SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
goeieaaf!quote:
ja leuk he, maar is geen kazooquote:
Lekker gedraaid hoor! Mag je vaker doen....quote:
Had hij bij Giel uitgelegd, het is een effect over zn eigen stem (met backingvocals)quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Lekker gedraaid hoor! Mag je vaker doen....
Dank u allen.quote:
Zijn stem?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Had hij bij Giel uitgelegd, het is een effect over zn eigen stem (met backingvocals)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:05 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, lieve dames en heren, ik ga lekker maffen! Graag tot een volgende keer. Truste!!
Trustenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:05 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, lieve dames en heren, ik ga lekker maffen! Graag tot een volgende keer. Truste!!
slaapzequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:05 schreef WickedTunes het volgende:
Dank.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
Toffe show JJH.
Zeker vergeleken met je opvolger deed je het super
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:05 schreef WickedTunes het volgende:
Gaat wel lukken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
muziek
zippen en uploadenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef JJH het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ik dat van adele in een zippyshare ga krijgen.
Dat gaat best makkelijk zo te zien.
Dat had je niet moeten zeggen.quote:
Slaap lekker!quote:
Trusten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
Mja ik ga ook maffen nog 4 uur tot mn wekker gaat
Okee je hebt kans dat ze nu op je vliegt zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
Trusten ::Wquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
Ditdat Snuffa G in die topique.quote:
knetter.rar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
Het rarretje hangt ondertussen in de upload benny.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
Het rarretje hangt ondertussen in de upload benny.
Ik heb je gewaarschuwd Erik.quote:
rarretjes worden niet altijd kleinerquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen iets fout gedaan, de rar is net zo groot als de map zelf.
waarom heb je hem gewaarschuwd? dan is de hele lol erafquote:
Ik dacht juist dat dat de bedoeling van een rar was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rarretjes worden niet altijd kleiner
dat kan kloppen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen iets fout gedaan, de rar is net zo groot als de map zelf.
Zoveel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
is 117MB, en aangezien ik 'in de provincie' zit duurt het ff.
ja, maar het compressiealgoritme zoekt naar patronen in je bestanden om kleiner te maken, als die er niet zijn wordt je bestand ook niet kleinerquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat de bedoeling van een rar was.
Sorry.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb je hem gewaarschuwd? dan is de hele lol eraf
vertelquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef iBenny het volgende:
Er gaat iets mis met het geluid volgens mij?
OMGquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pijnlijk uitstulpsel na anaal ongelukje
ik moest lachen
echt hequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moest lachen
Je staart groeit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moest lachen
quote:Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij.
Dat topic kende ik al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sex met een dikke man
de OP
[..]
heb al een poosje niet in sex gekekenquote:
Ik vrees dit dus voor later.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sex met een dikke man
de OP
[..]
Vaak kom ik ook niet veel verder dan de op en de eerste tig posts.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb al een poosje niet in sex gekeken
alleen bij de verhalen
meeste topics vind ik zooo kansloos
toen ik net op fok was.. kwam ik alleen daarquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vaak kom ik ook niet veel verder dan de op en de eerste tig posts.
Beetje jammer vaak.
Overalquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is het ineens rustig eigenlijk
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor.
Ik zit lekker een beetje over fok heen te struinen.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor.
Ik zit lekker een beetje over fok heen te struinen.
Ik meld me ook weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Blijf dan ook uit KPDquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
laptop doet moeilijk bij pagina's met veel foto's
Jij zit in dat mannentopic in kpd te gluren?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
laptop doet moeilijk bij pagina's met veel foto's
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit in dat mannentopic in kpd te gluren?
dat kun jij toch doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:44 schreef iBenny het volgende:
dankjewel JJH, hij is aan het downloaden.
Je moet alleen wel ff je linkje weghalen
Sowwy.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:44 schreef iBenny het volgende:
dankjewel JJH, hij is aan het downloaden.
Je moet alleen wel ff je linkje weghalen
Waarom moet ik hier om lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun jij toch doen
dan kun je er bijv neer zetten.
Maxi Baxi Laxi ik rij op de Taxi
Dat weet ik, maar ik laat het liever iemand zelf weghalenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun jij toch doen
omdat het laat is en dan flauwe humor grappig wordtquote:
wijntje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun jij toch doen
Dat zal het zijn. En ik ben zo nuchter als wat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het laat is en dan flauwe humor grappig wordt
Ik grinnikte ookquote:
Lekkerquote:
zit nog wijn in..quote:
Al gedaan manquote:
wijntje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al gedaan manik ben snel als licht, slim als alle boeken bij elkaar, lief als de paashaas.
TADADAAAAAAAAAA SUPER KNETTER
De alcohol begint te werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al gedaan manik ben snel als licht, slim als alle boeken bij elkaar, lief als de paashaas.
TADADAAAAAAAAAA SUPER KNETTER
Oh hey weet jij al dat ik vrijdag een tatt laat zettenquote:
nog steeds.. nog niet gedaan.. anders was je slecht want ik herinner me het niet..quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh hey weet jij al dat ik vrijdag een tatt laat zetten
Picsquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:56 schreef JJH het volgende:
IK STEEK NU BREINAALDEN IN MIJN OREN EN PEUTER VOORZICHTIG MIJN HERSENEN ERUIT
Geef ze daarna ff aan mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:56 schreef JJH het volgende:
IK STEEK NU BREINAALDEN IN MIJN OREN EN PEUTER VOORZICHTIG MIJN HERSENEN ERUIT
T is allebei niksquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt
rinus is wel beter dan britt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rechter enkel, en dan het elfje wat je van opzij ziet.. maar dan met een saxofoon.
zonder die boomzooi eromheen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Mooi, ook zwart ingekleurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rechter enkel, en dan het elfje wat je van opzij ziet.. maar dan met een saxofoon.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rechter enkel, en dan het elfje wat je van opzij ziet.. maar dan met een saxofoon.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Beide mag ook.quote:
Ik wil nog een St Christoffer op mijn linker kuit. Maar de cash, en vooral een mooie afbeelding daarvan ontbreken.quote:
Weet ik ook gelijk dat jij dus een zombie bentquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beide mag ook.
Heb ik ook weer wat te eten morgen
Ze hebben een speciaal subforum voor jou tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beide mag ook.
Heb ik ook weer wat te eten morgen
Ik zat al 6 jaar te twijfelen of ik het zou doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nog een St Christoffer op mijn linker kuit. Maar de cash, en vooral een mooie afbeelding daarvan ontbreken.
Klopt. I Hate fast foodquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet ik ook gelijk dat jij dus een zombie bent
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klopt. I Hate fast food![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klopt. I Hate fast food![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat jullie het over die breinaalden haddenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben een speciaal subforum voor jou tegenwoordig.
Zombies
Het zetten is meer een vervelend gevoel dan dat het pijn doet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zat al 6 jaar te twijfelen of ik het zou doen
maar vriend van me heeft nu zijn eigen zaak..
en als hij het doet dan durf ik het meer
vroeg hem nog.. doet het zeer?
zegt hij: ja het doet zeertot vrijdag
Hier bij de tattooshop hadden ze nog een geniale spreuk:quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zat al 6 jaar te twijfelen of ik het zou doen
maar vriend van me heeft nu zijn eigen zaak..
en als hij het doet dan durf ik het meer
vroeg hem nog.. doet het zeer?
zegt hij: ja het doet zeertot vrijdag
ik ben echt een schijterdquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zetten is meer een vervelend gevoel dan dat het pijn doet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben echt een schijterd
en op de enkel dan zit t op bot en stuff he
wou eerst 1 op mijn tiet.. maar toch van dat idee afgestapt.. denk dan ben je 60
hangen ze op je knieen en dan heb je er een hip plaatje op
Nee, onderwerp van gesprek op msn-multichatquote:
Lekkere kerels?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, onderwerp van gesprek op msn-multichat
Zit met 6 man te praten: 5x ewwwww ouwe wijven vs 1x awwww yeah
Wat milfs?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben echt een schijterd
en op de enkel dan zit t op bot en stuff he
wou eerst 1 op mijn tiet.. maar toch van dat idee afgestapt.. denk dan ben je 60
hangen ze op je knieen en dan heb je er een hip plaatje op
Als ik vrijgezel was geweest dan had ik geen moeite gehad met tien jaar ouder of jonger.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, onderwerp van gesprek op msn-multichat
Zit met 6 man te praten: 5x ewwwww ouwe wijven vs 1x awwww yeah
als ze lekker zijn dan boeit leeftijd nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest dan had ik geen moeite gehad met tien jaar ouder of jonger.
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Bot is wat minder tof inderdaad, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Nou het moet geen graf- of wiegroven wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ze lekker zijn dan boeit leeftijd niet
Kweeniequote:
Je moet minstens 40 zijn voordat ik je als een milf ziequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest dan had ik geen moeite gehad met tien jaar ouder of jonger.
dan zijn ze ook niet lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou het moet geen graf- of wiegroven worden
Ik heb de mijne al anderhalf jaar, en ik wil sindsdien al de tweede.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb afgelopen vrijdag mn 1e laten zetten, en wil nu al een 2e![]()
40/45 was een slechte tijdquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zijn ze ook niet lekker
tussen de 20 en uhmzz 40/45
hihi jij gaat een sexgod worden.quote:
Ik ben geen milfquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
40/45 was een slechte tijd
Ik ben 27
10 jaar verschil is dus voor mij tussen 23 en 43 jaar oud.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zijn ze ook niet lekker
tussen de 20 en uhmzz 40/45
ja echt hequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als knetter er is, kan het alleen maar over seks gaan ofzo..
Nee want dan ben ik al lang en breed getrouwd met Geraldine.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi jij gaat een sexgod worden.
zullen we dan sexen als ik 50 ben?
Ze is op veel meer vlakken thuis, je moest us weten johquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik al lang en breed getrouwd met Geraldine.
serieus ben ik alleen in de dm hequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze is op veel meer vlakken thuis, je moest us weten joh
Muziek bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze is op veel meer vlakken thuis, je moest us weten joh
Klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik je notitieblokje jat, ga je er dan -net als Socios- een topic over maken?
Nee genoeg ruimte over.quote:
Ik met yvonnequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik al lang en breed getrouwd met Geraldine.
I fly with you!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
serieus ben ik alleen in de dm he
Mooi man.quote:
quote:
Ehm nee.quote:
Nee heb toch liever Geraldine.quote:
Een viswijf dus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze werkte bij de visboer hier in Almere
Dat hebbe ik geheurd ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze werkte bij de visboer hier in Almere
Ja duh Volendam opgegroeid.quote:
Ik ookquote:
Ja ik wel.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen geen bier in huis![]()
Benny woont daar op de zeebodem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Waarom Benny het weet weet ik eigenlijk niet.
Sterretje gezochtquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Waarom Benny het weet weet ik eigenlijk niet.
Waarom is dat er deze zomer niet.quote:
Vooral doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens drie dagen naar toe.
Dat lijkt me echt zo'n bazig festival, lekker drie dagen op de klompen rondhobbelen en bier zoep'nquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vooral doen
Ik ga volgend jaar weer heen, mooi op de camping
anders ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens drie dagen naar toe.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n bazig festival, lekker drie dagen op de klompen rondhobbelen en bier zoep'n
Donders, das nie handigquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen geen bier in huis![]()
Vooral de eerste ronde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet. Was wel een tof programma
Heb ik ook gedaan. Alleen dan op mn werkschoenenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
En gewoon ook niet meer dan dat.
En naar de cross zelf kijken.
Jawel meer dan dat! BROMMERS KIEKENquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
En gewoon ook niet meer dan dat.
En naar de cross zelf kijken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Donders, das nie handig![]()
K ben overgestapt van de Corona op Kanon, al blijft het bedenkelijk bier.
Er is zelfs een Assen-topic, misschien tijd voor een Koevoorden topic?quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is een drenthe topic
waarom wist ik dat nog niet
maar
Je moet ook trippel karmeliet drinken, das veel bazigerquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:24 schreef MsMessy het volgende:
Biermuziek en ik drink net m'n laatste slok Leffe tripel op
Ah, jawel johquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
De zwarte cross zo'n beetje van de weinige festivals waar ik niet naar toe hoef.
Is niet echt mijn volk en muziek.quote:
Ik heb geen idee wat die rondes ook alweer warenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral de eerste ronde.
En dat ze die vrouwen daarna ook nog voldoende hebben uitgebuit.
Nou ja bij Geraldine zijn ze nooit gestopt om der te misbruiken.
Geen idee hoe maagkanker precies voelt, maar die combi is geeft een aardige eerste indrukquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet zo'n fijne overgang trouwens
er zijn haast geen fokkers in coevordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is zelfs een Assen-topic, misschien tijd voor een Koevoorden topic?
Jij en je zes persoonlijkheden kunnen toch best elke dag een topic volspammenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er zijn haast geen fokkers in coevorden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee hoe maagkanker precies voelt, maar die combi is geeft een aardige eerste indruk
Zit aan het supermarktbier in feite want ik ben nog niet bij de slijter langs geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet ook trippel karmeliet drinken, das veel baziger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |