo leuk![]()
Zij ook hoor
Oognip, wat fijn!quote:
Hé gelukkig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Lekker charmant hequote:
Hoe komt hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi
ik ben echt net mn bed uitgekropenalles doet zeer
Hopelijk voel je je snel weer beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe komt het
Ik heb ook een pijnlijk lijf
tai chi schijnt goed te helpenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je snel weer beter
Gister naar voetbal geweest, dat was in het Gelredome dus een stuk rijden, hele tijd buiten, irritante stoeltjes. Ja dan is het niet vreemd helaas
heb fibromyalgie dus vandaar
Ah, dan is het dus niet heel onverwacht voor jequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Hopelijk voel je je snel weer beter
Gister naar voetbal geweest, dat was in het Gelredome dus een stuk rijden, hele tijd buiten, irritante stoeltjes. Ja dan is het niet vreemd helaas
heb fibromyalgie dus vandaar
Bij fibromyalgiequote:
Klopt. Maar helaas nog geen geld voorquote:
Nee, dat nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus niet heel onverwacht voor je
Kusje erop![]()
Ik ben gewoon oud aan het worden en kan niets meer hebben
Geinig (nou ja, je snapt me wel) dat dat werkt. Wist ik echt nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Klopt. Maar helaas nog geen geld voorhopelijk als ik aan het werk ga
Goed plannen en keuzes maken dus. Mooi kut is dat tochquote:Nee, dat nietik zorg ook altijd dat ik als ik zoiets doe de dagen erna kan bijkomen
maar het voelt zo stom, om vier uur 's middags opstaan
![]()
Vast niet, want ik ga straks weer klussen in de tuin en omstrekenquote:Kusje terughopelijk doet je ouwe lijf morgen alsnog minder zeer dan
Ja ik weet ook niet waarom, geloof dat het vooral te maken heeft met de snelheid van bewegingen enzo. Ik doe nu ook zwemmen samen met Oognip zodat ik een beetje in beweging blijf, want rust roest enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geinig (nou ja, je snapt me wel) dat dat werkt. Wist ik echt niet
Ja, maar ja, beter dit dan als een intercity door razen en dan crashen, dat heb ik vaak genoeg gedaan voordat ik wist wat er aan de hand was. Opgevoed met 'stel je niet aan' en een hoge mate van perfectionisme .. ik was echt heel erg blij met de diagnose toen, hoe vervelend die ook is.quote:Goed plannen en keuzes maken dus. Mooi kut is dat toch![]()
En om 16:00 opstaan is gewoon cool; gewoon doen als het moeten kan
quote:Vast niet, want ik ga straks weer klussen in de tuin en omstreken
Je zal je eigen weg er op een gegeven moment wel in vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik weet ook niet waarom, geloof dat het vooral te maken heeft met de snelheid van bewegingen enzo. Ik doe nu ook zwemmen samen met Oognip zodat ik een beetje in beweging blijf, want rust roest enzo.
Ja, maar ja, beter dit dan als een intercity door razen en dan crashen, dat heb ik vaak genoeg gedaan voordat ik wist wat er aan de hand was. Opgevoed met 'stel je niet aan' en een hoge mate van perfectionisme .. ik was echt heel erg blij met de diagnose toen, hoe vervelend die ook is.
En als ik bekijk waar ik een jaar geleden was en nutoen wilde ik echt niet aan de rolstoel/gehandicaptenparkeerkaart/huishoudelijke hulp etc. Nu heb ik het allemaal en ben ik er enorm blij mee!
En 1x om 4 uur opstaan is niet erg, maar als het vaak gebeurt (+ pyjamadag) voel ik me weer zo lui![]()
ik heb nog veel te leren
Het wordt er niet mooier op, maar naar ik hoop wat functionelerquote:nou, succes dan?
maar het is dan ook de moeite waard he, het eindresultaat
Volgens mij valt het wel mee, maar het kan door irritatie wel gaan jeuken (en ze kan er akleige aandoeningen van krijgen). Wel eens overwogen iets van pipetjes tegen vlooien en teken te gebruiken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje he, mijn hond heeft regelmatig een teek ergens zitten. Maar vraag me af of ze dat zelf ook voelt en of t pijnlijk is voor dr ??
Eigenwijs dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Ja die krijgt ze ook maar helpt denk ik niet genoeg want ze heeft er toch regelmatig eentje, maar ze rent ook dwars door bosjes en struiken heen.
Beter echt echt echt niet dan dat je blijft klooien elke maaltijdquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Frummel paste er niet in...en niet een beetje niet, maar gewoon echt niet niet![]()
Dus nu zit ze in de Polly Chicco, met dank aan Tombo![]()
![]()
quote:
Waar is 'hier' ook al weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
als je hier woonde dan zou ik je zo in de auto stoppen
ik ga denk ik zo naar de Mac want echt geen energie om te koken
Enschedequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar is 'hier' ook al weerBest ver vanaf West Brabant geloof ik hè
219km enkele reisquote:
Ik eet de hele week al zo gezond, dat ik er al dagen maagpijn van hebquote:morgen ga ik lekker gezond eten en de rest van de week ook
Nou hup, in de treinquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
219km enkele reis
[..]
Ik eet de hele week al zo gezond, dat ik er al dagen maagpijn van heb
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk een andere keerquote:
IKIKIKIKIK!quote:
Je make-up weggooien. Een vriendin van mij kon ook vijf keer terug totdat ze eindelijk zeiden dat het steeds terugkomt door de mascara e.d. Nieuwe mascara en geen ontstoken oog meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik voel me niet ziek genoeg o me ziek te melden, maar ik ben al een paar dagen lamlendig. Mijn oog is wederom ontstoken. Ik was er net zo mooi vanaf, maar nu is ie der weer. De hele rechterkant van mijn gezicht en nek doen pijn.
Ja, al vaker voor bij dok geweest, nee die snapt er niets van.
Voordat je uitgaat de hond insprayen met tea tree.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Ja die krijgt ze ook maar helpt denk ik niet genoeg want ze heeft er toch regelmatig eentje, maar ze rent ook dwars door bosjes en struiken heen.
Je OOOOOOO's en ZZZZZZZetten doen weer normaal!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je make-up weggooien. Een vriendin van mij kon ook vijf keer terug totdat ze eindelijk zeiden dat het steeds terugkomt door de mascara e.d. Nieuwe mascara en geen ontstoken oog meer.
Heb ik al gedaan gelijk na de eerste ontsteking. Heb pas zaterdag nieuw spul gekocht, mascara en oogpotlood en oogschaduw.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je make-up weggooien. Een vriendin van mij kon ook vijf keer terug totdat ze eindelijk zeiden dat het steeds terugkomt door de mascara e.d. Nieuwe mascara en geen ontstoken oog meer.
Nee, dit is pc. Laptop heeft wel weer een nieuw toetsenbord though en is ok.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je OOOOOOO's en ZZZZZZZetten doen weer normaal!
Neen, graag gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaa, ik weet niet of je het gister gelezen had, maar bedankt voor je ferkaaaaaaaansiekaart!
Ik ben keihaske verbrand en jullie hadden slechter weer dus goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef nokwanda het volgende:
ja, wat is dat voor een geouwehoer over vis? Ik ben nieuwsgierig
@Hara, hoe was je vakantie?
Muizellll!quote:
Troelaquote:
Meteen een tip: The Accidental Husband!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit is pc. Laptop heeft wel weer een nieuw toetsenbord though en is ok.
[..]
Neen, graag gedaan.
Vandaag viel de honderd miljoenste (!) post op FOK!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef nokwanda het volgende:
ja, wat is dat voor een geouwehoer over vis? Ik ben nieuwsgierig
Eww, Thurmanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Troela
Heb je mijn sms nog gehad? Ik was benieuwd.
[..]
Meteen een tip: The Accidental Husband!
Hahahaaaaaa ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eww, Thurmanmaar Irish en Morgan wegen zwaarder dus ik ga hem kijken.
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Troela
Heb je mijn sms nog gehad? Ik was benieuwd.
Ik word gezocht door Interpol, dus ik moest een gedaanteverandering ondergaan. Ik wilde eigenlijk voor Rastafarian gaan, maar mijn plastisch chirurg zei dat mijn botstructuur zich beter leent voor een Aziatisch uiterlijk.quote:
nu gaat een lampje brandenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag viel de honderd miljoenste (!) post op FOK!
Kijk eens linksboven onder het FOK!logo in de balk?En klik eens?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neemaar ik heb al een tijdje een ander nummer.
[..]
Ik word gezocht door Interpol, dus ik moest een gedaanteverandering ondergaan. Ik wilde eigenlijk voor Rastafarian gaan, maar mijn plastisch chirurg zei dat mijn botstructuur zich beter leent voor een Aziatisch uiterlijk.
Ah, dat zou de oorzaak kunnen zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neemaar ik heb al een tijdje een ander nummer.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik word gezocht door Interpol, dus ik moest een gedaanteverandering ondergaan. Ik wilde eigenlijk voor Rastafarian gaan, maar mijn plastisch chirurg zei dat mijn botstructuur zich beter leent voor een Aziatisch uiterlijk.
Fijn dat je geen pijn hebt, maar slechter zien is kut.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Catje
Redelijk goed, ik heb niet veel pijn maar ik zie erg slecht op het moment.
Dan ben je als user toch zoooo blij dat je iets nets hebt gepost.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag viel de honderd miljoenste (!) post op FOK!
Kijk eens linksboven onder het FOK!logo in de balk?En klik eens?
Nee dat is tijdelijk ivm de medicijnen die ik moet gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je geen pijn hebt, maar slechter zien is kut.![]()
Was dat voor de verandering een onverwachte complicatie?
Hopelijk heb je snel beter zicht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is tijdelijk ivm de medicijnen die ik moet gebruiken.
Ja die heb je al!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je snel beter zicht.![]()
En heb ik je nieuwe nummer al/nog?
Ja volgens mij had ik wel de goede als je niet heel recent een nieuwe hebt genomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die heb je al!
Greys, ik zal je mijn nummer DM'en
Nee ik heb toch nog steeds hetzelfde nummer. Ik kijk straks even wat er mis is gegaan.
Lekker rustig aan doen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga weer want PC'en is nogal vermoeiend.
Ciao!
Ciao en tot giao!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Muis006 het volgende:
Ciao!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Muis006 het volgende:
Ciao!
Niao.quote:
Het ging super goed met Oscar! Heeft zelf wat gegeten en gedronken, maar lijkt nu weer een beetje in te kakkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het droog en zonnig
Hoe is het vandaag met Oscar en Jip?
Als hij zo blijft dan gaan we hem weer even tempen, maar nu laten we hem nog evenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef indaha het volgende:
Heeft hij soms weer wat koorts, 's avonds gaat koorts altijd weer omhoog.
Maar het gaat toch een stuk beter dan gisteren en dat het niet in een dag over is vind ik niet zo gek
Het gaat wel ok nu.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het droog en zonnig
Hoe is het vandaag met Oscar en Jip?
Ach arm droppiequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Oognip het volgende:
Oscar heeft weer 40.2 en moet weer gedwangvoerd wordenMorgen krijgt ie antibiotica.
Zij neemt contact met de dierenarts op en daarvoor eerst even met mij. Morgenochtend eerst weer tempen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ach arm droppie
moet je morgen naar de dierenarts of komt de coördinator bij je langs?
Hogere temp aan het einde van de dag is niet heel vreemd, zeker niet als je ziet hoe ziek hij gisteren was. 40.2 is wel aan de hoge kant natuurlijk. Hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Oognip het volgende:
Oscar heeft weer 40.2 en moet weer gedwangvoerd wordenMorgen krijgt ie antibiotica.
Oké. Je belt maar aan als er gereden moet wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zij neemt contact met de dierenarts op en daarvoor eerst even met mij. Morgenochtend eerst weer tempen.
Ja dat schiet niet erg op zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ach oscar toch op en af. Go ventje je moet wel eten
Wij kwamen vanavond thuis stond er een pakketje voor de voordeur dus vriend was een beetje aan het mopperen op tnt.
Lopen we naar binnen zien we een briefje van tnt in de bus dat het pakket is afgeleverd bij de (nieuwe) buren. Die hebben het dus gewoon bij ons voor de deur gezet![]()
Je kunt een pakketje toch gewoon weigeren als je het niet wilt aannemen voor je buren.
Jij bent liefquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oké. Je belt maar aan als er gereden moet worden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oké. Je belt maar aan als er gereden moet worden
Ik heb gewoon een klein hartjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet erg op zo![]()
[..]
Jij bent lief
Ik dacht misschien voor de antibioticaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
[..]dank je!
Hij hoeft waarschijnlijk niet naar de dierenarts, want die kan toch niet meer doen dan dit.
Ja, dat gebeurtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Pingoo is volgens mij gestoken door een wesp in zijn bek
O even in de gaten houden waar , in zijn lip kan het niet zoveel kwaad maar dieper in de bek kan hij last met ademen krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Pingoo is volgens mij gestoken door een wesp in zijn bek
Ik bewonder die Noren hoe ze er mee omgaan, ze zijn een eenheid, van welke partij of bevolkingsgroep ze ook zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
S is in Oslo nu. Treinen reden niet vanaf het vliegveld (naweeën, station vanmorgen al afgesloten wegens onbewaakte koffer geloof ik). En zie wat een bloemen in het centrum:
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Is ie mooi?quote:
We hebben het nog even verstopt omdat kind thuis is. Die heeft geen bedtijd meerquote:
Ik vond het ook schokkend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Het is volgens mij ook volkomen ongekend in dat land, zo'n aanslag. Dat verbroedert.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik bij mezelf merk is dat ik die explosie in Oslo al bijna ben vergeten. En dus die 7 doden. Die 68 slachtoffers op dat eiland blijft een stuk meer hangen.
Gadverquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net nog ff braaf wat onkruidjes uit de tuin geplukt, want de groene moest aan de weg.
En onderweg met den containert zag ik nog een groot onkruidje staan die ik nog snel ff met een ferme greep uit de tuin zou verwijderen.![]()
Maar er zat een naaktslak op....en die zat daarna als zwarte smots op m'n hand en dreef tussen m'n vingers door.![]()
HUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slakkenmoordenaar!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net nog ff braaf wat onkruidjes uit de tuin geplukt, want de groene moest aan de weg.
En onderweg met den containert zag ik nog een groot onkruidje staan die ik nog snel ff met een ferme greep uit de tuin zou verwijderen.![]()
Maar er zat een naaktslak op....en die zat daarna als zwarte smots op m'n hand en dreef tussen m'n vingers door.![]()
HUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gadver
Mn stiefvader kwam net met de muisvriendelijke muizenval binnen, met inhoudSlakken... vangerT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
Ow, worm voor de sjagjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pingoo reageerde heel raar op die wesp en werd heel sloom en hangerig. Ik was bang dat zijn tong op zou zwellen en dat ie zou stikken of zo, dus we zijn naar de dierenarts geweestquote:
Ja, dat raakt je toch meer he?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver Cat, stonk die bak niet enorrrrm?![]()
En ja, ik vond het ook best zielig voor de slak.
Als ik er in het donker op ga staan ben ik toch minder geraakt door het overlijden dan dat ik het met m'n blote poezelige rechterhandje doe
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pingoo reageerde heel raar op die wesp en werd heel sloom en hangerig. Ik was bang dat zijn tong op zou zwellen en dat ie zou stikken of zo, dus we zijn naar de dierenarts geweest(mama_mia is echt lief!!
). Daar was uiteraard niks aan de hand, maar hij heeft wel een spuit gehad voor het geval hij alsnog een allergische reactie krijgt.
O'ja en de dierenarts zei dat een normaal gewicht voor een kater met zijn bouw 4.5 fucking kilo isMeneer is 6 kilo
volgens mij blijft er weinig van hem over als ie 1.5 kilo afvalt.
Nee niet gevraagd. Hij is iets levendiger dus we gaan het zo doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]heb je nog gevraagd nu aan de coördinator van dat middel voor Oscar?
Gelukkig goed afgelopen,quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pingoo reageerde heel raar op die wesp en werd heel sloom en hangerig. Ik was bang dat zijn tong op zou zwellen en dat ie zou stikken of zo, dus we zijn naar de dierenarts geweest(mama_mia is echt lief!!
). Daar was uiteraard niks aan de hand, maar hij heeft wel een spuit gehad voor het geval hij alsnog een allergische reactie krijgt.
O'ja en de dierenarts zei dat een normaal gewicht voor een kater met zijn bouw 4.5 fucking kilo isMeneer is 6 kilo
volgens mij blijft er weinig van hem over als ie 1.5 kilo afvalt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd. Hij is iets levendiger dus we gaan het zo doen.
Ondanks de metacam?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor m'n afspraak bij de KNO morgen.
En Jip heeft weer pijn volgens mij.
Mag je hem nog wat pijnstilling geven?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor m'n afspraak bij de KNO morgen.
En Jip heeft weer pijn volgens mij.
We zijn nu wel 80 euro armer, maar ja beter een keer te veel dan te weinigquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig goed afgelopen,ik had al zo'n vermoeden dat je naar de dierenarts was.
En Pingoo vond ik helemaal niet dik hoor
Hij krijgt elke ochtend een dosis voor 7 kilo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag je hem nog wat pijnstilling geven?
Beterschap voor alle zieke dieren.
Ik ga naar bed, tot morgen
Omg zijn er nog meer in Den Helderquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef Qwea het volgende:
Sta je in Qduyn.... komt er een hondje aan + vrouwtje en baasje... ff lekker spelen.. zegt dat baasje in ene tegen zijn vriendin :
Is dat niet Baloe? Die op inet staat?
Dus hij zo : Is dat Baloe? Die staat met foto's op internet?
Ik : Ja, klopt?
Hij : Op fok?
Ik : Ehmmm.. ja
Hij : Dan ben jij Qwea!Kom je een fokker tegen als je de park staat te tjekken
quote:
Hebben jij en je lampje nog niet genoeg laf en praise gehad?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, zomaar even een vraagje hoor... Moeten jullie mijn nieuwe schuurlampje niet even bewonderend toespreken
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ecco houdt van kriebelen!
Ik streek net een vinger uit en een piepklein koppie wordt er genietend tegenaan geduwd! Zo vroeg zijn ze er zelden bij.
Is het niet handiger om de dosis op te delen in 2x?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij krijgt elke ochtend een dosis voor 7 kilo.
Maar tegen de avond krijgt ie dus meer pijn, heb ik het idee.
Had jij al een pic gezien van het object van bewondering danquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jij en je lampje nog niet genoeg laf en praise gehad?
Jaaaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
Mooi schuurlampje! Zelf opgehangen Elies?
Ik dacht juist dat opdelen niet handig isquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het niet handiger om de dosis op te delen in 2x?
Volgens mij mocht Baloe 2 of 3 x per dag metacam.
En op het laatst maakte het me niets meer uit hoe veel ie mocht, ik ga het gewoon
Ja, psiesquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh, da's wel het allermooiste schuurlampje wat ik ooooooit heb gezien
Je was me net voorquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh, da's wel het allermooiste schuurlampje wat ik ooooooit heb gezien
In mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij al een pic gezien van het object van bewondering dan
Lekker verhaal, Catje-Patatjequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef Cat22 het volgende:
In mijn hoofd.
Jouw schuur kende ik al en ik wist gewoon dat dit lampje erbij horde.
Goed he?quote:
quote:
Jij zou ook wel zo'n mooi lampje willen aanleggen hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Wat een praaaaaaaaaaaaaaaaaaachtig lampje Elies, ik ben trots op je!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Er liggen hier 2 kittens te 69en voor minderjarigen.
Mijn man heeft hier de lichtschakelaars weggehaald om te schilderen en behangen alleen wist hij niet precies meer hoe de draadjes moestenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij zou ook wel zo'n mooi lampje willen aanleggen hè
Wacht maar: zaterdag ga ik aan de voorkant beginnen. Het wordt hier een complete kerstboom
Vrijdag 12 augustus de Meet-My-Verlichting-Meet
Mop!quote:
"Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemspullen zonnebril mee"?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag 12 augustus de Meet-My-Verlichting-Meet
Wat is er mis met alleen de ombouw weghalen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn man heeft hier de lichtschakelaars weggehaald om te schilderen en behangen alleen wist hij niet precies meer hoe de draadjes moestenAls ik nu op het lichtknopje druk dan werkt het stopcontact eronder. Wat er met mijn slaapkamerlamp is gebeurd geen idee maar die is dood sinds die dag
Succes morgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Zullen jullie duimen voor me morgen om 11.15 uur?
Dan moet ik met mijn zere bek naar de tandarts. En ik zie er tegenop, maar ook naar uit
En kan iemand me vertellen waar de uitknop van Bietje zit?
Knijper in zijn nek? :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Dan moet ik met mijn zere bek naar de tandarts. En ik zie er tegenop, maar ook naar uit
Geen ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is er mis met alleen de ombouw weghalen?
Ik duim nu eventjes en morgen nog wat extra.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Pu-sies! En als het meezit, krijg je ook nog wat te eten en te drinken en een snoepzakquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
"Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemspullen zonnebril mee"?
Snoepzak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pu-sies! En als het meezit, krijg je ook nog wat te eten en te drinken en een snoepzak
En als je je pyjama meeneemt, dan mag je blijven slapen
Zoiets hebben wij met de lamp boven de voordeur. Alleen weten wij helemaal niet waar de aan/uit-knop van dat ding zitquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef senesta het volgende:
Mijn man heeft hier de lichtschakelaars weggehaald om te schilderen en behangen alleen wist hij niet precies meer hoe de draadjes moestenAls ik nu op het lichtknopje druk dan werkt het stopcontact eronder. Wat er met mijn slaapkamerlamp is gebeurd geen idee maar die is dood sinds die dag
Ik zeg niet dat je 'm moet aantrekken, ik zeg dat je 'm moet meenemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Snoepzak.![]()
Slapen in pyjama.Al is dat in deze SC niet gemeengoed.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij met de lamp boven de voordeur. Alleen weten wij helemaal niet waar de aan/uit-klnop van dat ding zit
Wat gaan we je ik er dan mee doen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je 'm moet aantrekken, ik zeg dat je 'm moet meenemen
Daar hebben wij er ook een paar vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik heb aan/uitknoppen van niet bestaande lampen in mijn woonkamer.Altijd leuk met logees.
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar hebben wij er ook een paar van
Ow, en een lamp zónder schakelaar; die gaat alleen uit als je het peertje losdraait
Die snoepzak moet wel heeeeeel groot zijn dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie; ik hoef 'm niet aan. Dus kijk maar
Spannende plannen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wellicht gaan we ook dát zaterdag oplossen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Spannende plannen!
Ik ga bedwaarts, accu van de laptop is bijna leeg en de mijne ook.![]()
Trust!
Oh das helemaal balen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef miss-jones25 het volgende:
Fr, wees blij dat je buren het tenminste afgeven haha, ik kreeg ook een pakketje en was niet thuis, briefje in de brievenbus dat het bij de buren was, ik daar aangebeld, en ze ontkennen dat ze iets hebben aangepakt ! ik tnt gebeld of het een fout was maar die zeggen dat het echt is afgegeven bij de buren, en buren blijven ontkennen
Spannend, ben benieuwd hoe hij het zal vindenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Beetle gaat vrijdag 5 augustus voor het eerst naar de trimster
35 euro. 2x per jaar.Daarvoor ga ik het niet zelf doen, vind plukken maar een kutwerkje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Is dat nou duur eigenlijk?
Ik ben zo blij dat ik alles zelf doe
Ik moet wel nog ff een furrrrrrminator scoren, ik kan er nog steeds niet over uit hoe mooi Karel eruit ziet na een half uurtje furminaten
Vinden ze het vervelend?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik vind het niet leuk om te doen. Ik ga voortaan altijd naar degene waar ik nu heen ben geweest. Die plukt tenminste nog gewoon normaal met zn vingers en geen plukmes. Dat is mooier en beter. Ze ziet er nu gelijk zo serieus uit met dat korte haar
Niet op e-by of marktplaats?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef senesta het volgende:
Samara wil heel graag zo'n Adidas firebird jasje hebben, in het roze of in het paars. Ze heeft al haar zakgeld en geld voor haar rapport aan de kant gelegd. Dus ik was even rond aan het kijken maar ten eerste zijn ze bijna nergens en ten tweede zijn ze gewoon 69,00 euro
En ik had al gezegd dat ik wel wat bij zou leggenWie verwacht nou dat die dingen zo duur zijn
Marktplaats niet, ebay kan ik nog wel even kijken idd.quote:
Wat lekker retro; ik had er dik dertig jaar geleden ook eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef senesta het volgende:
Samara wil heel graag zo'n Adidas firebird jasje hebben, in het roze of in het paars. Ze heeft al haar zakgeld en geld voor haar rapport aan de kant gelegd. Dus ik was even rond aan het kijken maar ten eerste zijn ze bijna nergens en ten tweede zijn ze gewoon 69,00 euro
En ik had al gezegd dat ik wel wat bij zou leggenWie verwacht nou dat die dingen zo duur zijn
Ja, die prijzen van kinderkleding schrik je soms echt vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Marktplaats niet, ebay kan ik nog wel even kijken idd.
Ja, leuk is dat hé, dat is de echte bloem, die andere zijn alleen maar lokkers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Strega, er staat nu een rozepaars miniboeketje op de kast van jouw zaadjes
Aaaaah wat lief!quote:
Misschien nog ff googelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:40 schreef senesta het volgende:
Ebay ook niet, zelfs ebay duitsland niet
Morgen bij reus sport nog maar even kijken en anders ben ik er bang voor..
Ik ben de hele avond al aan het kijken en van de week ook al een paar keer maarquote:
http://clothing.shop.ebay(...)trksid=p3286.c0.m282quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben de hele avond al aan het kijken en van de week ook al een paar keer maar
Aaaah wat sneu, ik vind ze veel leukerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou niet zo van die dikke chinese lachebekkies, ik hou van die Thaise buddha's
Ik heb wel een rits chinezen maar die staan op de slaapkamer, heb ik mn lenzen nooit in, zie ik ze niet
Nee, die zijn ineens hip iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef senesta het volgende:
Ja, dames wel, maar Samara is zevenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
http://clothing.shop.ebay(...)trksid=p3286.c0.m282
Ik vind ze duurquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die zijn ineens hip idd
Die zijn haast overal uitverkocht
Ik denk het wel ja. Anders probeer ik de damesmaten morgen even in de sportwinkel en als ze wel passen dan bestel ik ze gewoon online als het verschil erg groot isquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan is een S-je ook nog te groot zeker
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja je moet ze idd krijgen, dus ik krijg ook van die dikkerds vaak, zit ik mooi mee, want ik doe ze natuurlijk ook niet zomaar ff weg![]()
Ik heb twee mooie grote houten, een uit Thailand en een uit Cambodja, en een iets kleinere koperen uit de UK, gekregen van die mensen waar ik aupair was toen ik wegging.
En dan een bizarre collectie kleinere beeldjes, die staan in de cd kast en dan de dikzakken op de slaapkamer
Dat is wel lief in ieder gevalquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik mss wel een paar van die dikkertjes aan Thessa ga geven, die is dol op de buddhacollectie, en je geluk delen mag vast wel he
Ik heb er ook zo een.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef senesta het volgende:
Deze zijn ook wel grappig!![]()
[ afbeelding ]
Nee ik wil gewoon aapjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:56 schreef senesta het volgende:
Tsss en nu zie ik ze gewoon, sorry Nok!
http://www.spirituelewinkel.nl/contents/nl/d598_Sterrenbeeld.html
Deze oh-oh?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Strega het volgende:
Zo ik ga maar eens een poging tot slapen doen.
3 nachten op rij de hele nacht de wekker zien ieder uur breekt op.
Ik heb zo'n last van m'n benen en voeten.
Merci!quote:
Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Die kattenbak zou ik dus echt een plek voor zoeken waar de kat wel kan komen en de pup niet.
Verder, tja, typisch puppygedoe natuurlijk.
Sjon leek de eerste drie weken ook de perfecte pup, echt waar![]()
Ik heb met de clicker alleen met Billy gewerkt en dat ging prima zonder voer , weiger te belonen met eten, ik hou daar echt niet van.
En straffen doe ik ook, das de nieuwe hype van Martin Gaus geloof ik, alleeeeeeen nog maar goed gedrag belonen, en niet alleen slecht gedrag negeren maar ook zoveel mogelijk proberen de hond niet in situaties te brengen waar ie slecht gedrag geneigd is te krijgen.
Me hoela, dan zat ik nu nog alleen maar binnen met Sjon.
Ik love zn slipketting, en zn muilkorf
I love youquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:13 schreef Rewimo het volgende:
En Elies, wat een bééldig schuurlampje, meid!
Geen idee, ik heb geen verstand van katten / kattenbakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers?
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.
Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak
Ik denk dat silica niet zo héél erg gezond isquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch juist het principe van die clicker, dat de pup dat associeert met iets lekkers?
Elk youtube filmpje, elk boekje, elke folder, overal zeggen ze het. Soms is teveel info ook echt kut, want je weet niet meer wat je nou moet volgen.
Zijn sillicaatkorrels gevaarlijk voor honden eigenlijk? Dat kan ik zo snel niet vinden. En ik heb echt nul idee waar ik die kattenbak moet laten zonder dat hij er bij kan. Ja, op het aanrecht, maar daar wil ik geen kattenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |