Niks voor jou, Isabeau?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik was die geestelijk gestoorde groupies vergeten
Ik walg al van mensen die zonder reden spinnetjes en zo dood makenquote:
Dit was niet zonder redenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik walg al van mensen die zonder reden spinnetjes en zo dood maken![]()
Nee, dat wordt niks
quote:
quote:Police estimate that 76 people are dead after the terrorist attacks on Utøya and in Oslo on 22 July 2011.
68 people are dead after the massacre of Utøya.
One of the wounded died at the Ullevål hospital on Sunday.
8 people are confirmed dead in bomb explosion in the government quarter.
4 or 5 people are still missing in Utøya, but the numbers are uncertain.
1 or 2 people will still be missed in its ministries.
66 people are hurt or injured after the two attacks.
All the injured have been identified.
31 of the 66 injured are seriously or critically injured.
They are located at Oslo University.
20 of the 31 who have serious or critical injuries, is Utoya victims
11 of the 31 with serious or critical injuries are victims of the bomb in its ministries.
Sources: Police, Ullevål Hospital, said. Oppdatert 26.
Is toch vrij normaal, 9 jaar lang voorbereiding...denk dat je dan ook wel het resultaat wilt weten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg wel even kippenvel toen ik las dat hij aan zijn advocaat gevraagd had hoeveel mensen er eigenlijk overleden warenZieke dude.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de eerste 10 sec herhaald voor dat blonde chickie.quote:
"Geen enkele. Jezus daalde uit de hemel neer en genas iedereen, voor hij zijn afschuw over de daad die jij in zijn naam pleegde uitsprak. Hij huilde".quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg wel even kippenvel toen ik las dat hij aan zijn advocaat gevraagd had hoeveel mensen er eigenlijk overleden warenZieke dude.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:16 schreef HiZ het volgende:
Toch is het wel opvallend hoe dun het laagje beschaving is als mensen worden geconfronteerd met een verschijnsel als die AB.
Als die advocaat zonder medeweten van AB hem afbrand, zou hem dat dan strafbaar maken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:54 schreef Gulo het volgende:
Nee, volgens mij krijgt AB helemaal niets mee. Hij heeft waarschijnlijk dus geen idee wat er gaande is.
quote:Nog één vermiste na schietpartij Utoya
Laatste update: 27 juli 2011 13:51
OSLO - De autoriteiten in Noorwegen hebben het aantal vermisten na de schietpartij op het eiland Utoya naar beneden bijgesteld.
Op dit moment staat nog een persoon te boek als vermist, waar dat er eerder nog vijf waren, zo meldden Noorse media woensdag.
Wellicht wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
"Geen enkele. Jezus daalde uit de hemel neer en genas iedereen, voor hij zijn afschuw over de daad die jij in zijn naam pleegde uitsprak. Hij huilde".
Zouden we hem dat wijs kunnen maken ?
Zou wel mooi zijn. Hem echt laten geloven dat hij heeft gefaald in zijn missie, en dat zijn God hem niet wil overladen met glorie maar teleurgesteld in hem is... misschien dat dat hem berouw laat voelen.quote:
wordt dan wel een beetje lastig om hem voor moord veroordeeld te krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
"Geen enkele. Jezus daalde uit de hemel neer en genas iedereen, voor hij zijn afschuw over de daad die jij in zijn naam pleegde uitsprak. Hij huilde".
Zouden we hem dat wijs kunnen maken ?
Ze wilden hem toch vervolgen wegens "misdaden tegen de mensheid" omdat daar meer straf op staat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
wordt dan wel een beetje lastig om hem voor moord veroordeeld te krijgen
Wiki:quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch vervolgen wegens "misdaden tegen de mensheid" omdat daar meer straf op staat.
twitter:ketilbstensrud twitterde op woensdag 27-07-2011 om 14:31:59Delta, the Norwegian counter terrorism unit, confirms entering Utøya within 47 mins of first call from Buskerud police (Aftenposten). reageer retweet
Maar dat is toch een volkenrechtelijke term die betrekking heeft op geweld van staten/overheden jegens individuen/groepen, en niet op dat van individuen onderling? Ik vraag me af hoe ze die hier van toepassing willen laten zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
misdrijf tegen de menselijkheid
Eens, voor zover ik weet is niemand overgegaan tot wraakacties op rechts-extremisten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik denk vooral dat mensen bang worden.
Maar hysterie heb ik niet gezien.
We veel ongeloof nog. In de zin van hoe kan iemand dit verzinnen.
Dergelijke post zou gewoon vernietigd moeten worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld bosjes vrouwen wereldwijd zijn die hem verliefde brieven gaan schrijven. Als dat zelfs bij Dutroux al gebeurde.
Dat is dan weer goed voor z'n ego.
Ik verbaas me dat-ie geen ontsnappingsplan had... Als je dusdanig lang hebt voordat hulpdiensten arriveren, dan moet een speedboot regelen om weer weg te komen toch ook kunnen? Hij had er dus belang bij om bekend te worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding van em. Hij had tijd zat om te kunnen simuleren thuis hoe het zou zijn als je in de cel zit.
Ok dan komt hier mijn vrijheid van meningsuiting ; wegens smakeloosheid mogen ze die beck naast die seriemoordenaar opknopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom op, vrijheid van meningsuiting.
Ja gek he, dat je weg wilt komenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee hoever ze er vanaf zitten. Maar je ziet idd die vent naar boven kijken en dan zoiets hebben van: wtf, weg hier
En dan te weten dat die advocaat lid is van dezelfde politieke partij als van die slachtoffers op dat eiland.....quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef Re het volgende:
AB heeft zelf om deze advocaat gevraagd hoor
(topic stuitert een beetje hier?)
Jemig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Al gepost?
Aparte weergave op deze wijze
is denk ik zeer houtje touwtje vertaaldquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het zo formeel om te lezen, die smsjes.
Het zal vast wel meer:"omg! wtf? brb.." zijn geweest, maar vertaald voor gewone mensenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het zo formeel om te lezen, die smsjes.
Je kunt ook altijd je mobieltje ff wegleggen om daadwerkelijk even te helpenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Pff, dit filmpje is vlak na de aanslag gemaakt, laat zowel de situatie buiten als binnen zien. Wat een horror.
Eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dergelijke post zou gewoon vernietigd moeten worden.
Ik vrees dat hij de aanslagen zag als een soort media offensief om zijn manifest te "promoten".quote:[..]
Ik verbaas me dat-ie geen ontsnappingsplan had... Als je dusdanig lang hebt voordat hulpdiensten arriveren, dan moet een speedboot regelen om weer weg te komen toch ook kunnen? Hij had er dus belang bij om bekend te worden.
Dat is hem dan gelukt...quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:16 schreef -Techno- het volgende:
Ik vrees dat hij de aanslagen zag als een soort media offensief om zijn manifest te "promoten".
....En in Nederland is Mohammed B. de enige Moslim die in aanmerking zou kunnen komen voor een terreurdaad. Volkert van der Graaf valt in dezelfde categorie met 1 moord op een bekend persoon..... maar verder zijn er de afgelopen 10 jaar alleen aanslagen, dan wel terreurdaden gepleegd door niet-Moslims. We hebben Alphen aan de Rijn en Apeldoorn, beiden gepleegd door (psychisch gestoorde) Nederlanders, en daarvoor hebben we in de jaren 80 problemen gehad met RaRa, enkele ETA aanslagen op Spaanse doelen, enkele Koerdse aanslagen op Turkse doelen, en natuurlijk de Molukse aanslagen in de jaren 70.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef Darklight het volgende:
Dit is wel opvallend, HS ziet blanken als de nieuwe terroristen, en een dag later komt die aanslag
Op 3.30 Is een groot gat in de grond te zien, dat zal wel de plek zijn waar de auto heeft gestaan. Is ook precies voor de ingang, dat daar überhaupt een auto zonder toestemming neer gezet mag worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Pff, dit filmpje is vlak na de aanslag gemaakt, laat zowel de situatie buiten als binnen zien. Wat een horror.
Noorwegen was tot voor kort een heel open maatschappij, waar de premier nog zonder bodyguards even een kop koffie ging halen bij de koffieshop aan de overkant, bij wijze van spreken, en nog gewoon met de mensen aan de praat ging.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef Estate2 het volgende:
Op 3.30 Is een groot gat in de grond te zien, dat zal wel de plek zijn waar de auto heeft gestaan. Is ook precies voor de ingang, dat daar überhaupt een auto zonder toestemming neer gezet mag worden.
Ik hoop dat het bij de Haagse ministeries iets beter geregeld is, net als de aanrijtijden van de hulpdiensten toch ruim 10 minuten voor de eerste politiewagen en abulance te zien zijn.
Mooi gevonden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
http://www.vg.no/nyheter/(...)kjedde-angrepene.php
Incl de looproute van AB op het eiland. Helaas is mijn Noors niet zo best en vertaalt google geen plaatjes
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mooi gevonden.
't is een beetje te lezen wel.
Ik weet het nog niet. Ik denk dat daar in de Noorse regering flink over gediscussieerd gaat worden in de komende maanden. Ik hoop dat het inderdaad zo blijft, maar ik denk toch dat er een hele hoop extra veiligheidsmaatregelen genomen gaan worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef KarinJ. het volgende:
Wat een flauwekul @maartena, zowel Jens als de koninklijke familie stonden gewoon tussen de mensen.
En dat veranderd niet.
Inderdaad...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef KarinJ. het volgende:
Wat een flauwekul @maartena, zowel Jens als de koninklijke familie stonden gewoon tussen de mensen.
En dat veranderd niet.
7quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef KarinJ. het volgende:
http://www.tu.no/nyheter/article289171.ece
2 dagen voor de bom afging had hij de VW al in Oslo geparkeerd.
Welk nr. wil je vertaald hebben @Isabeau?
Zo, en al die tijd is dat ding met rust gelaten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef KarinJ. het volgende:
http://www.tu.no/nyheter/article289171.ece
2 dagen voor de bom afging had hij de VW al in Oslo geparkeerd.
Welk nr. wil je vertaald hebben @Isabeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |