Aww,quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn aanstaande is de liefste!!
Vanochtend had hij al gezegd dat hij echt niks voor mijn verjaardag zou geven, dat was al fijn.
Hij heeft nu 2 late diensten.. belt hij net op: liefste ik heb een verrassing voor je, heb stad en land afgebeld maar ben morgen vrij en ik heb een hele mooie wandelroute voor ons gepland van zo'n 30km!
Joepie, dit is echt het mooiste cadeau wat ik ooit heb gehad, moet er heel egr van huilen ')
Woehoe!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanochtend had hij al gezegd dat hij echt niks voor mijn verjaardag zou geven, dat was al fijn.
Hij heeft nu 2 late diensten.. belt hij net op: liefste ik heb een verrassing voor je, heb stad en land afgebeld maar ben morgen vrij en ik heb een hele mooie wandelroute voor ons gepland van zo'n 30km!
Joepie, dit is echt het mooiste cadeau wat ik ooit heb gehad, moet er heel egr van huilen ')
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
yup.. het is een -s te weinig en ze hebben 44 getikt in plaats van 55...quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, bummer.. Dan is 't wel klote dat ze 'n typfout maken ja
Wat lief.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
aaahwwquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef Civilian het volgende:
Oh en broccoli is lekker(om maar ff ontopic te posten
)
ja, maar ik weet nog steeds niet wat ik ga eten haha. Heb geen zin om naar de super te gaan..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef Civilian het volgende:
)
Beetje slijmen bij de nu immens populaire loveli he?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef Civilian het volgende:
)
Haha, maar ik vind 't echt lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beetje slijmen bij de nu immens populaire loveli he?
uniek's aanstaande +1
Bakken met wat spaanse pepers erbij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb twee witvisfilets uit de vriezer gehaald.. iemand nog tips wat ik ermee kan doen?heb nog geen plan
Huh? Wat? Waar?quote:
Doooooh. Socios-achtige taferelen!quote:
die is van bonne mamam! Je weet wel met die geruite deksels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
HPKW waar heb jij die rabarberjam gescoord?
En Meh voor Vik, dat soort dingen zijn irritant. Heb je ook nog zo'n tegemoetkoming voor je ziektekosten...kom ff niet op de naam. Dan kun je daar ook nog iets van verwachten....
/been there done that.
snel overstappen naar de asn bank dan, daar betaal je 1 euro per maand voor je rekening inclusief pas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik zie net dat we ¤4.40 betalen voor het rabo direct pakket + nog een ¤3,95 voor de wereldpaswoei. dat wist ik neit haha
EDIT: plus 4.40 voor onze eigen pas (p.p dus). haha. dus saampjes totaal ¤ 17,15!!
ASN is goedkoper en toffer, want duurzaam!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij gaan ws die van ING doen. Basispakket en dan 3,75 per kwartaal en 10,95 per jaar voor de extra pas. En 20 euro openingskosten. Alles gedeeld door 2 maakt het wel goed te doen (ook als het niet gedeeld werd door 2 btw)
Oh ja en passen zelf ontwerpen!
* Viking84 denkt aan een Rammsteinpas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |