abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:46:07 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_100050176
Ik heb inmiddels GV besteld. Ik las dat de behandeling slechts eenmaal per etmaal toegepast hoeft te worden, dat scheelt weer, al zie ik wel op tegen het geklieder.
Ga ik nu nog even googlen naar bijzonderheden icm het tepelhoedje...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_100050668
PM, gooi je vraag anders even op het borstvoedingsforum. Dan weet je in elk geval dat je een goed antwoord kunt verwachten (mits er een LLL-er / VBN-er / lk reageert natuurlijk).
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:12:04 #43
94046 PM-girl
pi_100051238
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef WupWup het volgende:
PM, gooi je vraag anders even op het borstvoedingsforum. Dan weet je in elk geval dat je een goed antwoord kunt verwachten (mits er een LLL-er / VBN-er / lk reageert natuurlijk).
Goed idee, op twitter heb ik die mogelijkheid ook!
*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 juli 2011 @ 22:27:13 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100066605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Oef, CP! Ik had hier pas een onbestemde pijn in mijn borst, maar die ging gelukkig na een paar dagen flink masseren weg. Ik zat hem wel even te knijpen.

Lena kan de laatste paar dagen geen vacuum meer in stand houden, dus de tepel schiet telkens even 'los' en ze heeft hem daarna meteen weer te pakken om nog een tijdje zo door te drinken. Ik word er gek van. }:| Herkent iemand dit?
ja. Geert doet niet anders nu hij 'n ondertandje krijgt/heeft. tweede zit er trouwens ook aan te komen als ik de bobbel naast het eerste tandje moet geloven :') :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 juli 2011 @ 08:13:36 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100077135
Mijn kleintje is nu tien dagen oud en drinkt goed aan de borst. Hij komt prima aan, dus geen problemen op dat gebied. Wel duurt elke voeding langer dan ik prettig vind, en dan komt doordat hij na elke voeding de hik krijgt en ook moeilijk boert, terwijl hij overduidelijk wel last heeft van lucht. Vannacht legde ik om half 1 aan en ging hij pas om 3 uur slapen :( Ik houd hem rechtop, leg hem op mijn borst, loop rondjes met hem...helpt soms allemaal niet en als ik hem dan op z'n rug leg, vindt hij dat niet prettig en begint-ie te piepen. De hik en de lucht worden denk ik veroorzaakt doordat hij de gulzig en snel drinkt. Ik vraag me af of ik iets kan doen om hem iets rustiger te laten drinken. Hij valt nu aan als een wolf en verslikt zicht bijna bij elke slok.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:41:41 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_100078486
Aventura je zou kunnen proberen hem iets eerder aan te leggen als hij nog niet barst van de honger dat hij misschien dan rustiger wilt drinken. Maar het is altijd heel erg zoeken, en hij is pas 10 dagen, dus je verhaal lezende denk ik wel dat het vrij normaal gedrag is en dat het eigenlijk best goed gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100078543
Om jezelf te ontlasten kun je overwegen op zulke momenten een draagdoek te gebruiken, Aventura.

Laat je hem eigenlijk tijdens de voeding ook boeren?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:56:12 #48
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100078861
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 08:13 schreef Aventura het volgende:
Mijn kleintje is nu tien dagen oud en drinkt goed aan de borst. Hij komt prima aan, dus geen problemen op dat gebied. Wel duurt elke voeding langer dan ik prettig vind, en dan komt doordat hij na elke voeding de hik krijgt en ook moeilijk boert, terwijl hij overduidelijk wel last heeft van lucht. Vannacht legde ik om half 1 aan en ging hij pas om 3 uur slapen :( Ik houd hem rechtop, leg hem op mijn borst, loop rondjes met hem...helpt soms allemaal niet en als ik hem dan op z'n rug leg, vindt hij dat niet prettig en begint-ie te piepen. De hik en de lucht worden denk ik veroorzaakt doordat hij de gulzig en snel drinkt. Ik vraag me af of ik iets kan doen om hem iets rustiger te laten drinken. Hij valt nu aan als een wolf en verslikt zicht bijna bij elke slok.
Bekend verhaal voor mij, ik had dat elke keer om 3 uur 's nachts. Ik was dan gerust tot half 6 bezig met Larissa. Dit heeft ze best wel lang gedaan (6 weken ofzo). Het was daarna wel gelijk goed, vannacht heeft ze om 22:30, 2:50 en om 6:30 gedronken, best netjes. En ze slaapt nu wel gelijk om 3 uur. Het komt wel goed, waarschijnlijk bij jou nog eerder dan bij mij (ik heb een pittige tante :P)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:00:45 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100078997
Het gaat ook eigenlijk best goed, hij komt om de 3-4 uur en 's nachts slaapt hij 5-6 uur. Lang voordat hij huilt, merk ik door zijn smakjes al dat hij trek heeft en leg ik hem aan. Hij is dan denk ik niet overstuur of te hongerig. Wakker maken houd ik niet zo van, ik wil hem echt op aanvraag geven.

@Claudia, ik laat hem zeker wel boeren, ik doe dit door hem een tijdje rechtop te zetten of door hem op mijn schouder te leggen. Dit werkt de ene keer beter dan de andere, maar het duurt vaak wel lang.

Edit: je zei tussendoor: nee, ik laat hem rustig 20 minuten drinken, en hij drinkt dan ook als een malle. Misschien kan ik hem ontkoppelen en even rechtop zetten...het is een idee!

[ Bericht 8% gewijzigd door Aventura op 29-07-2011 10:11:17 ]
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:02:48 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100079058
Over draagdoek, ik heb de Bondolino besteld. Goede verhalen over gelezen! Hij kwam gister binnen, vandaag ga ik er lekker mee oefenen. Het lijkt me inderdaad een uitkomst bij situaties waarbij hij de hik heeft, last heeft van lucht of kramp of gewoon omdat ik graag wil dat-ie in slaap valt :)
pi_100079114
Dat boeren is gewoon lastig Aventura, ik merk dat ook nog wel. Soms komt er gelijk een grote boer als hij loslaat, soms kan ik kloppen op zijn ruggetje tot ik een ons weeg, en dan moet ik hem een half uur later oppakken omdat hij zo piept, en dan komt er ineens een boertje..

Hij komt nu de laatste paar dagen dag en nacht om de drie uur.. -O- . Ik weet niet of het nu door de inentingen komt, of doordat hij last heeft van het niet poepen. Ik heb iig de huisarts maar even gebeld vanmorgen, en moet straks even terugbellen... Hij loopt zo te drukken en te persen, en dan komt er alleen maar een scheetje..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:06:59 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100079177
@the Tankgirl: mij baby is echt een zoeterd. Voor zover ik dat kan beoordelen na 10 dagen dan! Hij huilt niet veel. Zijn voedingsbehoefte uit hij door smakgeluidjes en heel soms een bescheiden huiltje. Ik heb hem nog niet horen krijsen. Vannacht lag ik potdorie wakker van de baby van de buren...Die huilt echt extreem veel als ik dat met mijn ventje vergelijk. Maar goed, hij is nog maar zo klein, ik weet niet hoe hij zich gaat ontwikkelen.
pi_100080144
Aventura, Elise is ook heel gulzig en heeft wat last van lucht ook.. Ze spuugt ook steeds een slokje terug en hikt veel. Lastig he :D
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:02:04 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100080692
Haha, alsof hun leven ervan afhangt! Nou ja, strikt genomen is dat natuurlijk ook zo. Ik ga nu eerst kijken of korte drinkintervallen helpen. Ik hoop dat ventje niet boos wordt als ik hem ontkoppel :D
pi_100081501
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:00 schreef Aventura het volgende:
Edit: je zei tussendoor: nee, ik laat hem rustig 20 minuten drinken, en hij drinkt dan ook als een malle. Misschien kan ik hem ontkoppelen en even rechtop zetten...het is een idee!
Ik weet niet of dat dé truc is, hoor, maar Lena dronk erg gulzig en kreeg daarbij veel lucht naar binnen. Mjin heftige toeschietreflex hielp ook niet echt mee. Na een tijdje drinken ging ze nóg onrustiger drinken en ik kwam er na een paar weken (het duurde even voor het kwartje viel :Y)) achter dat de lucht haar dwars zat. Door haar tussendoor te laten boeren raakte ze haar lucht sneller kwijt en dronk ze daarna ook minder onrustig, waardoor ze vervolgens weer minder lucht naar binnen kreeg. Ze zat dan wel tijdens zo'n pauze te mopperen omdat ze nog honger had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100084359
Iets heel anders, mijn meisje is natuurlijk niet zo klein meer. Ze is afgelopen weekend flink ziek geweest, en heeft 4 dagen nauwelijks gegeten. Wel bij mij gedronken, en dat bood ik haar ook vaker aan omdat ik dan zeker wist dat ze wat binnenkreeg. Ze heeft alleen nu zo'n honger :o Overdag blijft ze maar eten, dat ben ik niet van haar gewend, en 's nachts komt ze elke 3 uur, en heeft ze eigenlijk niet genoeg aan alleen borst.. Vannacht heb ik haar zelfs pap aangeboden, en daar ging flink wat van op. Maar evengoed had ze na 3 uur alweer honger. :O
Dat zou ik kunnen opvangen met regelmatig ook overdag aanbieden, maar we waren net beide zo tevreden dat ze alleen nog bij het naar bed gaan kreeg..
Dus accepteren maar? Zou het nog een groeispurt oid kunnen zijn, dat het weer overgaat? Dit houden we niet lang vol zo, zij ook niet. Ze ziet er niet uit, dikke wallen.. ;(
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_100084997
Dat is een heel bekend probleem Aventura! Niels dronk altijd 3 kwartier en daarna moest hij dan nog boeren, wat een eeuwigheid duurde. Wat hier soms hielp was traplopen, of die beweging nabootsen. En wat je misschien ook nog kunt proberen is om tegen de zwaartekracht in te laten drinken zodat de melkstroom minder wordt. Door zelf onderuitgezakt te zitten of zelfs bijna plat op je rug te liggen en je kindje van bovenaf aan te laten happen.

Morretje wat balen :* Misschien is ze nog steeds aan het inhalen wat ze het weekend gemist heeft, of ze is aan het regelen dat je melkaanmaak toeneemt (zou die afgenomen zijn doordat ze minder effectief dronk tijdens het ziek zijn?)
Hopelijk kunnen jullie snel weer slapen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:10:38 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_100085045
Morretje. Ik leef mee. Hier opeens zonder aanleiding nachten met 5x wakker. En ze is overdag echt een vreetschuur.
pi_100085420
Morretje, je kunt niet veel anders dan erin meegaan ;) Ik zou vooral eten aanbieden dat goed vult, dus bijv donker volkoren brood, een banaan, een goed bord avondeten. Emma heeft ook wel van die periodes en vaak hangt het inderdaad samen met een groeispurt.

In aanvulling op Twinkly: 's nachts en 's ochtends is je productie het hoogst door je prolactineniveau. Daardoor kun je een snellere / grotere melkstroom hebben dan op andere momenten. Wat er weer voor zorgt dat een kindje onrustiger kan drinken (moeite met de stroom), wat lucht in de buik tot gevolg kan hebben. Boeren (wat Claudia zei), tegen de zwaartekracht in voeden (wat Twinly zei) of de eerste hardste stroom in een hydrofiel laten weglopen alvorens je aanlegt kunnen daarbij helpen. Hoe groter je kind wordt, hoe beter hij kan omgaan met die stroom melk. Sterkte voor nu!
pi_100086283
Morretje, Dottir is vorige week best ziek geweest. Wij stonden daarna ook totaal verbaasd van haar honger. Ook hier opeens 's nachts weer (twee) voedingen terwijl ze daarvoor 'doorsliep' tot de ochtend.
Na ongeveer een week bijtanken heeft ze afgelopen nacht voor het eerst weer doorgehaald. Ik ben er maar gewoon vanuitgegaan dat ze door het slecht drinken, veel spugen en energieverlies van koorts wat in te halen had. Zo zag ze er trouwens ook uit. Nu lijkt het weer helemaal bijgetrokken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100087564
Hm, kan beide dus. Van het ziekzijn en een evt groeispurt.. :{
Overdag krijgt ze al veel volkoren eten, banaan gaat er vaak ook goed in idd.
Twinks, zou dat nu na een jaar nog zo snel weer afnemen dan? Ze dronk misschien minder effectief, zeker de eerste 2 dagen ziekzijn, want toen spuugde ze ook regelmatig na een voeding (te veel binnen dus) maar wel echt veeeeel vaker..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:46:28 #62
94046 PM-girl
pi_100090566
Lastig morretje, ineens weer zo'n intensief ritme! En ticootje ook, 5x per nacht!

Aventura, vervelend is dat, zeker 's nachts, als je 'zo lang' moet wachten op een boertje.
*
pi_100092124
Dreumeshumor:
Toen ik vanmorgen Niels uit bed haalde moest zijn tuitbeker mee. Toen ik hem daarna aan wilde leggen kreeg eerst de borst een slok uit zijn beker _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100092162
En smaakte het?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100092212
Ik heb het niet gevraagd ;)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:08:28 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100097509
Niels! :D

Hier werd gisterochtend het dopje van het trekkoord van de slaapkamerlamp (vat je hem nog?) op mijn tepel geplant. Hi-la-risch aldus kabouter Plop.
Hij is ook weer helemaal into borsten graaien (dat is een tijdje minder/weg geweest).
pi_100098828
*proest!* Dop erop!
pi_100117562
Haha Niels en Harry O+

Ik zit weer met een vraag.. Elise is vandaag 2 weken oud en de nachten zette ik geen wekker meer omdat ze zich toch wel elke 2 a 3 uur meldde.
Tot vannacht dus. Ze heeft na de voeding van 2 uur geslapen tot half 8! Wow! Eh, oeps!
Dit mag en kan toch nog helemaal niet? En moet ik nu vandaag voedingen gaan inhalen?
Ze doet het verder perfect, ben niet meer onzeker of ze wel genoeg krijgt, ze groeit zichtbaar en heeft geweldige luiers.
Wanneer deden jullie baby's dit, en zal ik vannachttoch maar de wekker weer zetten?

Overigens heb ik sinds gisteren de Medela Swing en de Calma.
Heb even kort gekolfd als test en dat was grappig, het spoot eruit! Had binnen een paar seconde al een hele bodem in de fles..

Vandaag alles even steriliseren en een keer proberen!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 08:37:09 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100117741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:01 schreef Sannne het volgende:
Haha Niels en Harry O+

Ik zit weer met een vraag.. Elise is vandaag 2 weken oud en de nachten zette ik geen wekker meer omdat ze zich toch wel elke 2 a 3 uur meldde.
Tot vannacht dus. Ze heeft na de voeding van 2 uur geslapen tot half 8! Wow! Eh, oeps!
Dit mag en kan toch nog helemaal niet? En moet ik nu vandaag voedingen gaan inhalen?
Ze doet het verder perfect, ben niet meer onzeker of ze wel genoeg krijgt, ze groeit zichtbaar en heeft geweldige luiers.
Wanneer deden jullie baby's dit, en zal ik vannachttoch maar de wekker weer zetten?

Overigens heb ik sinds gisteren de Medela Swing en de Calma.
Heb even kort gekolfd als test en dat was grappig, het spoot eruit! Had binnen een paar seconde al een hele bodem in de fles..

Vandaag alles even steriliseren en een keer proberen!
Sannne, als er geen bijzonderheden zijn, dan mag je baby vanaf 6 pond voor elke pond een uur doorslapen (dus als Elise bijv 7 pond weegt dan mag ze 7 uur doorslapen), maar ik geloof wel met een max van 8 uur?
Dus ik zou er gewoon lekker van genieten dat ze zo'n lange ruk maakt! :Y
pi_100117856
Ik weet helaas maandag pas wat ze weegt. Afgelopen dinsdag woog ze 3270 gram. 100 gram onder haar geboortegewicht. Heb het vermoeden dat ze daar inmiddels wel overheen is....
Maar vind het gewoon een beetje eng omdat ze vorig weekend maar amper aankwam, maar goed ze is nu echt een totaal andere baby, tevreden, rustig, alert/wakker en poept en plast 100 keer beter..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:00:42 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100117888
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:55 schreef Sannne het volgende:
Ik weet helaas maandag pas wat ze weegt. Afgelopen dinsdag woog ze 3270 gram. 100 gram onder haar geboortegewicht. Heb het vermoeden dat ze daar inmiddels wel overheen is....
Maar vind het gewoon een beetje eng omdat ze vorig weekend maar amper aankwam, maar goed ze is nu echt een totaal andere baby, tevreden, rustig, alert/wakker en poept en plast 100 keer beter..
Laat maar lekker doorslapen en zet je wekker op 6 uur na de laatste voeding. Dan heb jij even kunnen bijslapen en voor haar kan het geen kwaad.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:20:23 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100118071
Die van mij sliep eergister ook van half een tot half 8 door. Ik had de wekker op 6 uur gezet, maar daar ben ik doorheen geslapen :D Ventje was nog lekker slaapdronken toen ik hem aanlegde, dus ik neem aan dat het wel oke is. Afgelopen nacht gaf ik hem om half een en kwam hij om 6 uur weer. Zijn luiertjes zittdn bomvol plas en poep, dus ik ga ervan uit dat hij goed groeit. Dus Sannne, ik denk dat we er gewoon blij mee moeten zijn. Dinsdag komt er iemand vzn het consultatiebureau. Mijn man had haar aan de lijn, maar ik neem aan dat hij dan gewogen wordt. Zo nee, dan ga ik volgende week zelf even met hem weg om hem te laten wegen. Ik wil nu wel erg graag zijn gewicht weten, ook gezien zijn enorme verlies in het begin.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:27:02 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100118135
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Sannne, als er geen bijzonderheden zijn, dan mag je baby vanaf 6 pond voor elke pond een uur doorslapen (dus als Elise bijv 7 pond weegt dan mag ze 7 uur doorslapen), maar ik geloof wel met een max van 8 uur?
Dus ik zou er gewoon lekker van genieten dat ze zo'n lange ruk maakt! :Y
Ik heb van de kraamhulp te horen gekregen dat er 4 max 5 uur ('s nachts) tussen twee voedingen mag zitten. Die 4 uur probeer ik overdag een beetje aan te houden, maar 's nachts zit er bij ons echt meer dan 5 uur tussen. Ik vind de manier van tellen wel gek (het moment van aanleggen is het moment van de voeding). Als ik bijv. om half 1 voed, dan neemt hij zijn laatste slokje om kwart over 1 ongeveer, soms nog later. Eigenlijk zou je dan vanaf dat moment verder moeten tellen. Stel dat baby daarn weer om 7 uur komt, zit er zogenaamd 6,5 uur tussen de voedingen, maar misschien legde ik hem pas om half 3 in bed!
pi_100119097
Hoe laat je hem in bed legt, heeft geen invloed op de melk die hij binnenkrijgt.
Dat tellen is nou eenmaal gebaseerd op van begin tot begin. Als je kind 2 uur drinkt, voelt het anders dan bij 5 minuten, maar ik kan me niet voorstellen dat een baby 2 uur effectief kan drinken. De hoeveelheid zal ongeveer hetzelfde zijn en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_100119248
Sannne echt niet ongerust maken hoor. mijn ventje slaapt sinds 2.5 week(nu 4 weken) van 23.30 tot 6.30. soms tot 6 of 7 uur. dit mocht van het cb.
mama van 3 kids!
pi_100119706
Bartje sliep vannacht van kwart over 12 tot 6 uur. *O*

En hij had gisteravond een flinke poepluier! *O* *O* Volgens mij kon hij daardoor nu ook gewoon weer langer slapen..
pi_100122822
Sannne, je voedt op verzoek, het kan een eenmalig iets zijn, of je behoord tot die zeldzame groep van lekker vroeg doorslapen ;) . Zolang ze goed groeit en voldoende plast kun je het gewoon zo laten en drinkt ze overdag gewoon genoeg voeding om een nacht op te kunnen toeven. Heerlijk!!
pi_100128770
Truus maakte met 4 weken al nachten van 12 uur 8)7
We hebben nog geprobeerd haar wakker te maken voor een late voeding, maar als we dat deden lag ze de hele nacht te spoken :{

Maar als we die regel van 1 pond voor elk uur aanhouden dan mocht ze ook al wel 11 uur slapen. Houden we even geen rekening met die max van 8 uur ;)

Mijn borst voelt ondertussen helemaal goed. Geen branderig gevoel meer *O*
pi_100131367
Ze heeft het vanmorgen ruim ingehaald.. Heeft wel 4x aan de borst gedronken, achter elkaar door! En ze meldt zich weer elke 2 uur dus dat zit wel goed ;) Ben zo benieuwd wat ze weegt maandag!

Ik heb dr net voor het eerst met de Calma wat voeding gegeven. Was eerst proberen, ze keek heel moeilijk en hield dr mond open om die speen heen (zoog niet vast). Daarna nam ze wat slokjes, dronk 30 cc en was er toen weer klaar mee. Al met al niet slecht toch :D Heb dr lekker beloond met een borst nog, en ze ligt nu tevreden te slapen naast me.

En toen was ik dus heel benieuwd.. Zat nog 20 cc in die fles dus heb zelf even geprobeerd hoe dat nou drinkt via zo'n fles. Maar was verbaasd over hoeveel lucht ik binnen kreeg! Lijkt me niet de bedoeling? Ik weet wel dat ik niet die zuigtechniek heb zoals een baby die heeft maar het was heel apart. Als je de vacuum erop hield stroomde het gewoon door, net als bij normale flessen. Je kan wel veel beter ademen, het komt echt maar in een ministraaltje door. En oh wat is mijn melk lekker hahahaha!

De Calma is dus getest hier maar volgens mij weten we beide nog niet zo goed wat we ervan moeten vinden haha.

Bartje wat goed!!! Lekker he als die darmen leeg zijn na zolang proberen! Ook fijn voor je mama :D

CrazyPrincess, wooooow 12 uur?? Dat zou ik doodeng vinden haha, maar als het voor je kindje werkt!

Vannacht weet ik nog niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil gewoon éérst weten of ze goed is aangekomen voordat ik dr die lange stukken laat slapen. Mss dat ik de wekker na 4 of 5 uur zet.
Maar goed het zou echt heel gek moeten lopen wil ze niks zijn aangekomen. Volgens mij wordt ze boller, en die luiers zijn echt huge..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:39:11 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100132029
Zo herkenbaar wat je schijft Sannne :) wij hebben wel een goed gevoel over ventjes drinkpatroon, maar willen dat toch even bevestigd zien door een getal op de weegschaal. Alhoewel de vele volle luiers ook al veel zeggen. Jouw uk is ook van 19 juli geloof ik? Wanneer komt er bij jou iemand van het cb langs? Grappig dat je de fles zelf hebt getest trouwens. En wat een heerlijk meisje heb je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')