LV ...quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
Ja dat wist ik wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineelquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
LV is idd het voorbeeld dat mode etc echt de grootste farce ter wereld is.
OK, zo goed ingewijd ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineel. Dan kom je daar wel op terug.
Daarbij zijn die tassen duurder maar zien er ook beter uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, zo goed ingewijd ben ik nou ook weer niet.
Die eerste ken ik vanwege Sex & The Cityquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens op Hermés Birkin of Kelly bag en kijk naar de prijzen van een origineel. Dan kom je daar wel op terug.
http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bagquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel waar ja. Hermés is wel echt kwaliteit handwerk, maar zó achterlijk duur...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij zijn die tassen duurder maar zien er ook beter uit.
Volegens mij doelde jij er vooral op dat de LV tassen allemaal hetzelfde logo'tje hebben en er weinig modieus aan is.
Want zo kennen de meeste mensen LV en er zit een kern van waarheid in.
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bag
WTF, 9.000 tot 150.000 dollar voor een tasje.
Bij jou in de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Justin Timberlake staat open voor erotische film
Waar zal dit eindigen?
Een tokkiemerk is het zeker niet. Of je hebt opeens een hele andere opvatting van tokkies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Hermés is wel echt kwaliteit handwerk, maar zó achterlijk duur...
Ik vind LV een beetje een tokkiemerk. Iig die bruine tassen met het gouden logo erop.
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tokkiemerk is het zeker niet. Of je hebt opeens een hele andere opvatting van tokkies.
Gezien het rechtstreeks afstamst van een familie lijkt me dat sterk.
Een beetje ordinair met name door alle nep dat geef ik toe.
Zo is Stone island, burberry, D&G allemaal al verpest.
Nou ja D&G is nooit wat geweest.
Er is geen haute couture lijn van D&G. D&G is de goedkope lijn van dolce & gabbana.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De haute couture lijn van D&G is echt wel mooi en ik vind de trenchcoats van Burberry echt geweldig. Maar ik zou het nooit dragen, juist om de ordinaire associatie die eraan hangt. Al zou ik dat voor een Burberry jas zo vergeten.
Klopt. De haute couture lijn Dolce en Gabbana is mooi. Ik kort het allemaal af naar D&Gquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen haute couture lijn van D&G. D&G is de goedkope lijn van dolce & gabbana.
Dat is het hele probleem. Daar lopen de ordinaire snollen mee want het is ook nog eens goedkoop.
Dat afkorten zorgt juist voor de verwarring want D&G is de ordinaire goedkope lijn wat zonde is want die twee gekke hebben wel degelijk smaak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. De haute couture lijn Dolce en Gabbana is mooi. Ik kort het allemaal af naar D&G.
Ik vind overigens Versace een stap erger dan D&G. Al gaat dat tegenwoordig weer een beetje de goede kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |