was bij mij ook, ik lek er gewoon teveel voor en dan worden die dingen te nat waardoor t niet meer houdt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bleven die zitten? Bij mij lagen ze er altijd binnen de minuut af.
Die ervaring maakt ook dat ik er nu (redelijk) relaxed mee om kan gaan. En gestimuleerd door jouw en Ticootjes posts heb ik vanmiddag een kant geprobeerd en die ging redelijk goed zonder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef pessie het volgende:
PMG wist niet dat dit je 2de is! Wat leuk! Fijn dat je dus al ervaring hebt met tepelhoedjes en dat je weet dat het waarschijnlijk op een gegeven moment wel zonder lukt.
Ja hoor, tenzij ik heel erg lekte, maar ook toen ik af en toe nog een nachtvoeding deed ging het over het algemeen prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bleven die zitten? Bij mij lagen ze er altijd binnen de minuut af.
Welke pads gebruik je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:31 schreef Sannne het volgende:
Bij mij gaan dr 2 van die pakken tepelpads per week doorheen.. En kletsnat dan he! Als ik ze uitknijp kom ik wel aan mn voorraad voor in de vriezer :p
Hema is goedkoperquote:
Fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die ervaring maakt ook dat ik er nu (redelijk) relaxed mee om kan gaan. En gestimuleerd door jouw en Ticootjes posts heb ik vanmiddag een kant geprobeerd en die ging redelijk goed zonder!
Dat van de avonden hoor je wel vakerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:28 schreef Aventura het volgende:
Ik heb hem na het posten nog 10 minuten gevoed, hij ligt nu pas net weer aan. In de tussentijd heb ik geslapen. Ik weet niet waarom-ie toen wel ineens sliep, ik denk combi van vermoeidheid en donker (de laatste voeding deed ik met het licht uit). Hopelijk gaat het vanavond beter, maar het lijkt er wel op dat de uren tussen 18 en middernacht altijd wat onrustiger zijn.
Volgens mij is dat simpelweg afhankelijk van hormonen, ja dus denk ik. Na een 2de bevalling maak je precies dezelfde hormonen aan als na een eerste bevalling, als je dan stimuleert creëer je een productie. Maar goed, ik ben geen LK dus ik wacht even af wat de anderen hiervan zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Keshet het volgende:
Er is iets wat ik me al een tijdje afvraag.
Als je bij een 1e kindje onvoldoende melkklierweefsel hebt aangemaakt door te weinig stimulatie in de beginperiode; komt dat dan nog wel goed bij een eventueel tweede kindje?
Ja hoor. nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Keshet het volgende:
Er is iets wat ik me al een tijdje afvraag.
Als je bij een 1e kindje onvoldoende melkklierweefsel hebt aangemaakt door te weinig stimulatie in de beginperiode; komt dat dan nog wel goed bij een eventueel tweede kindje?
Ik durfde het niet te vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:25 schreef Keshet het volgende:
Oh: Even een sidenote: Ik heb geen nieuws aan te kondigen hoor!
Ik had inderdaad gewoon zelfde stuwing, maar je hebt ervaring dus je weet wat beter wat werkt.. Zo heb ik bij Jen echt tot dag 4 doorgelopen... Bij Leyla had ik vanaf dag 2 al melk en toen de stuwing begon meteen bij harde plekken gaan kolven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:25 schreef Keshet het volgende:
Dank voor de antwoorden ladies!
't leek mij ook logisch dat het in theorie gewoon zou moeten lukken maar toch zat er een stukje twijfel. Ik lees hier vaak dat het voeden van een tweede vanaf de start vaak makkelijker gaat dan bij de 1e. Je hebt natuurlijk al ervaring; dat zal 't vast een stuk makkelijker maken maar ik had bedacht dat je borsten ook al melkklierweefsel van de 1e hebben en dat dus meteen kunnen gebruiken.
Ofzo. Ik had in ieder geval een hele theorie.![]()
Heb je bij een tweede eigenlijk weer dezelfde stuwing als bij een eerste?
Oh: Even een sidenote: Ik heb geen nieuws aan te kondigen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |