SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door LudoSanders op 27-07-2011 01:42:55 ]Omdat peer.
Jou OPquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
Wat de neuk is dat voor OP eigenlijk.
Je bent niet de enige die dat continu hoort.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom zegt tegenwoordig iedereen dat ik ouder lijk?
Gespiekt, geen foto's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat continu hoort.![]()
Ik lijk volgens velen op iemand van 23.
Daarom hou ik zoveel van je.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon serieus ook PM versturen met de vraag om die foto's. Alsof ik die ga lopen verspreiden. Denk na.
Wow, dat scheelt nie veel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
A human will die after an avarage of 264 hours of total sleep deprivation.
Mijn record is 21 :").
Ach meid je kan ze ook gewoon vragen.quote:
Ik denk dat ik tegen de 40 aan zit. en toen kwam ik bijna onder een auto en ben ik maar naar bed gegaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
A human will die after an avarage of 264 hours of total sleep deprivation.
Mijn record is 21 :").
Ahh jij bent natuurlijk automonteurquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen de 40 aan zit. en toen kwam ik bijna onder een auto en ben ik maar naar bed gegaan.
heyy, magk pica's? xdquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach meid je kan ze ook gewoon vragen.
Ik heb halve pixels gezien, hij heeft ze echt.quote:
Echt zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:40 schreef Kikopuz het volgende:
Ff weer naar appels fobo kiekn.. ik geloof niks van ie 199=4
quote:
Omdat jij het bent gr gr.quote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:40 schreef potienza het volgende:
[..]
Ahh jij bent natuurlijk automonteur
Beetje respect voor Omdatappel hequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Kikopuz het volgende:
ik wil meer pics Appel![]()
graag in de nieuwe OP![]()
Het liefst met tetten
Teveel gefapt?quote:
als jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik me net zo vaak als jou opdruk
Neen, van het bankdrukkenquote:
Ik ben eigenlijk een oude opa, die foto's maakt van buurmeisjes enzo. Geen tetten, sry.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Kikopuz het volgende:
ik wil meer pics Appel![]()
graag in de nieuwe OP![]()
Het liefst met tetten
Heb ik ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje respect voor Omdatappel he
Ik doe nooit pushups, enkel pull ups.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik me net zo vaak als jou opdruk
Thanks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje respect voor Omdatappel he
Foto's van je bmeisje danquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een oude opa, die foto's maakt van buurmeisjes enzo. Geen tetten, sry.
Alsof ik je ga delen met een paar van die geilaards. Tss!quote:
Wat deze gerespecteerde president zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Komen er trouwens nog meer pics, drommerdaris?
Misschien morgen, jij dan brah?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Komen er trouwens nog meer pics, drommerdaris?
Ntb enzo, ja toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof ik je ga delen met een paar van die geilaards. Tss!
hah, wil je dat echt zien? Al die muscles enzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien morgen, jij dan brah?
wie is die vent ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:46 schreef potienza het volgende:
Pff mijn moest OP plaatje worden!
[ afbeelding ]
![]()
Arme jij, sterkte.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neen, van het bankdrukkennormaal heb ik daar nooit last van
Ja manquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hah, wil je dat echt zien? Al die muscles enzo
ja, al ging ik wel hard natuurlijkvquote:
Hihi, oepsie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Hihihi drommel krijgt een bannetje voor het plaatsen van andermans foto. Alweer.
Het spijt me, ik zal het meteen fiksen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Flikker op.
Geen foto's plaatsen zonder toestemming.
LUDOOOOOOO
nonsens, ik ben perfect.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal het meteen fiksen.
Sorry schatje. maar ik ben nu eenmaal een man en mannen maken fouten
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Flikker op.
Geen foto's plaatsen zonder toestemming.
LUDOOOOOOO
Dan ben jij geen echte Nederlander!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van naamWaardeloze muziek
Nee hoer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Echt he zodra een vrouw er is springt iedereen er op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
fok geilers. Laat die dames gewoon met rust ofzo
.
Volgens mij moet je me niet zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Hihihi drommel krijgt een bannetje voor het plaatsen van andermans foto. Alweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je als blauw zo hard kon hosselen, restecp.
Uhuhuh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dankje.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij moet je me niet zoKlopt, ik vind je een mongool. Niks aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
dus dit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he zodra een vrouw er is springt iedereen er op.
Alsof ze kans hebben.
dankjequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:49 schreef potienza het volgende:
[..]
Dan ben jij geen echte Nederlander!!!!!!!!
En dan nog jelly zijn, wat zegt dat over jou?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ik vind je een mongool. Niks aan te doen.
Geheel volgens de traditie heb je nu een E-penis van 35cm.quote:
Vrouwen gaan nat op macht, ja toch.quote:
Inderdaad Ludo, maar ik weet, en jij weet en iedereen weet dat jij iedereen hosselt. Met of zonder blauw.quote:
Kut, geen piemel, mag ik nog meedoen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke cool, heb je ook een piemel net zo groot als die van mij?
quote:
Juist dan mag je meedoenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kut, geen piemel, mag ik nog meedoen?
Op straat ben ik te herkennen aan een blauwe jas, geheel in stijl met mijn FOK!uiterlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen gaan nat op macht, ja toch.
Ja, maar jij ziet er niet uit als 12.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
IK OOK, NOU WAT TOEVALLIGGGGGGGGG
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Een man met een kut ehm...quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kut, geen piemel, mag ik nog meedoen?
Thanks bro.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Geheel volgens de traditie heb je nu een E-penis van 35cm.
Veel plezier er mee.
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hier:Meer trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Eng, zo goed als dat jij mij kent.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad Ludo, maar ik weet, en jij weet en iedereen weet dat jij iedereen hosselt. Met of zonder blauw.
Hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij welquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er niet uit als 12.
Hier:Kijk naar die harde abs dan jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Alsof ik iets ga posten op een halvies forum met een dubieuze policy?quote:
Oké, spannend.quote:
Hihi.quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er niet uit als 12.
GRAPJEquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ!? WAT IS DIT!? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
Mensen die Ludo niet kennen.
Echt gooi jezelf dan weg.
Grutjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je wel even op je gemak stellen hoor
Weer zijn we het eens met elkander.quote:
Fap ze knul.quote:
Mijn tieten, oepsie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is daar ge-edit? Geheime dingen die ik weer niet mocht zien? Zijn er eindelijk tieten gepost?
Ik vind droeftoeter een mooier woord.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
Vrind, wat een prachtig woord is dat toch.
Haha ik zag ze.quote:
Op wie doel jequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vind droeftoeter een mooier woord.
Mooi he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
Vrind, wat een prachtig woord is dat toch.
Gewoon in het algemeen, als woord zeg maar.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, mooi geweest. Ook ik ben er vandoor.
Neh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vind droeftoeter een mooier woord.
Mogen we dan eindelijk tieten posten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
wie ben jij dan weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Kusjes en slaap lekker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dag ludoquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Neuhquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mogen we dan eindelijk tieten posten?
Ik was er te laat mee.quote:
Haha lolz kalverliefde.quote:
quote:
Gemeenquote:
Dat zal de slaap bevorderen.quote:
Als je hier komende weken niet wil posten..quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mogen we dan eindelijk tieten posten?
Ik zit in een topic met remlof ik kan rustig doodgaan.quote:
Jij blijft de hele avond door spammen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey Remlof,
Het word al laat vind je ook niet?
gr gr
True love, maat.quote:
Dan mag je zo'n topic openen: 100k, ik ben er.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey krijg je trouwens een prijs als je 100.000 post doet ?
Spammen? Ik maak kwaliteitspostsquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij blijft de hele avond door spammen?
Uiteraard, dat bedoelde ik ook natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spammen? Ik maak kwaliteitsposts
Ik kreeg heimwee naar de bagger layout.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag je zo'n topic openen: 100k, ik ben er.
Espana.quote:
Twee maanden geleden dacht ik nog een keuze te moeten maken tussen een jaar Rome en Milaan. Nou ja, keuze, die had ik al wel gemaakt. Maar goed, van die plannen komt weer niets terecht.quote:
Allebei mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee maanden geleden dacht ik nog een keuze te moeten maken tussen een jaar Rome en Milaan. Nou ja, keuze, die had ik al wel gemaakt. Maar goed, van die plannen komt weer niets terecht.
Oh, well, thanks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
Ook slapen, saai hier, weinig interessante mensen, gr gr.
Ok, ik ben nog even fappen op je pics. latorquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
Het wordt nu in ieder geval interessanter gr gr.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
ijs bij de Trevifontein.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Omdatappel het volgende:
Over een week misschien een weekje naar Rome.
Nee jij bent lekker interessant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
En ik moet naar gvd Kopenhagen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Omdatappel het volgende:
Oh dat doe ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan mag je zo'n topic openen: 100k, ik ben er.
Ik ben alweer meer dan twee jaar niet in Milaan geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee maanden geleden dacht ik nog een keuze te moeten maken tussen een jaar Rome en Milaan. Nou ja, keuze, die had ik al wel gemaakt. Maar goed, van die plannen komt weer niets terecht.
eet een pizza voor mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Omdatappel het volgende:
Zal ik mee gaan ? Heb nog wel wat adresjes voor ons in Kopenhagenquote:
hvj wjnmk ntb 27-07-2011quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
Zo lief, al die haat. Feed me more please.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker interessant.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alweer meer dan twee jaar niet in Milaan geweest.
En nog nooit in Rome
Zonde! Bij mij is het ook al wel twee jaar geleden dat ik in Rome was. Milaan geen idee, acht jaar of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
Jij bent het echt van dat help ik ben aandachthoer topic he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo lief, al die haat. Feed me more please.
DOEI
Kusjes, en thnks voor die geyle pics, ja toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DOEI
Ja met moeders mee enzo.quote:
Gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal ik mee gaan ? Heb nog wel wat adresjes voor ons in Kopenhagen.
Ik ben geen feeder, hoewel je dat natuurlijk wel zou willen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DOEI
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent het echt van dat help ik ben aandachthoer topic he.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben geen feeder, hoewel je dat natuurlijk wel zou willen.
Gaat eindelijk weer bijna beginnen. Ik mis weekenden met voetbal.quote:
Toen woonde ik in Milaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:09 schreef Omdatappel het volgende:
8 jaar geleden in Milaan? Godver, toen was ik 9 man.
Geen FM?quote:
Koewl, lang gewoond daar?quote:
Top, wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja met moeders mee enzo.
[..]
Gezellig.
FM helemaal afgekicked. Wanneer ik tijd heb mijn FC Cape Town game weer eens oppakken.quote:
Het word toch niks man, ik ben nog student. Om haar te feeden moet je verse doekoes verdienen man.quote:
Trek sokken aan dan.quote:
8 augustus.quote:
Dat is waar, al dat junkfood kost bakken met geld. Al kan je dan wel weer een site over haar oprichten en zo veel doekoe maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het word toch niks man, ik ben nog student. Om haar te feeden moet je verse doekoes verdienen man.
is pizza land leuk om te wonen ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Van november '96 t/m januari '99 en van augustus '01 t/m december '02.
Gewoon, omdat het kan of ivm werk ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Van november '96 t/m januari '99 en van augustus '01 t/m december '02.
Onder Prodi was het leuker dan onder Berlusconi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is pizza land leuk om te wonen ?
Perche una bella italiana.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan of ivm werk ofzo?
Ik buig, ik buig diep in nederigheid.quote:
Ah, en die woont nu in NL?quote:
Fm 2008 is gewoon te makkelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik buig, ik buig diep in nederigheid.
Ik wil in de toekomst eens graag naar Italiequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Onder Prodi was het leuker dan onder Berlusconi.
Heb je weer de penthouse aan elkaar geplakt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:16 schreef Kikopuz het volgende:
Eindelijk klaar met fappen... nu schlapfen!
Eerst een föhn pakken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je weer de penthouse aan elkaar geplakt?
Pak een dekentje.quote:
Het is makkelijker dan Frans, je spreekt het tenminste gewoon zo uit als je het schrijft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst eens graag naar Italiealleen lijkt me de taal zo bagger.
Picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
PicsLol nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Appelzequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga wel gewoon slapen. Eerst nog even serieuze gesprekken voeren, ditdat.
Slaap lekker allemaal, kusjes.
Haha, maar volgens mij heb je in andere landen niks aan Italiaansquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan Frans, je spreekt het tenminste gewoon zo uit als je het schrijft.
Alleen dan met een Italiaans accent
Met mij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga wel gewoon slapen. Eerst nog even serieuze gesprekken voeren, ditdat.
trussnquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Omdatappel het volgende:
deel 2011 is cramp omdat 3D ik doe altijd met 2d bordquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Kikopuz het volgende:
Ik heb fm2011... hoogste wat ik heb gehaald was eredivisie kampioen met fc groningen ennn... oja kwartfinale champions league...
Toedelsquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:18 schreef Omdatappel het volgende:
Faalbertje dat je bentquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
deel 2011 is cramp omdat 3D ik doe altijd met 2d bord
Verdomd.quote:
2D is fijn en overzichtelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:21 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Faalbertje dat je bent![]()
2D is echt dubbel k lelijk man.![]()
Maar goed, ik moet echt slapen, anders word ik morgen niet wakker!
DOEIIIII![]()
Kusjesquote:
Vetquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu rise against opstaan
dus 40 minuten nog bij je minimaal
Pimp dat je bentquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:38 schreef Floxcie het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. 050 representeert. Ik moest even hosselen op het werk.
the unraveling heb ik opstaanquote:
Ik ga nu luisteren, vind het wel een beetje te laat voor dit soort muziek zoals ik het nu hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
the unraveling heb ik opstaan
Ik ben baas, moest iets bespreken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je om deze tijd?
ik heb insomnia ik slaap nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga nu luisteren, vind het wel een beetje te laat voor dit soort muziek zoals ik het nu hoor.
Bij AT5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |