Stukken beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is gewaxt spijker.
Deze is ook gewaxt
[ afbeelding ]
Ja, zo kun je het omschrijven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
O, volgens mij heb ik zo'n soort broek. De stof ziet er toch nat uit?
Beter doe je het nu, anders is de temperatuur straks over een paar duizend jaar 2x zo hoogquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Joosterd het volgende:
Weet iemand nog of het beter weer wordt anders boek ik wel ergens een last minute naar de zon
Verdomme, nu wil ik kwarktaart eten. Eikel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, Jordy en ik hebben besloten dat we zondag aardbeienkwarktaart gaan maken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme, nu wil ik kwarktaart eten. Eikel.
Ik vond Syntax wel leuk, behalve de hoorcolleges. Ligt aan een bepaalde docent wiens naam niet genoemd kan worden vanwege een google bot :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh, da's wel balen
Syntax en dergelijken waren mijn hel, ik ben een echte essayschrijverGemiddelde voor die dingen is een 8
Syntax1 en 2 heb ik echter beide met een 5,8 gehaald
![]()
Ergquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
Jordy haalt me op met de fiets, dus ik mag bij hem achteropLief hè?
Tja, je weet waar we zijn zondag, dus sla je slag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Door jou heb ik voor de rest van de week zin in aardbeienkwarktaart. Jij bent niet lief.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Door jou heb ik voor de rest van de week zin in aardbeienkwarktaart. Jij bent niet lief.
Het is sneller en goedkoper om zelf zo'n taart te maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, je weet waar we zijn zondag, dus sla je slag.
Niet leuk.quote:
Maar wij maken toch lekkerdere taartquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is sneller en goedkoper om zelf zo'n taart te maken.
[..]
Niet leuk.
Ja.. ze las met me mee op FOK! nadat ik haar naam genoemd hadquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vond Syntax wel leuk, behalve de hoorcolleges. Ligt aan een bepaalde docent wiens naam niet genoemd kan worden vanwege een google bot :p
Essays ben ik helemaal niet goed in. Ik maak altijd opsommingen.. Wij zouden best een goed team zijn :p
Niet, jullie kunnen niet eens pizza's of croissantjes maken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet, jullie kunnen niet eens pizza's of croissantjes maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell![]()
Mij serieus nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen.
PI's die niet verschijnen.
Door het woord 'kwarktaart' zin krijgen in kwarktaart.
Sinds maart van plan zijn om een f*cking lekkere kwarktaart te maken.
Mevrouw A. Kwarktaart!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
AardbeienGodallemachtig, wie heeft ze verzonnen
Nu heb ik ook zin in kaasstengels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG ik ga morgen met Mark kaasstengels kopen.Dat gingen we vandaag al doen, maar we waren te laat wakker.
Alsof de bakker om half drie 's middags geen kaasstengels meer heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij gingen ze bij de bakker kopen.
Die wil ik dan wel eens proeven dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell
Als je opgevreten wil worden door de katten, vooral komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel eens proeven dan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
Zijn deze insecten aan het paren? Op mijn raam?!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
Zijn deze insecten aan het paren? Op mijn raam?!
[ afbeelding ]
Aaaah dat is zo engquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja.. ze las met me mee op FOK! nadat ik haar naam genoemd had! en toen kreeg ik mail
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelt u gewoon eens een vraag tijdens het college, of maak een keer een afspraak met mij.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
HULDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi trouwens
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
5 weken en een dag moeten wachten op het tentamencijfer....![]()
5 weken! >> 5 weken!
Maar wel een 7,9 binnengerold
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef Joosterd het volgende:
wie is de burgemeester van wezel!?Dat wou ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
En ik 3 weken wachten op SE cijfer kut vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
5 weken en een dag moeten wachten op het tentamencijfer....![]()
5 weken! >> 5 weken!
Maar wel een 7,9 binnengerold
Waar is de uitgang?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom in de wondere wereld van docenten die vinden dat zij zich niet aan deadlines moeten houden maar wel de wereld van jou aan inzet verwachten
wie is de burgemeester van wezel!?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging al naar de hel omdat ik een grap uitlegde, nu word ik de buurman van Saddam vrees ikquote:
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ging al naar de hel omdat ik een grap uitlegde, nu word ik de buurman van Saddam vrees ik
Wezell__!
wie is de burgemeester van wezel!?Of is het 'grappig' dat het rijmt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, het was een uitroepteken, geen l.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.
[..]
Of is het 'grappig' dat het rijmt?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.
[..]
Of is het 'grappig' dat het rijmt?
Ik zat er nog over na te denken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, het was een uitroepteken, geen l.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell
quote:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Oude berichten bijhalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Leven alleen in het nuquote:
Zo'n woordgrap als dat is als twee telefoons zonder aansluiting.quote:
Een paar minuten terug oud vindenquote:
Ik snap hem nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar de vraagtekens die het opriep deden mij wel een beetje lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo'n woordgrap als dat is als twee telefoons zonder aansluiting.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap hem nu wel.Hoe kan google je er nu bij helpen..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat serieus twee uur geleden?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar de vraagtekens die het opriep deden mij wel een beetje lachen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan google je er nu bij helpen..?
Dit heb ik van Wikipedia, maar het zal vast wel kloppen.quote:In Nederland wordt wel eens aan kinderen geleerd boven een echoput "Wie is de burgemeester van Wezel?" te roepen. De echoput zou dan antwoorden "Ezel!".
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik van Wikipedia, maar het zal vast wel kloppen.
Zat net ook al te kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
DIT KUN JE NIET MENENquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]

Niet naar de efteling/Hellendoorn geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging met schoolreisjes niet naar een echoput.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
of dat je zegt MET WIE DOE JE ALLEMAAL DINGEN???? en dat die put dan zegt INGE, INGE, INGE!!! en inge is zo'n meisje die het toch al met iedereen doet maar dus ook met de put whaaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Inge is een soort putquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
of dat je zegt MET WIE DOE JE ALLEMAAL DINGEN???? en dat die put dan zegt INGE, INGE, INGE!!! en inge is zo'n meisje die het toch al met iedereen doet maar dus ook met de put whaaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Wel naar de Efteling. Ik weet nu pas dat ze daar zo'n ding hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet naar de efteling/Hellendoorn geweest.
Kaasstengels.quote:
Wikipedia als betrouwbare bron zienquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |