quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Oude berichten bijhalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Leven alleen in het nuquote:
Zo'n woordgrap als dat is als twee telefoons zonder aansluiting.quote:
Een paar minuten terug oud vindenquote:
Ik snap hem nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar de vraagtekens die het opriep deden mij wel een beetje lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo'n woordgrap als dat is als twee telefoons zonder aansluiting.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap hem nu wel.Hoe kan google je er nu bij helpen..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Was dat serieus twee uur geleden?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar de vraagtekens die het opriep deden mij wel een beetje lachen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan google je er nu bij helpen..?
Dit heb ik van Wikipedia, maar het zal vast wel kloppen.quote:In Nederland wordt wel eens aan kinderen geleerd boven een echoput "Wie is de burgemeester van Wezel?" te roepen. De echoput zou dan antwoorden "Ezel!".
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik van Wikipedia, maar het zal vast wel kloppen.
Zat net ook al te kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
DIT KUN JE NIET MENENquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]

Niet naar de efteling/Hellendoorn geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging met schoolreisjes niet naar een echoput.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
of dat je zegt MET WIE DOE JE ALLEMAAL DINGEN???? en dat die put dan zegt INGE, INGE, INGE!!! en inge is zo'n meisje die het toch al met iedereen doet maar dus ook met de put whaaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Inge is een soort putquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
of dat je zegt MET WIE DOE JE ALLEMAAL DINGEN???? en dat die put dan zegt INGE, INGE, INGE!!! en inge is zo'n meisje die het toch al met iedereen doet maar dus ook met de put whaaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Wel naar de Efteling. Ik weet nu pas dat ze daar zo'n ding hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet naar de efteling/Hellendoorn geweest.
Kaasstengels.quote:
Wikipedia als betrouwbare bron zienquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |