ohhhhhhhhhhhh je hebt er een R achter geplakt denk huh dat heb ik niet geschreven...quote:
Gewoon om lekker de leesmap te lezen denk ik. Nu is je haar aan de beurt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapperDaar was ik verdomme pas geleden nog
alweerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapperDaar was ik verdomme pas geleden nog
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar inquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon om lekker de leesmap te lezen denk ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar in
Nooit meer wat van die kappers gezien zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar in
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofdquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik meteen ook maar een afspraak voor jou maken?
Heb je erop gezeten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofd
Breek de dag, Tik een eitjequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofd
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekoptquote:
Zie ik had het harder moeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Breek de dag, Tik een eitjezo een hoofd bedoel je
Zeaux, maar die voelt zich kutter mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekopt
haal dat keukenkastje dan weg daar, want geheid zal nog wel een keertje gebeuren, snap ook niet dat keukenkastjes op hoofdhoogte hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekopt
[..]
Zie ik had het harder moeten doen
Wat een stommerdsquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Laatst een poging gedaan een nieuwe pc te bestellen. Ging vanalles mis bij het betalen (lag nu 's een keer níet aan mij) dus ik even afwachten wat ze er van vonden.
Krijg ik nu een mailtje omdat ze toch eigenlijk wel graag geld willen hebben ook, voor zo'n pc. Vind ik best redelijk, zo ben ik dan ook wel weer.
Anyways, of ik dus zo vriendelijk zou willen zijn "onderstaande gegevens" te gebruiken om mijn betaling te voltooien.
Netjes naam, rekening nummers, postbank nummers, adresjes...
Er staat alleen nergens een bedrág
Nee....dat stomme ding bleef me maar tegemoet shinenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux, maar die voelt zich kutter mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |