SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
5 weken en een dag moeten wachten op het tentamencijfer....![]()
5 weken! >> 5 weken!
Maar wel een 7,9 binnengerold
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef Joosterd het volgende:
wie is de burgemeester van wezel!?Dat wou ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
En ik 3 weken wachten op SE cijfer kut vindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
5 weken en een dag moeten wachten op het tentamencijfer....![]()
5 weken! >> 5 weken!
Maar wel een 7,9 binnengerold
Waar is de uitgang?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom in de wondere wereld van docenten die vinden dat zij zich niet aan deadlines moeten houden maar wel de wereld van jou aan inzet verwachten
wie is de burgemeester van wezel!?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging al naar de hel omdat ik een grap uitlegde, nu word ik de buurman van Saddam vrees ikquote:
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ging al naar de hel omdat ik een grap uitlegde, nu word ik de buurman van Saddam vrees ik
Wezell__!
wie is de burgemeester van wezel!?Of is het 'grappig' dat het rijmt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, het was een uitroepteken, geen l.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.
[..]
Of is het 'grappig' dat het rijmt?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Joosterd's post stond wezel met maar één L.
[..]
Of is het 'grappig' dat het rijmt?
Ik zat er nog over na te denken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, het was een uitroepteken, geen l.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell
quote:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |