quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef EpicKnife het volgende:
Oooh dus hij is niet underpowered dus. Gelukkig want ik heb hem gekocht.
Dat was de eerste champ die ik echt veel speelde. Best leuk om spelen, alleen heb ik dat al tijden niet meer gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:30 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heimer. Die had ik van de week unlocked met IP.
Ben laatste tijd met Kayle aan het spelen, vooral erg leuk bij end-game. Ik ben een beetje van het Pushen maar dat kan met Kayle niet echt, dus moet me in het begin toch wat inhouden.
nou dat mag toch ook wel na al die queues en downtime van de afgelopen tijden :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:44 schreef Fipotje het volgende:
nog 2k voor Nocturne!!! Gaat best snel zo met die IP boost yay
Mijn vaste ritueel was steeds wanneer ik thuiskwam LoL aanzetten, zodat ik eventueel na eten / sporten / ander verplichting nog een potje zou kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:45 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nou dat mag toch ook wel na al die queues en downtime van de afgelopen tijden :p
ben wel blij dat er nu geen queues meer zijn, dat was echt killing.
en dan in de laatste 10 minuten eruit gegooid worden vanwege een busy serverquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn vaste ritueel was steeds wanneer ik thuiskwam LoL aanzetten, zodat ik eventueel na eten / sporten / ander verplichting nog een potje zou kunnen spelen.
Kayle wordt in de nieuwe update gebuffedquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was de eerste champ die ik echt veel speelde. Best leuk om spelen, alleen heb ik dat al tijden niet meer gedaan.
Ja echt heerlijk geen que's, normaal zette ik de que aan voor het eten en dan na het eten kon ik spelen :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:45 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nou dat mag toch ook wel na al die queues en downtime van de afgelopen tijden :p
ben wel blij dat er nu geen queues meer zijn, dat was echt killing.
Denk dat ik Kayle nu sowieso heel anders zou spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:57 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Kayle wordt in de nieuwe update gebuffed
Inderdaad, was erg leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gisteren dus potje met 5 Fok!kers:
Heimer
Twisted Fate
Malphite
Olaf
Malzahar
tegen
Brand
Leona
Katarina
epic potje ^^
Yeah, don't underestimate my shopping skills.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heimer turretdefense ftw1v5 ^^
nozz met shoppingsupport en blijkbaar een slechte TFohja en we waren noobs ^^
Nouja zoals hij hierboven beschrijft dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
hhaha hoe kan je nou vs ai verliezenecht... hoe
Heb ik ook een aantal keer gehad hoor (in totaal 18, waarvan stuk of 14 waarbij ik gewoon het spel aan het ontdekken was). Als er iemand feed en iemand AFK is, dan is het op intermediate knap lastig om nog te winnen. Bots hebben sowieso sneller gold, dus meer items, dus sterker. Soms speel ik gewoon even tegen bots om een nieuwe champ te oefenen of om mijn first win of the day te halen als ik eerdere normal potjes verloren heb.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
hhaha hoe kan je nou vs ai verliezenecht... hoe
3 keer doodgaan in een AI-gamequote:Op donderdag 28 juli 2011 08:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja zoals hij hierboven beschrijft dusAan hem lag het niet met 40-3
Ga ik zovaak.Zeker met een character waar ik normaal mee speel, en daarvoor ga ik juist een coop vs ai in. Om een character dat me totaal niet ligt (zoals een willekeurige AP nuker) eens te tryouten. Ik schaam me er ook niet voor, volgens mij kom ik aardig mee in de games die ik met mijn medefokkers speelquote:
Dan nog. Die AI is zo laag ingesteld dat, ook al ken je een hero totaal niet, je makkelijk weg kunt komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ga ik zovaak.Zeker met een character waar ik normaal mee speel, en daarvoor ga ik juist een coop vs ai in. Om een character dat me totaal niet ligt (zoals een willekeurige AP nuker) eens te tryouten. Ik schaam me er ook niet voor, volgens mij kom ik aardig mee in de games die ik met mijn medefokkers speel
+1.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:36 schreef ems. het volgende:
Mja, als ik een champ wil oefenen doe ik hem gewoon in een normal game. Het is niet alsof er echt moeilijke champs bij zitten, meestal weet je na de early game wel whats up en dan kan je gewoon gaan ownen.
Dan is dat dus je eigen foutquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef daankes het volgende:
Mensen die reageren dat 3 keer dood gaan tegen bots zo raar is.
Je gaat tegen bots automatisch veel agressiever spelen waardoor je ook vaker dood gaat. Zo vreemd is dat niet.
Monkeyking is klote, boel HP maar geen DMG. Je kan em als tank spelen maar dan mis je disables en stunsquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:36 schreef Oplosthee het volgende:
Ik speel een week niet, en monkey king komt er al!
Beetje zinloze ":')" dan, mijns inziensquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dan is dat dus je eigen foutVandaar.
Ik vind hem er wel tof uitzien hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef HeavensAxe het volgende:
wat een lame ding, die nieuwe legendary skin van trynd
Om hem nou viable te noemen omdat 1 persoon steeds dezelfde soort kills kan maken op twee verschillende personen...quote:
Wat doet een Ryze solo top tegen Wukong? Later maak je tegen twee totale naabs twee kills met een jungle gank.quote:
Op low hp ontsnappen kan best, iemand killen met meer dan 50% hp kan ook best. Weet niet wie je speelt eigenlijk dus beetje moeilijk om er wat over te zeggen zo. En rage quitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Had gister een potje -geraged leaved-! Zoveel geluk kan je gewoon niet hebben. Op extreem low hp kunnen ontsnappen of mij met meer dan 50% hp killen of attacks dodgen ( ik Q spell, enemy flashed op impact = geen damage ).
En dat 4 keer achter elkaar.
Was het echt zat
Zonder runes is iig lastig, denk dat dan het beste Nunu is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef jespertje het volgende:
[..]
Op low hp ontsnappen kan best, iemand killen met meer dan 50% hp kan ook best. Weet niet wie je speelt eigenlijk dus beetje moeilijk om er wat over te zeggen zo
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, met wie kan je denk ik het best junglen zonder runes? Ik heb Warwick gekocht met een mooie skin enzo, maar na één wolfje moest ik al weer naar base.
Op 100% kun je nog wel iemand killen met bijvoorbeeld Brand/Annie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef jespertje het volgende:
[..]
Op low hp ontsnappen kan best, iemand killen met meer dan 50% hp kan ook best. Weet niet wie je speelt eigenlijk dus beetje moeilijk om er wat over te zeggen zo. En rage quit
Als ik Annie ben breng ik iemand altijd tot 1% hp en dan ontsnappen ze weer altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op 100% kun je nog wel iemand killen met bijvoorbeeld Brand/Annie.
Denk ik dus wel, wat als je out of mana bent? Ik koop altijd Wiggles Lantarn eerst trouwens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Armor + 5 pots en je hoeft echt niet terug voor je je razor kan halen.
Ik ben ook nog niet bepaald onder de indruk van Wukong. Eerste keer dat je er tegen speelt moet je even z'n abilities leren, maar daarna is het een vrij zwakke champ.quote:
Lees je wel eens wat items doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:10 schreef EpicKnife het volgende:
Ik dacht dat Wiggles Lantern dat ook had, maar goed.
Ik vind dat Warwick wel goed kan ganken btw. Die ulti
Jij met je 60 wins.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wiggles doet dat ook, lees nou even de itemdescriptions ... echt ...
Hij bedoeld mandreds btw.
Warwick is een van de , als het niet de beste is, junglers. Als je daar na 1 wolfje problemen mee hebt moet je echt eens wat anders proberen. Dammen ofzo
Ja even snel, maar goed lezen duurt te lang, moet altijd weer snel terug naar mijn lane.quote:
Ja, want met auto-attacks kun je het beste jungelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hoe kan junglen nou moeilijk zijn dan? Wat heeft dammen ermee te maken, je drukt je rechtermuisknop en je kijkt hoe alles in zijn werk gaat.
Bedankt ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga het nu even testen met warwick, zonder runes en met masteries alsof ik lvl 17 ben (zoiets ben jij toch?)
lvl 3 op 3:30
lvl 51/2 op 7:30 en met boots + madreds compleet. Vanaf hier kun je supersnel junglen.
Hoe? Beginnen bij wolfjes met een zwaardje en een health pot. Grote wolf 2 klappen geven en dan q doen om bij te healen. Vervolgens auto-attacken en q doen wanneer het kan. Door naar wraiths en de blauwe wraith smiten. De rest met auto-attacks en q neerhalen. Als lvl 2 skill neem je w. Dan naar small golems. Je zet je w-skill aan, begint te hakken en doet q wanneer het kan. Hier heb je waarschijnlijk ook je health pot nodig anders kom je low.
Dan bluepillen naar base en armor kopen + 3 health pots (tenminste, dat kon ik). Dan blue golem doen. Beginnen met w-skill en wat auto-attacks en dan steeds q om bij te healen. Na blue kun je wolves -> wraiths -> lizard -> small golems weer doen. Tegen die tijd ben je bijna level 6 en kun je je madreds afmaken + boots kopen.
Jij zegt dat ik moet gaan dammen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja ik met 60 wins, alleen ik kan wel gewoon lezen. Sorry dat ik ook gewoon betere dingen te doen heb op een dag dan LoL spelen, misschien als ik ook een brainless nerd was dat ik ook meer domme vragen zou stellen.
Maar leuk te zien dat je zoveel waarde hecht aan wins, erg volwassen, erg aandoenlijk.
En stel je nou aan jezelf de vraag hoezo junglen moeilijk is? Jij zit na 1 wolf vast met de beste jungler int spel ... Of je bent scizofreen of ik mis wat...
Volgens mij moet je hier zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef KrentebolHooft het volgende:
Volgensmij is Heroes of newerth zojuist gratis geworden.
Dat staat tenminste op de frontpage, ik kom niet op de forums omdat er te veel verkeer is :-/
Edit: hier een FAQ met informatie over Free to play HoN
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=305660
En toch vraagt iedereen waarom ik jungle zonder runes. niet vreemd dat je dan niet zo goed kan junglen voor de 1ste keerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja je gaat vragen stellen over items die je én ingame én op de site kan nakijken, daarnaast kan je niet junglen met warwick... kmop... ga dan dammen
Ik zou zeggen, probeer het wiel opnieuw uit te vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik kan wel cloth armour nemen, maar een beetje attack damage kan ook geen kwaad. Of Vampire scepter voor extra lifesteal?
Eigenlijk wil hij gewoon een item dat 300 gold cost en gigantische hoeveelheden armor, magic res, ad, ap en as geeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het wiel opnieuw uit te vinden
Probeer zelf wat uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik kan wel cloth armour nemen, maar een beetje attack damage kan ook geen kwaad. Of Vampire scepter voor extra lifesteal?
Zijn dat zijn begin stats? o.Oquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef EpicKnife het volgende:
Nah, ik vind warwick echt geen top ganker. Ik denk dat ik gewoon blijf lanen met hem.
En Xin Zhao. iemand opgevallen dat hij super OP is? tanky, en 500 damage per seconde hit met auto attack? (2.0+ attack speed, 250+ dmg)
Neequote:
Als je iemand express gaat feeden is zelfs Dr. Mundo gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je een team hebt die hem express gaat feeden.
Of een fed Kog'Maw, dan maak je pentakills.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Zoveel serieuze reacties op een kut post. Maar ja is dat niet met elke champ? dat ze sterk worden als je team je team ze gaat feeden? Vooral met AD carry's een fed ashe is ook niet te stoppen late game. Om over een fed vayne maar niet te beginnen met haar true damage.
same here, met een Karthus. Het was zo makkelijk te winnen, maar dankzij een retard Veigar en een Rammus die dacht dat iedereen hem wel steeds zou volgen (ook al stonden er 3 bottom lane terwijl hij opeens head on mid lane team fight ging initiaten)... Die Karthus was zo gefed dat hij meer hp had dan tank-udyr... Was niet zo leuk dus dan maar surrender en een potje doen waar je teminste een kans hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Zoveel serieuze reacties op een kut post. Maar ja is dat niet met elke champ? dat ze sterk worden als je team je team ze gaat feeden? Vooral met AD carry's een fed ashe is ook niet te stoppen late game. Om over een fed vayne maar niet te beginnen met haar true damage.
Net ff 15 minuten gespeeld, maar wat zuigt HoN dik zeg. LoL is 1000x beter en speelt veeeel fijner.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef KrentebolHooft het volgende:
Volgensmij is Heroes of newerth zojuist gratis geworden.
Dat staat tenminste op de frontpage, ik kom niet op de forums omdat er te veel verkeer is :-/
Edit: hier een FAQ met informatie over Free to play HoN
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=305660
Tja, dat is EpicKnife. Die noemt iedere pagina wel een champion underpowered of overpowered.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Da's een mening.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Net ff 15 minuten gespeeld, maar wat zuigt HoN dik zeg. LoL is 1000x beter en speelt veeeel fijner.
Ja laat hem maar met rust want anders word ie emotioneel. Gaat ie zeggen dat ie constant word afgezeikt en zo. En hij zal je dan hoogstwaarschijnlijk ook een internetgangster noemen en dat soort shit. Hem negeren bleek het beste.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, dat is EpicKnife. Die noemt iedere pagina wel een champion underpowered of overpowered.
Omdat jij het zegt? Je gaf niet eens een goede reden.quote:
Waardeloze setup van jullie tegen een nog waardelozere setup van hun..quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gisteren dus potje met 5 Fok!kers:
Heimer
Twisted Fate
Malphite
Olaf
Malzahar
tegen
Brand
Leona
Katarina
epic potje ^^
Als je hier iedere keer alleen maar komt om random iemand af te zeiken mag je van mij ook wel wegblijven hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:52 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Waardeloze setup van jullie tegen een nog waardelozere setup van hun..
Speelt niet zo fijn als LoL, ziet er grafisch slechter uit en is onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt? Je gaf niet eens een goede reden.
Dat het niet zo fijn speelt als LoL is een mening en met die mening ben ik het deels met je eens. Dat het er grafisch slechter uitziet is absoluut niet waar. En onoverzichtelijk, ja. Het is vaak een chaos in dat spel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Speelt niet zo fijn als LoL, ziet er grafisch slechter uit en is onoverzichtelijk.
Ach ik had hem al bestempeld als een 12 jarig kind dat denkt dat hij de beste van de wereld is n.a.v. zijn eerder posts.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je hier iedere keer alleen maar komt om random iemand af te zeiken mag je van mij ook wel wegblijven hoor.
Moet je het zelf wel goed doen, hè?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef WaywardOne het volgende:
Dat het er grafisch slechter uitziet is vind ik absoluut niet waar. En onoverzichtelijk, ja. Het is vaak een chaos in dat spel.
Kayle is eigenlijk niet gebuffed, ze is wat makkelijker gemaakt om earlygame te spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:57 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Kayle wordt in de nieuwe update gebuffed
Neem alles niet zo serieus man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, dat is EpicKnife. Die noemt iedere pagina wel een champion underpowered of overpowered.
Klopt, daar kijk ik ook al tegen op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die groen-gele champion met drie hoorns die op 16 februari 2013 uitkomt, die ís me toch overpowered zeg!
Mja, dat is pas over 2 jaar x)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die groen-gele champion met drie hoorns die op 16 februari 2013 uitkomt, die ís me toch overpowered zeg!
wat hij zegt. Jij moet de damage opvangen van je team, zorgen dat je carries baan hebben om de kills te maken en heel misschien, kan jij ook een kill maken maar dat moet niet je intentie zijn (bv. Rammus kan met zijn ulti soms nog een kill maken)quote:
Ja dat klopt wel, maar ik heb echter een paar potjes gespeeld waarbij de tank per sé alle kills wilde hebben. Het gaat me er niet om dat ik die kill dan niet heb (als we achteraf maar winnen ben ik weer blij) maar om het feit dat hij dan dus niet echt op de rest van het team let en alleen maar op de kill focust.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:53 schreef nyny83 het volgende:
In de laning phase zijn kills wel mooi meegenomen hoor, zorgt ervoor dat je veel meer damage kan tanken omdat je sneller je goede tank-items hebt. Mensen denken vaak dat tanks geen items nodig hebben, maar als ervaren tankspeler weet ik dat dat een misvatting is
Dat zijn een beetje de Lux spelers. Je weet zelf wel of je een goede pot hebt gespeeld. Ik zie hier veel te vaak de K/D ratios langskomen om te laten zien dat iemand goed is. Echter hangt het natuurlijk enorm van de tegenstander af of jij die kills maakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:18 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar ik heb echter een paar potjes gespeeld waarbij de tank per sé alle kills wilde hebben. Het gaat me er niet om dat ik die kill dan niet heb (als we achteraf maar winnen ben ik weer blij) maar om het feit dat hij dan dus niet echt op de rest van het team let en alleen maar op de kill focust.
Een knap gefeede Jarvan kan net zo hard carryen als caitlynn en kan er nog bij tanken ookquote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik had vanmiddag nog 10-3-18 met jarvan tank, vond het eigenlijk zonde van al die kills die bijv Caitlyn beter had kunnen hebben..
Tis vooral zijn R die echt zwak is en een probleem is.In het begin geeft die maar zo'n 200-300 shield dacht ik. Speelde hem eerst best wel vaak, maar nu is zijn ulti gewoon zo zwak dat je er niks aan hebt. Doe dan zijn R geen global maar net als bij TF een bepaalde range, mar wel een verbetering van zijn R.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef ems. het volgende:
Jarvan/renekton/irelia/xin etc zijn bijna altijd op hun lekkerst als je ze semi-tanky bouwt dus die hoeven wat mij betreft ook niet in te houden om kills te pakken.
Shen is dan weer typisch een voorbeeld van een tank die wél makkelijk kills kan vermijden omdat hij toch 80% van de game aan het splitpushen/farmen is. En daarbovenop krijgt hij vaak ook nog eens een solo topje.
Maar shen zie ik trouwens echt erg weinig de laatste tijd. Ik vind ook dat sinds de nerfs voor zijn ult hij wel een klein beetje lackluster is tegenover andere tanks die beefyer zijn en een stuk meer damage doen. Shen semi-AP bouwen maakt hem imo ook net wat te squishy. Beetje de nummers opschroeven van zijn W en R lijkt me geen slecht idee.
Ligt er helemaal aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
2-5-18 redelijk voor alistar of niet? Ik bedoel, ik neem altijd damage als een malle voor annie (premade), maar ik zie Shen's bijvoorbeeld beduidend meer kills maken. Zuig ik of is dit normaal?
Sowieso alle ad melee moet tanky zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef ems. het volgende:
Jarvan/renekton/irelia/xin etc zijn bijna altijd op hun lekkerst als je ze semi-tanky bouwt dus die hoeven wat mij betreft ook niet in te houden om kills te pakken.
Shen is dan weer typisch een voorbeeld van een tank die wél makkelijk kills kan vermijden omdat hij toch 80% van de game aan het splitpushen/farmen is. En daarbovenop krijgt hij vaak ook nog eens een solo topje.
Maar shen zie ik trouwens echt erg weinig de laatste tijd. Ik vind ook dat sinds de nerfs voor zijn ult hij wel een klein beetje lackluster is tegenover andere tanks die beefyer zijn en een stuk meer damage doen. Shen semi-AP bouwen maakt hem imo ook net wat te squishy. Beetje de nummers opschroeven van zijn W en R lijkt me geen slecht idee.
Behalve Yi en Tryndamere natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Sowieso alle ad melee moet tanky zijn.
en shaco en pantheonquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Behalve Yi en Tryndamere natuurlijk
Omdat jij nog geen lvl 30 bent en ook geen ranked speelt. En omdat jij toevallig een easy nocturne tegen je hebt gehad betekent dat niet dat nocturne een kutchamp is. Hij wordt regelmatig geband in ranked en competitive games.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef EpicKnife het volgende:
En jij denkt dat het altijd 1v1 is in de top/bot lane? Ik heb nog nooit een pure jungler in mijn team gehad, of tegen mij gehad.
Inderdaad, maar sommige hier denken dat sommige champs echt "God" zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:18 schreef xminator het volgende:
Elke hero is goed, mits de juiste speler daarmee speelt.
Wat valt er te lezen dan? Nocturne, solo lane, juist. ik ken iemand die al 30+ potjes met nocturne heeft gespeeld maar nog steeds 1/10/5 etc eindigd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laat maar, discussieren met jou is onmogelijk als je niet leest
Zou ik ook zeggen ja. Ik snap echt niets van al die solo top dinges ding, ik heb nog nooit ranked gespeeld, dus heb nog nooit iets competitiefs ondernomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zoals ik al zei, laat maar. Je leest niet, je spreekt met tunnelvisie, een slechte ook nog.
volgende onderwerp
Hahaquote:
Als je je beseft dat je een noob bent maar vervolgens allemaal onzin ("Kog'Maw is één van de beste carry's.") gaat praten tegen personen die er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan jij is het dus géén vooroordeel. Wellicht is het een idee om een keer niet in discussie te gaan maar gewoon te luisteren en te accepteren dat je er gewoon nog geen reet van begrijpt. Niemand is hier pro, maar jij begrijpt nog een stuk minder van dit spel dan ik, toen ik het nog nooit gespeeld had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja. Ik snap echt niets van al die solo top dinges ding, ik heb nog nooit ranked gespeeld, dus heb nog nooit iets competitiefs ondernomen.
Veel dingen spreken dan wel voor zich, maar heb allemaal geen idee wat het precies inhoud. Dat is het probleem, en denken dat ik niks lees is dus een vooroordeel.
Hoe oud ben jij eigenlijk, je lijkt wel 14 ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je je beseft dat je een noob bent maar vervolgens allemaal onzin ("Kog'Maw is één van de beste carry's.") gaat praten tegen personen die er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan jij is het dus géén vooroordeel. Wellicht is het een idee om een keer niet in discussie te gaan maar gewoon te luisteren en te accepteren dat je er gewoon nog geen reet van begrijpt. Niemand is hier pro, maar jij begrijpt nog een stuk minder van dit spel dan ik, toen ik het nog nooit gespeeld had.
Maargoed, iets over tegen muren praten.
Dat is dan wel een + punt aan Nocturne ja, fear + zijn ult.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ga dan niet met me in discussie als je niet weet waar het over gaat. Je weet dat je niet verplicht bent om aan elk gesprek mee te doen toch?
Zal het nog 1x uitleggen.
5man team, 1 daarvan is jungle Nocturne. Als nocturne lvl4 is met dubble buff en boots, kan hij in de brush gaan bij toplane (altijd solo in hoge games). Degene die dan pushed bij het andere team is dan 100% dood zodra nocture samen met de originele laner de gank inzet.
Hij komt 1v1 dichtbij, alsof we melee tegen over elkaar staan zeg maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dan sta je gewoon te slapen, die stun moet je nooit hitten als je goed staat
Wat wíl je horen? Je blijft maar doorzaniken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hij komt 1v1 dichtbij, alsof we melee tegen over elkaar staan zeg maar
De schuld van singed dat je verloren hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
En dan nog verliezen, wordt er een beetje droevig van
[ afbeelding ]
Brand is gewoon OP!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat wíl je horen? Je blijft maar doorzaniken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nou maar eens winnen dan. Met je singed, en dan denken dat je zou moeten winnen alleen omdat je een goede k/d hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat wíl je horen? Je blijft maar doorzaniken.
Zegt het kindquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, je lijkt wel 14 ofzo?
En wie zegt dat ik het spel niet begrijp?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Zegt het kindToen ik 14 was had ik iig al de mentale capaciteit om spelletjes te begrijpen.
Ontopic; nyny, kan ik jou voortaan ninja invite voor een jungelaar? Ik zit meestal met een paar irl friends te s'nachts en elke keer als ik je nodig heb zit je ingame. Roep ff als je mee wil doen
En dat is een goed ding, toch? Als ik iets fout zou doen met een onbekende champ in een spel wat ik nog niet goed kan zou ik het graag willen horen als ik iets effectiever kan doen. Verder is discussiëren wat anders dan ditquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
En waar baseer jij het op. Als ik discussieer, wijzen jullie mij gelijk op de fouten.
Begrijp je waarom? Hartstikke jammer voor die vriend van jou maar omdat hij faalt zegt dat verder helemaal niets over de champ zelf. Zelf ben ik nou ik geen geweldige support, maar dat heeft toch verder niets te maken met hoe sterk soraka is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef EpicKnife het volgende:
Wat valt er te lezen dan? Nocturne, solo lane, juist. ik ken iemand die al 30+ potjes met nocturne heeft gespeeld maar nog steeds 1/10/5 etc eindigd.
Nogmaals; Gaat er dan geen lichtje branden dat het misschien een goed idee is om af en toe te luisteren naar mensen die dat -wel- gedaan hebben? Bij voorkeur zonder nutteloze informatie als "ja maar een vriend van mij gaat altijd dood dus de champ is slecht".quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja. Ik snap echt niets van al die solo top dinges ding, ik heb nog nooit ranked gespeeld, dus heb nog nooit iets competitiefs ondernomen.
Ik denk niet dat je niets leest. Ik denk dat je gewoon heel selectief leest en als het dan niet zo blijkt te zijn als hoe je het had verwacht dat je de schuld van je afschuift op andere factoren dan jezelf.quote:Veel dingen spreken dan wel voor zich, maar heb allemaal geen idee wat het precies inhoud. Dat is het probleem, en denken dat ik niks lees is dus een vooroordeel.
Carries zijn er meestal om een steady flow van damage te dealen gedurende de teamfight. Ganken en kills halen zijn daar een onderdeel van ja. Of Kog wel of geen goede carry is hangt van een heleboel (situationele) factoren af. Over het algemeen vind ik hem wat moeilijk in een team te passen gezien er imo sterkere alternatieven te vinden zijn. Dat betekent trouwens niet dat hij zwak is of dat je er niet mee kan ownen, maar als ik graag wil winnen dan zet ik mijn geld liever op ashe.quote:Hier ging het over Kog'Maw en Nocturne. Is Kog'Maw geen goede carry ofzo? Carry's zijn er toch voor om hard te ganken en kills te halen?
Slaat dus weer nergens op..quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
You started it ...
Je stelt gewoon echt domme vragen af en toe, en als je in discussie gaat zeg je daarna dat je het eigenlijk niet weet. Dus je discussierd zonder kennis, dat is voor ons ook erg irritant na een tijdje. Verplaats je ook eens in je medeforumleden, misschien dat je het dan ziet...
betwijfel het
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef EpicKnife het volgende:
Aah @ dat laatste, ik heb een pokke hekel aan Ashe, zo goedkoop, maar zo sterk. Waarom zou ik uberhaupt nog RP kopen?
Ik kocht Kog'Maw omdat ik velen ermee heb zien ownen. Maar ik moet toegeven, ik vind hem stukken leuker dan Ashe. Ashe is zo standaard, onzin ability's, en voor newbs die nog niet helemaal weten hoe het werkt.
Zo kan ik mij vaak ergeren aan troll champs. En Akali en Katarina is daar ook 1 van.
Daarom speel ik Akali ook niet meer
En ik hoop dat deze discussie niet uit de hand loopt.
quote:
Sorry ik doe niet aan vriendjespolitiek op dit forum of hoe je het ook noemt. Maar ik vind wat je hier schrijft over ashe wel echt getuigen van weinig inzicht in het spel. Standaard, onzin ability's en voor newbs? Ashe is een van de moeilijkere champions om echt goed te spelen en word en elk serieus toernooi ook gebruikt door teams. Kijk na het season 1 dreamhack toernooi waar ashe in de finales de carry was. Maar ja voor mij is door deze opmerking wel duidelijk geworden dat jij er gewoon geen verstand van hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef EpicKnife het volgende:
Aah @ dat laatste, ik heb een pokke hekel aan Ashe, zo goedkoop, maar zo sterk. Waarom zou ik uberhaupt nog RP kopen?
Ik kocht Kog'Maw omdat ik velen ermee heb zien ownen. Maar ik moet toegeven, ik vind hem stukken leuker dan Ashe. Ashe is zo standaard, onzin ability's, en voor newbs die nog niet helemaal weten hoe het werkt.
Zo kan ik mij vaak ergeren aan troll champs. En Akali en Katarina is daar ook 1 van.
Daarom speel ik Akali ook niet meer
En ik hoop dat deze discussie niet uit de hand loopt.
Eerder 5 man, ik heb nog geen 30 verschillende mensen hier gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja het zijn inderdaad 30 man die het niet snappen, alleen jij
goede zelfkennis
Sure. Je kan als ik ingame zit ook gewoon ff tegen me aanpraten, dan weet ik dat ik niet gelijk een nieuwe moet starten als ik klaar ben. Dan weet je ook gelijk hoe lang de pot nog ongeveer duurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ontopic; nyny, kan ik jou voortaan ninja invite voor een jungelaar? Ik zit meestal met een paar irl friends te s'nachts en elke keer als ik je nodig heb zit je ingame. Roep ff als je mee wil doen
Ja, heb daar ook vaak last van jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:51 schreef Beardslasher het volgende:
beetje jammer altijd van die mensen die als ze met een soraka lanen meteen denken dat ze niet dood kunnen gaan.
AD Veigar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef HeavensAxe het volgende:
lol, gisteravond zat ik in een team met 4 francosen die insta lock allemaal ap zoals akali, kat etc gingen, toen ik AD veigar ging gingen ze nog ragen ook
EDIT: wat een faal grammar heb ik hier trouwens__!
AD Veigarquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef HeavensAxe het volgende:
lol, gisteravond zat ik in een team met 4 francosen die insta lock allemaal ap zoals akali, kat etc gingen, toen ik AD veigar ging gingen ze nog ragen ook
EDIT: wat een faal grammar heb ik hier trouwens__!
Taric kan behoorlijk ownen mits in een goed opgezet team... zoals bij alle champs. Ik vind idd de nerve van Corki niet zo bijzonder.. Die van Pantheon daarintegen is zwaar klote als ik zo her en der eens vrienden hoor (ik speel hem zelf niet).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:47 schreef Zeroku het volgende:
Die Corki nerf maakt nem echt niet minder viable.
En Taric carry?
Taric is een van mijn meest gespeelde champions. Je moet met een Vayne o.i.d. lanen dan kun je veel meer dan dat je zelf een carry probeert te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Taric kan behoorlijk ownen mits in een goed opgezet team... zoals bij alle champs. Ik vind idd de nerve van Corki niet zo bijzonder.. Die van Pantheon daarintegen is zwaar klote als ik zo her en der eens vrienden hoor (ik speel hem zelf niet).
Taric carry? Wait what?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:08 schreef Skweezer het volgende:
taric hoeft geen support te zijn kun je ook mee carryen
weet je wel hoe je nasus moet spelen![]()
netzoals als sion per minion meer HP krijgt, krijgt nasus per minion meer damage.
Wat zie je vaak dezelfde champions kort achter elkaar zeg. Beetje jammer van de rotations.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Champion Rotation:
Amumu (had ik al, niet al teveel mee spelen)
Jax (ga ik zeker proberen)
Corki (generfed, hoop veel tegen me te krijgen
Singed (champs werpen altijd +1)
Taric (speel geen supports)
Heimerdinger (had ik al, speel ik al veel)
Miss Fortune (ook zeker proberen)
Ryze (had ik al, te zwak)
Nasus (boring)
Trundle (imba lanepusher, ook mee junglen)
Serieus? Je weet dat er verschillende tiers champs zijn right? Met verschillende prijzen? Jij hebt liever elke week dezelfde champs? Wees blij dat ze rotaten tbh... Speel nu paar weken maar de helft heb ik nog niet voorbij zien komen, zo 'erg' kan het dus niet zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Wat zie je vaak dezelfde champions kort achter elkaar zeg. Beetje jammer van de rotations.
Je weet ook dat die Tierlijst niet door LoL is opgesteld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Serieus? Je weet dat er verschillende tiers champs zijn right? Met verschillende prijzen? Jij hebt liever elke week dezelfde champs? Wees blij dat ze rotaten tbh... Speel nu paar weken maar de helft heb ik nog niet voorbij zien komen, zo 'erg' kan het dus niet zijn.
Dat zeg ik juist niet. Ik ben ook blij met de rotation, dat houdt de game juist zo leuk. Ik vind de champions echter te snel achter elkaar terug komen. Veel van de champions heb ik nog nooit / heel weinig gezien in de rotation.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Serieus? Je weet dat er verschillende tiers champs zijn right? Met verschillende prijzen? Jij hebt liever elke week dezelfde champs? Wees blij dat ze rotaten tbh... Speel nu paar weken maar de helft heb ik nog niet voorbij zien komen, zo 'erg' kan het dus niet zijn.
Orianna is 2 weken na haar release, net als elke nieuwe champ, gratis geweest. Wukong dus waarschijnlijk volgende week free2play (quote me for truth!).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Orianna wordt niet gratis denk ikzelfde als irelia
Verbaast me wel dat wukong nog niet gratis is, was bij leona en yorick wel meteen week erna. Misschien omdat de patch nu wat later was...
Als je verliest van een kog met nocturne heb je of erg bad luck of heb je het niet goed gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:11 schreef EpicKnife het volgende:
Wat?Kog'Maw is één van de beste carry's.
Moet de tank maar niet alle kills pakken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
En dan nog verliezen, wordt er een beetje droevig van
[ afbeelding ]
Corki > Ashequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Als je verliest van een kog met nocturne heb je of erg bad luck of heb je het niet goed gedaan.
uitgaande dat jullie ongeveer evenveel gold hebben, nocturne wss meer door jungling. nocturne raped kog maw weg joh.
Oh ja AD carry list
Ashe toch nog wel nummer 1
Vayne nummer 2
MF en Caitlyn nummer 3
En dan kog maw.
Corki er niet tussen gezet want ik ben niet op de hoogte van zijn nerf.
learn 2 play zouden ze ingame zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef EpicKnife het volgende:
En een degelijke Kog'Maw smelt ook wel een Nocturne.
Tja ik probeer het, maar ze blijven komenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef ems. het volgende:
Op afstand blijven? Je hebt range enzo?
Verder helpt een goeie laningpartner.
Nidalee's speer is juist zo traag als stront. Een goede Nidalee weet alleen redelijk te anticiperen als jij steeds dezelfde kant op rent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik team up elke keer met een melee char. Deze spelen vrij passief of tewel ik moet de tegenstanders op afstand houden. Zojuist tegen nidalee en xin... Speer heeft mij en de melee wel 10x geraakt. Game over?
dan moet je er eerst mee spelen, daarna pas kopen. Eventueel er ook wat gameplay vids met tips van bekijken, guides lezen etc. Als je die tijd niet wilt investeren is de kans groot dat je een miskoop doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:47 schreef EpicKnife het volgende:
Heb Orianna gekocht. Maar over Nocturne vs KogMaw. Waarom heb ik altijd het gevoel dat ik miskopen doe? D:
Eerste potje met haar, 9/2/9quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Zeroku het volgende:
Je weet dat Orianna één van de, zo niet de, moeilijkste hero is?
Als dat zou kunnenquote:
Ik gok dat je overdrijft, en je statistics pagina zegt hetzelfde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind het allemaal maar zo overdreven, hard 2 play, easy 2 play. Ik heb meer takedowns/wins/minionkills dan de gemiddelde lvl 24'er, dus geen reden om mij een slechte speler te noemen. Ik eindig qua k/d echt ALTIJD boven mijn deaths, ik gok dat mijn k/d zo'n 4.0 is
quote:Look at your score, now at my score, now at yours, now back to mine.
Sadly it isn't yours, but if you follow my Redux guide it could be.
Look down, back up, where are you?
You're reading Stalyn's Guide of Miss Fortune, looking at the items your champion could be using.
What's in your hand, back at me. I have it, it's the strategy to playing Miss Fortune the right way. Look again, THE STRATEGY IS NOW IN THIS GUIDE!
Anything is possible when your champion looks like Stalyn's and not some other guide.
SWAN DIVE! Into the game of your life!
I'm on a Baron.
quote:
En daar is ie weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind het allemaal maar zo overdreven, hard 2 play, easy 2 play. Ik heb meer takedowns/wins/minionkills dan de gemiddelde lvl 24'er, dus geen reden om mij een slechte speler te noemen. Ik eindig qua k/d echt ALTIJD boven mijn deaths, ik gok dat mijn k/d zo'n 4.0 is
Niemand komt aan Tibbers he!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pais en vree, mensen. Jij je mening, hij zijn mening, iedereen blij.
Tevens: getverdemme kutkutkutkutKUTBEER VAN KUTANNIE!
Ik gok van niet.quote:
Een mening hebben is geen probleem. Probleem is dat hij om onze mening vraagt, wij die geven en hij vervolgens dat compleet in de wind slaat en iets anders doet, en dan gaat zeiken dat dat niet werkt. Tja, vraag dan onze mening niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pais en vree, mensen. Jij je mening, hij zijn mening, iedereen blij.
Tevens: getverdemme kutkutkutkutKUTBEER VAN KUTANNIE!
Een leash scheelt echt heel veel, want dan heb je al 25% van zijn health weg voordat jij je eerste damage krijgt. Dan hoef je zelf nog maar 25% weg te rammen en de andere helft doet smite voor je. Met welke items start je? Ik doe altijd cloth armor + 5x healthpot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat had ik al gezienmaar blijft goede tip
Gisteravond nog even custom gedaan, blue solo wil net niet met mn runes op lvl19. Met een leash moet het wel lukken dan denk ik.
Ik gank graag op level 4 omdat ik als eerste Q een skill geef, dan W, dan Q nog een keertje en dan wil ik dus wel mijn E met slow hebben voor die gank op level 4. Vervolgens max ik E als eerste en daarna W en laat ik Q tot het einde op die 2 punten, maar voor het begin met junglen helpt die Q wel heel veel. Ik heb het idee dat ik zo sneller ben, en ik kan ganken met full mana omdat die blue buff ook nog wel actief is zodra ik ga ganken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
Hahah, nee reden is niet dat ik daar begin omdat ik snel wil ganken. Doe het omdat je na golems>wraiths>wolves vaak nog genoeg mana over hebt om blue makkelijk te kunnen solo'en. En dan ben je ook level 3 en kun je dan makkelijk ganken met nog een volle blue buff over.
Zijn eigenlijk weinig voordelen om bij blue te beginnen denk ik. Enige reden is dus eigenlijk dat je buff duration op een betere tijd zit en dat blue buff voor xin eigenlijk nutteloos is bij de kleine jungle camps.
Ja maar ik snap het voordeel niet van bij blue buff beginnen? Je hebt hem niet nodig de eerste paar levels want je komt echt niet snel zonder mana te zitten. En voor die CDR is het ook niet echt nodig bij xin jungle. Ik level trouwens eerst W voor die 20% passive, dan Q en dan max ik E meteen vanaf level 3.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik gank graag op level 4 omdat ik als eerste Q een skill geef, dan W, dan Q nog een keertje en dan wil ik dus wel mijn E met slow hebben voor die gank op level 4. Vervolgens max ik E als eerste en daarna W en laat ik Q tot het einde op die 2 punten, maar voor het begin met junglen helpt die Q wel heel veel. Ik heb het idee dat ik zo sneller ben, en ik kan ganken met full mana omdat die blue buff ook nog wel actief is zodra ik ga ganken.
heel goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef nyny83 het volgende:
Het lukt wel, maar ik wil het SCHNELL SCHNELL SCHNELL!![]()
Anyway, nieuwe game mode + map aangekondigd: http://dominion.leagueoflegends.com/
Eindelijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef nyny83 het volgende:
Anyway, nieuwe game mode + map aangekondigd: http://dominion.leagueoflegends.com/
Nice!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef nyny83 het volgende:
Start AD Poppy met een miljoen goud? Wat AP Poppy heeft dat niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Keselo het volgende:
AD PoppyWat een beest is dat. Heeft alles wat AP poppy niet heeft. Early game is het vrij lastig (als je top mag solo'en wat minder), maar mid en vooral end-game ben je echt een beest.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Start AD Poppy met een miljoen goud? Wat AP Poppy heeft dat niet.
Heerlijk inderdaad. Met weinig risico hun carry neersabelen om daarna terug te flashen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Keselo het volgende:
AD PoppyWat een beest is dat. Heeft alles wat AP poppy niet heeft. Early game is het vrij lastig (als je top mag solo'en wat minder), maar mid en vooral end-game ben je echt een beest.
Lijkt me niks aanquote:
Ook dat ja, met 3v3 lukte het ze al nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef ems. het volgende:
10 tegen 10 is onmogelijk om te balancen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |