quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:55 schreef pessie het volgende:
Nathan is een jaar en dat betekent:
1 JAAR BORSTVOEDING!
Ik moet eerlijk zeggen, dit had ik een jaar geleden niet verwacht. Net als de kraam en nog zoveel andere mensen. Het is zo heerlijk Nathan te voeden, op de momenten na dat hij met zn tandjes blijft haken en ik een gil geef ().
Ik zal manlief vandaag even een voedfoto laten maken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
BJ, laat deze dan even wat langer binnen zitten, scheelt allicht
jaja time flies!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef WupWup het volgende:
ben je alweer zo ver! Ik duim met je mee hoor. en nou heb ik straks dus toch nog m'n eerste aan de borst terwijl jij alweer aan de tweede begint
![]()
doe ns een nieuwe bakken dan? ah toe? al was t maar omdat ik nieuwsgierig ben naar een Emma2.0quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef WupWup het volgende:
ben je alweer zo ver! Ik duim met je mee hoor. en nou heb ik straks dus toch nog m'n eerste aan de borst terwijl jij alweer aan de tweede begint
![]()
Wat fijn dat Ko zelf besloten heeft dat het wel genoeg was. Dat hoort ook bij jullie samenspel, hoe verdrietig het voor jou ook is om afscheid te nemen van deze periode. Hij wordt inderdaad groot.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:20 schreef oeke het volgende:
Hier is het trouwens definitief afgelopen. Na die ene keer dat Ko het 's middags zelf aangaf heeft hij er niet meer om getaald. Ach, het is goed zo, mijn jongetje wordt groot.
Nu drinkt hij af en toe koemelk en de melk is lekker maar het woord nog mooier. Melluk, melluk.
Dat lijkt erop dat ze ook gewoon in de sterilisator moeten kunnen, ik ga het proberen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:45 schreef kaatjejannie het volgende:
over de tepelhoedjes: ik deed ze in zakken van medela in de magnetron.
Second thatquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Het tepelhoedje heeft de grote Avent-magnetronsterilisator-test glans doorstaan!
Klinkt als spruw...quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Oef, CP! Ik had hier pas een onbestemde pijn in mijn borst, maar die ging gelukkig na een paar dagen flink masseren weg. Ik zat hem wel even te knijpen.
Lena kan de laatste paar dagen geen vacuum meer in stand houden, dus de tepel schiet telkens even 'los' en ze heeft hem daarna meteen weer te pakken om nog een tijdje zo door te drinken. Ik word er gek van.Herkent iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |